SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Gijzeling Dammartin beindigd
Frankrijk: alle gijzelnemers gedood
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?
Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
Wie is wie tijdens deze acties
NWS / Speciale eenheden Frankrijk SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
Rowan Atkinson, juni 2014
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah, omdat ik het niet met je eens ben, ben ik degene die 'ongenformeerd' is?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus omdat jij ongenformeerd bent is een andermans angst een ''fobie''?
Dat is alsof een kleuter zegt; ''Jij vuurfoob, loop er gewoon in papa!''
Niemand heeft de link naar dat ding?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik las vandaag iets over een verklaring die de supermarktdader op video gezet zou hebben. Wat zei hij? Of heeft iemand een linkje?
Dat is mijn punt. Ik verdedig de andere kant om jou te duidelijk te maken dat jij evenmin kan bepalen of een angst terecht is of niet. Het enige wat je dan overhoud zijn twee partijen waar de ene ''foob!'' roept en de ander ''onwetende!''quote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, omdat ik het niet met je eens ben, ben ik degene die 'ongenformeerd' is?
Nogmaals, je kan prima de duistere kant van de islam aankaarten zonder beledigend te worden. Moslims geitenneukers noemen draagt nergens toe bij.
Je kunt mij niet dwingen BSB te reanimeren, hem daardoor te beledigen en daarmee mijn eigen leven in de waagschaal te leggen. Daarom is het juist zo belangrijk om te weten wie die BSB is zodat ik hem niet per ongeluk beledig en daarmee mijn eigen doodvonnis teken. Na afgelopen week mag het toch wel duidelijk zijn dat het beledigen van moslims je kop kan kosten.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is jouw zorg niet. Jij bent (vrijwillig) hulpverlener en het maakt niet uit wie hulp nodig heeft
Ik kan je sowieso nergens toe dwingen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je kunt mij niet dwingen BSB te reanimeren, hem daardoor te beledigen en daarmee mijn eigen leven in de waagschaal zetten. Daarom is het juist zo belangrijk om te weten wie die BSB is zodat ik hem niet per ongeluk beledig en daarmee mijn eigen doodvonnis teken. Na afgelopen week mag het toch wel duidelijk zijn dat het beledigen van moslims je kop kan kosten.
Denk je dat Ebru Umar of Geert Wilders mij zouden willen reanimeren dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je kunt mij niet dwingen BSB te reanimeren, hem daardoor te beledigen en daarmee mijn eigen leven in de waagschaal te leggen. Daarom is het juist zo belangrijk om te weten wie die BSB is zodat ik hem niet per ongeluk beledig en daarmee mijn eigen doodvonnis teken. Na afgelopen week mag het toch wel duidelijk zijn dat het beledigen van moslims je kop kan kosten.
Maar er moeten daardoor geen onschuldige slachtoffers vallen. Dat lijk jij telkens te vergeten in jouw argumentatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso nergens toe dwingen.
Wat nou als je toevallig homo bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik bang zou moeten zijn voor alles wat te maken heeft met de islam, zonder de duistere kant van de islam te ontkennen.
HUH? Ik probeer jou dat juist te vertellen. Al mag je als hulpverlener ook geen schuldigen overslaanquote:Op zondag 11 januari 2015 23:44 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Maar er moieten daardoor geen onschuldige slachtoffers vallen. Dat lijk jij telkens te vergeten in jouw argumentatie.
Als Geert in de buurt is zouden zijn beveiligers dat waarschijnlijk doen. Ebru zou het waarschijnlijk zelf doen. Dat komt dan waarschijnlijk omdat ze niet weten wie je bent, en niet weten je door jou te helpen tot het diepst in jouw ziel krenken.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk je dat Ebru Umar of Geert Wilders mij zouden willen reanimeren dan?
Er is nog hoop!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Als Geert in de buurt is zouden zijn beveiligers dat waarschijnlijk doen. Ebru zou het waarschijnlijk zelf doen.
Is je Google kapot?quote:
Waarom zouden die weg moeten?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Nederland moet er gewoon aan toegeven dat er moslims in Nederland wonen en ze gaan niet weg, vooral degene die nu al generaties hier zitten. Die gaan dus echt niet weg, dit is wat onze vroegere generatie heeft binnen gehaald en wij draaien daar nu de verantwoordelijkheid voor.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is je Google kapot?
Maar vooruit:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-video-trouw-aan-is/
Dat moeten ze ook nietquote:
Ga LEKKER ZELF WEG DANquote:Op zondag 11 januari 2015 23:51 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Omdat ze de Islam aanhangen.
Ik zie mezelf nog wel heen en weer dwarrelen tussen Marokko en Nederland, wanneer ik met pensioen ben.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Nederland moet er gewoon aan toegeven dat er moslims in Nederland wonen en ze gaan niet weg, vooral degene die nu al generaties hier zitten. Die gaan dus echt niet weg, dit is wat onze vroegere generatie heeft binnen gehaald en wij draaien daar nu de verantwoordelijkheid voor.
Ik zeg niet dat ze weg moeten gaan, ik zeg dat Nederland er zich aan moet toegeven dat de moslims here to stay zijn.quote:
Marokko is een prachtig land.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog wel heen en weer dwarrelen tussen Marokko en Nederland, wanneer ik met pensioen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |