Mooi, die almond!quote:Op zondag 25 januari 2015 11:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Bubseltje wat zijn je blaadjes mooi (van de Promarker/Spectrumversie).
Die bovenste vind ik erg leuk! Is die ergens in grotere versie beschikbaar?quote:Op zondag 25 januari 2015 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op zondag 25 januari 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik erg leuk! Is die ergens in grotere versie beschikbaar?
Je laatste zin kan ik me redelijk in vinden.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef SuperFood het volgende:
is het niet leuk om een ronde te doen waarbij iedereen werkt met dezelfde (goedkoopste) kleurpotloden (bv aanbieding lidl oid )
met goedkope prut kun je ook mooie dingen maken
Ah tof, dankjequote:Op zondag 25 januari 2015 12:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
http://www.loftwork.com/miyake3/files/2010/10/nakami4.jpg
Onmogelijk. Als ik naar mijzelf kijk.. Ik heb maar 1 soort markers/stiften en ik heb over 2 weken 1 soort potloden. Ik ga niet uit elke winkel/webshop stiften of potloden kopenquote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef SuperFood het volgende:
is het niet leuk om een ronde te doen waarbij iedereen werkt met dezelfde (goedkoopste) kleurpotloden (bv aanbieding lidl oid )
Dan toch liever een andere beperking: gebruik maximaal 3 kleuren. Of: gebruik alleen blauw- en groentinten.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef SuperFood het volgende:
Was ik ook erg tevreden over, tnx!quote:Op zondag 25 januari 2015 11:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Bubseltje wat zijn je blaadjes mooi (van de Promarker/Spectrumversie).
leukquote:Op zondag 25 januari 2015 14:19 schreef drakin het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds mijn kindertijd een kleurplaat gemaakt, de reiger.
Dus nu en misschien ook af en toe een andere keer doe ik ook hier mee.
dankjequote:Op zondag 25 januari 2015 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk![]()
Ik had niet verwacht dat ik t zo leuk zou vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |