klopt helemaal....vijf minuten na een schone installatie begint dat gare windows weer met zijn automatische updates en je heel je schone installatie is voor niets geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Hoe legt TS dan uit als je diezelfde PC neemt, een volledige up to date nieuwe installatie doet, dat ie dan wel weer gewoon snel is? Incl alle "vertragende"updates...
Soms zou een computerrijbewijs zo fijn zijn, opbokken van het net als je echt nergens iets van snapt.
Onzin en die automatische updates kun je gewoon uitschakelen (al is het discutabel of dat je dat ook moet doen).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt helemaal....vijf minuten na een schone installatie begint dat gare windows weer met zijn automatische updates en je heel je schone installatie is voor niets geweest
microsoft stuurt mij updates dan ga ik eruit vanuit dat mij SYSTEEM er beter van wordt, maar integendeel het verneukt mij SYSTEEM.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef embedguy het volgende:
[..]
Onzin en die automatische updates kun je gewoon uitschakelen (al is het discutabel of dat je dat ook moet doen).
Het is jouw keuze om een Windows PC te kopen, niet die van hun.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
microsoft stuurt mij updates dan ga ik eruit vanuit dat mij SYSTEEM er beter van wordt, maar integendeel het verneukt mij SYSTEEM.
HET GAAT OM HET SYSTEEM.
IK ga naar de winkel, ik koop een systeem, ik betaal er veel geld voor. Ik ga er vanuit dat mijn systeem ten alletijde hetzelfde blijft lopen.
Waarom moet windows trager worden? Het zou geen moer moeten uitmaken of ik nou 100000 programmaatjes geinstalleerd zou hebben. Daar zou dat systeem waar je veel geld voor heb betaald tegen moeten kunnen.
Ik ga toch geen systeem kopen en dan niets op dat systeem installeren? Je koop een computer zodat je dingen mee kan doen en het systeem blijft functioneren.
Windows systeem deugt niet.
Ik overweeg een rechtszaak.
Zou je daar niet nog even 6 jaar mee wachten? Denk dat je minimaal 18 moet zijn namelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik overweeg een rechtszaak.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Kan het topic van deze kut troll niet dicht?
Of iig naar "ONZ" verplaatst worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Kan het topic van deze kut troll niet dicht?
Stoer doen met je HP laptop.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
verstandig met je systeem omgaan? whahahaha
wat is dit nou voor vrouwentaal joh
Je koopt een goede laptop en na verloop van tijd werkt die traag omdat microsoft exrpess de boel naait..
dit is toevallig ook een hp....Microsoft en hp werken samen..
Gewoon de boel 'Slipstreamen'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt helemaal....vijf minuten na een schone installatie begint dat gare windows weer met zijn automatische updates en je heel je schone installatie is voor niets geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |