SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik geloof er niets vanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.![]()
en ik heb nog nooit coins gekocht.
ik ben een betere handelaar dan ds2
wat ben ik trots'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.🍆![]()
Ik bedoelde: vorig jaar, in FUT14 dus. Toen heb ik aan het eind een paar keer coins gekocht ja. Maar dit jaar (in FUT15 dus) nog niks.![]()
nephandelaar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan was het helemaal dom.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bedoelde: vorig jaar, in FUT14 dus. Toen heb ik aan het eind een paar keer coins gekocht ja. Maar dit jaar (in FUT15 dus) nog niks.![]()
sorry trouwens, was gisteravond in slaap gevallen na wedstrijd :pquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
No problemo. We waren toch al met teveel. Rijst speelde RBquote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry trouwens, was gisteravond in slaap gevallen na wedstrijd :p![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
No problemo. We waren toch al met teveel. Rijst speelde RB
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Handelen.Heb wel wat beters te doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Handelen.Heb wel wat beters te doen.
quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het heeft officieel nooit gemogen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar nog duidelijk gepost dat ik coins ging kopen (en toen mocht het nog dus)![]()
En sterker nog, wat is dan zo 2015?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtv![]()
Fappen op dode mensenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtvDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Behalve als ze knap zijn danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, toen zei je steeds dat je een ban niet wilde riskerenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar nog duidelijk gepost dat ik coins ging kopen (en toen mocht het nog dus)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |