CRE / Showtopic Reiger (creatief kleuren)quote:
Thanks, was net van plan 'm te creëren, maar toen stond ie er al ineensquote:Op zondag 25 januari 2015 11:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
CRE / Showtopic Reiger (creatief kleuren)
Showen maar!
(Je had hem zelf ook mogen openen, hoor.)
Hij is tof!quote:Op zondag 25 januari 2015 11:12 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Thanks, was net van plan 'm te creëren, maar toen stond ie er al ineens
Hij viel tegen! Qua arbeidsuren dan, ik dacht "die doe ik effe"... maar gisteravond pas de laatste vlakjes gekleurd...
Maar, het is me wel gelukt!!! Uit de comfortzone! Geen bruine takjes en groene blaadjes en andere standaard natuurlijke kleurenEn ik vind 'm best tof
Ik vond dat er ook meer tijd in ging zitten dan ik van tevoren dacht. En ik ben wel voor de bruine takjes en groene blaadjes gegaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:12 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Thanks, was net van plan 'm te creëren, maar toen stond ie er al ineens
Hij viel tegen! Qua arbeidsuren dan, ik dacht "die doe ik effe"... maar gisteravond pas de laatste vlakjes gekleurd...
Maar, het is me wel gelukt!!! Uit de comfortzone! Geen bruine takjes en groene blaadjes en andere standaard natuurlijke kleurenEn ik vind 'm best tof
dat vind ik dan weer minder, teveel van t zelfde de hele tijdquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:07 schreef Biancavia het volgende:
Ik kan hier ook niet zoveel mee. Alleen die taart van JaniesBrownie zou ik nog wel leuk vinden.
Maar ik merk dat mijn voorkeur toch vooral uitgaat geometrische patronen en zo, en veel minder naar realistische afbeeldingen. De reiger vond ik ook niet zo heel leuk.
Goedkoper dan de potloden die ik nu gebruik kan nietquote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef SuperFood het volgende:
is het niet leuk om een ronde te doen waarbij iedereen werkt met dezelfde (goedkoopste) kleurpotloden (bv aanbieding lidl oid )
met goedkope prut kun je ook mooie dingen maken
Daar zie ik het nut niet van in?quote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef SuperFood het volgende:
is het niet leuk om een ronde te doen waarbij iedereen werkt met dezelfde (goedkoopste) kleurpotloden (bv aanbieding lidl oid )
Leuk om te zien inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2015 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vind ik de platen erg leuk, ik had die vogel echt nooit geel/oranje/rood gedaan
En die van spuuglokje lijkt meer op de mijne! Al is t wit bij mij wél gewoon wit gelaten![]()
Vast, maar ik ga geen geld uitgeven aan goedkope potloden, ook al zijn ze goedkoop. Dat vind ik best zonde van het geld, omdat ik ze dan alleen maar voor die ronde zou gebruiken.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:47 schreef SuperFood het volgende:
een extra beperking. beperkingen geven uitdagingen. maar als het je niets lijkt ook prima natuurlijk het was maar een opwellingquote:Op zondag 25 januari 2015 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar zie ik het nut niet van in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |