Wanneer volgende foto in S&G? Of KPD?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:25 schreef Pixxie. het volgende:
En op die big tasty met kip zit ook gewoon bacon hoor domme lamlul
En lekker is het ook al niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:29 schreef AhmedJaret het volgende:
bij mcdonalds etenisrael sponsoren
Het houd je nogal bezig met wat ik op fok gooiquote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wanneer volgende foto in S&G? Of KPD?
In een McDonalds topic, pricelessquote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is S&G?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja maar volgens McDonalds policy mag je wel ingrediėnten weglaten, maar niet toevoegen, want dan verander je het broodje.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:25 schreef Pixxie. het volgende:
En op die big tasty met kip zit ook gewoon bacon hoor domme lamlul
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar volgens McDonalds policy mag je wel ingrediėnten weglaten, maar niet toevoegen, want dan verander je het broodje.
Hell, waarschijnlijk als ik hem hier bestel, krijg ik standaard niet eens bacon, moet ik er speciaal om vragen. Flikken ze met gewone Big Tasty ook weleens.
Oja inderdaad daar heb je gelijk inquote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja maar volgens McDonalds policy mag je wel ingrediėnten weglaten, maar niet toevoegen, want dan verander je het broodje.
Hell, waarschijnlijk als ik hem hier bestel, krijg ik standaard niet eens bacon, moet ik er speciaal om vragen. Flikken ze met gewone Big Tasty ook weleens.
Met een klein zwaardje om de poppetjes van kindersurprise mee te onthoofden? Om in het islamitische kader te blijven.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef x___x het volgende:
Een Mc haram met een Mohammed speeltje erbij, would buy
quote:
En lekker dat het broodje is, reken maar op een smaakexplosie in je mond!quote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met een klein zwaardje om de poppetjes van kindersurprise mee te onthoofden? Om in het islamitische kader te blijven.
Associatief brein man.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In een McDonalds topic, priceless.
Vind je het erg?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Het houd je nogal bezig met wat ik op fok gooi
Ken er hier 3 of 4 met een drive in hoor, gaat alleen net zo sloom als aan de counter helaas.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:40 schreef Kiid het volgende:
Als KFC nou eens begin met drive-ins want dat is de enige reden waarom ik naar de mac ga. Kan ik gewoon in mijn blote jodokus wat te kanen halen
Gelukkig maar. Ik zou het naar vinden als je de aandacht die je op die tour op je af roept vervelend zou vinden.quote:
Je moet haar wel hebben hequote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou het naar vinden als je de aandacht die je op die tour op je af roept vervelend zou vinden.
Kan er wel om lachen dat elke keer als ik daar iets inzet je gelijk zo overstuur ervan raakt dat je het gevoel krijgt om al je frustratie op mij af moet reageren in de topics waar ik reageerquote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou het naar vinden als je de aandacht die je op die tour op je af roept vervelend zou vinden.
haha mooi iedereen blijquote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen dat elke keer als ik daar iets inzet je gelijk zo overstuur ervan raakt dat je het gevoel krijgt om al je frustratie op mij af moet reageren in de topics waar ik reageer
Maar gelukkig lig ik niet wakker van je mening dus je gaat je gang maar kerel
Echt? Hier zonder mcdrive, maar mac wel met drive in. Ik vind drive in juist lekker. Kan je lekker tsjillen in je waggi terwijl kinderen voor minimumloon een slappe burger klaarmaken met patat inclusief een sloot zoutquote:Op maandag 12 januari 2015 19:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Ken er hier 3 of 4 met een drive in hoor, gaat alleen net zo sloom als aan de counter helaas.
Christenen wel toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:18 schreef Inspireme het volgende:
TS
Ten eerste: christenen en joden mogen ook geen varkensvlees dus waarom meteen islamisering?
Ten tweede: de mcdonalds burgers zijn niet halal (behalve fish filet en vegetarische meuk)
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Trek jij anders even een 5 plu over je kop.
Mooiquote:
Christen leven volgens het Nieuwe Testament, Leviticus is Oude Testament, dat is voor Joden.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:18 schreef Inspireme het volgende:
TS
Ten eerste: christenen en joden mogen ook geen varkensvlees dus waarom meteen islamisering?
Daar hebben die vele moslims geen problemen mee, te zien aan de aantallen voor als achter de balie.quote:Ten tweede: de mcdonalds burgers zijn niet halal (behalve fish filet en vegetarische meuk)
Je mag er gewoon werken hoor. En ja ieder z'n eigen keuze.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Christen leven volgens het Nieuwe Testament, Leviticus is Oude Testament, dat is voor Joden.
[..]
Daar hebben die vele moslims geen problemen mee, te zien aan de aantallen voor als achter de balie.
Ik werk er in ieder geval niet want dan zie ik andere vrouwen naast mijn eigen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Je mag er gewoon werken hoor. En ja ieder z'n eigen keuze.
Alles is daar beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef gargamelnl het volgende:
McDonalds Duitsland verkoopt ook bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |