quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Geen popcorn wtf.. Een bios zonder popcornquote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef Candaasje het volgende:
Pas goed op jezelf M_D !
En wat een knappe kat![]()
Vanavond zijn we weer eens naar de bios geweest. Dit keer eentje dichterbij, met de mogelijkheid tot gratis parkeren. Alleen.... GEEN POPCORN......
En de film viel ook een beetje tegen. Eigenlijk na de eerste 5 minuten al
Dat is toch geen bios? Chris heeft net thuis nog popcorn voor ons gemaaktquote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen popcorn wtf.. Een bios zonder popcorn
Welke film?
Nee ik vind ook dat een bios popcorn moet hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is toch geen bios? Chris heeft net thuis nog popcorn voor ons gemaakt![]()
The Hobbit, laatste deel. Ik vond deel 1 en 2 best leuk, maar deze viel me echt tegen.
dus omdat persoon X opgevoed is door de wolven mag ik niet snacken in de bios....quote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als je ziet wat voor ongelofelijke rommel er wordt achtergelaten bij bioscopen met popcorn kan ik me best voorstellen dat sommige bioscopen zeggen 'Bekijk het maar!'.
De goeden lijden hier idd onder de kwaden maar ik kan het de bioscopen echt niet kwalijk nemen. Veel mensen gedragen zich gewoon als mongolen en flikkeren alles op de grond en dat moet tussen twee films door toch razendsnel weer worden opgeruimd.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus omdat persoon X opgevoed is door de wolven mag ik niet snacken in de bios....
Ook dat ja. Je krijgt het ook nauwelijks uit het tapijt als er mensen overheen zijn gelopen... ach, ik ben toch een te grote cheapskate voor popcorn buiten de deur. Net als met poffertjesquote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als je ziet wat voor ongelofelijke rommel er wordt achtergelaten bij bioscopen met popcorn kan ik me best voorstellen dat sommige bioscopen zeggen 'Bekijk het maar!'.
dat soort gooisjonnies landelijk uit Bios weren. Moet kunnen lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De goeden lijden hier idd onder de kwaden maar ik kan het de bioscopen echt niet kwalijk nemen. Veel mensen gedragen zich gewoon als mongolen en flikkeren alles op de grond en dat moet tussen twee films door toch razendsnel weer worden opgeruimd.
Ja, want jij zit te wachten op gooipolitie in de bios die om de haverklap in beeld staan terwijl ze alweer iemand uit de zaal proberen te plukken (met alle agressiviteit die daar dan weer bij komt kijken). Het niet meer serveren van popcorn is dan veel eenvoudiger.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat soort gooisjonnies landelijk uit Bios weren. Moet kunnen lijkt me.
Ik denk dat bioscopen zich dermate uit de markt hebben geprezen dat ze zich dat nu niet meer kunnen veroorloven. Dus ze weren liever de popcorn.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat soort gooisjonnies landelijk uit Bios weren. Moet kunnen lijkt me.
Dat ook. Dat er überhaupt nog mensen naar de bios gaan in deze tijdenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat bioscopen zich dermate uit de markt hebben geprezen dqt ze zich dat nu niet meer kunnen veroorloven.
Ik ga dit jaar misschien ook weer eens een keer (voor het eerst sinds 2010quote:Op maandag 12 januari 2015 08:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat ook. Dat er überhaupt nog mensen naar de bios gaan in deze tijden
na afloop oppakken niet tijdens de film.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, want jij zit te wachten op gooipolitie in de bios die om de haverklap in beeld staan terwijl ze alweer iemand uit de zaal proberen te plukken (met alle agressiviteit die daar dan weer bij komt kijken). Het niet meer serveren van popcorn is dan veel eenvoudiger.
Dino'squote:Op maandag 12 januari 2015 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar misschien ook weer eens een keer (voor het eerst sinds 2010). Maar dat is ook een film waar ik al jaaaaaaren naar uit kijk. En ik heb thuis geen 3D toestand. Dino's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |