Het enige wat mij dwars zit is wat Marokko er aan kan doen dat Nederland zijn werk niet goed gedaan heeft.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:09 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Als Achmed een dubbelpaspoort heeft dan is het wel juist om hem naar z'n andere land te sturen, Hans kan je moeilijk naar Marokko sturen he.
jaaaaajaquote:
Niks, maar dan moet Marokko ook geen verantwoordelijkheid nemen om deze Marokkanen tot een Marokkaanse staatsburger te erkennen. Marokko verdient namelijk veel aan Marokkaanse Europeanen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het enige wat mij dwars zit is wat Marokko er aan kan doen dat Nederland zijn werk niet goed gedaan heeft.²
hippie?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn vader kwam er 50 jaar geleden al en hij leeft nog hoor.. En ja: hij is gewoon NL-er zonder enige roots daar
Daar ging jouw discussie toch niet over? Je hebt hier de hele middag beargumenteerd dat de vrijheid van meningsuiting best aan banden gelegd mag worden als daarmee moslims niet beledigd worden. Haaks op de vrijheid. Wij hebben niet lopen zijken over de soepjurk van een hypothetische Achmed. Jij hebt wel aan lopen schoppen tegen de kernwaarden van de verlichte maatschappij.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:06 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel mee eens, als Achmed het oke vindt om het recht in zijn eigen handen te nemen dan is Nederland geen juiste plek voor hem. Trouwens dat geldt voor Achmed maar ook voor Hans, alleen Hans gooien we de gevangenis in. Maar wat als Achmed helemaal niet achter dat moorden staat? Maar Achmed draagt wel een baard en is elke vrijdag met een jurk te zien? En Achmed gaat naar de moskee en is verder streng in de leer, wat zeg jij dan over Achmed?
Hij zweert trouw aan Abu bakr van IS, IS is geweldig, Frankrijk is slecht want ze bombarderen IS, alle moslims in Frankrijk moeten zijn voorbeeld volgen en aanslagen plegen, blablablabla.quote:
Nee, hij ging gewoon op vakantie, Met 2 vrienden en een auto. Roadmovie bijnaquote:Op maandag 12 januari 2015 00:12 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Zeker een evangelist? Die gingen destijds vaak naar Marokko om God's woorden te verkondigen.
Daar heb ik lak aan. Het is tijd dat we die grondwet eens aanpakken en hier en daar wat veranderingen in maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:13 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Daar ging jouw discussie toch niet over? Je hebt hier de hele middag beargumenteerd dat de vrijheid van meningsuiting best aan banden gelegd mag worden als daarmee moslims niet beledigd worden. Haaks op de vrijheid. Wij hebben niet lopen zijken over de soepjurk van een hypothetische Achmed. Jij hebt wel aan lopen schoppen tegen de kernwaarden van de verlichte maatschappij.
Peunquote:Op maandag 12 januari 2015 00:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zweert trouw aan Abu bakr van IS, IS is geweldig, Frankrijk is slecht want ze bombarderen IS, alle moslims in Frankrijk moeten zijn voorbeeld volgen en aanslagen plegen, blablablabla.
Jammer dat de anderen beweerden van AQ te zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 00:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zweert trouw aan Abu bakr van IS, IS is geweldig, Frankrijk is slecht want ze bombarderen IS, alle moslims in Frankrijk moeten zijn voorbeeld volgen en aanslagen plegen, blablablabla.
link?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
En zo is het!quote:Op maandag 12 januari 2015 00:04 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Niets. En dat hoeft Achmed ook helemaal niet. Wat Achmed alleen niet moet doen is 12 mensen afschieten omdat hij zich beledigd voelt door een cartoon. En als Achmed daar achter staat is het misschien beter voor Achmed om op te tiefen naar een zandbak waar zijn ideeën meer gewaardeerd worden want dan willen wij Achmed hier liever niet meer zien.
Is dat zo ja? Geen idee. Deze koekoek heeft het over IS.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat de anderen beweerden van AQ te zijn
Precies. Niet meer beledigen was jouw standpunt. Toch ben jij mij al de hele dag aan het beledigen, en de intelligentie van de meeste bezoekers van dit forum. Stop jij dan eerst eens met beledigen of ben je soms een hypocriet? Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Daar heb ik lak aan. Het is tijd dat we die grondwet eens aanpakken en hier en daar wat veranderingen in maken.
die andere geeft aan dat hij dat hij door anwar awlaki zelf, voor zijn dood is gestuurdquote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Geen idee. Deze koekoek heeft het over IS.
Past wel goed in ons land, soort zoekt soort zeg maar.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:55 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Nounou, de meeste kutmarokkanen zijn wel in Nederland geboren.....
Maar last hebben van ze hebben we ook niet. Iedereen blij!quote:Op maandag 12 januari 2015 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zal inderdaad iets met geld te maken hebben. Want integreren doen Chinezen juist niet.²
Procentueel zitten er meer allochtonen in de cel dan autochtonen. Zo slecht is onze jeugd niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Past wel goed in ons land, soort zoekt soort zeg maar.
Alsof de gemiddelde autochtone Nederlander zo'n gezellig persoon is.
kut taalquote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef Peunage het volgende:
Wie verstaat Frans?
https://www.facebook.com/video.php?v=691395757644964&permPage=1
Was dichterbij en wij Nederlanders staan nogal bekend voor hun zuinigheid m.b.t. vervoer, dat levert soms gevaarlijke situaties op en soms een paar honderd doden.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Ja opa Greet en Hans hebben dat volk hier naar binnen gehaald, we kunnen de tijd niet terugdraaien en gewoon neerleggen bij de facts.... Waarom hadden ze geen massaal chinezen voor de arbeid naar binnen gehaald? Waarom perse die noord afrikanen?
Als Frans Nederlands praat, kan ik Frans prima verstaan. Anders ook wel enigzins, maar heb ik geen idee wat ie nou allemaal wil zeggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef Peunage het volgende:
Wie verstaat Frans?
https://www.facebook.com/video.php?v=691395757644964&permPage=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |