SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik geloof er niets vanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.![]()
en ik heb nog nooit coins gekocht.
ik ben een betere handelaar dan ds2
wat ben ik trots'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
HAHAHAHAHA DS2 KAN HELEMAAL NIET HANDELEN.🍆![]()
Ik bedoelde: vorig jaar, in FUT14 dus. Toen heb ik aan het eind een paar keer coins gekocht ja. Maar dit jaar (in FUT15 dus) nog niks.![]()
nephandelaar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan was het helemaal dom.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik bedoelde: vorig jaar, in FUT14 dus. Toen heb ik aan het eind een paar keer coins gekocht ja. Maar dit jaar (in FUT15 dus) nog niks.![]()
sorry trouwens, was gisteravond in slaap gevallen na wedstrijd :pquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
No problemo. We waren toch al met teveel. Rijst speelde RBquote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry trouwens, was gisteravond in slaap gevallen na wedstrijd :p![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
No problemo. We waren toch al met teveel. Rijst speelde RB
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Handelen.Heb wel wat beters te doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Handelen.Heb wel wat beters te doen.
quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het heeft officieel nooit gemogen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar nog duidelijk gepost dat ik coins ging kopen (en toen mocht het nog dus)![]()
En sterker nog, wat is dan zo 2015?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtv![]()
Fappen op dode mensenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtvDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Behalve als ze knap zijn danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, toen zei je steeds dat je een ban niet wilde riskerenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar nog duidelijk gepost dat ik coins ging kopen (en toen mocht het nog dus)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet meer fappen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als fappen op foto's zo 2012 is DS2, wat is dan zo 2014? #dtv![]()
Dat zei ik in het begin van FUT15 dacht ik. Maar nog steeds heb ik al mijn coins verdiend zonder FIFA points/coins te kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, toen zei je steeds dat je een ban niet wilde riskeren![]()
DS2 is een fake! Dat hele youtube kanaal aangemaakt om ons voor de gek te houden.
Naar de supermarkt is dus eigenlijk een rookgordijn voor ons geweest.. gewoon www.vipcoinsfifa.com.
Doritos kopen is 100k, monster is 500k.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook niet, dat probeer ik nu ook duidelijk te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Zelfs ik heb dit jaar geen coins gekocht, DS2!![]()
ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer kenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit. Waar is de DS2 gebleven die met 4-0 werd verslagen...? Of was het 5-1?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:01 schreef Tim86 het volgende:
ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer kenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een vertrouwensband opbouwen duurt jaren, maar kan binnen een dag onherstelbaar beschadigd zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 12:01 schreef Tim86 het volgende:
ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.![]()
link plz goobyquote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik speel dit kutspel al niet eens meer :,)
Op af en toe een potje clubs na dan
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
this post is worthless without a link babyboy.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik handel via een site die laat zien welke spelers er goedkoper op staan dan de laagste BIN (soms zijn dat spelers die niks waard zijn maar die mensen dan toch voor heel veel kopen) Daarom kon ik sommige random silvers en bronzes voor 10k of meer verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha gevonden!Nu ga ik ook geen coins kopen net als DS2.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
0-6 van 06-nummer.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Waar is de DS2 gebleven die met 4-0 werd verslagen...? Of was het 5-1?![]()
Passenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Haha gevonden!Nu ga ik ook geen coins kopen net als DS2.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kk gierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |