abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148640085
Heb je verse install gedaan van Windows 8 of heb je 7 geupgrade?
pi_148648695
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Hoe legt TS dan uit als je diezelfde PC neemt, een volledige up to date nieuwe installatie doet, dat ie dan wel weer gewoon snel is? Incl alle "vertragende"updates...

Soms zou een computerrijbewijs zo fijn zijn, opbokken van het net als je echt nergens iets van snapt :').
klopt helemaal....vijf minuten na een schone installatie begint dat gare windows weer met zijn automatische updates en je heel je schone installatie is voor niets geweest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:12:36 #103
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_148649766
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt helemaal....vijf minuten na een schone installatie begint dat gare windows weer met zijn automatische updates en je heel je schone installatie is voor niets geweest
Onzin en die automatische updates kun je gewoon uitschakelen (al is het discutabel of dat je dat ook moet doen).
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_148650835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef embedguy het volgende:

[..]

Onzin en die automatische updates kun je gewoon uitschakelen (al is het discutabel of dat je dat ook moet doen).
microsoft stuurt mij updates dan ga ik eruit vanuit dat mij SYSTEEM er beter van wordt, maar integendeel het verneukt mij SYSTEEM.

HET GAAT OM HET SYSTEEM.

IK ga naar de winkel, ik koop een systeem, ik betaal er veel geld voor. Ik ga er vanuit dat mijn systeem ten alletijde hetzelfde blijft lopen.

Waarom moet windows trager worden? Het zou geen moer moeten uitmaken of ik nou 100000 programmaatjes geinstalleerd zou hebben. Daar zou dat systeem waar je veel geld voor heb betaald tegen moeten kunnen.

Ik ga toch geen systeem kopen en dan niets op dat systeem installeren? Je koop een computer zodat je dingen mee kan doen en het systeem blijft functioneren.

Windows systeem deugt niet.

Ik overweeg een rechtszaak.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:40:21 #105
436847 embedguy
pi_148651158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

microsoft stuurt mij updates dan ga ik eruit vanuit dat mij SYSTEEM er beter van wordt, maar integendeel het verneukt mij SYSTEEM.

HET GAAT OM HET SYSTEEM.

IK ga naar de winkel, ik koop een systeem, ik betaal er veel geld voor. Ik ga er vanuit dat mijn systeem ten alletijde hetzelfde blijft lopen.

Waarom moet windows trager worden? Het zou geen moer moeten uitmaken of ik nou 100000 programmaatjes geinstalleerd zou hebben. Daar zou dat systeem waar je veel geld voor heb betaald tegen moeten kunnen.

Ik ga toch geen systeem kopen en dan niets op dat systeem installeren? Je koop een computer zodat je dingen mee kan doen en het systeem blijft functioneren.

Windows systeem deugt niet.

Het is jouw keuze om een Windows PC te kopen, niet die van hun.

Als je een gigantisch dure PC koopt die 100.000 programmaatjes aan kan, dan kun je er van uit gaan die dat aan kan. Als je een PC koopt van 400 euro, koop je een PC die dat niet aan kan. Niemand die daar over liegt... Je krijgt waarvoor je betaalt.
Life is happening now.
pi_148651313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zou je daar niet nog even 6 jaar mee wachten? Denk dat je minimaal 18 moet zijn namelijk.
pi_148651994
Kan het topic van deze kut troll niet dicht?
pi_148652291
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:10:41 #109
436847 embedguy
pi_148652489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Of iig naar "ONZ" verplaatst worden.
Life is happening now.
pi_148652540
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

verstandig met je systeem omgaan? whahahaha
wat is dit nou voor vrouwentaal joh

Je koopt een goede laptop en na verloop van tijd werkt die traag omdat microsoft exrpess de boel naait..

dit is toevallig ook een hp....Microsoft en hp werken samen..
Stoer doen met je HP laptop. :')
pi_148652602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Gewoon de boel 'Slipstreamen'
pi_148661799
Je hebt nu wel genoeg tegenargumenten gehad en ook wel antwoord op je vraag, maar je wil het niet horen of aannemen. Dus het openen van een topic met een vraag waar je het antwoord bij voorbaat al niet van accepteert heeft weinig zin. Derhalve maar een slotje.