abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148612918
Er is weer een nieuwe Utopiaan naar binnen gestapt. Dit maal de in Amsterdam geboren, maar in Almere wonende, Gabriëlle Rosebel



Wat Utopia aan informatie geeft:
quote:
In haar ideale Utopia is er lol, wordt er veel gedanst en is er altijd lekker eten.

De Surinaamse Gabriëlle is single en werkt als teamleider bij een callcenter. Ze houdt van dansen, lezen en schrijven. Ze is gek op poëzie en schrijft haar eigen gedichten en verhalen. Haar droom is om scenarioschrijfster te worden.

De temperamentvolle Gabriëlle is een vrolijk en aanwezig type. Ze kan dan ook fel uit de hoek komen en ze gaat geen discussie uit de weg. Gabriëlle omschrijft zichzelf als streng doch rechtvaardig. Ze is dol op eten en kookt graag.

Haar specialiteit is roti en nasi naar haar moeders recept. Uiteraard gaat ze heerlijke maaltijden voor de inwoners bereiden, maar ze wil hier ook inkomsten mee genereren. Dit wil ze doen door mensen uit te nodigen om te komen eten en door afhaalmaaltijden aan te bieden.

Daarnaast wil ze in Utopia theatervoorstellingen bedenken en schrijven. Humor en drama moeten de boventoon voeren in haar zelfontwikkelde voorstellingen. Het eerste verhaal van Gabriëlle wordt gebaseerd op het leven van de inwoners. Uiteraard moet de eerste voorstelling door Gabriëlle en de inwoners opgevoerd worden. Gabriëlle hoopt dat de kaartverkoop zal zorgen voor een goede bron van inkomsten. Ook wil ze een boekje maken met haar zelfgeschreven gedichten.
bron: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/95/gabrielle


zo wandelde zij Utopia binnen:


kennismaking met de bewoners:


schijnbaar is iedereen blij met de komst van de Surinaams kokende (en schoonmakende) Gabriëlle, want ze verwelkomen haar met een dansje:



In dit topic kunnen foto's en updates of internet vondsten geplaatst worden ;)

[ Bericht 53% gewijzigd door Dottey op 12-01-2015 18:31:50 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148612954
Al vrij snel is haar achternaam gevonden door speurneus Agossie

quote:
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148613017
Dit is wat een vlotte zoekreeks al heeft gevonden op google.

Gabrielle Rosebel a.k.a. Kyshowna Galchi!

:D presenteerde ook een radio show, schrijft veel voor haar blogje (die overigens niet (meer) bestaat)

Deze blog is nog wel gevuld voor mensen die interesse hebben in haar geschreven teksten. het is voornamelijk "penvriendjes" idee met een andere "schrijfster".
link

Video van Gabriëlle over discriminatie

Voor wie het wil weten, want er is soms nogal wat te doen om lengte en gewicht :D
Lengte
176 cm
Confectiemaat
48

bron
ik denk dat het niet echt bijgewerkt is :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Dottey op 12-01-2015 18:32:41 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148710633
update: Gabriëlle heeft het een beetje moeilijk de eerste dagen. Ze heeft toegegeven eigenlijk niet goed te kunnen koken, maar wel kookboeken mee heeft om het er meer uit te oefenen. Ze heeft soort van roti gekookt voor de groep en poetst hier en daar in de keuken en in de slaapkamer. Ze vraagt zich af wat ze daar doet. Bjorn geeft aan dat hij het de eerste dagen ook niets aan vond.

Joey heeft aan haar gevraagd of zij het ziet zitten om hem als begeleider te hebben voor het eten en bewegen. Ze heeft dat afgeslagen.

Ze duikt steeds redelijk vroeg haar bed in.

vandaag:
Gabriëlle's billen zijn vanochtend opgemeten door Gio (ze wil tig kilo's kwijt gaan raken en gaan samen er wat aan doen).

Ze wil liever niet elke dag koken en ook tijd hebben om te schrijven. Vandaag heeft ze haar papieren gevonden en gaat te midden van een verbouwing (vide) er even voor zitten.


[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 15-01-2015 14:47:55 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148755209
Jezus, wat is Gabriëlle toch een mietje. :)
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Het is een tamme, gedomesticeerde koe, het is geen roofdier. Als dat dier op je komt afgerend dan wil ze gewoon spelen of aandacht krijgen. Oh wat eng.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148755306
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Dottey het volgende:
update: Gabriëlle heeft het een beetje moeilijk de eerste dagen. Ze heeft toegegeven eigenlijk niet goed te kunnen koken, maar wel kookboeken mee heeft om het er meer uit te oefenen. Ze heeft soort van roti gekookt voor de groep en poetst hier en daar in de keuken en in de slaapkamer. Ze vraagt zich af wat ze daar doet. Bjorn geeft aan dat hij het de eerste dagen ook niets aan vond.

Joey heeft aan haar gevraagd of zij het ziet zitten om hem als begeleider te hebben voor het eten en bewegen. Ze heeft dat afgeslagen.

Ze duikt steeds redelijk vroeg haar bed in.

vandaag:
Gabriëlle's billen zijn vanochtend opgemeten door Gio (ze wil tig kilo's kwijt gaan raken en gaan samen er wat aan doen).

Ze wil liever niet elke dag koken en ook tijd hebben om te schrijven. Vandaag heeft ze haar papieren gevonden en gaat te midden van een verbouwing (vide) er even voor zitten.
[ afbeelding ]
Als ze slim zou zijn dan zou ze heel de dag gaan helpen bij de koeien, het bouwen, tuinieren en alle andere activiteiten waarbij je beweegt en gaat ze wat sporten met de jongens. Moet je eens opletten hoe snel ze 20 kg. vet kwijtraakt. Zolang je beweegt eet je niet teveel en verbruik je veel meer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148785689
Lekker in de buitenlucht is idd veel beter ;)

Ik hoop dat ze snel een beetje een draai weet te vinden en niet achter de hang-op-bed-mutsen blijft plakken.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148840384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:21 schreef Dottey het volgende:
Lekker in de buitenlucht is idd veel beter ;)

Ik hoop dat ze snel een beetje een draai weet te vinden en niet achter de hang-op-bed-mutsen blijft plakken.
Ik zag dat Joey haar een beetje onder handen heeft genomen. Hopelijk voor haar blijven ze dat doen. Altijd mooi, die eerste weken dat mensen gaan sporten. Nooit zie je zoveel af als de eerste weken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_152736862


Made by Urb _O_
TEAM BAKSTEEN
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:52:36 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_153087289
Gabriëlle voelt zich niet seksueel aangetrokken tot Rob, tot geen enkele man in Utopia.
pi_153473695
pi_153477682
Waarom Charlotte door veel mensen hier een vet varken werd genoemd en zij niet is mij een raadsel.
pi_153494771
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waarom Charlotte door veel mensen hier een vet varken werd genoemd en zij niet is mij een raadsel.
Zal wel komen omdat charlotte voornamelijk aan het eten was, terwijl gabri aan het afvallen is.
Waarom ze zo populair is vraag ik me dan weer af . Ze doet niks schuift alles af op andere en stopt overal mee.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:23:49 #15
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_153545651
Wie is nou de echte Mammy Two Shoes? _O-



To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_153657259
Dom en vet. Ze draagt echt niets bij aan Utopia. Verbazend dat ze niet genomineerd is.
pi_154846892
Gabs was super leuk met de kindjes vandaag *O*











TEAM BAKSTEEN
  maandag 3 augustus 2015 @ 03:00:37 #18
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_154860125

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.
pi_160423923
Vrijdag 4 maart 2016







[ Bericht 6% gewijzigd door Odaiba op 04-03-2016 20:40:17 ]
pi_160437031
Zaterdag 5 maart 2016








Gabs weer aan de beurt om te koken

[ Bericht 17% gewijzigd door Odaiba op 05-03-2016 17:02:39 ]
pi_160483805
Maandag 7 maart 2016



pi_160494481
Ligt het aan mij of is ze weer duidelijk dikker geworden in vergelijking met een jaar geleden? Haar kont lijkt groter dan een uit de kluiten gewassen watermeloen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 23:36:32 #23
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_160506390
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ligt het aan mij of is ze weer duidelijk dikker geworden in vergelijking met een jaar geleden? Haar kont lijkt groter dan een uit de kluiten gewassen watermeloen.
Ze is dikker geweest dan ze nu is hoor.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_160508136
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ze is dikker geweest dan ze nu is hoor.
Jawel maar was ze vorig jaar, toen ze stopte met die trainer, dikker dan nu?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160508180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jawel maar was ze vorig jaar, toen ze stopte met die trainer, dikker dan nu?
Ik heb hetzelfde, sterker nog Gabs weet het en heeft het al een paar keer benoemd, maar ze is in een gat gevallen. Doet nog weinig in Utopia en kwa sporten al helemaal niks.
pi_160508228
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, sterker nog Gabs weet het en heeft het al een paar keer benoemd, maar ze is in een gat gevallen. Doet nog weinig in Utopia en kwa sporten al helemaal niks.
Precies mijn punt. Waardoor ze in een zwart gat viel is duidelijk: ze ontsloeg de personal trainer. :)
Je moet het uiteindelijk zelf kunnen maar daar was zij nog lang niet aan toe en zeker niet in die setting.
Uiteindelijk is het trouwens niet zo moeilijk: de juiste ingrediënten eten, een vast aantal eetmomenten, vaste hoeveelheden en X keer per week voldoende lang en voldoende intensief sporten.
De grootste uitdaging is dat je momenten hebt waarop je terugvalt (onherroepelijk), op die momenten moet je de knop omzetten en gewoon weer strak een schema volgen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160512184
Dinsdag 8 maart 2016



pi_161516829
Maandag 18 april 2016

pi_161961723




























TEAM BAKSTEEN
pi_163800790
Zocht eigenlijk iets anders maar stuitte net op dit interview met Gabs uit 2011 als "Urban Chick of the week"

http://www.missjojobie.com/archives/7054
pi_165429616
Nederland ten voete uit, toch.

Bartjeboy
Online boksartikelen en kleding van Lonsdale, BenLee en Fairtex
http://www.truestore.eu/truestore/index.php?language=nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')