Je vindt het leukerquote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor. IJshockey is gewoon veel leuker.
voetbalquote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vindt het leukerEn guus vindt voetballen leuker.
quote:
Dit. Voetbal > ijshockey.quote:
Neequote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor. IJshockey is gewoon veel leuker.
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed, dan zijn we het eens.
Voetbal>IJshockey
Oh, Fylax heeft een of ander artikeltje gelezen en nu is het plots waarheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee.
IJshockey>Voetbal
http://plazilla.com/page/(...)ender-is-dan-voetbal
gr
Nee maar lees maar gewoon ffquote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, Fylax heeft een of ander artikeltje gelezen en nu is het plots waarheid.
In KLB maken we altijd ruzie om dit soort nutteloze dingen, niks mis mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Ja ga effe ruzie maken over wat je leuker vindtDat is hetzelfde als ruzie maken of je Dire Straits al dan niet goed vindt (ik vind ze niet goed
).
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
In KLB maken we altijd ruzie om dit soort nutteloze dingen, niks mis mee.
Oh klagen doe ik ook de hele dag door hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
In KLB maken we altijd ruzie om dit soort nutteloze dingen, niks mis mee.
Ben afgehaakt toen ze het nodig vinden na heel wat langdradig gelul mij op een ietwat te omslachtige manier uit te leggen hoe de NHL in elkaar zit. Daarnaast leek het stuk vooral over de competitie opzet te gaan en niet over de sport zelf, terwijl dan een totaal andere discussie is.quote:
ik word echt helemaal wild van darten en golf, spannender kan haast nietquote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef deadprez het volgende:
Sowieso een beetje raar om te stellen dat de ene sport spannender is dan de andere, lijkt me toch ook wel iets persoonlijks.
whehequote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word echt helemaal wild van darten en golf, spannender kan haast niet
Dat bedoelde ik nou te zeggen. Ik vind bijvoorbeeld basketbal geen reet aan terwijl anderen het superspannend vinden.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef deadprez het volgende:
Sowieso een beetje raar om te stellen dat de ene sport spannender is dan de andere, lijkt me toch ook wel iets persoonlijks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |