Dat kapsel kun je ook krijgen door je haar nat te maken en dan een wintermuts op te zetten. Droog en helemaal in model plat gedrukt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Zo'n met een bescheiden hoeveelheid gel uitgestreken pannekoek op het hoofd
Als je het eenmaal ziet, blijf je erop letten hèquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zwiepert Adams altijd die derde dart zo.
Hahaha ja zo'n soort kapsel inderdaad. Is toch niet classic zo'n kapsel.. Je ziet ook gewoon dat 'ie het express zo kamt. Daar is geen wintermuts aan te pas gekomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kapsel kun je ook krijgen door je haar nat te maken en dan een wintermuts op te zetten. Droog en helemaal in model plat gedrukt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Adams wordt makkelijk wereldkampioen, Mitchell pakt vanaf nu geen leg meer.
Als je dacht dat Adams al oud was, Tony Green is 93 en still going strong.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
Seniele oude BBC commentator is lichtelijk op de hand van Adams...
76 wordt hij dit jaar, Hans.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je dacht dat Adams al oud was, Tony Green is 93 en still going strong.
Adams straalt wel iets uit wil je zeggen?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef Spies het volgende:
Die Mitchell straalt helemaal niets uit. Laat dat aub niet de opvolger zijn van bazen Bunting, Waites en Kist
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Adams straalt wel iets uit wil je zeggen?
Ik acht Mitchell ook geen geschikt uithangbord voor een pannekoekenhuis met zo'n uitstralingquote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef Spies het volgende:
Die Mitchell straalt helemaal niets uit. Laat dat aub niet de opvolger zijn van bazen Bunting, Waites en Kist
Ik vind het meer op een viespeuk lijken.quote:
Deze man weetquote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef sr.Chief het volgende:
Heerlijk hoe die commentator Adams een warm hart toedraagt.
En terecht. Een BDO-icoon, kan niemand ontkennen.
Adams idem ditoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tony Green is gewoon een doldriest treurig figuur met zijn PDC-afkeer.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is 76, die sentimenten liggen anders bij iemand die al even meegaat. Dat snap je toch wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, maar tis een finale tussen 2 Engelsen. Dan mag je ook een stukje professionaliteit (lees onpartijdigheid) verwachten.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hij is 76, die sentimenten liggen anders bij iemand die al even meegaat. Dat snap je toch wel.
Dat 'ie er ook daadwerkelijk uiting aangeeft. Tja.. Eerlijk is het wel.
Nee die gare Wolfie danquote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hij is 76, die sentimenten liggen anders bij iemand die al even meegaat. Dat snap je toch wel.
Dat 'ie er ook daadwerkelijk uiting aangeeft. Tja.. Eerlijk is het wel.
Adams heeft er gewoon toernooien gespeeld. Hij heeft alleen een hekel aan Hearn en de regelingen waardoor hij niet meer mee mocht doen aan WGP/WMPquote:
Dat gaat wat ver inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Zwakzinnig figuur met zijn gedrag. Deed alsof hij niet wist dat Anderson het WK had gewonnen.
Mwah, hij overdrijft zwaar met zijn commentaar. Als we alleen zijn commentaar zouden horen, denk je aan een wedstrijd MVG v Taylor.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver inderdaad.
Desalniettemin: genieten hoe hij Adams toejuicht.
Wanneer zal zij meedoen met lakesidequote:
twitter:ktmitch93 twitterde op maandag 15-09-2014 om 00:49:38Just having a watch back of yesterday's game, lots to learn but great experience🎯 #englandclassic #quarterfinal http://t.co/hGUlwoNjxQ reageer retweet
Met wat mazzel moet ie aan het zuurstof, en is iedereen van hem afquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Max23 het volgende:
Mooi, die achterlijke Green weer stil gekregen
twitter:Chris180Mason twitterde op zondag 11-01-2015 om 19:52:42First nine dart stat absolutely pointless, darts are played over 501 not what you score in 3 visits reageer retweet
Godverquote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Je raad nooit met wie die dochter een relatie heeftMet Marco Meijer
![]()
https://twitter.com/ktmitch93/status/493470281529581569/photo/1
NOOOOOINTIENOOIN.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Fuck me to tears. Owowow hij verdient haar nietquote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Wat een baas.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Wat een pedoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef Keano het volgende:
Die Marco Meijer wordt dalijk tegen het einde van de wedstrijd ingezet en moet dan van Adams in het oor van Mitchell fluisteren dat hij haar vannacht droog in de kakker heeft gepakt.
GSM Adams.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef Keano het volgende:
Die Marco Meijer wordt dalijk tegen het einde van de wedstrijd ingezet en moet dan van Adams in het oor van Mitchell fluisteren dat hij haar vannacht droog in de kakker heeft gepakt.
GSM Adams.
Uiteindelijk is zij 21 en hij 25quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Die caller lijkt wel 40, en zij 12. Goed man.
Daar schijnt een topic van te zijn in GAM maar mocht ik een link zien kan ik niet uitsluiten dat ik er op klik.quote:
GAM / [GAM] HaxBall #21 #TeamGroningenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar schijnt een topic van te zijn in GAM maar mocht ik een link zien kan ik niet uitsluiten dat ik er op klik.
Niet echt aangezien Jelle niemand aangeraakt heeft. Viper heeft daadwerkelijk zijn pener ergens ingestokenquote:
Heeft gewoon 3-4 kids hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Scotty zou de eerste homofiele dartswereldkampioen zijn, dat vind ik ook wel mooi.
Zo kenker respectloos dit.quote:
Respect voor die Fitzmaurice terwijl die racistische grappen maakte op het podium?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zo kenker respectloos dit.
Ben opgegroeid met zo'n Fitzmaurice bijvoorbeeld, laat die mannen lekker op leeftijd zijn, zeg. De tering.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zo kenker respectloos dit.
Ben opgegroeid met zo'n Fitzmaurice bijvoorbeeld, laat die mannen lekker op leeftijd zijn, zeg. De tering.
Jij hebt vast ook ergens wel respect voor een cabaretier die op het randje of erover heen gaat op het podium. Voorbeelden te over waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Respect voor die Fitzmaurice terwijl die racistische grappen maakte op het podium?Never
Dat is heel wat anders. Als je tijdens toernooien roept dat een speler verloren heeft omdat die zwart is etc dan ben je gewoon niet goed bij je appel.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook ergens wel respect voor een cabaretier die op het randje of erover heen gaat op het podium. Voorbeelden te over waarschijnlijk.
Wil jou wel eens zien als je alles denkt mee te hebben gemaakt en vervolgens vanwege leeftijd wordt weggehoond onder de noemer 'dinosaurus, dus oprotten en wegkwijnen'. Kijken of je dat pruimt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Jouw mening is alleen op sentiment gebaseerd.
Zijn streken vergelijken met een cabaratier, das een geintje mag ik hopen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook ergens wel respect voor een cabaretier die op het randje of erover heen gaat op het podium. Voorbeelden te over waarschijnlijk.
Sentimentele argumenten kan ik niks mee. Charme van [insertsport] vind ik altijd zo slaapverwekkend. Die mannen nemen zichzelf zo serieus. De voortgang van het darts wordt door hun gewoon ernstig belemmerd. Of dacht je dat die scheuringen in 1993 er voor de gein waren gekomen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Wil jou wel eens zien als je alles denkt mee te hebben gemaakt en vervolgens vanwege leeftijd wordt weggehoond onder de noemer 'dinosaurus, dus oprotten en wegkwijnen'. Kijken of je dat pruimt.
Jouw plaatje zinspeelt dan ook wel aardig op sentiment, is het niet?
Oh ja, al die klojo's die daar dan ineens over gaan struikelen en dat ie zelfs daarom ontslag neemt/moet nemenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Respect voor die Fitzmaurice terwijl die racistische grappen maakte op het podium?Never
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar Adams heeft wel eens dieper in de penarie gezeten.
Hij heeft toch een voorbeeldfunctie? Stel je voor dat een stadionspeaker allerlei racistische praat zou uitslaan, kan toch niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, al die klojo's die daar dan ineens over gaan struikelen en dat ie zelfs daarom ontslag neemt/moet nemen
Wat een onzin.
"En dan is Ajax zojuist op een 0-1 achterstand gekomen door die snelle neger op links van de Eindhovenaren: Depay"quote:Op zondag 11 januari 2015 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij heeft toch een voorbeeldfunctie? Stel je voor dat een stadionspeaker allerlei racistische praat zou uitslaan, kan toch niet.
Gek dat ik bij bijv. 'die snelle Aziaat op linksbuiten' toch geen racistische lading voelquote:Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef Keano het volgende:
[..]
"En dan is Ajax zojuist op een 0-1 achterstand gekomen door die snelle neger op links van de Eindhovenaren: Depay"
Nee dat kan idd niet.
Vervang neger door afrikaan en aziaat door spleetoog en zie het verschilquote:Op zondag 11 januari 2015 20:46 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Gek dat ik bij bijv. 'die snelle Aziaat op linksbuiten' toch geen racistische lading voel
Snelle poepchineesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:46 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Gek dat ik bij bijv. 'die snelle Aziaat op linksbuiten' toch geen racistische lading voel
Maar dat had niks met darts te makenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar Adams heeft wel eens dieper in de penarie gezeten.
quote:Some of his prize money is likely to go towards a new tractor for the family farm.
Want neger is een geuzennaam net als spleetoog? Ik zie zwarte mensen vaak gewoon benoemd worden als negers. Wat klopt er nietquote:Op zondag 11 januari 2015 20:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vervang neger door afrikaan en aziaat door spleetoog en zie het verschil
Waar gáát dit over?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Want neger is een geuzennaam net als spleetoog? Ik zie zwarte mensen vaak gewoon benoemd worden als negers. Wat klopt er niet
Je bent een minderwaardig mens als je naar Boer zoekt vrouw kijkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Lastig schakelen steeds tussen dit en Boer Zoekt Vrouw.
Tijd voor de crossover: Darter zoekt vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Lastig schakelen steeds tussen dit en Boer Zoekt Vrouw.
Er is een potige boerin dit seizoen, perfecte match voor De Krap.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor de crossover: Darter zoekt vrouw.
Of Dartster voor Karin Krappen
Streep door de John Deerequote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Scotty Dog ziet zijn nieuwe tractor in rook opgaan.
Ik vind dit een treurig gezicht.
Wat een crap. Alsof Jeff Smith die Mitchell gisteren wel enige noemenswaardige tegenstand gafquote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef Zorro het volgende:
Adams krijgt het wel kado zeg. Mitchell laat alle kansen liggen en gisteren Durrant ook al.
Aan de andere kant, het is wel BDO, het zou opvallender zijn als de kansen wel werden gepakt.
Ditquote:Op zondag 11 januari 2015 20:57 schreef Szura het volgende:
Wat gooit die Adams z'n laatste dart toch altijd als een spastisch mongooltje
Daar gaat het niet om. Dan is Mitchell beter dan de tegenstander.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Wat een crap. Alsof Jeff Smith die Mitchell gisteren wel enige noemenswaardige tegenstand gaf
Weg met Wolfie, ga met pensioenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit
En het feit dat die grijze dakduif het vertikt te switchen naar de 19 of 18. Neeeee perse die 20 moet ie hebben.
Hoe veel beter is een tegenstander dan als 'ie z'n dubbels mistquote:Op zondag 11 januari 2015 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Dan is Mitchell beter dan de tegenstander.
Adams krijgt iedere keer een kans die hij niet had moeten krijgen, omdat de tgenstander beter is maar dan plotseling op de dubbels mist.
Klopt. Maar dan krijgt hij het dus kado.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hoe veel beter is een tegenstander dan als 'ie z'n dubbels mistDubbels gooien hoort toch gewoon bij het spel, een goeie darter gooit z'n dubbels als het moet
Heuptasje? Wtf!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef wimderon het volgende:
Poll: Wat vind jij de vervelendste accessoire aan Adams?
• Armbandje om z'n werparm
• Heuptasje
• 'Wolfie' riem
• Geborduurde '22' in z'n kraag
• Pinkringen
• Baard
• Bril
• Z'n algehele présence/aanwezigheid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat armbandje. Erger ik me al jaren aanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef wimderon het volgende:
• Heuptasje
• 'Wolfie' riem
• Pinkringen
• Baard
• Bril
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef wimderon het volgende:
• Heuptasje
• 'Wolfie' riem
• Pinkringen
• Baard
• Bril
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Daar valt hij op.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Szura het volgende:
Die 22 is me trouwens nooit opgevallen. Waar staat dat voor?
Aantal deelnames.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Szura het volgende:
Vroeg ik me ook al af. Ik denk jaren actief als darter bij BDO?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Szura het volgende:
Dat dacht ik al.quote:
Vandaag op zijn Check-out percentage denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Szura het volgende:
Aha. Zette Joop dat ook elke Tour op z'n fiets ofzo?quote:
Lady Gaga?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Maakte zijn debuut in 1994. Verloor in de kwartfinale met 4-2 van Pokerfacegod.
Schitterendquote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef sr.Chief het volgende:
Maar Mitchell's z'n enorme heuvelbuik, z'n gewaggel over het podium, z'n knalroze polsbandjes, z'n knalroze shafts, z'n roze flights met hondepootjes, z'n knalroze overhemd, z'n pannekoekenhuiskapsel en fikse scheerfout hoor je niemand over
Heb je iets tegen homo's?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef sr.Chief het volgende:
Maar Mitchell's z'n enorme heuvelbuik, z'n gewaggel over het podium, z'n knalroze polsbandjes, z'n knalroze shafts, z'n roze flights met hondepootjes, z'n knalroze overhemd, z'n pannekoekenhuiskapsel en fikse scheerfout hoor je niemand over
Is Martin Adams een kinderlokker?quote:
Die heb ik wel gezien. Maar word verder niet echt warm van de Dog.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je zonet de schitterende uitbarsting van de Dog gemist.
Daarvoor was je voor Adams?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Wimderon vertelde over de mogelijke nieuwe tractor, ben ik om
Dat zegt Marco Meijer vanavond ook weerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
HIJ ZIT ER IN! HIJ ZIT ER IN! JAAAAAAAAAAJAJAJAAAAAAAAAAAAAA
Je staat vast heel wat minder stevig in je schoenen als hij morgen in de bosjes voor jouw huis zit met een verrekijker.quote:
Wolfie wint nipt en dan ga jij buiten een rondje joggen en dan wil je voor een auto springen en dan zeg ik: doe het niet!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Johannes kijk even in je glazen bol hoe deze partij gaat aflopen, ik kan de spanning niet meer aan.
Zelfde montuur, andere glazenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Toch wel een andere bril dan tig jaar geleden hoor.
[ afbeelding ]
Die bril had Benno L. ook, en Kees J. Wat dat verder ook mogen betekenen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Falco het volgende:
Toch wel een andere bril dan tig jaar geleden hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb me net al een hartaanval gerent om wat te relaxen. Gelukkig is het spoor dichtbij mocht deze partij fout aflopen voor mij.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wolfie wint nipt en dan ga jij buiten een rondje joggen en dan wil je voor een auto springen en dan zeg ik: doe het niet!
Dat dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Wimderon vertelde over de mogelijke nieuwe tractor, ben ik om
Weet niet of er nu nog treinen rijden naar Groningen maar anders konden we inderdaad knetterlam geraken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb me net al een hartaanval gerent om wat te relaxen. Gelukkig is het spoor dichtbij mocht deze partij fout aflopen voor mij.
Wees blij dat het zo'n trage padden zijn en het niet 7-2 werdquote:Op zondag 11 januari 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, thuis. Altijd fijn als je bijna de hele finale mist
Geen zin om de tv aan te zetten meer nu, hoeveel staat het?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Wees blij dat het zo'n trage padden zijn en het niet 7-2 werd
5-4 in setsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin om de tv aan te zetten meer nu, hoeveel staat het?
Meteen door met John Surtees.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik denk dat die helemaal niet meer gaat komen
Jaquote:
Ik wil me best met haar bezigen, zodat ze wel komt...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik denk dat die helemaal niet meer gaat komen
Het lijkt net vrouwentennisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |