Ik zal het onthouden mocht ik ooit wel genoeg geld hebben om in dat soort zaakjes te eten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef havanagila het volgende:
En de gegrilde tarbot met paddenstoelen is een veel malen superieure keuze.
Bloemkool
Ow god snap je nou echt niet dat dit doen omdat je dan iets te drinken kunt bestellen?! Het is nogal onbeleefd om je op te dringen om meer drank te verkopen, dus doe je dat op deze manier.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Copthorne het volgende:
als ze vijf keer langskomen om te vragen of het smaakt.
Net gedineerd in een heel duur restaurant met wat zakenrelaties. Het eten wat heerlijk, de wijn voortreffelijk, maar waarom toch steeds die vraag stellen?![]()
Word er moe van.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Copthorne het volgende:
Net gedineerd in een heel duur restaurant met wat zakenrelaties.
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Verzonnen topic.
Ts heeft een kapsalon gesnaaid met verse snorharen van zn moeder.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Laat precies datzelfde menu geserveerd worden in een restaurant welke op maandag gesloten is.
Als je liegt, doe het dan goed. En kijk even bij openingstijden als je een random menu googled.
De leest.
Een 'quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Laat precies datzelfde menu geserveerd worden in een restaurant welke op maandag gesloten is.
Als je liegt, doe het dan goed. En kijk even bij openingstijden als je een random menu googled.
De leest.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar. Hij gooit die toko weleens voor mij en mijn vrienden open.
We vermaken ons anders kostelijk allemaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik snap niet dat, wanneer je een topic verzint, dit het beste is waarmee je aan komt zetten.
fixed.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:25 schreef Fushia2 het volgende:
Word er moe van
Deze TS is duidelijk het knechtje neukertje van een van die belangrijke zakenlui en is zo opgewondener als een stier vietnamees hoertje dat hij eens niet in de auto moet hoeft te wachten.
Hou je bek dicht kuthoertje.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:55 schreef nadjaaaaS het volgende:
Of TS liegt, of jullie autisten zijn jaloers dat hij wel een goede maaltijd heeft gehad ipv zoals jullie een voedselpakket
mijn autisten zijn nooit jaloersquote:Op maandag 12 januari 2015 20:55 schreef nadjaaaaS het volgende:
Of TS liegt, of jullie autisten zijn jaloers dat hij wel een goede maaltijd heeft gehad ipv zoals jullie een voedselpakket
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |