Christenen leven volgens de paar zinnen die ze uitkomen. Niet dat dat voor de anderen niet opgaat, maar zij maken het wel heel bont.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Christen leven volgens het Nieuwe Testament, Leviticus is Oude Testament, dat is voor Joden.
[..]
Daar hebben die vele moslims geen problemen mee, te zien aan de aantallen voor als achter de balie.
De gehele horeca in Duitsland is 100 keer beter, dan die vieze vuile horeca afzetters in Nederland. Ik woon 20 minuten van de Duitse grens en uit eten gaan in Duitsland is altijd veel beter dan in Nederland.quote:
Christenen lezen niet zo goed, de Bijbel roept overduidelijk op tot een vegetarisch dieet, dus ook varkensvlees mag niet gegeten worden.quote:
En bezineprijzen, zelfs kleding e.d. Maarja ik woon tegen Den Haag aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
De gehele horeca in Duitsland is 100 keer beter, dan die vieze vuile horeca afzetters in Nederland. Ik woon 20 minuten van de Duitse grens en uit eten gaan in Duitsland is altijd veel beter dan in Nederland.
- Eerlijke prijzen (dus veel goedkoper dan NL)
- Vriendelijk personeel
- Eten en drinken is van hogere kwaliteit.
Want de normale big tasty is van varkensvlees? Want in de kipbigtasty zit geen bacon? Met je tata hoofd, debiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef Fer het volgende:
McRib is al jaren uit het assortiment, terwijl het in Duitsland nog steeds verkocht wordt. Maar wel een Big Tasty van kip. Wanneer stopt deze onzin?
McKroket is er toch maar was geen succes oid?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef Flitskikker het volgende:
Laten ze eerst maar McFrikandel introduceren
Benzine is voor mij veel voordeliger in nederland, omdat mijn tankpas in duitsland niet geldig is.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
En bezineprijzen, zelfs kleding e.d. Maarja ik woon tegen Den Haag aan.
Ook in Belgie trouwens. Horeca in Nederland is kut.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:46 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
De gehele horeca in Duitsland is 100 keer beter, dan die vieze vuile horeca afzetters in Nederland. Ik woon 20 minuten van de Duitse grens en uit eten gaan in Duitsland is altijd veel beter dan in Nederland.
- Eerlijke prijzen (dus veel goedkoper dan NL)
- Vriendelijk personeel
- Eten en drinken is van hogere kwaliteit.
Kroketten zijn gewoon viesquote:Op maandag 12 januari 2015 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
McKroket is er toch maar was geen succes oid?
de McKroket is vooral duurder geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Enige broodje dat een beetje lekker is in die hele Amerikaanse paupertent.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Quarter Pounderquote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Enige broodje dat een beetje lekker is in die hele Amerikaanse paupertent.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |