En aardbeienjam!quote:Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
Het programma werd geheel in stijl afgesloten zeg maar. Heb deze aflevering alsnog even helemaal gekeken en tja... Nee, er kwam niet erg veel uit Franske.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen...of een schreeuwerige show maken.
Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.
Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.
En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.
Wat je zegt, ben jezelf
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.
Wat je zegt, ben jezelf
Ok. We kunnen dit forum wel opdoeken..quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen...of een schreeuwerige show maken.
Wat je zegt, ben jezelf
Nou ja, volgens mij is Frans een hele goeie, gezellig, ongecompliceerde vent. In het dagelijks leven is het vast een stuk makkelijker om Frans als goede vriend te hebben dan Myrthe van vorige week. Alleen levert dat dus op TV geen hele boeiende gesprekken op.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Wat je zegt, ben jezelf
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
Had ik precies hetzelfde. Maar nu heb ik ook wel een fikse antipathie voor die man. Ik vind 'm continu een typetje spelen en dat typetje komt me de neus uit. Jammer, want met Draadstaal kon ik 'm zo nu en dan best waarderen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
Keek vorige week via Uitzendinggemist app die met Myrthe terug en die is blijkbaar van 2 januari al.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |