Ga slapenquote:
Fylax heeft al slaaptekort, moedig hem niet aanquote:
slaap steeds beter door een nieuwe appquote:Op maandag 12 januari 2015 01:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Fylax heeft al slaaptekort, moedig hem niet aan
Af>ijshockeyquote:
Google vertelt mij Mr. Selfridgequote:Op maandag 12 januari 2015 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Even een vraagje, mijn vrouw kijkt de laatste tijd Downton Abbey, maar is nu ongeveer door de serie heen, wat zou een leuke serie voor haar zijn om ook te kijken, ze houdt vooral van dit soort kostuumdrama's.
Welkom in de TVSCquote:Op maandag 12 januari 2015 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Even een vraagje, mijn vrouw kijkt de laatste tijd Downton Abbey, maar is nu ongeveer door de serie heen, wat zou een leuke serie voor haar zijn om ook te kijken, ze houdt vooral van dit soort kostuumdrama's.
Ja en IMDB vertelt mij nog wel wat meer... maar ik hoopte op wat ervaringsdeskundigen hierquote:
Dank u.quote:
Welkom in onze gezellige SCquote:Op maandag 12 januari 2015 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
MDquote:Op maandag 12 januari 2015 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat je niet blijft.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja en IMDB vertelt mij nog wel wat meer... maar ik hoopte op wat ervaringsdeskundigen hier
[..]
Dank u.
Al zal ik hier niet veel zijn, wist geen andere plek om mijn vraag te stellen...
Jep, klein wereldjequote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
MDWat is FOK! toch eigenlijk klein. Als je vrouw van kostuumdrama's houdt dan kan ik haar films (mini-series) gebaseerd op de boeken van Jane Austen aanraden. Voornamelijk Pride & Prejudice is een absolute aanrader. Maar dan wel de versie met Colin Firth als Mr. Darcy...
Colin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |