Maar das natuurlijk een absurd argument waar we maatschappelijk gezien doorgaans ook nul belang aan hechten. Geen idee waar zulke argumenten vandaan komen.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar dan kan je je weer de vraag stellen in hoeverre en hoe fanatiek zo'n onafhankelijk land het onderzoek zou kunnen, willen en mogen verrichten.
Ik denk dat er meerdere Van Balen fanboys zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 06:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens mij doet niet iedereen dat. Er zijn genoeg Poetin fanboys.
Rutte denkt dat volgens mij, want die wil de verantwoordelijke vervolgen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:33 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn er hier echt idioten die denken dat iemand dat toestel met opzet heeft neergehaald?
Wat een droefheid
Ergens verantwoordelijk zijn betekent niet automatisch dat er iets met opzet is gebeurd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte denkt dat volgens mij, want die wil de verantwoordelijke vervolgen.
Nee. Rutte denkt dat het een domme fout was. En ja de verantwoordelijken mogen de tering krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte denkt dat volgens mij, want die wil de verantwoordelijke vervolgen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:37 schreef waht het volgende:
[..]
Nee. Rutte denkt dat het een domme fout was. En ja de verantwoordelijken mogen de tering krijgen.
Moet je Rutte even bellen en zeggen dat ie zichzelf moet aangeven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ergens verantwoordelijk zijn betekent niet automatisch dat er iets met opzet is gebeurd.
Dan moet je beter lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Rutte sprak over een aanslag wat nou een domme fout?
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen.
Geen enkele militair, hoe mongool ook, gaat op een passagiersvliegtuig knallen.
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen.
Ga jij maar lekker burgers afslachten, beste bet.quote:
Eerder op siberia airlines flight 1812:quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:12 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan het me ook niet voorstellen. Meest gangbare logische verklaring is nog altijd dat het passagiersvliegtuig aangezien is als een vijandig vliegtuig. Lijkt in die zin een beetje op de Iran Air Flight in 1988.
twitter:SputnikInt twitterde op donderdag 05-03-2015 om 13:56:54BREAKING: Dutch prosecutors deny #Ukraine's reports #MH17 shot down by #Russiahttp://t.co/SI5UO6Egbv http://t.co/TBtKrN9wOo reageer retweet
twitter:SputnikInt twitterde op donderdag 05-03-2015 om 14:03:19DETAILS: "I can say for sure they are not correct" – Dutch official #MH17http://t.co/42I6GkshMD http://t.co/SMzQoFIzyS reageer retweet
Zeg nooit nooit. Een domme fout is waarschijnlijker maar ik durf niets uit te sluiten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen.
Kan iemand mij uitleggen wat nu precies het punt was van deze actie? Ik begrijp het nog steeds niet. Vertegenwoordigers - soort van - van de EU spreken daar hun steun uit voor het volk van Oekraïne en dan...? Heeft de EU sinds die tijd Oekraïne gesteund? Heeft het Oekraïne uitgenodigd om lid te worden? Wat is het plan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerdere Van Balen fanboys zijn.
[ afbeelding ]
Hoe je hierop kan geilen vraag ik mij af.
Ze steunen, voor de rest hebben die mensen niets te zeggen dus waarom het telkens aangehaald wordt blijft voor mij een vraag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat nu precies het punt was van deze actie? Ik begrijp het nog steeds niet. Vertegenwoordigers - soort van - van de EU spreken daar hun steun uit voor het volk van Oekraïne en dan...? Heeft de EU sinds die tijd Oekraïne gesteund? Heeft het Oekraïne uitgenodigd om lid te worden? Wat is het plan?
Je gaat toch niet zonder een plan zoiets doen? Welk beleid zit er achter? Het gaat niet om die specifieke mensen, ze spraken heel het volk toe. Televisie en zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze steunen, voor de rest hebben die mensen niets te zeggen dus waarom het telkens aangehaald wordt blijft voor mij een vraag.
Ik geloof niet dat er een best plan achter zat. Je kunt het een welkomfeestje noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zonder een plan zoiets doen? Welk beleid zit er achter? Het gaat niet om die specifieke mensen, ze spraken heel het volk toe. Televisie en zo.
Dat zijn vragen waarop de antwoorden uitblijven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat nu precies het punt was van deze actie? Ik begrijp het nog steeds niet. Vertegenwoordigers - soort van - van de EU spreken daar hun steun uit voor het volk van Oekraïne en dan...? Heeft de EU sinds die tijd Oekraïne gesteund? Heeft het Oekraïne uitgenodigd om lid te worden? Wat is het plan?
Zichzelf in de kijker spelen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was verkiezingstijd. Guy en van Baalen probeerde, zoals altijd, goedkoop punten te scoren. Een beetje, zoals Mark Rutte gisteren ook deed, met zijn: "van mij mogen Jihadisten daar sneuvelen".quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze bemoeien zich in een conflict in een ander land, stoken het vuurtje op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |