Die hebben toch ook zakenrelaties?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef 10minuteman het volgende:
Maar je bent toch een drugsrunner?
Ik had een krokant gebakken kalfszwezerik met vadouvan, diverse bereidingen van bloemkool met specerijen, geblakerde prei met chorizo en lichte kalfsjus met vadouvan. Ik dronk hierbij een Chateau Pavie Saint-Emilion Premier Grand Cru Classé Libournais.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heb je precies gegeten en wat was het voor wijn?
Dat was ff zoeken bij Google hè!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had een krokant gebakken kalfszwezerik met vadouvan, diverse bereidingen van bloemkool met specerijen, geblakerde prei met chorizo en lichte kalfsjus met vadouvan. Ik dronk hierbij een Chateau Pavie Saint-Emilion Premier Grand Cru Classé Libournais.
Nee, even herinneren wat er allemaal op het bord lag. Het smaakte overigens voortreffelijk!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was ff zoeken bij Google hè!
Oh oké. Het klinkt heel best. Dus het heeft wel gesmaakt?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, even herinneren wat er allemaal op het bord lag. Het smaakte overigens voortreffelijk!
Zeker. Dat heb ik de serveerster ook vijf (!) maal duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh oké. Het klinkt heel best. Dus het heeft wel gesmaakt?
Tip: de volgende keer een vriendelijk tikje op haar billen geven. Dat zien ze als correctie bij welgestelde mensen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zeker. Dat heb ik de serveerster ook vijf (!) maal duidelijk gemaakt.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Pauper_Bob het volgende:
TS heeft een cup-a-soul gegeten op z'n zolderkamer samen met z'n moeder.
Als je zo'n uitgebreid menu besteld en om half 7 alweer klaar bent en je gaat fokken denk ik niet dat zijn verhaal op waarheid berustquote:Op maandag 12 januari 2015 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh oké. Het klinkt heel best. Dus het heeft wel gesmaakt?
Hier heb ik nog niet eerder van gehoord, alhoewel ik tegenwoordig in zeer welgestelde kringen verkeer. Ik zal het onthouden, bedankt!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tip: de volgende keer een vriendelijk tikje op haar billen geven. Dat zien ze als correctie bij welgestelde mensen.
Je zou het niet zeggen, zelfs een mongooltje kan dit nog bedenken.quote:
Echt niet? Goh. Zou je denken?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als je zo'n uitgebreid menu besteld en om half 7 alweer klaar bent en je gaat fokken denk ik niet dat zijn verhaal op waarheid berust
ik verdenk sommige fokkers ervan dat ze deze zooi gelovenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet? Goh. Zou je denken?
Waaronder TS, lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik verdenk sommige fokkers ervan dat ze deze zooi geloven
Die heeft al jaren een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, dat kun je hme niet kwalijk nemen (zijn vader wel, want die heeft hem uit zijn handen laten kletteren terwijl hij boven aan de trap stond)quote:
Door 4 keer in haar kont te plassen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zeker. Dat heb ik de serveerster ook vijf (!) maal duidelijk gemaakt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:50 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Die heeft al jaren een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, dat kun je hme niet kwalijk nemen (zijn vader wel, want die heeft hem uit zijn handen laten kletteren terwijl hij boven aan de trap stond)
Nee, dat is beneden mijn niveau.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Door 4 keer in haar kont te plassen?
Verschillende smaken natuurlijk! Heerlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef ZarB het volgende:
Diverse bereidingen van bloemkool....gvd
Waarom zou je dat willen eten? Omdat de naam van het gerecht zo lang is? Omdat het duur is?
Allemaal interessantdoenerij.. 50 euro betalen voor 1 of ander knutselwerkje van 5 gram in een poppenkasttoko.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Verschillende smaken natuurlijk! Heerlijk.
Af en toe moet je jezelf eens lekker (laten) verwennen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Allemaal interessantdoenerij.. 50 euro betalen voor 1 of ander knutselwerkje van 5 gram in een poppenkasttoko.
Laat precies datzelfde menu geserveerd worden in een restaurant welke op maandag gesloten is.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had een krokant gebakken kalfszwezerik met vadouvan, diverse bereidingen van bloemkool met specerijen, geblakerde prei met chorizo en lichte kalfsjus met vadouvan. Ik dronk hierbij een Chateau Pavie Saint-Emilion Premier Grand Cru Classé Libournais.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Laat precies datzelfde menu geserveerd worden in een restaurant welke op maandag gesloten is.
Als je liegt, doe het dan goed. En kijk even bij openingstijden als je een random menu googled.
De leest.
Wie had dat gedacht.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Laat precies datzelfde menu geserveerd worden in een restaurant welke op maandag gesloten is.
Als je liegt, doe het dan goed. En kijk even bij openingstijden als je een random menu googled.
De leest.
Ik ken de eigenaar. Hij gooit die toko weleens voor mij en mijn vrienden open.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
De leest.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Verzonnen topic.
Ts heeft een kapsalon gesnaaid met verse snorharen van zn moeder.
Whahahaha, toch is het geen onaardige poging van je.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar. Hij gooit die toko weleens voor mij en mijn vrienden open.
Nou wordt het wel erg ongeloofwaardig hè.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dank. Mooi gevonden ook van havanagila. Zondag & maandag gesloten had ik even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Whahahaha, toch is het geen onaardige poging van je.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef Copthorne het volgende:
Ik had vandaag een sollicitatie en ik moest er een stuk voor rijden. Ik had een net pak aan en een jas er overheen, omdat het best koud is. Toen ik thuis kwam, zag ik pas dat mijn overhemd gekreukeld was (terwijl ik het netjes had gestreken). Ik baal hiervan. Ik had het gesprek als prettig ervaren, maar nu kwam ik misschien minder netjes over, terwijl ik er vanochtend keurig uitzag.
Ik zal het onthouden mocht ik ooit wel genoeg geld hebben om in dat soort zaakjes te eten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef havanagila het volgende:
En de gegrilde tarbot met paddenstoelen is een veel malen superieure keuze.
Bloemkool
Ow god snap je nou echt niet dat dit doen omdat je dan iets te drinken kunt bestellen?! Het is nogal onbeleefd om je op te dringen om meer drank te verkopen, dus doe je dat op deze manier.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Copthorne het volgende:
als ze vijf keer langskomen om te vragen of het smaakt.
Net gedineerd in een heel duur restaurant met wat zakenrelaties. Het eten wat heerlijk, de wijn voortreffelijk, maar waarom toch steeds die vraag stellen?![]()
Word er moe van.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Copthorne het volgende:
Net gedineerd in een heel duur restaurant met wat zakenrelaties.
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Verzonnen topic.
Ts heeft een kapsalon gesnaaid met verse snorharen van zn moeder.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
De leest.
Een 'quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
De leest.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
We vermaken ons anders kostelijk allemaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je een topic verzint, dit het beste is waarmee je aan komt zetten.
fixed.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:25 schreef Fushia2 het volgende:
Word er moe van
Deze TS is duidelijk het knechtje neukertje van een van die belangrijke zakenlui en is zo opgewondener als een stier vietnamees hoertje dat hij eens niet in de auto moet hoeft te wachten.
Hou je bek dicht kuthoertje.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:55 schreef nadjaaaaS het volgende:
Of TS liegt, of jullie autisten zijn jaloers dat hij wel een goede maaltijd heeft gehad ipv zoals jullie een voedselpakket
mijn autisten zijn nooit jaloersquote:Op maandag 12 januari 2015 20:55 schreef nadjaaaaS het volgende:
Of TS liegt, of jullie autisten zijn jaloers dat hij wel een goede maaltijd heeft gehad ipv zoals jullie een voedselpakket
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |