SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus was er grote "fan" van.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef mrstylo het volgende:
Twee naamtopics achterelkaar. Flashback naar VBLSC tijden
Crip, jij had laatst toch proteinebars besteld? Welke vond je vies en welke lekker? Ik kan je post niet vinden.quote:
Ga je diëten?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip, jij had laatst toch proteinebars besteld? Welke vond je vies en welke lekker? Ik kan je post niet vinden.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.
Ga je mij belachelijk maken nu?
Is seks voor jou, of niet?quote:
Bitches moet je leren. Ja tog. #swekquote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Landysh het volgende:
^bitch plz.
SEX / Wat doen?
Vriendin van 14 hebben die nog niet all the way wil gaan en daar vervolgens een topic over openen alsof het iets raars is.Nederlanders soms..
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, arme jonge is 16. Zijn pener staat nog 24/7 rechtop.. neem het hem niet kwalijk.
Kon ik maar mijn hele leven in jouw jogging broeken spenderen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
Kon ik maar mijn hele leven in joggingbroeken spenderen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier nivea hard voor jou #deuce #nomsayin
Sorry maar moest het maken. Mijn hoofd zag er gewoon zo uit:SonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am proudEcht he.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ik een Limburger op TV hoor praten, al is het iemand met niet zo'n sterk accent als ik, raak ik echt geirriteerd.Als je gewend bent om de harde g te horen gaat die zachte g op tv je echt irriteren.
![]()
Ik wilde ook iets met die sahara maken, maar ik durfde nietquote:
Ik ook, dat scheelt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
De limbo's hier zijn ook allemaal dikkies dus shush shush
Wat nou, jongen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
De limbo's hier zijn ook allemaal dikkies dus shush shush
Ik praat tenminste niet alsof ik continu dronken ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom, boyuna posuna guvenme was my pointtt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |