Ik heb de game al helemaal kapot gespeeld op de 360... alleen is er sindsdien superveel DLC uitgekomen, dus wellicht koop ik hem wel opnieuw. Het is één van de weinige games die ik kan blíjven spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb gruwelijk veel zin in pay day voor ps4, wie nog meer? Kunnen we een crewtje opzetten
Ik had er dus nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al helemaal kapot gespeeld op de 360... alleen is er sindsdien superveel DLC uitgekomen, dus wellicht koop ik hem wel opnieuw. Het is één van de weinige games die ik kan blíjven spelen
Ja maar beide codes werken niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Nog meer mensen die in de closed beta van Evolve zitten? Tijdes de alpha kon ik de game niet eens laden, dus ben benieuwd morgen
Download staat aan. Tot wanneer loopt hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Nog meer mensen die in de closed beta van Evolve zitten? Tijdes de alpha kon ik de game niet eens laden, dus ben benieuwd morgen
Mjah, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat games geen lip-sync hadden, puur en alleen omdat de technologie daarvoor er nog niet was, of matigjes.... dus daar kom ik wel overheen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:59 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Het viel mij in filmpjes op dat de lip-sync gelijk loopt aan de Engelse stemmen.
Dan vind ik het geen probleem.
Ik vind het wel irritant als de mond bewegingen maakt voor een andere taal en er dan een slechte Engelse stem uitkomt (of een Nederlandse).
Is het ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:43 schreef mtchel112 het volgende:
Tegen de tijd dat hij wordt gereleased kom ik er wel op terug, lijkt me ze vet om dit co op te doen.
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef Typisch het volgende:
Payday is voor mij niet interessant zo lang er geen couch co-op in zit.
[..]
Download staat aan. Tot wanneer loopt hij eigenlijk?
Code gekregen, maar ga niet mee doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Die Stefanie Joosten is bestquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Jack Bauer inderdaad en bij Quiet weet je ook al dat het qua stem goed zit, die zegt toch niets
Sowieso vind ik japanse stemmen bij niet aziatisch ogende karakters een beetje wazig. Liever engelse dub
Jammer alleen dat de in-game character niet echt op Joosten lijkt, maar veel lomper, en met onderkin.quote:
Haha, wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de in-game character niet echt op Joosten lijkt, maar veel lomper, en met onderkin.
Wel met meer boobiesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de in-game character niet echt op Joosten lijkt, maar veel lomper, en met onderkin.
misschien koopt hij de Chinese versiequote:
Stel dat ze toch ergens in de game een zinnetje tekst heeft, dan gaat hij klagen dat het in het Japans is terwijl Quiet overduidelijk gebaseerd is op een Nederlandse en dus Nederlands zou moeten sprekenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
misschien koopt hij de Chinese versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |