Teletubbiesquote:Op maandag 12 januari 2015 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien een teletubbie-landschap waar iedereen blij is en elkaar een kusje geeft.
Dat zou dit topic wel goed doen
Dan ga ik dat nu even tekenen, ruziën jullie maar gewoon door hoor.quote:
Wow deze is echt diep.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat je eigenlijk zelf de belediging van je eigen familie bent
Nah, heb niet zo'n zin in ruzie.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan ga ik dat nu even tekenen, ruziën jullie maar gewoon door hoor.
#diep #treurig #poetisch #vergaandquote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat je eigenlijk zelf de belediging van je eigen familie bent
Hermannquote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
de mensen van de verkiezingsreeks zitten hier al best een tijdje. tot nu toe is het eigenlijk gewoon allemaal goed gegaan, iedereen deed best normaal tegen elkaar. wat is deze shit met MMYCCMMYMCMCUMCMFMYMCMCM ineens?
hjb hermanquote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
de mensen van de verkiezingsreeks zitten hier al best een tijdje. tot nu toe is het eigenlijk gewoon allemaal goed gegaan, iedereen deed best normaal tegen elkaar. wat is deze shit met MMYCCMMYMCMCUMCMFMYMCMCM ineens?
Herman is liefde.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
Was de oma van Slaap_Zak ook, totdat ze stikte in m'n penis.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeer creatief, origineel en gevat
Ja ach, mensen die beginnen over familie en kinderen, daar heb ik niet zoveel mee, ik vind het eigenlijk heel sneu...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gvd is dat het enige wat je kan
benadrukken of iets sterk of zwak is
hartstikke leuk van je. volgens mij hielden normale mensen na de middelbare school wel op met de families van anderen beledigen maar goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was de oma van Slaap_Zak ook, totdat ze stikte in m'n penis.
Niks van aantrekkenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo zus
ik vind het wel ineens raar allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |