Ja, VV Schubbekutteveen vs Stobbegat United is ook veel minder showbizz dan Ajax Feyenoord...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
Dit was allemaal weer een heel stuk leuker als dat showbizz gebeuren bij de PDC.
Mitchell is inderdaad een leuke, aandoenlijke winnaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker dat geld besteden aan een mooie nieuwe tractor op de familieboerderij, mooi man. Dat kan eigenlijk alleen bij de BDO.
Over Burnett gesproken. Is er al iets bekend waarom hij geschorst is?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef sr.Chief het volgende:
Eervolle vermelding: de laatste pijl-worp van Adams, de zwier of zwiepert. Een Burnetje.
Nu je het zegt. Ik heb helemaal niets gelezen. Geen statements op de website, niks bij PDPA, nergens. De PDC kennende zal dit vakkundig in de doofpot gestopt worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over Burnett gesproken. Is er al iets bekend waarom hij geschorst is?
Wat me ook opviel. Die gast had zijn eigen tempo en wat Adams ook deed om hem tegen te zitten, hij bleef gewoon gaan in dat tempo. Not a care in the world.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
En natuurlijk een zeer toffe winnaar. Waar ik eerst dacht, hoe kan het dat deze vent in de finale staat, heb ik mijn vooroordelen aan de kant geschoven zien worden. Meer geconcentreerd, stabiel en constant spel, sterk op de finishes. Had ik echt niet verwacht van deze vent.
Lekker dat geld besteden aan een mooie nieuwe tractor op de familieboerderij, mooi man. Dat kan eigenlijk alleen bij de BDO.
Wist je dat een van jouw favorieten, Arron Monk, ook geschorst is? Schijnt daarom volgend jaar bij de BDO te gaan gooien.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb helemaal niets gelezen. Geen statements op de website, niks bij PDPA, nergens. De PDC kennende zal dit vakkundig in de doofpot gestopt worden.
Vond eerder dat Mitchell, naar mate de wedstrijd vorderde, steeds vaker begon te vertragenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat me ook opviel. Die gast had zijn eigen tempo en wat Adams ook deed om hem tegen te zitten, hij bleef gewoon gaan in dat tempo. Not a care in the world.
Het schijnt omdat 'ie een raar hupje maakt bij het loslaten van z'n derde pijl. Alsof iemand op het laatste moment een darmspoeling bij hem probeert uit te voeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over Burnett gesproken. Is er al iets bekend waarom hij geschorst is?
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:01 schreef hole1988 het volgende:
Onze vriend Jan gaat in ieder geval.
[ afbeelding ]
MvG is geen wereldkampioen meer, dus niets meer waard? Way to go...quote:... Waar ook wereldtoppers als Raymond van Barneveld en Phil Taylor bij horen...
Klaassen doet het niet eens zo slecht.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
MvG is geen wereldkampioen meer, dus niets meer waard? Way to go...
Zal wel net z'n succesverhaal worden als Klaasen. Of nog erger.
ook de_norquote:Op maandag 12 januari 2015 08:01 schreef hole1988 het volgende:
Onze vriend Jan gaat in ieder geval.
[ afbeelding ]
Van verliezend WK junior finalist naar geschorste klaploper......quote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wist je dat een van jouw favorieten, Arron Monk, ook geschorst is? Schijnt daarom volgend jaar bij de BDO te gaan gooien.
Neehee.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:20 schreef Mani89 het volgende:
De Dek heeft toch nog gewoon een tourkaart aanbieding?
Jammer daahaan. Ik ga de Q-school met veel interesse volgen. Maar dat moet een formaliteit zijn voor Jan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |