Dumoulin en Kelderman hebben alles in zich om dé twee toppers van het Nederlandse wielrennen te worden de komende jaren. En dan ook eindelijk weer toppers die ook wereldtoppers zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:36 schreef Marcoss het volgende:
Die Dumoulin, dat best eens een hele goede worden he?
Ook klasse gedaan van BMCquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef franklop het volgende:
Je ziet dat niveau van Dumoulin omhoog is gegaan nadat hij voor een buitenlands team is gaan rijden
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef franklop het volgende:
Je ziet dat niveau van Dumoulin omhoog is gegaan nadat hij voor een buitenlands team is gaan rijden
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Diaz rijdt hier op 60%. met een hematocriet van 60
Ja bedankt dat je de grap nog even uitlegt.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt dat je de grap nog even uitlegt.
Leuke grap verder wel! De Europeanen bakken er niet veel van hè.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt dat je de grap nog even uitlegt.
Nee, en Carlos Bananito heb ik ook nog steeds niet gezien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuke grap verder wel! De Europeanen bakken er niet veel van hè.
Die crash werd volgens mij toch iets verder naar achteren veroorzaakt. Volgens mij vooral door Meersman die er helemaal doorheen zakte.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 05:43 schreef Drebbelman het volgende:
Steele von Hoff wint in de TDU in de massasprint.
Von Hoff veroorzaakt ook een flinke crash vooraan in het peloton in de laatste meters.
2. Impey
3. Wippert
ah.. ik dacht dat het kwam doordat Von Hoff nogal naar links zwaaide op het eind en de renner achter hem dat niet kon ontwijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 05:51 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die crash werd volgens mij toch iets verder naar achteren veroorzaakt. Volgens mij vooral door Meersman die er helemaal doorheen zakte.
De sprint van Von Hoff was wel clean. Het gebeurde meer aan de rechter kant met een FDJ (Manzin?) die een rare beweging maakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 05:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ah.. ik dacht dat het kwam doordat Von Hoff nogal naar links zwaaide op het eind en de renner achter hem dat niet kon ontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |