Welnee. dat is gewoon vastgeroeste standpunten uitwisselenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
aanslagen gepleegd uit naam van de Islam. Of dat terecht is of niet - dat kan juist blijken uit een discussie erover.
Gaia.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, een echte man wendt zich tot Odin.
Als Frankrijk Mali nooit bezet had......quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nou komt u maar met een paar. ik ben benieuwd.
Mijn reactie kwam voort uit het feit dat jij mijn ervaringen met moslims in twijvel trekt. Het argument omdraaien is dan ook een beetje sneu: Ik heb nooit beweerd dat moslims niet te maken krijgen van geweld door autochtonen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Ook heel veel met geweld van autochtonen.
Alleen de brandstapel maar?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het totaal aantal slachtoffers op de brandstapel van die hele inquisitie maar iets van 1200 a 2000 mensen geweest zijn, in 20 jaar tijd. (Wiki volgens mij).
Dacht eerlijk gezegd dat het er veel meer moesten zijn geweest, het heeft zo'n beroerde naam.
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam voort uit het feit dat jij mijn ervaringen met moslims in twijvel trekt. Het argument omdraaien is dan ook een beetje sneu: Ik heb nooit beweerd dat moslims niet te maken krijgen van geweld door autochtonen.
ik heb het wel over iets actueels. niet over zinnen als - als de wereld nooit ontstaan was.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Frankrijk Mali nooit bezet had......²
Dit waren Algerijnen uit naam van Jemenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Frankrijk Mali nooit bezet had......²
George Bush: 'God told me to end the tyranny in Iraq'quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dat was geen oorlog / aanslag uit naam van het christendom.
Waar heb ik jouw ervaringen in twijfel getrokken dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam voort uit het feit dat jij mijn ervaringen met moslims in twijvel trekt. Het argument omdraaien is dan ook een beetje sneu: Ik heb nooit beweerd dat moslims niet te maken krijgen van geweld door autochtonen.
Spelregels tijdens de wedstrijd aanpassen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik heb het wel over iets actueels. niet over zinnen als - als de wereld nooit ontstaan was.
Misschien de Joodse god?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
George Bush: 'God told me to end the tyranny in Iraq'
http://www.theguardian.com/world/2005/oct/07/iraq.usa
Dank.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat op zo'n moment geloof geen enkel rol meer speelt eigenlijk. Denk ik..quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die zouden ze mij niet geven omdat ik een Moslim met een baard ben.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Klopt.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit waren Algerijnen uit naam van Jementoch?
Weinig Malinees aan?
brrr engnek. nou ja bijna elk geloof is slecht natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Bij alle ''grote gebeurtenissen'' in de pre-moderne geschiedenis gaat logischerwijze om veel minder mensen en spelen er andere factoren mee, zoals ''middelen tot'' (beschikbare technologie). Dat een genocidepleger zoals Hitler meer moorden doden op zijn geweten heeft dan eentje van 300 jaar terug, maakt het niet 'minder beduidend'.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef agter het volgende:
Ik las laatst dat het totaal aantal slachtoffers op de brandstapel van die hele inquisitie maar iets van 1200 a 2000 mensen geweest zijn, in 20 jaar tijd. (Wiki volgens mij).
Dacht eerlijk gezegd dat het er veel meer moesten zijn geweest, het heeft zo'n beroerde naam.
Mijn bericht linkt terug naar jouw bericht. Daarin kun je het terugvinden.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heb ik jouw ervaringen in twijfel getrokken dan?
ik ging ervan uit dat je wel begreep dat het niet te ver gezocht moest zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spelregels tijdens de wedstrijd aanpassen.²
Dank je!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.
De redder van een aantal joodse winkelende supermarktbezoekers was Malinees
Ik heb jouw ervaringen nooit in twijfel getrokken. Ik ben het niet eens met je reactie daaropquote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn bericht linkt terug naar jouw bericht. Daarin kun je het terugvinden.
Het onderwerp is hier inderdaad niet van gisteren dankzij Theo en Wilders.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welnee. dat is gewoon vastgeroeste standpunten uitwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |