SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik geloof er niets vanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.![]()
en ik heb nog nooit coins gekocht.
ik ben een betere handelaar dan ds2
wat ben ik trots'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.🍆![]()
Ik bedoelde: vorig jaar, in FUT14 dus. Toen heb ik aan het eind een paar keer coins gekocht ja. Maar dit jaar (in FUT15 dus) nog niks.![]()
nephandelaar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan was het helemaal dom.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bedoelde: vorig jaar, in FUT14 dus. Toen heb ik aan het eind een paar keer coins gekocht ja. Maar dit jaar (in FUT15 dus) nog niks.![]()
sorry trouwens, was gisteravond in slaap gevallen na wedstrijd :pquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
No problemo. We waren toch al met teveel. Rijst speelde RBquote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry trouwens, was gisteravond in slaap gevallen na wedstrijd :p![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
No problemo. We waren toch al met teveel. Rijst speelde RB
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Handelen.Heb wel wat beters te doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Handelen.Heb wel wat beters te doen.
quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het heeft officieel nooit gemogen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar nog duidelijk gepost dat ik coins ging kopen (en toen mocht het nog dus)![]()
En sterker nog, wat is dan zo 2015?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtv![]()
Fappen op dode mensenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtvDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Behalve als ze knap zijn danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, toen zei je steeds dat je een ban niet wilde riskerenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar nog duidelijk gepost dat ik coins ging kopen (en toen mocht het nog dus)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet meer fappen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtv![]()
Dat zei ik in het begin van FUT15 dacht ik. Maar nog steeds heb ik al mijn coins verdiend zonder FIFA points/coins te kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, toen zei je steeds dat je een ban niet wilde riskeren![]()
DS2 is een fake! Dat hele youtube kanaal aangemaakt om ons voor de gek te houden.
Naar de supermarkt is dus eigenlijk een rookgordijn voor ons geweest.. gewoon www.vipcoinsfifa.com.
Doritos kopen is 100k, monster is 500k.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook niet, dat probeer ik nu ook duidelijk te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Zelfs ik heb dit jaar geen coins gekocht, DS2!![]()
ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer kenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit. Waar is de DS2 gebleven die met 4-0 werd verslagen...? Of was het 5-1?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:01 schreef Tim86 het volgende:
ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer kenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een vertrouwensband opbouwen duurt jaren, maar kan binnen een dag onherstelbaar beschadigd zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 12:01 schreef Tim86 het volgende:
ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.![]()
link plz goobyquote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik speel dit kutspel al niet eens meer :,)
Op af en toe een potje clubs na dan
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
this post is worthless without a link babyboy.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha gevonden!Nu ga ik ook geen coins kopen net als DS2.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
0-6 van 06-nummer.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Waar is de DS2 gebleven die met 4-0 werd verslagen...? Of was het 5-1?![]()
Passenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Haha gevonden!Nu ga ik ook geen coins kopen net als DS2.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kk gierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na recente onthullingen zou het me niet verbazen als je daar een autobuyer voor hebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet wel echt heel erg snel zijn als je een speler zo snel kan kopen.![]()
Gaan we die site nou echt niet delen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die autobuyers kopen die speler toch voordat ik hem heb gevonden.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Na recente onthullingen zou het me niet verbazen als je daar een autobuyer voor hebt.![]()
je struin gewoon heel futbin af op de laagste en een na laagste BIN geef nou maar gewoon toequote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet wel echt heel erg snel zijn als je een speler zo snel kan kopen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, het is een andere site dan futbin.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je struin gewoon heel futbin af op de laagste en een na laagste BIN geef nou maar gewoon toe![]()
Fok?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is een andere site dan futbin.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
waarschijnlijk maakt fuck meer kans.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
"Ik weet iets en jij mag het lekker niet weten "
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het probleem is dat niemand nu gaat kopen. Die IF Robben van gisteren stond er ook op, die had ik toen gekocht en uiteindelijk met verlies verkocht. Maar eerder deze week maakte ik wel een mooie winst op een andere IF Robben.![]()
wowww... so much profit.quote:
#respect.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Baasjequote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef WallieP het volgende:
http://www.futfocus.com/pulse
dis zo'n site om koopjes te zoekenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef WallieP het volgende:
dis zo'n site om koopjes te zoeken
Hier ga ik wel rijk van worden.
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu gaan alle PS4-spelers vechten om de deals.alleen de no-lifers
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan wel weer netjes
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Jaja, maar ondertussen ben jij ook gewoon aan het zoeken hé!quote:
Bij silver IF's moet je gewoon wachten tot iemand hem gaat pricefixen (zoals bij mijn IF Serero)![]()
Alleen je AB nog even aan die site vast kunnen programmeren denkquote:
#FreeTrapz![]()
Sympathiek dat jij als niet vaste poster zo'n site wel wilt delenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef WallieP het volgende:
dis zo'n site om koopjes te zoeken
Maar diep van binnen lach ik.![]()
En beetje jammer dat ds2 die site dan weer niet wilde delen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sympathiek dat jij als niet vaste poster zo'n site wel wilt delen
ik heb FIFA in 2015 nog niet eens open gehadquote:Op maandag 12 januari 2015 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jaja, maar ondertussen ben jij ook gewoon aan het zoeken hé!
Bij silver IF's moet je gewoon wachten tot iemand hem gaat pricefixen (zoals bij mijn IF Serero)![]()
ohnee ik heb laatst 3 potjes gespeeld en kansloos verloren. maar handelen nee sorry, klaar mee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb alleen geen zin om dealtjes te maken met een paar honderd coins winstMaar diep van binnen lach ik.![]()
Stond er net 1 op voor 90k.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb alleen geen zin om dealtjes te maken met een paar honderd coins winstDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, zou je wel verwachten van de harde kern hierquote:Op maandag 12 januari 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En beetje jammer dat ds2 die site dan weer niet wilde delen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
wel lekker patsen met zijn deals maar delen ho maarquote:Op maandag 12 januari 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En beetje jammer dat ds2 die site dan weer niet wilde delen.![]()
![]()
Uiteindelijk lekt het toch wel uit.. en dat gebeurde ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En beetje jammer dat ds2 die site dan weer niet wilde delen.![]()
Dus dan kan je toch net zo goed zelfs die site geven in plaats van reageren als een 12 jarige.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lekt het toch wel uit.. en dat gebeurde ook.
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lekt het toch wel uit.. en dat gebeurde ook.
#FreeTrapz![]()
Geef het dan zelf. Nu ben je een lul en als je dat gedaan had was je een held. Story of your lifequote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lekt het toch wel uit.. en dat gebeurde ook.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze reactie van jou lijkt op een reactie van een 12-jarige.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus dan kan je toch net zo goed zelfs die site geven in plaats van reageren als een 12 jarige.![]()
Haha nu wordt het veel lastiger voor je. Straks even de link posten in het EA forumquote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lekt het toch wel uit.. en dat gebeurde ook.Maar diep van binnen lach ik.![]()
DS2 doet altijd dingen die hij zelf eerst helemaal afkeurt.5ATB en pace zijn tegen zijn "principes", maar speelt stiekem met de grootste pace teams.
SMLENO'en beetje groot maken allemaal dealtjes posten hier en toch stiekem coins kopen en vervolgens pronken met de coins.![]()
![]()
Alsof die mensen het nog niet weten.. ik heb het van iemand die op YT een filmpje erover maakte.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha nu wordt het veel lastiger voor je. Straks even de link posten in het EA forum![]()
Goede comeback.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze reactie van jou lijkt op een reactie van een 12-jarige.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, inderdaad zeg. FUT is kut.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Kiid het volgende:
Wat zijn we allemaal on-topic aan het praten!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
We missen toch een type uitkeringstrekker in deze topic-reeks.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Kiid het volgende:
Wat zijn we allemaal on-topic aan het praten!Maar diep van binnen lach ik.![]()
Manager ontmoeten voor traineeship (niet in Leiden zelf)quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Dit zijn toch de dagen waar menig uitkeringstrekker naar uitkijktquote:Op maandag 12 januari 2015 12:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
We missen toch een type uitkeringstrekker in deze topic-reeks.![]()
Ik denk dat hij doorheeft dat het geen slim idee is om hier te blijven posten.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Dit zijn toch de dagen waar menig uitkeringstrekker naar uitkijkt
Moet wel zeggen: SB, GJE etc waren erg vervelend, maar deze persoon heeft veel mensen aan de hoogste boom op laten hangen. Volgens mij toch een stuk of 7 bans, aantal permbans, en het FUT topic een tijdje dicht. Het plaatst hem op eenzame hoogte der trolls.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij heeft zijn stempel gedrukt hier, dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doorheeft dat het geen slim idee is om hier te blijven posten.
Moet wel zeggen: SB, GJE etc waren erg vervelend, maar deze persoon heeft veel mensen aan de hoogste boom op laten hangen. Volgens mij toch een stuk of 7 bans, aantal permbans, en het FUT topic een tijdje dicht. Het plaatst hem op eenzame hoogte der trolls.![]()
in Lidorro dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Manager ontmoeten voor traineeship (niet in Leiden zelf)![]()
![]()
Daar had hij ook alle tijd voorquote:Op maandag 12 januari 2015 12:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft zijn stempel gedrukt hier, dat is 1 ding dat zeker is.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef ThadCastle het volgende:
hey komen die blauwe kartjes vandaag?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu snap ik hoe DS2 het doet. Alleen koop ik geen coins. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga ook geen spelers via die site kopen trouwens. Koop wel een keer een miljoen coins voor een habbekrats.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Waar is de DS2 gebleven die met 4-0 werd verslagen...? Of was het 5-1?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
SMHEALTVDWquote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daar had hij ook alle tijd voor![]()
Bedankt DS2, nu zit ik met een shitload aan Bronze IFS
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bedankt DS2, nu zit ik met een shitload aan Bronze IFS
Ik vind deze manier van handelen niet zo leuk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van handelen niet zo leuk
Mijn handelsmethode is twee uur werken en dan coins kopenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van handelen niet zo leuk![]()
![]()
Die Kruse zocht ik ookquote:
Elke dag![]()
Je moet dan ook goed oppassen dat je niet wordt geundercut.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bedankt DS2, nu zit ik met een shitload aan Bronze IFS![]()
Ik had een Al Ruwaili voor 200quote:Op maandag 12 januari 2015 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook goed oppassen dat je niet wordt geundercut.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had een IF Morgan voor 40k.. dat is best een goede deal maar niemand lijkt nu iets te kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had een Al Ruwaili voor 200![]()
Ik kan me voorstellen dat die site in de voorbije weken wat meer opbrengst opleverde dan nu ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een IF Morgan voor 40k.. dat is best een goede deal maar niemand lijkt nu iets te kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die bronze en silver IF's lijken me erg risicovol. Zowel in deze markt met TOTY vanavond als in het feit dat er veel verschillen zitten in het kaart aanbod steeds. Vaak staan er alleen dure BINs op de markt omdat er even weinig aanbod is..dan koopt niemand die BIN maar lijkt het alsof de prijs hoger is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee joh. gewoon dikke profit.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Die bronze en silver IF's lijken me erg risicovol. Zowel in deze markt met TOTY vanavond als in het feit dat er veel verschillen zitten in het kaart aanbod steeds. Vaak staan er alleen dure BINs op de markt omdat er even weinig aanbod is..dan koopt niemand die BIN maar lijkt het alsof de prijs hoger is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb wel eens gezien dat een bronze zogenaamd meer dan een miljoen profit opleverdequote:Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Die bronze en silver IF's lijken me erg risicovol. Zowel in deze markt met TOTY vanavond als in het feit dat er veel verschillen zitten in het kaart aanbod steeds. Vaak staan er alleen dure BINs op de markt omdat er even weinig aanbod is..dan koopt niemand die BIN maar lijkt het alsof de prijs hoger is.Maar natuurlijk trapt niemand daarin.
![]()
Wel makkelijk handelen zo. Alleen heb ik er als nog geen zin in omdat het gewoon veel te lang duurt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezien dat een bronze zogenaamd meer dan een miljoen profit opleverdeMaar natuurlijk trapt niemand daarin.
Snel kopen!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
gewoon de marktschommelingen van dure kaarten in de gaten houden lijkt mij nog steeds het makkelijkst. leuk hoor 6K profit per keer maar dat schiet toch niet op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel als je dat heel vaak doet.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef FCsuarez het volgende:
gewoon de marktschommelingen van dure kaarten in de gaten houden lijkt mij nog steeds het makkelijkst. leuk hoor 6K profit per keer maar dat schiet toch niet op.![]()
oh okquote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het probleem is dat niemand, maar dan ook echt NIEMANDDDDDDDDDDDDD!!1 nu iets koopt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh okquote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het probleem is dat niemand, maar dan ook echt NIEMANDDDDDDDDDDDDD!!1 nu iets koopt.![]()
Op Xbox360 niet nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het probleem is dat niemand, maar dan ook echt NIEMANDDDDDDDDDDDDD!!1 nu iets koopt.![]()
Zet jij maar is alles voor 150c erop, reken maar dat het gekocht wordt.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trapz gaat helemaal los
Nog nooit zoveel Silver IFs en Bronze IFs gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet je zo ver undercutten dat hij binnen 10 minuten gekocht wordt.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zelf undercutten en dan vervolgens alsnog geundercut worden op een legend.![]()
Je komt zoveel pricefixes tegenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkels!!gekocht
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Tim zegt koop! en hij is gelijk weg bij mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je komt zoveel pricefixes tegen
Boh krijg gelijk een goed idee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had hem voor 850k en de laagste BIN was 925k toen ik hem kocht. Dus ik dacht: mooie winst. Maar door die undercutters dus niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet je zo ver undercutten dat hij binnen 10 minuten gekocht wordt.![]()
wtf, hoe kan die pricefix nou weer werkenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkels!!gekocht
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarschijnlijker dat de pricefixer hem heeft opgekochtquote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, hoe kan die pricefix nou weer werkenIs bij mijn Bogdan ook denk ik
Elke dag![]()
Zet hem erop voor 800k, pak je verlies nu het nog meevalt.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 850k en de laagste BIN was 925k toen ik hem kocht. Dus ik dacht: mooie winst. Maar door die undercutters dus niet meer.![]()
Vooral bij silver IF's ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je komt zoveel pricefixes tegen![]()
Nou vooral bij de meest random spelers eigenlijkquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ujkani een paar weken geledenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou vooral bij de meest random spelers eigenlijkEn laatst Cadamuro. En Isimat-Mirin verkocht voor 7k
![]()
![]()
Laatst werd Guilavogui ook gepricefixed, toen heb ik er een paar goedkoop opgepikt en verkocht voor 15k. Een uur later kocht ik hem terug voor 1.9k![]()
![]()
Of de hond in laten slapenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn handelsmethode is twee uur werken en dan coins kopenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik mis alleen de chicksquote:Op maandag 12 januari 2015 13:39 schreef Johnbon het volgende:
Wat een leven heb je DS2. Dan Bilzerian is er niets bij.![]()
![]()
Ibra is 25k duurder dan vanochtend
Je hebt toen toch coins van je ouders gehad toen de hond moest worden ingeslapen postte je laatst.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Mooi man zelfs je buttbuddy's weten niet wat je bedoeld met je domme grappen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je hebt toen toch coins van je ouders gehad toen de hond moest worden ingeslapen postte je laatst.![]()
Ga eens minder posten of zo.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
afgelopen week al gedaan. gr grquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja wordt nu gepricefixed naar 650kquote:
Elke dag![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oja, dat is waar ook. We hebben nu een nieuwe hond dus vandaar dat ik het alweer vergeten wasquote:Op maandag 12 januari 2015 13:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je hebt toen toch coins van je ouders gehad toen de hond moest worden ingeslapen postte je laatst.![]()
Gomes zit bij Watford wtf
Elke dag![]()
Blijf de d's en t's in de gaten houden, SunGym.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef SunGym het volgende:
[..]
Mooi man zelfs je buttbuddy's weten niet wat je bedoeld met je domme grappen.![]()
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:39 schreef Johnbon het volgende:
Wat een leven heb je DS2. Dan Bilzerian is er niets bij.![]()
echt dom hequote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijf de d's en t's in de gaten houden, SunGym.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet de drank steken met die jongen hequote:Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijf de d's en t's in de gaten houden, SunGym.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zijn spelling is echt heulen met de pet op.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Niet de drank steken met die jongen heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn spelling is echt heulen met de pet op.![]()
*zet pet opquote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn spelling is echt heulen met de pet op.![]()
Yes yes yesyesyesyesyesyesyesyesyesquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sterk beargumenteerd mijn vriendquote:Op maandag 12 januari 2015 13:56 schreef SunGym het volgende:
[..]
Muil houden jonge, met je domme kop. Ga mensen bijten ofzo.een 5.5 voor de moeite.
#FreeTrapz![]()
Toots?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
En 2x een Tielemans verkocht voor in totaal 8.9k die ik voor resp. 600 en 1.5k had gekocht. #keihardeprofitmachenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Blanco heeft ook wel een mooie pricefix voor een kaart met 28 paceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik pak meer neh neh nehhhnehquote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
En 2x een Tielemans verkocht voor in totaal 8.9k die ik voor resp. 600 en 1.5k had gekocht. #keihardeprofitmachenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met een beetje geluk kan je net tegen de inflatie op werken zoquote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
En 2x een Tielemans verkocht voor in totaal 8.9k die ik voor resp. 600 en 1.5k had gekocht. #keihardeprofitmachen
#FreeTrapz![]()
Jij had al 20k verlies op die Zweed toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kunt ook alle deals verzamelen, en dan aan 2 keer per dag al je deals posten. Of 1 keer per dag.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
En 2x een Tielemans verkocht voor in totaal 8.9k die ik voor resp. 600 en 1.5k had gekocht. #keihardeprofitmachenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Of 0 keer per dag.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je kunt ook alle deals verzamelen, en dan aan 2 keer per dag al je deals posten. Of 1 keer per dag.![]()
Jaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had al 20k verlies op die Zweed toch?maar dat heb ik al weer goed gemaakt door Joe Garner (40k winst) en die andere IF van net
Dit was de eerste keer dat ik vandaag iets verkocht dus daarom postte ik het.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je kunt ook alle deals verzamelen, en dan aan 2 keer per dag al je deals posten. Of 1 keer per dag.![]()
Zou wel fijn zijn nu er zo weinig terrorisme op tv isquote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je geen blog waar we alles kunnen nauwlettend kunnen volgen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kocht een IF Benzema waar ik meteen al spijt van had gezien de huidige markt, maar daar heb ik ook veel winst op gepakt omdat hij alsnog binnen het uur verkochtquote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jamaar dat heb ik al weer goed gemaakt door Joe Garner (40k winst) en die andere IF van net
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat filmpje blijft geniaalquote:Op maandag 12 januari 2015 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben jij Tom? Van: 'ik heb een vuurwerkje afgestoken'?
Yes yes yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe vet zou het zijn als DS2 zijn eigen kanaal krijgt op tv waar je net als bij Rudolphs Bakery 24/7 kan kijken wat voor SMLENO deals er te vinden zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn nu er zo weinig terrorisme op tv is![]()
Blijkbaar weet je het allemaal nogal goedquote:Op maandag 12 januari 2015 14:02 schreef SunGym het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen vrienden, natnek.
Durf je het aan om je door al mijn vrienden een keer anaal te laten vernederen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel fucking oudquote:. Ik kan mij herinneren dat ik hem ook zag toen ik 15/16 was en toen was het al een oud filmpje
![]()
![]()
of een beetje als zo'm telsell shopping kanaalquote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als DS2 zijn eigen kanaal krijgt op tv waar je net als bij Rudolphs Bakery 24/7 kan kijken wat voor SMLENO deals er te vinden zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor mensen met een lelijk gezicht?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt stoerDS2 zullen we een clubje oprichten?
![]()
Vreemde vriendengroep heb je.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je het allemaal nogal goed
Durf je het aan om je door al mijn vrienden een keer anaal te laten vernederen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had 850k voor die legend betaald (Michael Laudrup, die andere Laudrup zit overigens ook in packs maar dat interesseert toch niemand) Laagste BIN is 915k, die van mij staat erop voor 920k. In ieder geval al een 850k bid. Maar hij staat er nog op voor 2 uur en 4 minuten dus ik kan nog winst maken. #DS2news![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je het allemaal nogal goed
Durf je het aan om je door al mijn vrienden een keer anaal te laten vernederen?Deze bongospeler weet hoe de wereld werkt.quote:![]()
Je hebt de 42.5k verlies iig al binnen #SMLENOquote:Op maandag 12 januari 2015 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had 850k voor die legend betaald (Michael Laudrup, die andere Laudrup zit overigens ook in packs maar dat interesseert toch niemand) Laagste BIN is 915k, die van mij staat erop voor 920k. In ieder geval al een 850k bid. Maar hij staat er nog op voor 2 uur en 4 minuten dus ik kan nog winst maken. #DS2newsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
statistisch gezien is 1 op de 10 homo dan zal er toch minstens eentje ja moeten zeggen. misschien wel 2. heb het idee dat hij het niet aandurftquote:
#FreeTrapz![]()
Hoezo ben jij bij echt elke eerder wtf manquote:Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mwoehaha die is voor mij.
Elke dag![]()
Sommige filmpjes kan ik gewoon 100x zien en dan moet ik er nog steeds om lachen. Vaak echt de meest suffe ooit, zoals dezequote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel fucking oud. Ik kan mij herinneren dat ik hem ook zag toen ik 15/16 was en toen was het al een oud filmpje
Sowieso Mick McCarthy![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van 915k loopt over 16 minuten af. Daarna heb ik de goedkoopste op de markt.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt de 42.5k verlies iig al binnen #SMLENO![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo ben jij bij echt elke eerder wtf man
Sowwy.iets geautomatiseerd
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sommige filmpjes kan ik gewoon 100x zien en dan moet ik er nog steeds om lachen. Vaak echt de meest suffe ooit, zoals deze
Sowieso Mick McCarthy![]()
![]()
![]()
![]()
Hebbie hem weerquote:Op maandag 12 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT was ik eerder bij Richardson? gr gr!!!!!!!!!!!!!
![]()
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbie hem weer
[..]!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En wie is die JustFifa van hier
Elke dag![]()
Pleuris lurker. Kunnen ze zijn IP gewoon niet bannen van het forum.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ooo no u did notquote:
Elke dag![]()
Die is gepricefixed wordt erg moeilijkquote:Op maandag 12 januari 2015 14:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Zou voor 10k meer moeten gaan.
Elke dag![]()
Prijzen beginnen nu alweer omhoog te gaan van de dure spelers.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zeggen we niet. gr grquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe doen jullie dat dan? Gewoon de exacte BIN intypen? (bij een IF is dat wel handiger)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet slecht. Ik ben die overused typische deephousedeuntjes wel een beetje zat, maar dit is wel aardig.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lindje!
Ik heb nog een lekker deephouse nummertje voor je.![]()
Thanks.
Waarom doe je mijn trucjes plaatsen.quote:Haal eens weg kst kst
Heb 'm nog eens aanstaan, maar hij is zeker lekker.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lindje!
Ik heb nog een lekker deephouse nummertje voor je.![]()
Even wennen alleen.
Kwam voorbij in een Sam Feldt mixje.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm nog eens aanstaan, maar hij is zeker lekker.Even wennen alleen.
PSN: DePresident_![]()
GVDquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
not bad.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik moet toch weg.Sorry trapzie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat. De. Fuck.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
not bad.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Paupperrrttquote:Op maandag 12 januari 2015 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
not bad.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spelers stijgen best hard. Ibra al 35k in een uur. Hoop dat die wel nog gaat zakken vanavond. Anders kan ik mijn team niet maken
Obvious troll
Elke dag![]()
Zeker wel omdat nu niemand packs koopt dus dan is de aanbood laag vraag hoog en prijzen stijgenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:39 schreef over_hedge het volgende:
Spelers stijgen best hard. Ibra al 35k in een uur. Hoop dat die wel nog gaat zakken vanavond. Anders kan ik mijn team niet maken![]()
TT was je te laat voor David Lopez Moreno?
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee heb er geen zin meer inquote:Op maandag 12 januari 2015 14:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT was je te laat voor David Lopez Moreno?
gr gr
Elke dag![]()
Consumables verkopen ook wel lekker de laatste dagen, heb mijn overschot van een paar honderd bijna helemaal weg gewerkt.
Komende week ga ik waarschijnlijk weer zoveel packs openen dat ik er weer dan 1000 heb![]()
![]()
De mijne komt er maar niet opquote:Op maandag 12 januari 2015 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet gewoon wachten tot jouw kaart wordt vermeld op de site, dan verkoop je hem vrijwel zeker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ben ik wel heel benieuwd hoe jullie ervoor gezorgd hebben dat Thomas Lam zoveel gezocht wordt door die site
Elke dag![]()
FUT op de PCquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef DannyDeko het volgende:
Klote Champions shield cup die bugged is. Al 2 keer na een gewonnen wedstrijd dat t spel crashed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij werkt het nog niet echt.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd hoe jullie ervoor gezorgd hebben dat Thomas Lam zoveel gezocht wordt door die site![]()
Je had nooit moeten zeggen dat je het op een pc speeltquote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wees blij, nu kan ik je niet voor je broekje geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |