15 mensen...en niemand die actie onderneemtquote:Op maandag 12 januari 2015 17:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Gerda is in da house... koken zal je kreng
ach.. met een frietkraam op het terrein, hoeven ze zich daar geen zorgen meer over te maken. En gio en noompje zitten aan een sappenkuur dus die mag je wegstrepenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
15 mensen...en niemand die actie onderneemt
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:56 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij kom ik net op tijd binnen?
ze eten diepvriespizzaquote:Op maandag 12 januari 2015 17:56 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ach.. met een frietkraam op het terrein, hoeven ze zich daar geen zorgen meer over te maken. En gio en noompje zitten aan een sappenkuur dus die mag je wegstrepen
Owjee..ook weer sapkuren. Houd je nog 12 man over.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:56 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ach.. met een frietkraam op het terrein, hoeven ze zich daar geen zorgen meer over te maken. En gio en noompje zitten aan een sappenkuur dus die mag je wegstrepen
* Gizmogirl28 geeft zakdoek aan Punkie, kan ie zijn neusje afvegenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef Punkman het volgende:
Ruzie![]()
![]()
![]()
Val met mijn neusje in de boter.
Wilco is de poppenspeler en de meesten daar lijken dat niet door te hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo gaat hij naar joey ? wilco durft nie ?
dan hebben ze het nog geen 24u volgehoudenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owjee..ook weer sapkuren. Houd je nog 12 man over.
Gio en NONOmie zitten nu ook te eten
Hallo, Pat speelt nu ook toneel, dit is zo nep.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Wilco is de poppenspeler en de meesten daar lijken dat niet door te hebben.
Hoop dat ze een deze dagen zegt keer koken wassen is goed.quote:
Inderdaad, laat hem lekker met Wilco in discussie gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hallo, Pat speelt nu ook toneel, dit is zo nep.
Dank je , wat een mafkees is het ookquote:Op maandag 12 januari 2015 17:54 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat hij denkt dat Wilco achter Collie aan zit.
Hij heeft wel gelijk. De 'mannen' waren gisteren met dit vieze spelletje bezig.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef firo het volgende:
mark heeft een snackkar maar het is wilco's schuld.
hij is dakloos geweest maar het is wilco's schuld.
ivan wil een gym maar het is wilco's schuld.
ik zie een patroon.......
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wij lopen de gigantische mutsenlijn van Laura op te vreten.
Sodemieter toch op.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 geeft zakdoek aan Punkie, kan ie zijn neusje afvegen
Er liep zelfs iemand in de Efteling mee.quote:
sportschoolquote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef DaniqueV het volgende:
Maar euhmm....wat gaan die mannen nu eigenlijk bouwen?
Een gymquote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef DaniqueV het volgende:
Lees je wel wat hier geschreven wordt?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef DaniqueV het volgende:
Hij noemt haar "Lauraatje".quote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wij lopen de gigantische mutsenlijn van Laura op te vreten.
Sodemieter toch op.
Tegen de tijd dat die twee bij Wilco aan komen zijn ze alweer zo rustig dat er niets meer aan de hand.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
Ik zou het even aan Wilco gaan vertellen allemaal Pat![]()
Pizza.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef blanket het volgende:
Iemand neemt wel op hoop ik...heb 3 man in mijn nek hijgen die gevoerd moeten worden![]()
Oww OKé, ineens meer buiten bouwen dus. Dacht dat de bedoeling was boven gaan slapen en dan ook meer ruimte te krijgen.quote:
Daarom wil ik het nuquote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die twee bij Wilco aan komen zijn ze alweer zo rustig dat er niets meer aan de hand.
Klopt helemaal, zo heb ik het ook gehoord gisteravond.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. De 'mannen' waren gisteren met dit vieze spelletje bezig.
Hout gaan gebruiken om Pat te pakken. Zoek maar terug.
En in meeste gevallen is het inderdaad Wilco dit het ter sprake brengt bij iemand
gymquote:Op maandag 12 januari 2015 18:00 schreef DaniqueV het volgende:
je hebt werk en sierpaarden, aangezien ik 6 dagen werken achter mij heb, mis je een keer watquote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lees je wel wat hier geschreven wordt?
volgens mij als zwerverquote:Op maandag 12 januari 2015 17:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Patje: ik ben hier binnengekomen als timmerman
Het heeft er het laatste uur meerdere keren gestaan, toen typte je al mee, over tieten weliswaar ...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
je hebt werk en sierpaarden, aangezien ik 6 dagen werken achter mij heb, mis je een keer wat
Maakt niet uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
je hebt werk en sierpaarden, aangezien ik 6 dagen werken achter mij heb, mis je een keer wat
Dit hebben de heren dus gisteren bekokstoofd. Het ontstaan was puur om Patrick te pakken. Zijn hout op te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww OKé, ineens meer buiten bouwen dus. Dacht dat de bedoeling was boven gaan slapen en dan ook meer ruimte te krijgen.
Zijn goed bezig daar
om te zorgen dat hij niet meer hout kapot maakt dan hij nodig had. aan zijn 152 lengtes komen ze nietquote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dit hebben de heren dus gisteren bekokstoofd. Het ontstaan was puur om Patrick te pakken. Zijn hout op te maken.
Dat dus...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
om te zorgen dat hij niet meer hout kapot maakt dan hij nodig had. aan zijn 152 lengtes komen ze niet
Ondertussen ben ik met meer dingen druk, geen tijd om eeuwig hier zo te zitten meelezen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het heeft er het laatste uur meerdere keren gestaan, toen typte je al mee, over tieten weliswaar ...
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik met meer dingen druk, geen tijd om eeuwig hier zo te zitten meelezen.
Maar aangezien jij de vriendelijkheid zelve regelmatig bent, en vaak loopt te schreeuwen om OT te blijven lijkt het mij verstandig om dit af te sluiten met jou
En die hartjes ja echt houtverspilling, die frietkrot beplaten en hek eromheen bouwen natuurlijk niet he.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:02 schreef Odaiba het volgende:
Vergeet ook niet het kruis van Gaby. Die zijn ook van zijn lengtes gepakt geloof ik.
Klopt. Ze komen allemaal naar Joey toe met problemen, dus zien hem allemaal als leider.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Hypocriete Patje, hij vindt Joey toch een dictator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |