Die lege inhoud kunnen we opvullen hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
Ik vind haar zo'n Sophie Hilbrand wannabe, maar dan zonder inhoud.
haha ik snap het, met sperma!quote:Op maandag 12 januari 2015 22:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Die lege inhoud kunnen we opvullen hoor
Sophie is behoorlijk afgetakeld, Lauren is nog lekker. Net als Katja Schuurman. Hopen op een seizoen Geraldine vs Katja maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
Nou nou nou wat een taalgebruik. Daar dacht ik natuurlijk niet aan... Ik dacht aan de staf van Sinterklaas.quote:
Jort is dan ook een baasquote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als Jort Kelder niet bekend zou zijn, had mevrouw Verster haar neus voor hem opgehaald, evenals dat verschrikkelijke non-talent Georgina Verbaan.
Maar zo gaat dat nu eenmaal in deze wereld.
Wij allen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Is wel een geil wijf, zou der doen.
High society, niet dom. Dikke pegels. Niet gek dat zo'n meisje daar liever op valt dan een badderende harryquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongelofelijk dat zij Jort kan pruimen
Tuurlijk doet zij het om de pegels... Met Badder Harrie krijg je alleen maar problemenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
High society, niet dom. Dikke pegels. Niet gek dat zo'n meisje daar liever op valt dan een badderende harry
er zit ook nog wat tussenin heur maar jort is echt een teringmongoolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
High society, niet dom. Dikke pegels. Niet gek dat zo'n meisje daar liever op valt dan een badderende harry
naja dat is publieke omroep natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:18 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap idd ook niet waarom ze een eigen programma heeft, god dat mens staat maar een beetje mee te kijken en dodelijk simpele vragen te stellen. Daarnaast heeft ze de kop van een omgebouwde kerel.
Ik vind (vond) die Sophie ook maar een irritante geit bij spuiten en slikken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Leandra het volgende:
Hij pruimt haar weer, hihaho.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongelofelijk dat zij Jort kan pruimen
Was dat niet toen ze met een drietal? gasten in Schotland (gezien op uitzending gemist) ging backpacken en even het extreme basic kamperen wilde ervaren en na 1,5 dag al haar biezen pakte omdat ze het niet meer trok?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Zag haar vorige week toen ze ging bushcraften. Is wel een geil wijf, zou der doen.
Ik hoop het voor hem. Zelf zou ik mijn pik in ieder geval ver in haar ster duwen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Jort haar anus wel eens bewerkt hebben?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:24 schreef AgLarrr het volgende:
Mooie vrouwen mogen best baggerprogramma's maken. Meer pics plz.
Alsof ze een papier-maché hoofd heeftquote:Op maandag 9 februari 2015 17:21 schreef Eyip het volgende:
Lijkt net alsof haar hoofd te groot is voor haar lichaam
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof ze een papier-maché hoofd heeft
Ze had een lange broek aan moeten doen, want die korte rok vind ik geen gezicht.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond is ze er weer op NL 3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |