quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik lurk ook uiteraard. Zat echt te smullen van die reacties van je.
Wat zie je er goed uit S_Zquote:Op zondag 11 januari 2015 20:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja ik kom graag op fok! en echt... maar soms... dat kansloze gehossel, en echt hoor als je 20 bent, ik snap het.... maar als je 40 bent
kom op
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:56 schreef eend112 het volgende:
[..]![]()
wel beetje ongemakkelijk voor vera
je moet sowieso wel echt een chronisch gebrek aan aandacht hebben wil je dit soort spul op fok plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:55 schreef OpdonderCake het volgende:
die pixxie is niet zo lekker als ik dacht
ja of naar andere users DMen ofzo pffquote:Op zondag 11 januari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet sowieso wel echt een chronisch gebrek aan aandacht hebben wil je dit soort spul op fok plaatsen
Nja ik denk eigenlijk dat ze op hetmoment van haar stoel glijdt van jequote:
Ach ik dm graag met mensen hoor, als ik ze beter wil leren kennenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef OpdonderCake het volgende:
[..]
ja of naar andere users DMen ofzo pff
Ik had haar vader kunnen zijn hequote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja ik denk eigenlijk dat ze op hetmoment van haar stoel glijdt van je
bedankt dat je mij nooit dm'tquote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach ik dm graag met mensen hoor, als ik ze beter wil leren kennen
KPD is ergerquote:Op zondag 11 januari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet sowieso wel echt een chronisch gebrek aan aandacht hebben wil je dit soort spul op fok plaatsen
haha hij had wel keertje met mij geDM't, LOSEERRRR HAHAHAHAHA NIEMAND HOUDT VAN JE XDDDquote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt dat je mij nooit dm't
Jou haat ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt dat je mij nooit dm't
dit is waarquote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nja ik denk eigenlijk dat ze op hetmoment van haar stoel glijdt van je
dit niet doenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat ik een FOK!ster per DM probeer te versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |