quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, toch maar weer eens besteld (hoi cat) want nog een 'kom terug code' voor 50% korting
En geen pasta-gerechten volgende week dus yum
Oh sorry! Ik dacht dat je het vlees van HF had weggelaten en dan snap ik dat het te weinig was, maar je vriend had dus zelf nog een stukje vlees gebakken. Ja, heel soms zit ik na een maaltijd ook echt niet vol. Vaak de veganistische maaltijdenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik crash niet Isa, dat weet je best.
Ik neem zo nog wel een boterham.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik dacht dat je het vlees van HF had weggelaten en dan snap ik dat het te weinig was, maar je vriend had dus zelf nog een stukje vlees gebakken. Ja, heel soms zit ik na een maaltijd ook echt niet vol. Vaak de veganistische maaltijdenMisschien omdat ik toch gewend ben iets van vlees, ei of vis oid te eten.
Samen 32 euro kortingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je zelf ook korting krijgt op de volgende box als iemand anders jouw vriendencode gebruikt voor 20¤ korting
Klopt, ja, dan heeft de ander er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samen 32 euro kortingDus beter om iemand die je kent om korting te vragen (is toch hetzelfde), dan zo'n 20 euro kaartje uit een tijdschrift te gebruiken.
Ah laat eens weten of het heeft gesmaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:11 schreef Negentiendertig het volgende:
Zalm was lekker, idd. Vond het niet superboeiend, maar wel smakelijk.
Vanmiddag maak ik de noodles
Gohquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:54 schreef Cat22 het volgende:
Couscous met winterse raapjes en schnitzel. Nom.
De oregano brengt het geheel lekker op smaak (iets minder gebruikt dan in het recept staat, ik ben niet zo van de kruiden), rozijnenmengsel zorgt voor een lekker zoetje.
De veldsla was, drie dagen nadat hij open ging voor de zalm, zo treurig dat het maar goed is dat hij nu zijn laatste rustplaats heeft gevonden.
En de raapjes!Na een minuut of acht bakken waren ze boterzacht
![]()
Schnitzel was.... schnitzel.
De hoeveelheid was ruim genoeg, ik ben nu een eitje aan het koken zodat ik morgenmiddag koude couscous als lunch heb. En dan heb ik nog een portie voor het avondeten.
Ik ben braaf en doe het wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef Anne het volgende:
Eten jullie het trouwens niet op volgorde zoals Hello Fresh het aangeeft?
Ik ging ze schillen en toen had ik een 'o jaaa! Soort koolrabiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah laat eens weten of het heeft gesmaakt.
[..]
Gohwij eten dit morgen, ik zie er nu al tegenop
![]()
Maar na jouw positieve review iets minderBen benieuwd naar de raapjes, nog nooit gegeten in mijn hele leven.
ik wel, maar heb 3 maaltijdenbox deze weekquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef Anne het volgende:
Eten jullie het trouwens niet op volgorde zoals Hello Fresh het aangeeft?
Haha kookkneusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:
Heb ik het potje laten aanbrandenKookwekker op 20 minuten gezet.. laag vuur, na 15 minuten even kijken.. potje says no
Gelukkig was de kip nog wel goed, dus nog wel iets kunnen eten
Goede tipquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:19 schreef Bleie het volgende:
Vandaag de noedels, lekker!
Oh, en een bewaartip voor de enorme hoeveelheden sla: in een afgesloten bakje of zakje met keukenpapier erover. Werkt als een tierelier!
De 2 persoonsbox is maar 5 euro duurder. Kan je misschien dingen van invriezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef Spiegelei het volgende:
Even kijken hoe de hoeveelheid van morgen uitvalt, maar anders ga ik volgende week voor de 5 maaltijden voor 1 persoon. Morgen in iedergeval ook nog couscous-lunch.
Dat klopt, maar met 5 maaltijden in de herhaling vind ik dat misschien wat veel. Nou ja, ik zie wel. Beetje uitproberen maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De 2 persoonsbox is maar 5 euro duurder. Kan je misschien dingen van invriezen.
Of gewoon alles klaarmaken en dan invriezen.
Ja vind het eigenlijk ook een beetje, zit te twijfelen of ik hem niet effe op hold zet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:01 schreef Unites het volgende:
Ik vind de nieuwe box een beetje tegenvallen
En ik heb zo'n zin om 'm weer eens te bestellen
Uhquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef agter het volgende:
Als je de box opzegt, hoe lang zou het dan duren tot je weer gebruik kunt maken van zo'n kortingsactie?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik krijg altijd het idee dat het een pakket van de voedselbank is. Alleen dan moet je er voor betalen.
je krijgt waarschijnljik wel een kom aub terug kortingscode na een paar wekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:16 schreef agter het volgende:
Als je de box opzegt, hoe lang zou het dan duren tot je weer gebruik kunt maken van zo'n kortingsactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |