Omdat Cowboys. Die krijgen al die 50-50 calls mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Kyran het volgende:
Hoe is dat geen flag lol .... Hij komt een dikke seconde eerder aan ....
Nee, ik ben vrij kalm.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef popolon het volgende:
Rare NFL regels ook, dat is gewoon een catch man.
Hij houdt de bal in bezit. Schijtziek van al die bullshit NFL regels.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:00 schreef Kyran het volgende:
Terechte call hoor ...
Bal komt duidelijk los uit z'n handen zie ik nu. Vooral als hij de grond raakt en op z'n rug draait zie je dat de bal los komt en hij dus nooit possession had.
Kom maar naar KC!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef Guard het volgende:
Adams verkloot Cobb's kans op een big contract in GB next year
Over tough zijn gesproken, zag je romo en zijn lieve dekentje net ?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Moonlighter het volgende:
Rodgers "kijk mij eens tough zijn" kan nu ook wel stoppen met zijn toneelstukje
Haha ja, die gaan nu alle schuld op de ref leggen. Vergeten ze alleen dat ze zelf van een manke Rodgers hebben verloren.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef popolon het volgende:
Nou goed, koekje van eigen deeg voor Dallas zullen we maar zeggen.
Ik weet wel hoe Det zich voeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ja, maar uiteindelijk gaat het om de regels en niet over wat jij of ik vinden. De regels zijn duidelijk en dan is het gewoon een incomplete pass.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik vind het gewoon een catch ongeacht wat de regels zijn. Dat de Cowboys vorige week mede door eenzelfde dubieuze call wonnen maakt het gevoel van onrecht iets minder, maarja het blijft natuurlijk ontzettend zuur als zo'n call je hele seizoen verknalt.
Mwuah, het is een mening natuurlijk, het moge duidelijk zijn dat de Cowboys van zichzelf hebben verloren. Die tweede helft kan gewoon echt niet (terwijl er niets aan de hand leek te zijn). Als je zelf niets produceert houdt het gewoon op en verlies je verdient.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef bambino het volgende:
Leuke game. Maar wat een pech. 1st down reversed dankzij time-out (terecht maar dan nog). Bryant bal wat in mijn ogen gewoon fair catch is (ken de exacte regels niet). Maar als je possession hebt en dan de bal los komt door de grond vind ik dat de play stopt op moment van grond raken. Maar goed so be it.
Nu maar hopen dat gb naar de sb gaat en wint.
Onverdiende winst van gb imo
Maar dat bedoel ik dus. Ik vind dat hij met die ene hand wel possession had. De bal zat vast in zijn hand tot die grond raakte.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk gaat het om de regels en niet over wat jij of ik vinden. De regels zijn duidelijk en dan is het gewoon een incomplete pass.
Hij vangt de bal, heeft nooit 100% controle, komt met de hand waarin hij de bal heeft op de grond waarbij de bal ook echt de grond raakt en loskomt. Gewoon geen catch dus.
Mooi.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus. Ik vind dat hij met die ene hand wel possession had. De bal zat vast in zijn hand tot die grond raakte.
Wat zullen ze daar toch een spijt van hebben he in Indy, had Jim Brown had toch nog niet zo slecht gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef Nagil het volgende:
Trent Richardson een healthy scratch vandaag![]()
Ja, maar dat geldt dus niet als je nog geen "football move" hebt gemaakt. De bal vangen en vallen was één beweging. Als hij tussendoor een stap had kunnen zetten was het een catch geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus. Ik vind dat hij met die ene hand wel possession had. De bal zat vast in zijn hand tot die grond raakte.
Indeed, die knal op de grond was een duidelijk onderdeel van de vangst waardoor het nogmaals totaal geen moeilijke call was. Net als dat die catch van GB in de eerste helft (volgens mij) ook incomplete was.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt dus niet als je nog geen "football move" hebt gemaakt. De bal vangen en vallen was één beweging. Als hij tussendoor een stap had kunnen zetten was het een catch geweest.
Prima dat dat de regels is. Maar het is dan een lompe regel. Maar zo zijn er nog wel een paar in de nfl waar ik met me kop niet bij kan. Omdat ik Nederlands voetbal regels gewend ben. Maar goed heel erg is het niet voor mij. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt dus niet als je nog geen "football move" hebt gemaakt. De bal vangen en vallen was één beweging. Als hij tussendoor een stap had kunnen zetten was het een catch geweest.
Ja de meeste zijn achter de rugquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nog 4 en dan is het seizoen alweer afgelopen
Daarom hoop ik ook dat de Colts winnen vandaag, dan schrijf ik Patriots - Seahawks op als bijna zekere Super Bowl (al denk ik sowieso dat dat de Super Bowl gaat worden, ook als de Broncos doorgaan vandaag).quote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef Kyran het volgende:
Luck heeft niet echt een lekker teampje om zich heen. Iemand zei net dat de Packers afhankelijk waren van Rodgers. Ik denk dat de Colts veel afhankelijker zijn van Luck dan de Packers van Rodgers. Ze hebben geen RB, geen super WR's etc.
Hij is voor zover ik het goed heb begrepen sowieso niet echt lekker bezig de laatste weken. Veel INT's e.d.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Hoe vaker ik naar Peyton kijk dit seizoen, hoe meer ik het gevoel krijg dat hij af en toe die bal maar gewoon zo ver mogelijk probeert te gooien en maar hopen dat een van zijn WR's een mooie catch maakt of pass interference. De tank begint aardig leeg te raken Peyton.
Peyton maakt ook geen indruk.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Nagil het volgende:
Denver defense stelt echt zwaar teleur vandaag, totaal geen druk op Luck.
Dat gebeurt idd niet heel erg vaak. Zeer grote beslissing van de ref dit. Als de Colts nu een TD op het bord gaan zitten wordt het heel erg lastig voor de Broncos.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef Nagil het volgende:
Hey Mike Carey zit ernaast, hoe kan dat nu weer.
Wel een beetje triest als de 'beste QB ooit' nooit een SB wintquote:Op maandag 12 januari 2015 01:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat is dan het einde voor John Fox en het zou me niet verbazen als dit de laatste wedstrijd was voor Peyton. Hij kan het gewoon niet meer, vooral niet meer na zo'n lang seizoen.
Hij heeft er al een gewonnen hoor, met de Colts.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wel een beetje triest als de 'beste QB ooit' nooit een SB wint.
My bad, ik dacht dat hij er 0 had.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hij heeft er al een gewonnen hoor, met de Colts.
Dat is gewoon 'Manning-face'. Heeft Eli ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:14 schreef Kyran het volgende:
Denk dat dit einde van Manning is. Er was geen motivatie, geen mooie acties, geen vuur ... echt helemaal niks. Als Brady een kut dag heeft word je er bang van als je naar z'n ogen kijkt en bij Manning was het één grote teleurstelling en "I don't give a shit" look de hele tijd.
Mooiste SB voor mij zou een Patriots vs. Packers zijn, met Packers win.
Denk echter Patriots vs. Seahawks, met Seahawks win.
Klopt ook wel, maar zijn hele houding was gewoon anders gisteren. Straalde geen vetrouwen uit en leek alsof hij geen zin had. Denk persoonlijk dat dit zijn laatste wedstrijd was.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is gewoon 'Manning-face'. Heeft Eli ook.
Bij die catch van Cobb vind ik het ook niet echt 100% conclusive dat die bal de grond raakte, dus in dat geval begrijp ik wel dat de call niet reversed werd.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:25 schreef Moonlighter het volgende:
De catch van Dez Bryant was in mijn ogen ook een catch. Hij had control en maakte een football move door te proberen de goal-line te toucheren. Grappig is dat de catch van Cobb die overduidelijk de grond gebruikte om een catch te maken niet reversed werd.
Maar ja, dat is de NFL! Ze verklaren de regels zoals het ze zelf goed uitkomt.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 12-01-2015 om 16:54:37Broncos QB Peyton Manning played Sunday’s Divisional Playoff loss and the past month of the season with a torn right quad, per two sources. reageer retweet
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 12-01-2015 om 17:03:21Peyton Manning initially tore his right quad Dec. 14 in win over Chargers, per sources. MRI back in Denver confirmed tear. reageer retweet
Toch vind ik Wilson beter dan Luck. Ik snap al die hype niet zo goed, zeker die artikelen bij NFL.com zijn te debiel voor woorden zodra Luck genoemd wordt.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:38 schreef maerk het volgende:
Mooi voor Luck, zo zet hij weer een stapje verder naar de status van elite-QB. Als je naar zijn eerste jaren kijkt is dat toch best indrukwekkend. In zijn eerste drie jaar bij de pro's alle keren naar de playoffs en zichzelf steeds verbeteren op persoonlijk vlak qua stats. Een van de weinige gevallen die als zekerheidje werd bestempeld voor de draft en het ook waarmaakt.
Toch wel een knappe move geweest van Irsay en de Colts in 2012, was toen wel gedurfd en pakt nu geweldig uit, die zitten gewoon weer een decade geramd op QB.
Het zou mij niet verbazen als Peyton er nog een seizoen achteraan plakt en dit vooraf al aankondigt, dat we dan ook een soort 'Derk Jeter farewell tour' krijgen voor hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een combinatie eigenlijk...”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
Hype valt toch wel mee? Ik vond de hype voor de draft veel erger, toen werd hij neergezet als de once in a decade QB, nog beter dan Manning etc.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Toch vind ik Wilson beter dan Luck. Ik snap al die hype niet zo goed, zeker die artikelen bij NFL.com zijn te debiel voor woorden zodra Luck genoemd wordt.
Wilson is inderdaad geweldig. Wilde hem ook echt succes zien hebben. Zwaar ondergewaardeerd puur vanwege zijn lengte. Uiteindelijk is hij stukken beter gebleken dan RG3. Bij RG3 stoorde ik mij aan het showmanship met zijn hippe kleuren sokken en zo. Al kan hij wel echt beter dan wat hij nu laat zien. Luck heeft de hype waargemaakt. Bouwt rustig op naar elite qb. Heb wel het idee dat Wilson een beter team om zich heeft en dan reken ik ook de defense mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Toch vind ik Wilson beter dan Luck. Ik snap al die hype niet zo goed, zeker die artikelen bij NFL.com zijn te debiel voor woorden zodra Luck genoemd wordt.
Ik volg het pas sinds een jaar of drie nu, dus had die hype niet meegekregen. Maar iedere keer dat NFL iets over Luck schrijft is het lyrisch. Viel me gewoon op, hij speelt wel steeds sterker inderdaad en het gaat een grote worden, maar voorlopig is Wilson gewoon beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:48 schreef maerk het volgende:
[..]
Hype valt toch wel mee? Ik vond de hype voor de draft veel erger, toen werd hij neergezet als de once in a decade QB, nog beter dan Manning etc.
Als je ziet wat hij in 3 jaar heeft gepresteerd en als je daarbij de teams in ogenschouw neemt waarmee hij speelt dan heeft hij het gewoon heel erg goed gedaan, ik vind dat de media daar eigenlijk best realistisch in zijn. Daarnaast vind ik het razend knap dat hij als 'jongeling' een franchise (die Manning gewend was) gewoon vanaf het begin relevant weet te houden.
Doet mij een beetje denken aan Manning - Brady. Altijd geilen op Manning en hoe briljant hij wel niet is, terwijl Brady zoveel succesvoller is. Zal me niks verbazen als Wilson meer prijzen gaat pakken, terwijl Luck meer lof gaat krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wilson is inderdaad geweldig. Wilde hem ook echt succes zien hebben. Zwaar ondergewaardeerd puur vanwege zijn lengte. Uiteindelijk is hij stukken beter gebleken dan RG3. Bij RG3 stoorde ik mij aan het showmanship met zijn hippe kleuren sokken en zo. Al kan hij wel echt beter dan wat hij nu laat zien. Luck heeft de hype waargemaakt. Bouwt rustig op naar elite qb. Heb wel het idee dat Wilson een beter team om zich heeft en dan reken ik ook de defense mee.
Vanochtend kwam ik nog wat moois tegen:quote:Op maandag 12 januari 2015 01:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wel een beetje triest als de 'beste QB ooit' nooit een SB wint.
Wilson beter? Waarom? Omdat hij een SB heeft gewonnen en Luck nog niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik volg het pas sinds een jaar of drie nu, dus had die hype niet meegekregen. Maar iedere keer dat NFL iets over Luck schrijft is het lyrisch. Viel me gewoon op, hij speelt wel steeds sterker inderdaad en het gaat een grote worden, maar voorlopig is Wilson gewoon beter.
.
Is minder leuk, overigens de Head Coach van Broncos is gestoptquote:Op maandag 12 januari 2015 22:57 schreef Guard het volgende:
Ik heb overigens nog geen vrij genomen voor de maandag na de SB, weet ook nog niet of ik dat ga doen.
Met een dagje vertraging kijken kan ook
Och sinds XXXVI kijk ik al live, dus een keertje overslaan is ook niet erg.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is minder leuk, overigens de Head Coach van Broncos is gestopt.
quote:"What about it? Did you guys hear that?" Rodgers asked with a chuckle.
"Our guys don't know what that means, either. I don't know if you caught what (left tackle) David (Bakhtiari) said after I said that. Nobody knew what that meant. It obviously didn't mean anything."
And there's your simple -- if a tad bit disappointing -- answer. "New York Bozo" is what's known in the game as a dummy call. A bunch of nonsense representing nothing. And now that Rodgers has revealed this, we're unlikely to ever hear it again.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Mensen geilen op Manning, maar volgens mij vinden de meesten Brady wel completer.
Is dit niet 'geilen' op Brady op dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Laat hem aub nog een ring pakken, verdient hij.
Zonder running game de ravens verslagen.
Maar serieus, 21 consecutive victories en 16-0 season. Zal dat ooit nog verbeterd worden ? En vergeet niet de most passes attempt without interception. Held.
Brady heeft weinig losses tegen NFC teams.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:37 schreef Nagil het volgende:
Ik volg het pas sinds 7 jaar, maar ik heb altijd het idee gehad dat het succes van Brady en Manning ook ligt aan de nogal zwakke tegenstand in de AFC (wat in verhoogde mate geldt voor Brady, elk jaar gratis de AFC East winnen). Behalve de Steelers en de Ravens heeft er nooit echt een serieuze tegenstander voor ze tussengezeten.
Ik heb toch wel mazzel dat ik voor alle Boston Franchises ben, geheel toeval trouwensquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Hier zal je favoriete team maar tussen zitten.....
[ afbeelding ]
Technisch gesproken zitten alle teams daartussen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef The_Playmaker het volgende:
Hier zal je favoriete team maar tussen zitten.....
[ afbeelding ]
Best opmerkelijk want de Bengals, Lions en Chiefs hebben dit jaar of afgelopen jaar nog wel in de play offs gestaan. Het is niet zoals de 2002 groep die echt niet eens in de buurt van de play offs komen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:39 schreef maerk het volgende:
Best een interessante infographic. Zitten toch een aantal teams tussen die al enkele jaren relevant zijn maar toch al verschrikkelijk lang droog staan (Bengals, Lions, Chiefs). Gewoon bijna 25 jaar lang geen playoff victory, hoe moet het zijn om daar fan van te zijn?![]()
Ik stond trouwens ook een beetje te kijken van mijn persoonlijke favoriet Eagles, toch ook alweer sinds 2008 geleden.
Tja, ik denk dat ze bij menig voetbalstadion in NL ook niet een fan van de tegenpartij laten winnen, denk zelfs niet eens mee laten doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:10 schreef Guard het volgende:
Weer een reden om de Cryboys te haten:
https://games.yahoo.com/b(...)s-fan-194252386.html
Geen pregame show? 6 uur lang niet genoeg voor je?! 😁quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, de gamepass, waarom is er geen pregame show en post? MLB premium heeft dat wel en NHL gamecenter ook. VInd dat wel irritant. Mis ik de star spangled banner.
Zondagmiddag kan je vanaf 1 uur je lol op: http://www.nfl.com/nflnetwork/networkschedulequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, de gamepass, waarom is er geen pregame show en post? MLB premium heeft dat wel en NHL gamecenter ook. VInd dat wel irritant. Mis ik de star spangled banner.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:55 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Geen pregame show? 6 uur lang niet genoeg voor je?! 😁
Dat is NFL network, ik bedoel van CBS/FOX/NBC zelf. Zodat je ook het volkslied nog meepakt enz.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:15 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Zondagmiddag kan je vanaf 1 uur je lol op: http://www.nfl.com/nflnetwork/networkschedule
lijkt me duidelijk dat NFL nework geen pregame van andere zenders gaat uitzenden als ze zelf ook een pregame show hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Dat is NFL network, ik bedoel van CBS/FOX/NBC zelf. Zodat je ook het volkslied nog meepakt enz.
Ja dat snap ik, daarom bedoel ik , waarom begint de stream en eindigt de stream van de wedstrijd niet eerder en later. Dat doen ze ook bij MLB premium.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk dat NFL nework geen pregame van andere zenders gaat uitzenden als ze zelf ook een pregame show hebben
Ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat ze volkslied op normale zender lieten zien via gamepass. Geen idee waarom die keer wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, daarom bedoel ik , waarom begint de stream en eindigt de stream van de wedstrijd niet eerder en later. Dat doen ze ook bij MLB premium.
Kubiak mogelijk aan de slag in Denver.quote:"Get John Fox fired? Challenge accepted"
- Jay Cutler
quote:FOXBOROUGH, Mass. -- The Indianapolis Colts are further distancing themselves from running back Trent Richardson.
Trent Richardson did not travel with the Colts for Sunday's AFC Championship Game at New England.
Richardson did not travel with the team for Sunday night's AFC Championship Game at New England due to personal reasons, the Colts announced Saturday. The team did not give any additional information on why Richardson did not make the trip.
21.05quote:Op zondag 18 januari 2015 10:12 schreef XSbig het volgende:
Kan gewoon nergens de tijd van Packers@Seahawks vinden op een of andere manier. Iemand die mij kan helpen?
Het zit de Colts niet mee.quote:
http://www.nfl.com/news/s(...)ight-out-vs-patriotsquote:Colts' Xavier Nixon misses team flight, out vs. Patriots
Backup offensive lineman Xavier Nixon missed the team flight and is listed as out for tomorrow's AFC Championship Game against the New England Patriots, the team confirmed to NFL Media early Saturday evening.
This comes hours after the team announced Trent Richardson would not travel with the team due to personal reasons.
Nixon played in four games this season, and made his lone start Week 16 against the Cowboys.
He was inactive for the Colts' two postseason games, so this development is more of an embarrassment for Nixon than an impactful hit for Indianapolis.
Panthers hadden het 3Q volgehouden, GB geef ik wel een kans.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:42 schreef maerk het volgende:
Heb al behoorlijk zin in vanavond, twee teams die ik graag zie spelen, mooie atmosfeer en ook een mooi tijdstip. Mijn enige angst is dat Seattle een maat te groot is voor Geen Bay en dat de spanning al vroeg weg is.
Mijn SB voorspelling:
Seahawks - Patriots
Ik hoop zwaar op GB - Colts.quote:
Dit, je dupeert je team, je fans, iedereen. Beheers jezelf. Van bijna zekere TD naar een 20 yard drive...quote:
Sherman kreeg niks. Meten met 2 maten.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, je dupeert je team, je fans, iedereen. Beheers jezelf. Van bijna zekere TD naar een 20 yard drive...
En ze zijn er weer 😀quote:Op zondag 18 januari 2015 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, je dupeert je team, je fans, iedereen. Beheers jezelf. Van bijna zekere TD naar een 20 yard drive...
Elleboog was op de grond en dan is het nu de vraag of de bal wel of niet de lijn raakte van de end zone.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoe is die regel in dit geval?
Oke, en als die bal de lijn aanraakt dan is het een TD?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Elleboog was op de grond en dan is het nu de vraag of de bal wel of niet de lijn raakte van de end zone.
Ja, iets van de bal moet over het begin van de lijn zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, en als die bal de lijn aanraakt dan is het een TD?
Thanks, waarschijnlijk ga ik nog veel meer van deze vragen stellen.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, iets van de bal moet over het begin van de lijn zijn.
Geen probleemquote:Op zondag 18 januari 2015 21:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Thanks, waarschijnlijk ga ik nog veel meer van deze vragen stellen.
Ben zelf eind vorig seizoen beginnen te kijken (Snow game in Detroit), maar inderdaad leer ik nu elke week nog bij.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen probleem, zelfs voor doorgewinterde NFL-fans komen er wel eens dingen voorbij waar je de spelregels niet van weet.
Zo moet je het leren, dan wordt het spel steeds leukerquote:Op zondag 18 januari 2015 21:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Thanks, waarschijnlijk ga ik nog veel meer van deze vragen stellen.
Zekerheid van puntenquote:Op zondag 18 januari 2015 21:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom gingen ze nu voor de fieldgoal? Is dat op zekerheid spelen? Je mag in die vierde poging ook nog voor een TD gaan toch?
Ja, zekere 3 punten. Als de TD mislukt, krijgt de tegenstander de bal daar.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom gingen ze nu voor de fieldgoal? Is dat op zekerheid spelen? Je mag in die vierde poging ook nog voor een TD gaan toch?
Yes dat is inderdaad voor zekerheid gaan. Vroeg in de wedstrijd gaan ze vaak voor zekerheid. Als je achter zou staan is de kans groter dat ze er toch voor gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
"Gegarandeerde" 3 punten schatten ze nu hoger in dan de mogelijke 6/7 tegen de zeer sterke Seattle defense.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Over die sterke defensie had ik inderdaad al wat gelezen ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
"Gegarandeerde" 3 punten schatten ze nu hoger in dan de mogelijke 6/7 tegen de zeer sterke Seattle defense.
Redzone?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:35 schreef Guard het volgende:
Damn redzone defense is wel erg goed vandaag van de 'Hawks
Gewoon vragen blijven stellenquote:
Geld verdienen.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel veel pauze tussendoor, heeft dat nog een speciale reden?
Zal je zelfs zeggen dat die spelers al lang klaar staan maar moeten wachten tot de reclame is afgelopen en ze door kunnen.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel veel pauze tussendoor, heeft dat nog een speciale reden?
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:44 schreef Guard het volgende:
"Last time a punt was lost in the sun in Seattle was in 1999"
Joequote:Op zondag 18 januari 2015 21:44 schreef Guard het volgende:
"Last time a punt was lost in the sun in Seattle was in 1999"
Seahawks slapen nog.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaat wel heel makkelijk of ligt dat aan mij.
Sowieso heb je met het uitgebreide Foxsports pakket de mogelijkheid om alle playoff en wildcard wedstrijden te zien. Zou me niets verbazen als ze in de toekomst ook meer competitiewedstrijden gaan uitzenden dan 1 tegelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
Eerste game van het jaar dit, die ik zie.volgend jaar toch maar niet zo krenten en gewoon die gamepass kopen. Echt gemist.
En is je angst al weg?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:42 schreef maerk het volgende:
Heb al behoorlijk zin in vanavond, twee teams die ik graag zie spelen, mooie atmosfeer en ook een mooi tijdstip. Mijn enige angst is dat Seattle een maat te groot is voor Geen Bay en dat de spanning al vroeg weg is.
Mijn SB voorspelling:
Seahawks - Patriots
Hmm , ja heb gewoon het foxpakket, maar als ik niet het hele seizoen Redzone volg dan care ik tegen het einde ook niet meer. Is ook gewoon mijn schuld, fucking harde spijt nu ik het vanavond weer volg.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso heb je met het uitgebreide Foxsports pakket de mogelijkheid om alle playoff en wildcard wedstrijden te zien. Zou me niets verbazen als ze in de toekomst ook meer competitiewedstrijden gaan uitzenden dan 1 tegelijk.
Dit is overigens ook pas mijn eerste keer dat ik een heel seizoen op de voet volg (heb een half jaar in de USA gewoond dus dan moet je wel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
Vooral als je favoriete team dit jaar wel ver kwam.Zolang je niet gaat zeuren over vorige week ben ik tevreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
Vooral als je favoriete team dit jaar wel ver kwam.Ieder z'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn favoriete team is de Patriots met de Packers op nr 2. Mijn seizoen kan dit niet meer stuk als alles goed gaat.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Terecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:05 schreef PirE het volgende:
Troy zit zich ook weer lekker af te trekken op Rodgers.
Hij mag wel blij zijn met deze O-line. Als ik dit vergelijk met de O-line van de Patriots is die van de Packers echt een heel stuk beter.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:05 schreef PirE het volgende:
Wie niet?! Calf injury my ass!quote:Op zondag 18 januari 2015 22:05 schreef PirE het volgende:
Seattle krijgt ook nog de bal in de tweede helft.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:18 schreef maerk het volgende:
Seattle nu nog een TD voor HT en alles is nog open.
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Seattle krijgt ook nog de bal in de tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |