De reden die hij naar de buitenwereld uitdroeg was niet: ''god fluistert wat in mijn oor''.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Als de president van de VS in 2003 een land binnenvalt omdat, zoals hij zelf toegaf, God hem dat opgedragen heeft, en een mormoon presidentskandidaat was in 2012, dan lijken Christenen potentieel een groter gevaar voor de wereldvrede imo.
Vrijheid van meningsuiting gaat ook om alles of niks. Als je uitzonderingen gaat maken gebaseerd op geloof of iets anders dan sla je een gevaarlijk weg in.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Dit verwoord wel een beetje hoe ik er in sta: https://asecondglance.wor(...)-jenesuispascharlie/
Je ne suis pas Charlie.
Ons strafrecht geeft anders wel degelijk uitzonderingen aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting gaat ook om alles of niks. Als je uitzonderingen gaat maken gebaseerd op geloof of iets anders dan sla je een gevaarlijk weg in.
En terecht.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ons strafrecht geeft anders wel degelijk uitzonderingen aan.
Het is helemaal niet alles of niets. Bovendien, en dat is wat me vooral stoorde de afgelopen dagen: Vrijheid van meningsuiting wordt de laatste dagen vooral gebracht als de plicht tot beledigen en 'je mag je niet beledigd voelen door een plaatje'.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting gaat ook om alles of niks. Als je uitzonderingen gaat maken gebaseerd op geloof of iets anders dan sla je een gevaarlijk weg in.
Gelukkig is er, omdat jij er ''geen behoefte'' aan hebt, ook logischerwijze geen (mogelijke) noodzaak toe. Wat idioot arrogant om dat vervolgens voor andere te bepalen en ze te bestempelen als ''intolerant'' en ''islamofoob ''.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting wordt de laatste dagen vooral gebracht als de plicht tot beledigen. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan.
Deze discussie is ontstaan doordat BSB geen foto wil verstrekken en ik weiger om moslims met baard niet zomaar niet te reanimeren. Er bestaat nu een risico dat ik BSB ongewenst ga reanimeren en hem daarmee beledig. Dan krijg ik straks twee idioten moslims met kalashnikovs aan de deur die mij even een kopje kleiner maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op het moment van reanimeren lijkt me dat niet van toepassing?
Als ie boos erna is.. zit ie allang ingegespt in een brancard
Wat is islamfobie? Leg het uit alsjeblieft. Je staat achter die term dus leg hem uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is helemaal niet alles of niets. Bovendien, en dat is wat me vooral stoorde de afgelopen dagen: Vrijheid van meningsuiting wordt de laatste dagen vooral gebracht als de plicht tot beledigen en 'je mag je niet beledigd voelen door een plaatje'.
Dat is dan ook wat jouw vrijheid is. Anderen daarentegen mogen dat best doen als ze dat willenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is helemaal niet alles of niets. Bovendien, en dat is wat me vooral stoorde de afgelopen dagen: Vrijheid van meningsuiting wordt de laatste dagen vooral gebracht als de plicht tot beledigen en 'je mag je niet beledigd voelen door een plaatje'.
Gewoon laten liggen. Ins'ah Allah.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Deze discussie is ontstaan doordat BSB geen foto wil verstrekken en ik weiger om moslims met baard niet zomaar niet te reanimeren. Er bestaat nu een risico dat ik BSB ongewenst ga reanimeren en hem daarmee beledig. Dan krijg ik straks twee idioten moslims met kalashnikovs aan de deur die mij even een kopje kleiner maken.
Angst voor alles wat met de islam te maken heeft.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is islamfobie? Leg het uit alsjeblieft. Je staat achter die term dus leg hem uit.
En als het nu niet BSB is maar een relatief normale moslim?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen. Ins'ah Allah.
Een fobie is een onredelijke angst. Waarom is het onredelijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Angst voor alles wat met de islam te maken heeft.
Maakt allemaal geen moer uit: je reanimeert. PUNTquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En als het nu niet BSB is maar een relatief normale moslim?
Kwestie van goede smaak, normen en waarden.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat jouw vrijheid is. Anderen daarentegen mogen dat best doen als ze dat willen
Om vervolgens dequote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat jouw vrijheid is. Anderen daarentegen mogen dat best doen als ze dat willen
Serieus??quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een fobie is een onredelijke angst. Waarom is het onredelijk?
Nogmaals, insha'Allah.Een normale moslim gelooft ook in de wil en almacht van God. Of jij het nou wel of niet doet, God heeft het al bepaalt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En als het nu niet BSB is maar een relatief normale moslim?
Maar hij wil het niet? En hij is al zo snel beledigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen moer uit: je reanimeert. PUNT
Ik zou niet weten waarom ik bang zou moeten zijn voor alles wat te maken heeft met de islam, zonder de duistere kant van de islam te ontkennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een fobie is een onredelijke angst. Waarom is het onredelijk?
Dat is jouw zorg niet. Jij bent (vrijwillig) hulpverlener en het maakt niet uit wie hulp nodig heeftquote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Maar hij wil het niet? En hij is al zo snel beledigd.
De rest doet er eigenlijk niet toe, het is gewoon een ronduit trieste opmerking.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.
Heb je de rest ook gelezen? Zoals:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |