abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148570826


Wat is Roamler?
Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,
*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken

Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven. Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.

Waarom doen bedrijven dit? Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.

Hoe wordt ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurt ook namelijk 1% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn.

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D
pi_148570856
Ennnn ik heb een invite over. DM mij met je woonplaats en emailadres. Weg :).

[ Bericht 47% gewijzigd door Crientj op 11-01-2015 18:32:38 ]
pi_148572928
Top, ik was al benieuwd of er een algemene Roamler topic was.

Ik ben nu level 2 en wilde gisteren de café check gaan doen maar dat is dus niet zo makkelijk om dat als 'mistery' guest te doen.
"Vraag welke merk whiskey er in de whiskey-cola zit", dat krijg je niet te weten als je geen whiskey-cola gaat bestellen.
Ook moet je een foto zien te maken van drie verschillende genoemde merkglazen.

Hoe doen jullie dat?
pi_148573289
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Top, ik was al benieuwd of er een algemene Roamler topic was.

Ik ben nu level 2 en wilde gisteren de café check gaan doen maar dat is dus niet zo makkelijk om dat als 'mistery' guest te doen.
"Vraag welke merk whiskey er in de whiskey-cola zit", dat krijg je niet te weten als je geen whiskey-cola gaat bestellen.
Ook moet je een foto zien te maken van drie verschillende genoemde merkglazen.

Hoe doen jullie dat?
Je kan zeggen dat je dat ene merk whiskey niet lekker vind, of als je iemand anders meeneemt, dat je dan tegen de ander zegt van "Zie je nou wel!". Beetje creatief zijn en er iets omheen verzinnen. Ik vind ze zelf niet leuk, daarom doe ik ze ook niet.
pi_148574019
Wat zijn zoal de opdrachten die jij doet/hebt gedaan?
  zondag 11 januari 2015 @ 17:48:24 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_148574058
Hoeveel geld hebben jullie er nou in totaal mee gemaakt?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_148574109
quote:
11s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:48 schreef Faux. het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie er nou in totaal mee gemaakt?
2 euro!! :D

Ik ben net begonnen :'(
pi_148574157
quote:
11s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:48 schreef Faux. het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie er nou in totaal mee gemaakt?
Ruim 400/500 euro.
pi_148574169
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat zijn zoal de opdrachten die jij doet/hebt gedaan?
Meestal de supermarkt checks. :)
  zondag 11 januari 2015 @ 17:52:19 #10
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_148574189
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ruim 400/500 euro.
:o!
Jij had nog zo'n invite toch? :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_148574306
quote:
11s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:52 schreef Faux. het volgende:

[..]

:o!
Jij had nog zo'n invite toch? :D
Dit was afgelopen juni. Mooi weer, lekker veel fietsen en veel opdrachten achter elkaar door doen. :')
pi_148575644
Weet iemand of je ook kan voorkopen dat je account geblokkeerd wordt? Ik ga voor een half jaar naar het buitenland, maar wil daarna gewoon verder ...
pi_148575862
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:28 schreef Vincento17 het volgende:
Weet iemand of je ook kan voorkopen dat je account geblokkeerd wordt? Ik ga voor een half jaar naar het buitenland, maar wil daarna gewoon verder ...
Even mailen of een berichtje sturen in de app. Verder kan je als je account inactief is geraakt, deze later altijd weer laten activeren.
pi_148579953
Hoe zit het precies met de uitbetaling? Hoe gaat dat precies?
pi_148580538
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe zit het precies met de uitbetaling? Hoe gaat dat precies?
Uitbetaling gaat via Paypal. Als je 20 euro bij elkaar hebt gesprokkeld is het gratis, onder de 20 euro betaal je zoveel procent kosten omdat het dan geld kost ofzo. Kan je opzoeken via het dashboard (my.roamler.com/account)
  maandag 12 januari 2015 @ 01:48:58 #16
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_148594608
Gereekst ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_148597488
Dus ik wilde de check doen voor die koekjes, welke net om 10:00 beschikbaar kwam. Zijn de twee winkels in de buurt direct van de lijst... :'( gebeurd dat vaker dat ze zomaar verdwijnen of is er iemand geweest die meteen om 10:00 die opdrachten heeft geaccepteerd.
pi_148597677
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus ik wilde de check doen voor die koekjes, welke net om 10:00 beschikbaar kwam. Zijn de twee winkels in de buurt direct van de lijst... :'( gebeurd dat vaker dat ze zomaar verdwijnen of is er iemand geweest die meteen om 10:00 die opdrachten heeft geaccepteerd.
Ligt eraan, kan zijn dat iemand sneller was met accepteren, maar het kan ook zijn dat er een limiet is aan de landelijke actie en dat ie bij zoveel geaccepteerde opdrachten verdwijnt.
pi_148601057
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Crientj het volgende:

[..]

Uitbetaling gaat via Paypal. Als je 20 euro bij elkaar hebt gesprokkeld is het gratis, onder de 20 euro betaal je zoveel procent kosten omdat het dan geld kost ofzo. Kan je opzoeken via het dashboard (my.roamler.com/account)
Dankjewel. Hoe vaak kan je eigenlijk invites sturen? Ik zag jou al vaak een invite aanbieden in het vorige topic en ik zie dat je veel vrienden hebt. Ik zag dat het pas vanaf level 3 kon, maar hoe vaak kon ik niet vinden.

En hoe lang duurt het ongeveer voor een opdracht is nagekeken? Gister was het 7 minuten, maar nu wacht ik al meer dan een uur.
pi_148602720
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dankjewel. Hoe vaak kan je eigenlijk invites sturen? Ik zag jou al vaak een invite aanbieden in het vorige topic en ik zie dat je veel vrienden hebt. Ik zag dat het pas vanaf level 3 kon, maar hoe vaak kon ik niet vinden.

En hoe lang duurt het ongeveer voor een opdracht is nagekeken? Gister was het 7 minuten, maar nu wacht ik al meer dan een uur.
Je krijgt ze wel eens als je een specifieke opdracht doet. Ik moest bijvoorbeeld in zo min mogelijk foto's de cijferreeks 1234567 laten zien. Verder krijg je een invite als je level 3 bent geloof ik. Weet ik niet zeker. Ik voeg zelf graag mensen toe in mijn omgeving en soms ook random. Zelf ontvang ik vaak veel vriendschapsverzoeken vanuit andere landen, Italië bijvoorbeeld.

Ze proberen zo snel mogelijk de boel na te kijken, meestal is alles binnen vier a zes uur wel nagekeken.
pi_148603227
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef Crientj het volgende:

[..]

Je krijgt ze wel eens als je een specifieke opdracht doet. Ik moest bijvoorbeeld in zo min mogelijk foto's de cijferreeks 1234567 laten zien. Verder krijg je een invite als je level 3 bent geloof ik. Weet ik niet zeker. Ik voeg zelf graag mensen toe in mijn omgeving en soms ook random. Zelf ontvang ik vaak veel vriendschapsverzoeken vanuit andere landen, Italië bijvoorbeeld.

Ze proberen zo snel mogelijk de boel na te kijken, meestal is alles binnen vier a zes uur wel nagekeken.
Oke, top, dankjewel :)
pi_148618165
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:34 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Oke, top, dankjewel :)
Level 2! Goed bezig kerel :P
pi_148620002
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:20 schreef Crientj het volgende:

[..]

Level 2! Goed bezig kerel :P
Haha ja, ben lekker bezig. :)
  maandag 12 januari 2015 @ 22:27:59 #24
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_148624359
Iemand al die Frizzz opdracht gedaan? Ik heb hem zojuist voltooid én 22,50 verdient! Lekker hoor, dat Frozen Yoghurt!!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_148625221
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
Iemand al die Frizzz opdracht gedaan? Ik heb hem zojuist voltooid én 22,50 verdient! Lekker hoor, dat Frozen Yoghurt!!
Nog niet gedaan nee, niet echt in de buurt voor mij. Morgen kijken of ik die verkade kan doen. Hij stond er niet meer toen ik level 2 was geworden, maar nu wel weer.
  maandag 12 januari 2015 @ 22:47:49 #26
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_148625257
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:46 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Nog niet gedaan nee, niet echt in de buurt voor mij. Morgen kijken of ik die verkade kan doen. Hij stond er niet meer toen ik level 2 was geworden, maar nu wel weer.
Ik kijk altijd via de website of er dingen zijn die ik kan doen in de buurt, is echt super handig. Ik kan alleen geen verkade doen, niet hier in de buurt/al vergeven.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_148625602
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ik kijk altijd via de website of er dingen zijn die ik kan doen in de buurt, is echt super handig. Ik kan alleen geen verkade doen, niet hier in de buurt/al vergeven.
Als je die kaart bedoeld, die is ook op de app te zien
  maandag 12 januari 2015 @ 22:57:31 #28
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_148625696
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:55 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Als je die kaart bedoeld, die is ook op de app te zien
Ja maar via de computer gaat het allemaal net even wat rapper en is het overzichtelijker.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_148625716
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:57 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ja maar via de computer gaat het allemaal net even wat rapper en is het overzichtelijker.
Dat is zeker waar
pi_148684098
Is hier ook iemand bekend met SmartSpotter? Is een soortgelijk iets als Roamler.

Ik heb de app al wel gedownload maar ze hebben in mijn regio genoeg mensen, dus kan ik nog niet mee doen. Ze werken ook niet met invites. :'(
pi_148684724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Is hier ook iemand bekend met SmartSpotter? Is een soortgelijk iets als Roamler.

Ik heb de app al wel gedownload maar ze hebben in mijn regio genoeg mensen, dus kan ik nog niet mee doen. Ze werken ook niet met invites. :'(
Nog niet, heb me net aangemeld, maar ik denk dat dat nog wel eens lang kan gaan duren. Daarnaast zie ik dat de verdiensten wel een stuk lager zijn dan bij Roamler, maarja uitproberen kan altijd.
pi_148684804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:11 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Nog niet, heb me net aangemeld, maar ik denk dat dat nog wel eens lang kan gaan duren. Daarnaast zie ik dat de verdiensten wel een stuk lager zijn dan bij Roamler, maarja uitproberen kan altijd.
Ah ik ben benieuwd wat de opdrachten zoal zijn, ik zag op Facebook al iets van een biercheck, dat klinkt altijd al goed. :)
Maar ik hoop de twee apps met mekaar te kunnen combineren, dus dat je in één winkel twee checks kan doen zeg maar.
pi_148685657
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ah ik ben benieuwd wat de opdrachten zoal zijn, ik zag op Facebook al iets van een biercheck, dat klinkt altijd al goed. :)
Maar ik hoop de twee apps met mekaar te kunnen combineren, dus dat je in één winkel twee checks kan doen zeg maar.
Ik heb het een tijdje gedaan. Doe nu alleen nog roamler. Smartspotter levert veel meer op per opdracht, maar de opdrachten zijn wel veel langer. +15 foto's maken in bijvoorbeeld de intertoys vind ik niet zo prettig...
pi_148685907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Ik heb het een tijdje gedaan. Doe nu alleen nog roamler. Smartspotter levert veel meer op per opdracht, maar de opdrachten zijn wel veel langer. +15 foto's maken in bijvoorbeeld de intertoys vind ik niet zo prettig...
Op de site staat dat je tussen de 1 en 4 euro per opdracht krijgt. In welke zin is dat veel meer per opdracht? Of krijg je wel meer dan dat?
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:54:40 #35
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_148686586
Dit klinkt leuk, waar kan ik activation code van iemand kopen?
Spatieboos
pi_148696696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:38 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Op de site staat dat je tussen de 1 en 4 euro per opdracht krijgt. In welke zin is dat veel meer per opdracht? Of krijg je wel meer dan dat?
Meestal 3 tot 7 euro.
pi_148717736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:05 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Meestal 3 tot 7 euro.
Klinkt goed!
pi_148717918
Net een uitnodiging voor smartspotter gehad
pi_148718140
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:31 schreef eenjongen... het volgende:
Net een uitnodiging voor smartspotter gehad
Ik ook, maar het ziet er nog niet zo fijntjes uit als Roamler
pi_148721268
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:37 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik ook, maar het ziet er nog niet zo fijntjes uit als Roamler
Klopt, maar ik zie wel een aantal opdrachten in de buurt staan en dat is fijn.
pi_148757715
Vandaag 28 euro in 2 uurtjes verdiend. :) (4 bij roamler, 24 bij smartspotter)
pi_149164422
ik ben nu al een half jaartje bezig met Roamler en zit in level 3
Het is leuk om te doen, het is trouwens al een gewoonte geworden, als ik ergens ben om de app
te controleren of er geen opdrachten in de buurt zijn :-)
Het leuke is dat je ook thuis opdrachten kan doen om punten mee te verdienen, vind ik

ik heb trouwens nog een invite over...dus wie intresse heeft...
pi_149386776
Ik doen sinds begin januari Roamler en heb net 50 euro verdiend.
Vind het best ok. Kan wel meer opdrachten doen maar ga er niet speciaal voor naar een dorp verderop rijden. Dat doe ik dan als ik boodschappen ga doen of zo.
Zit nu in level 3.

Dat met die vrienden toevoegen snap ik nog niet zo goed levert je dat iets op als je dat doet of is het gewoon voor de leuk??

Heb me net ook voor die andere aangemeld, ben benieuwd.

[ Bericht 6% gewijzigd door anita82 op 05-02-2015 14:18:44 ]
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_149495362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:51 schreef anita82 het volgende:
Ik doen sinds begin januari Roamler en heb net 50 euro verdiend.
Vind het best ok. Kan wel meer opdrachten doen maar ga er niet speciaal voor naar een dorp verderop rijden. Dat doe ik dan als ik boodschappen ga doen of zo.
Zit nu in level 3.

Dat met die vrienden toevoegen snap ik nog niet zo goed levert je dat iets op als je dat doet of is het gewoon voor de leuk??

Heb me net ook voor die andere aangemeld, ben benieuwd.
Vrienden toevoegen levert volgens mij niets op, maar als je ze een invite stuurt kan je wel aan ze verdienen
pi_149506753
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Vrienden toevoegen levert volgens mij niets op, maar als je ze een invite stuurt kan je wel aan ze verdienen
Maar je Roamler vrienden hebben toch al Roamler. Waarom zou je ze dan nog een invite willen sturen?
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_149520640
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:48 schreef anita82 het volgende:

[..]

Maar je Roamler vrienden hebben toch al Roamler. Waarom zou je ze dan nog een invite willen sturen?
Ja, je roamler vrienden uitnodigen levert niks op. Maar zou je je echte vrienden op roamler willen en je stuurt hun een invite dan verdien je er aan.
pi_149522530
Vandaag bij twee naast mekaar gelegen uitzendbureaus geweest om de koffiezetapparaten in kaart te brengen. 20 minuten werk, 7 euro verdient :)
pi_149614788
En wederom, 2 uitzendbureaus de koffiecheck gedaan, alleen was de beloning verhoogd. 20 euro verdiend in nog geen 15 minuten werk. :D
pi_149617164
Ben ook al een tijdje roamler, maar sinds ik een aldi-smartphone heb is het een grote bak ellende met roamler. Opdrachten laden niet, komen niet door, locatie onbekend, krijg regelmatig opdrachten die niet meer bestaan.
Heb nog wel een invite voor wie er interesse heeft
pi_149623416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef emayn het volgende:
Ben ook al een tijdje roamler, maar sinds ik een aldi-smartphone heb is het een grote bak ellende met roamler. Opdrachten laden niet, komen niet door, locatie onbekend, krijg regelmatig opdrachten die niet meer bestaan.
Heb nog wel een invite voor wie er interesse heeft
Ontvang ik graag!
pi_149625369
Stuur je mailadres maar :)
pi_149732058
Werd inderdaad tijd voor een goede discussie. Ik gebruik roamler en smartspotter sinds november en heb er al meer dan 700 mee verdiend. Doe het echt in mijn vrije tijd en voor mij beweging. Locaties waar ik kom is afwisselend.

Vandaag 37 euro verdiend gecombineerd, maar smartspotter is wel lekker afwisselend ben in milieustraaten geweest tot boekenwinkels, maar de ene dag heeft roamler meer dan weer smartspotter. Vind smartspotter makkelijker te gebruiken dan roamler. Ga bij roamler maar eens 40 stappen terug ben je aardig aan het tikken op het scherm.

Maar smartspotter geeft op de lange termijn hogere beloningen voor de opdrachten al is het bij roamler ook iets gestegen de laatste tijd.

Verder doe ik ook opdrachten op de fiets. Je beweegt en je verdien ook nog eens wat.

Wat ga ik doen met het geld? De HTC M9 kopen waarschijnlijk. Mijn telefoon is al 3 jaar oud.

[ Bericht 13% gewijzigd door steamon op 16-02-2015 17:55:31 ]
pi_149734935
Potverdrie, kom ik altijd te laat om een invitecode te scoren :D . Mocht iemand er ééntje over hebben, wil hij of zij aan de Fok!ster Skeletor. denken?
pi_149754893
Heb gevraagd of ze mijn account weer kunnen activeren. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149760119
Iemand toevallig nog een invite over? Zou het graag eens willen proberen. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149766280
Ik heb binnen 2 weken denk wel een nieuwe roamler invite, maar nu helaas nog geen.

Verder als het op support aan komt als je vragen over een afkeuring kan je bellen in princiepe, maar roamler wilt het liever over de app en bij smartspotter krijg je iemand aan de lijn van het bedrijf, maar die hebben geen telefonische helpdesk. Dus hebben dat liever via de mail. Dan antwoord roamler best wel snel. Smartspotter in nood situaties ook wel.

Het kan beter naar mijn mening bij beide partijen. Ze halen best veel geld op met zulke dingen kunnen ze ook wel een fatsoenlijke helpdesk veroorloven telefonisch?

Dan hou ik mijn kritiek nog netjes als een veel gebruiker van hun diensten. Natuurlijk heb ik altijd de keuze om elk moment te stoppen omdat dit op vrijwillige basis is, maar feedback achter laten kan nooit geen kwaad.

Vandaag werdt er iets afgekeurd terwijl mijn antwoord heel anders was dan hun beweerde. Dat werdt snel opgelost over de mail. Ik hou het vrij algemeen omdat de diensten niet mijn identiteit hoeven te weten uit mijn post.

[ Bericht 5% gewijzigd door steamon op 17-02-2015 17:52:10 ]
pi_149770913
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef Skeletor. het volgende:
Potverdrie, kom ik altijd te laat om een invitecode te scoren :D . Mocht iemand er ééntje over hebben, wil hij of zij aan de Fok!ster Skeletor. denken?
Ik heb er misschien eentje voor je. Dm mij je email en woonplaats even :).
pi_149801009
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef steamon het volgende:
Ik heb binnen 2 weken denk wel een nieuwe roamler invite, maar nu helaas nog geen.

Verder als het op support aan komt als je vragen over een afkeuring kan je bellen in princiepe, maar roamler wilt het liever over de app en bij smartspotter krijg je iemand aan de lijn van het bedrijf, maar die hebben geen telefonische helpdesk. Dus hebben dat liever via de mail. Dan antwoord roamler best wel snel. Smartspotter in nood situaties ook wel.

Het kan beter naar mijn mening bij beide partijen. Ze halen best veel geld op met zulke dingen kunnen ze ook wel een fatsoenlijke helpdesk veroorloven telefonisch?

Dan hou ik mijn kritiek nog netjes als een veel gebruiker van hun diensten. Natuurlijk heb ik altijd de keuze om elk moment te stoppen omdat dit op vrijwillige basis is, maar feedback achter laten kan nooit geen kwaad.

Vandaag werdt er iets afgekeurd terwijl mijn antwoord heel anders was dan hun beweerde. Dat werdt snel opgelost over de mail. Ik hou het vrij algemeen omdat de diensten niet mijn identiteit hoeven te weten uit mijn post.
Als ik jou zo hoor heb je er veel problemen mee, terwijl ik dat niet herken. Bij Roamler kun je heel makkelijk een berichtje sturen. Bij Smartspotter kan dat niet en dat vind ik wel vervelend.

Maar bij mij wordt er bijna nooit een opdracht afgekeurd en als dat wel zo is dan heeft daar tot nu toe altijd wel wat in gezeten.
pi_149801423
Als iemand nog een invite over heeft, hou ik mij graag aanbevolen!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_149803837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef emayn het volgende:
Ben ook al een tijdje roamler, maar sinds ik een aldi-smartphone heb is het een grote bak ellende met roamler. Opdrachten laden niet, komen niet door, locatie onbekend, krijg regelmatig opdrachten die niet meer bestaan.
Heb nog wel een invite voor wie er interesse heeft
Weet niet of het aan je telefoon ligt, ze hebben de laatste tijd veel problemen...
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_149803896
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Als ik jou zo hoor heb je er veel problemen mee, terwijl ik dat niet herken. Bij Roamler kun je heel makkelijk een berichtje sturen. Bij Smartspotter kan dat niet en dat vind ik wel vervelend.

Maar bij mij wordt er bijna nooit een opdracht afgekeurd en als dat wel zo is dan heeft daar tot nu toe altijd wel wat in gezeten.
Roamler reageert binnen een half uur meestal wel, maar smartspotter moet je wel iets meer achteraan zitten ja via de e-mail en niet in de app, maar maak bijvoorbeeld maar eens 100 roamler opdrachten en 100 smartspotter opdrachten. Dan zul je zien dat smartspotter minder streng is en zelden iets afkeurd. Zolang de info maar duidelijk is.

Bij Roamler je maak 1 foto bijvoorbeeld iets te wazig of iets niet compleet erop wat niet relevant voor de opdracht is. Zal hij sneller afgekeurd worden bij Roamler dan bij smartspotter. Tegelijk snap ik wel dat ze de kwaliteit proberen te verhogen, maar sommige zijn iets te streng daarin. Krijg soms het idee dat iets moet afgekeurd worden omdat het niet perfect was.

Ja echt problemen heb ik er niet mee, maar als je veel opdrachten doet wordt er ook soms iets afgekeurd.

Vandaag 115 euro verdiend persoonlijk record met de auto rond geweest. 2 telefoon batterijen er doorheen gejaagd dat is hardcore mystery shoppen wel versleten, maar wilde eens testen hoe extreem ik kon gaan en zo kom je nog eens ergens. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door steamon op 18-02-2015 20:08:37 ]
pi_149810982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:00 schreef steamon het volgende:

[..]

Roamler reageert binnen een half uur meestal wel, maar smartspotter moet je wel iets meer achteraan zitten ja via de e-mail en niet in de app, maar maak bijvoorbeeld maar eens 100 roamler opdrachten en 100 smartspotter opdrachten. Dan zul je zien dat smartspotter minder streng is en zelden iets afkeurd. Zolang de info maar duidelijk is.

Bij Roamler je maak 1 foto bijvoorbeeld iets te wazig of iets niet compleet erop wat niet relevant voor de opdracht is. Zal hij sneller afgekeurd worden bij Roamler dan bij smartspotter. Tegelijk snap ik wel dat ze de kwaliteit proberen te verhogen, maar sommige zijn iets te streng daarin. Krijg soms het idee dat iets moet afgekeurd worden omdat het niet perfect was.

Ja echt problemen heb ik er niet mee, maar als je veel opdrachten doet wordt er ook soms iets afgekeurd.

Vandaag 115 euro verdiend persoonlijk record met de auto rond geweest. 2 telefoon batterijen er doorheen gejaagd dat is hardcore mystery shoppen wel versleten, maar wilde eens testen hoe extreem ik kon gaan en zo kom je nog eens ergens. :)
Dat is een mooi bedrag, maar hoeveel kosten maak je er dan voor?
pi_149812260
Heb vanmorgen 18 euro getankt. Tol betaald en zo een hele grote cirkel gereden. Zuinige auto daihatsu 21 km per liter als je normaal rijdt. Daarvan heb ik 70% opgebruikt. Dus puur kosten valt het wel mee. Tijdens mijn rit zijn er 4 locaties door andere mensen gepakt die ik gepland had om te bezoeken. Dus 150+ was haalbaar, maar meestal blijf ik een beetje in regio rotterdam hangen deze keer was ver daar buiten.

Maar met 40 50 was ik al blij geweest ik hield rekening ermee dat ze genoeg locaties op een bepaald moment van ketens hadden of type keten. Normaal plan ik ook geen routes en ga ik gewoon mijn buurt af.

Over telefoons ik raad wel A merken te gebruiken mid range of high end max 2 jaar oud of nieuwer om te spotten. Vanwege je constant GPS nodig zal dit bij niet A merken sloom en energie slurpend werken. Liefst met verwisselbare batterij. De nieuwe telefoons die maart komen hebben dat niet, maar daarvan verwacht ik een zuinige processor. Powerbank meenemen dan maar. Bestel een MI die kost maar 20 euro top kwaliteit via banggood.

[ Bericht 0% gewijzigd door steamon op 18-02-2015 23:04:47 ]
pi_149818925
De tijd van de belastingaangiften komt er weer aan.
Doen jullie aangiften van je roamler inkomsten?
Zo ja hoe? en moet je daadwerkelijk belasting afdragen over dit bedrag.
Verwerken jullie de gemaakte reiskosten hier in en houden jullie die bij? of wat gebruik je als bewijslast?
Wie weet hoe het precies zit? Want de belastingdienst zegt gewoon je moet het invullen bij overige inkomsten.
Ben dit jaar pas begonnen dus voor dit jaar hoeft ik het niet te doen, maar heb vorig jaar wel bv een aantal enquetes gedaan waar ik misschien 20 euro totaal mee heb verdient. Die moeten dan volgens hen ook opgegeven worden.
Dus ben heel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan en of jullie een duidelijke uitleg hebben over hoe je het nu goed doet?
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:04:25 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_149824112
Als iemand nog een invite heeft hoor ik het graag, zowel voor Roamler als Smartspotter :)
pi_149824646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef leolinedance het volgende:
Als iemand nog een invite heeft hoor ik het graag, zowel voor Roamler als Smartspotter :)
Heey Leo! Leuk je ook hier te zien :P
Voor Smartspotter kan je je aanmelden op de site.(ik kreeg zelf na een dag toegang)
En als ik nog voor Roamler binnenkort iets voor je heb laat ik het weten.
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:24:40 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_149824708
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:22 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Heey Leo! Leuk je ook hier te zien :P
Voor Smartspotter kan je je aanmelden op de site.(ik kreeg zelf na een dag toegang)
En als ik nog voor Roamler binnenkort iets voor je heb laat ik het weten.
Top! Ik kom nogal eens ergens voor mijn werk, dus misschien wel leuk om af en toe tussendoor te doen. Ik heb geen tijd om hier actief mee aan de slag te gaan, maar een paar tientjes per maand scoren is natuurlijk altijd leuk :)
pi_149825089
Zoo, ook na een tijdje geaccepteerd op Smartspotter. Zit helaas nu in het buitenland maar als ik terug beb maar eens bekijken wat het is. Mijn broer was een tijdje vertegenwoordiger en vond het fieldresearch het leukste, als ik de opdrachten bekijk kun je toch een aardig extratje verdienen met een dagje rond met je auto. Ik hou me ook aanbevolen als iemand een roamler invite heeft.
GGGG
pi_149833717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef anita82 het volgende:
De tijd van de belastingaangiften komt er weer aan.
Doen jullie aangiften van je roamler inkomsten?
Zo ja hoe? en moet je daadwerkelijk belasting afdragen over dit bedrag.
Verwerken jullie de gemaakte reiskosten hier in en houden jullie die bij? of wat gebruik je als bewijslast?
Wie weet hoe het precies zit? Want de belastingdienst zegt gewoon je moet het invullen bij overige inkomsten.
Ben dit jaar pas begonnen dus voor dit jaar hoeft ik het niet te doen, maar heb vorig jaar wel bv een aantal enquetes gedaan waar ik misschien 20 euro totaal mee heb verdient. Die moeten dan volgens hen ook opgegeven worden.
Dus ben heel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan en of jullie een duidelijke uitleg hebben over hoe je het nu goed doet?
Over kleine bedragen zou ik niet moeilijk doen. Ga je heel veel verdienen ja dan moet het gewoon bij overige inkomsten ingediend worden, maar soms mag je ook wat bijverdienen tot een bepaalde grens. Heb even geen link, maar verschilt per situatie. Stel je zou je maandelijkse salaris ermee verdienen dan zeker. Ook gaat roamler over paypal zolang je er niets mee doet staat het technisch gezien niet in nederland op de bank.

Momenteel nog niks aangegeven want gebruik het pas sinds november.

Vandaag 100 euro weer gepakt. Ik heb met de gene te doen die in delft langs de verfzaak ging ik noem niet de naam om privacy te besparen. Deze man ging helemaal door het lint wil ik niet aan mee werken etc. Daarover heb ik smartspotter al geïnformeerd. Ikzelf ben daar ook weggestuurd. Terwijl er in de app stond dat er toestemming gegeven was.
pi_149834060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef steamon het volgende:

[..]

Over kleine bedragen zou ik niet moeilijk doen. Ga je heel veel verdienen ja dan moet het gewoon bij overige inkomsten ingediend worden, maar soms mag je ook wat bijverdienen tot een bepaalde grens. Heb even geen link, maar verschilt per situatie. Stel je zou je maandelijkse salaris ermee verdienen dan zeker. Ook gaat roamler over paypal zolang je er niets mee doet staat het technisch gezien niet in nederland op de bank.

Momenteel nog niks aangegeven want gebruik het pas sinds november.

Vandaag 100 euro weer gepakt. Ik heb met de gene te doen die in delft langs de verfzaak ging ik noem niet de naam om privacy te besparen. Deze man ging helemaal door het lint wil ik niet aan mee werken etc. Daarover heb ik smartspotter al geïnformeerd. Ikzelf ben daar ook weggestuurd. Terwijl er in de app stond dat er toestemming gegeven was.
Kleine bedragen zal ik ook niet te moeilijk over. Maar hoe zou je het doen met de kosten die je er mee maakt? Ik heb het wel van paypal afgehaald, dus het is wel te zien als ze willen.

Die verfzaak lijkt mij trouwens wel een prima opdracht, vooral voor het bedrag waar het nu voor open staat. Jammer dat ze bij mij in de buurt al weg zijn. Heb mij voor andere opdrachten wel eens moeten melden bij het personeel en dat ging altijd heel goed.
pi_149836315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:30 schreef steamon het volgende:

[..]

Over kleine bedragen zou ik niet moeilijk doen. Ga je heel veel verdienen ja dan moet het gewoon bij overige inkomsten ingediend worden, maar soms mag je ook wat bijverdienen tot een bepaalde grens. Heb even geen link, maar verschilt per situatie. Stel je zou je maandelijkse salaris ermee verdienen dan zeker. Ook gaat roamler over paypal zolang je er niets mee doet staat het technisch gezien niet in nederland op de bank.

Momenteel nog niks aangegeven want gebruik het pas sinds november.

Vandaag 100 euro weer gepakt. Ik heb met de gene te doen die in delft langs de verfzaak ging ik noem niet de naam om privacy te besparen. Deze man ging helemaal door het lint wil ik niet aan mee werken etc. Daarover heb ik smartspotter al geïnformeerd. Ikzelf ben daar ook weggestuurd. Terwijl er in de app stond dat er toestemming gegeven was.
Met roamler afgelopen maand circa 150 euro verdient afgelopen maand.
Moet je het dan wel of niet opgeven?
Valt dit onder kleine bedragen.
En ja het gaat over paypall maar laat het wel iedere keer uitbetalen boven de 20 euro.
Laat jij het op je paypall account staan dan?
En smartspotter gaat via je bankrekening dus tja....
Heb even een mailtje gestuurd naar iemand die ik ken die accountant is, kijken wat die er van zegt?
Als ik meer weet laat ik het jullie weten.
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_149836738
je hoeft dit niet door te geven

[ Bericht 83% gewijzigd door anita82 op 19-02-2015 20:36:38 ]
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_149837504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:51 schreef anita82 het volgende:
Dit antwoord kreeg ik van de accountant:

Als je van de misteryshopopdrachten geen opgave hebt van je verdiensten met je bsn-nummer kun je het gerust riskeren om het niet in de aangifte op te nemen

misschien voor jullie ook handig om te weten.
Ik ben dit jaar pas begonnen, dus ik hoef er nog niets mee te doen, maar toch bedankt voor het delen van je informatie.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:58:19 #74
337552 StevieWonder
Stevland Hardaway
pi_149839872
Hier nog iemand die interesse heeft in een invite. Ben net afgestudeerd dus heb zat tijd over!
pi_149846397
Hier ook nog iemand die graag een invite wilt! Ben benieuwd na de verhalen hier en op andere sites :) .
pi_149865692
Vandaag weer 10 verf zaken bezocht dit keer heel zeeland uitgekamd. Ging goed alleen de gene in berg op zoom vond het niks, maar waren wel aardig. 3 dagen hele lange stukken gereden. Wat is het resultaat?

29 locaties goedgekeurd = 290-300 met bonus vragen.
Kosten? 55-60 euro aan benzine

= 240 euro winst

Als ik geen boete te pakken heb, maar heb mijn redelijk aan de maximum snelheid gehouden en geremt waar flitsers en trajectmetingen waren.

Whats next? Niet veel bijzonders deze actie loopt maandag af is dus bijna afgelopen misschien dat je in groningen of limburg nog die opdracht kunt doen? Denk dat iemand anders dat al heeft opgepakt.
pi_149866183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:20 schreef steamon het volgende:
Vandaag weer 10 verf zaken bezocht dit keer heel zeeland uitgekamd. Ging goed alleen de gene in berg op zoom vond het niks, maar waren wel aardig. 3 dagen hele lange stukken gereden. Wat is het resultaat?

29 locaties goedgekeurd = 290-300 met bonus vragen.
Kosten? 55-60 euro aan benzine

= 240 euro winst

Als ik geen boete te pakken heb, maar heb mijn redelijk aan de maximum snelheid gehouden en geremt waar flitsers en trajectmetingen waren.

Whats next? Niet veel bijzonders deze actie loopt maandag af is dus bijna afgelopen misschien dat je in groningen of limburg nog die opdracht kunt doen? Denk dat iemand anders dat al heeft opgepakt.
Zo dat is wel echt lekker hoor. Ik heb iets meer dan 20 gepakt, maar dat vind ik best prima voor een dag school.
pi_149868330
Het scheelt sowieso als je een brommer/scooter of een auto hebt. In dit pleurisweer ga ik echt amper de deur uit. :').
pi_149947241
Op normale dagen pak ik gemiddeld tussen de 10 a 20 euro. Vandaag 10 euro met 2 roamler opdrachten, maar echt iemand accepteert steeds die benzine opdracht om 6 uur ochtends die heeft zeker ochtend dienst? Eerder kon ik rustig de opdracht rond 9 uur accepteren, maar schijnbaar wilt die gene hem ook graag doen en pakt hem nu steeds als die komt. Eerst wisselde ik om de week met die gene.

Ik vind het persoonlijk wel fijn van die extra liters rij ik soms even een andere stad in om opdrachten te doen.

Verder heb ik een net mailtje van smartspotter gehad en heeft mijn geannuleerde percentage naar 0% weer gezet.

Staat nog een jumbo promo check open denk dat ik die even met de fiets ga doen morgen. Eerst mijn auto nakijken vandaag geel motor lampje... :S ,maar denk dat het de uitlaat is.
pi_149959640
Omdat ik overdag werk kan ik alleen de dingen doen die dan nog open staan, als mijn foon nog wil meewerken ook.
Maar in Zeeland zijn flink kapers op de kust. Ooit heb ik vakantie en kan ik ook weer cashen :)
pi_150078549
Vandaag een paar tientjes verdiend. Werd op een gegeven moment aangesproken door een medewerkster die 'zenuwachtig van mij werd' :') en mij even vertelde dat er nog wel eens veel te dunne meisjes afslankproducten meenamen. :')
pi_150098447
Lol ok. Ja jezelf blijven werkt meestal het beste en meestal zeg ik gewoon dat ik voor het bedrijf zelf de opdracht naam de boel komt onderzoeken dan meestal wordt er niet verder gevraagd bij supermarkten en bij drogisten zeg ik meestal dat ik even de promoties aan het bekijken ben en als ze dan vragen waarom maak je foto's? Nou voor mijn moeder. Hele truken doos klaar liggen. Eigenlijk nooit echte problemen mee gekregen. Alleen bij 1 game store bijna.

Ik pak morgen alle open staande opdrachten mee in mijn buurt met de baby melk checks. Ja denk zelf dat ik 15 a 20 euro pakt. Die benzine check waren ze gewoon vergeten aan te zetten heb hem woensdag weer gedaan.

Van de auto was de lambda sensor kapot niet heel duur, maar was niet te voorkomen heeft niks met die 3 lange ritten te maken gehad. Elke 30k kilometer moet dat gecontroleerd worden en toevallig had ik net 30k erop zitten.

Een vraag naar jullie toe hoe reageert de media markt op opdrachten? Ik heb in het verleden vaage verhalen gehoord over camera's dus nooit echt daar opdrachten uitgevoerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door steamon op 27-02-2015 01:10:46 ]
pi_150113943
Iemand nog een invite over?
pi_150115764
Ik ben inmiddels al voorzien.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_150817791
@Steamon, hoe kan het dan dat je zo belachelijk veel verdient met Roamler? Ik ben behoorlijk actief en accepteer 's ochtends heel veel opdrachten, maar ik kom nooit aan meer dan 20-40 euro per dag. Heel veel opdrachten mag je ook maar maximaal 3-4 keer doen (zoals de supermarkt checks) dus dan heeft een rondje rijden naar andere supermarkten ook niet echt zin.

Ik heb bijna het idee dat ik veel minder opdrachten te zien krijg of wellicht woon ik gewoon verkeerd.
pi_150915978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:19 schreef rosaaa het volgende:
@Steamon, hoe kan het dan dat je zo belachelijk veel verdient met Roamler? Ik ben behoorlijk actief en accepteer 's ochtends heel veel opdrachten, maar ik kom nooit aan meer dan 20-40 euro per dag. Heel veel opdrachten mag je ook maar maximaal 3-4 keer doen (zoals de supermarkt checks) dus dan heeft een rondje rijden naar andere supermarkten ook niet echt zin.

Ik heb bijna het idee dat ik veel minder opdrachten te zien krijg of wellicht woon ik gewoon verkeerd.
Verschilt heel erg per dag. Soms hebben ze maar een paar locaties per regio nodig en dan zul je niet meer dan 2 locaties redden, maar de laatste tijd heb ikzelf ook niet veel verdiend gecombineerd. Tussen de 10 - 30 euro per week. Misschien dat het tijdens paase weer druk wordt.

Roamler record staat denk ik op 12 opdrachten op 1 dag, maar met smartspotter heb ik meer dan 100 euro per dag gepakt toen met die verf opdrachten. Dus dat was niet met roamler. maar dat is nu niet meer erg rustig in die app. Ook nog een leuke boete van 50 euro gehad omdat er ergens een soort onzichtbare traject controle was.

Ook sla ik soms opdrachten bewust over vanwege de tijd die de opdracht vergt het niet waard is. Tenzij je ochtends vroeg binnen staat heb je alle ruimte natuurlijk.

Woensdag en Vrijdag pak ik meestal meer dan 10 euro, maar vrijdag kan best druk zijn in de winkels heb vorige week een opdracht afgekapt omdat het vol stond waar ik moest wezen en daar geen foto kon voorelkaar krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door steamon op 22-03-2015 16:51:28 ]
pi_151385127
Ff uitgerekend, ik zit in nog geen 3 maanden op 490 euro :D
pi_151440388
Leuk om te lezen dit! Ik ben ook wel geinteresseerd en mocht er iemand een invite over hebben voor 1 vd 2, staat DM/PM open :)
(Y)
pi_151530511
Hoeveelste worden jullie ongeveer per maand? Ik zit een beetje rond de 40e plek.
pi_151561695
Ik ben ook op zoek naar een invite.

Heb me net ingelezen in Roamler en lijkt me zeker tof om mee te doen.
  zondag 12 april 2015 @ 13:42:25 #91
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_151607936
Ingeschreven voor SmartSpotter, lees hier dat het makkelijker is dan Roamler..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_151610868
quote:
99s.gif Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ingeschreven voor SmartSpotter, lees hier dat het makkelijker is dan Roamler..
Mwa ben ik het niet mee eens.
pi_152525114
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:13 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Mwa ben ik het niet mee eens.
Ik ook niet.

Smartspotter is onduidelijk. Opdrachten worden daardoor in mijn geval vaker afgekeurd. Ook duren de opdrachten veel langer, terwijl je er minder voor krijgt (ja van die optionele troep, 25 cent per vraag).

Ik vind de opdrachten ook een stuk minder leuk. Maar ik denk dat het ook per regio verschilt. Ik lees hier wel eens dat je 10 euro kunt krijgen bij smartspotter, dat is niet zo in mijn stad.
pi_152547999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:07 schreef rosaaa het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Smartspotter is onduidelijk. Opdrachten worden daardoor in mijn geval vaker afgekeurd. Ook duren de opdrachten veel langer, terwijl je er minder voor krijgt (ja van die optionele troep, 25 cent per vraag).

Ik vind de opdrachten ook een stuk minder leuk. Maar ik denk dat het ook per regio verschilt. Ik lees hier wel eens dat je 10 euro kunt krijgen bij smartspotter, dat is niet zo in mijn stad.
Precies en het is ook vervelend dat je niet zo snel iets terug kunt sturen als bij roamler. Overigens vind ik het gewoon een prima app hoor.

Die dure opdrachten krijg ik in de buurt ook niet, maar als ik er een stuk voor ga reizen wel. En dan komt een studentenov toch zeer goed van pas. 10 euro maak ik nog wel eens mee. Het hoogste wat ik heb gekregen zit rond de 20 bij smartspotter. Maar bij Roamler ook wel eens 15 gekregen. :)
pi_152550146
Hmm wel erg interessant moet ik zeggen.
Aangezien ik veel in winkels kom, kan ik best wel wat opdrachten doen in de tussentijd.

[ Bericht 14% gewijzigd door PerryVogelbekdier op 13-05-2015 07:56:31 ]
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_152555455
Interessante app. Nog ff een hersenscheet. Het is een vorm van inkonsten. Moet je dit ook aangeven bij de boeven van de belastingdienst? :P.

En iemand misschien een invite over? Heb zeker interesse.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_152579168
Mensen die een invite willen, meld je aan bij smartspotter. Daar wordt je na een paar dagen toegelaten en kan je kijken of het iets voor je is. Heb je daar opdrachten gedaan PM me dan, dan heb ik wel een roamler invite voor je.
pi_152585662
Ben inmiddels voorzien.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_153554396
Mensen die een invite willen kunnen een DM sturen met daarin leeftijd woonplaats en motivatie. Ik kan niet beloven dat je er 1 krijgt, omdat ik er nu maar weinig heb, maar niet geschoten is altijd mis.

[ Bericht 9% gewijzigd door eenjongen... op 15-06-2015 21:04:27 ]
  maandag 22 juni 2015 @ 14:39:33 #100
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_153746328
Hey, ik ben net lv 2 in Roamler en merk dat de opdrachten vrij snel 'gekaapt' worden door anderen.

Ik vroeg me af op welk tijdstip van de dag nieuwe opdrachten beschikbaar komen, is hier een vast punt van de dag voor (bijvoorbeeld 12 uur overdag)? Of is het gewoon volledig random?
pi_153754816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef Fanest het volgende:
Hey, ik ben net lv 2 in Roamler en merk dat de opdrachten vrij snel 'gekaapt' worden door anderen.

Ik vroeg me af op welk tijdstip van de dag nieuwe opdrachten beschikbaar komen, is hier een vast punt van de dag voor (bijvoorbeeld 12 uur overdag)? Of is het gewoon volledig random?
Sommige komen volledig random, andere worden van te voren aangekondigd. Die staan dan onderaan de lijst voor ze vrij komen met de datum en tijd dat ze vrij komen. Verder zijn sommige dingen vast, zoals de babymelkchecks op vrijdag en zaterdag om 12:00.
pi_153755013
Kan een minderjarige ook Roamler doen?
(she/her)
pi_153755097
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Fylax het volgende:
Kan een minderjarige ook Roamler doen?
Ja, wel is het zo dat je voor sommige opdracht 18+ moet zijn. Bijvoorbeeld bij opdrachten in een gall en gall.
pi_153755156
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:16 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja, wel is het zo dat je voor sommige opdracht 18+ moet zijn. Bijvoorbeeld bij opdrachten in een gall en gall.
Ah dat snap ik wel ja, maar dat ik (bijna) 16 ben is dus geen probleem?
(she/her)
pi_153755236
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ah dat snap ik wel ja, maar dat ik (bijna) 16 ben is dus geen probleem?
Volgens mij is dat geen probleem nee.
pi_153755253
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:20 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Volgens mij is dat geen probleem nee.
Hmm oke. En er kan nog steeds alleen maar naar PayPal uitbetaald worden?
(she/her)
pi_153755307
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:20 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hmm oke. En er kan nog steeds alleen maar naar PayPal uitbetaald worden?
Ja dat blijft wel zo denk ik. Niet ideaal, maar een PayPal rekening maken is heel makkelijk en binnen een paar seconden heb je het naar je bankrekening overgemaakt.
pi_153755419
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:22 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja dat blijft wel zo denk ik. Niet ideaal, maar een PayPal rekening maken is heel makkelijk en binnen een paar seconden heb je het naar je bankrekening overgemaakt.
Ja dat klopt, maar onder de 18 mag je geen PayPal-account aanmaken. Mijn vader heeft wel een Paypal account, ik kan het ook daar naar toe sturen, toch?
(she/her)
pi_153755519
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:25 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar onder de 18 mag je geen PayPal-account aanmaken. Mijn vader heeft wel een Paypal account, ik kan het ook daar naar toe sturen, toch?
Aah op die manier, ja dat kan gewoon.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:44:49 #110
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_153769266
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:07 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Sommige komen volledig random, andere worden van te voren aangekondigd. Die staan dan onderaan de lijst voor ze vrij komen met de datum en tijd dat ze vrij komen. Verder zijn sommige dingen vast, zoals de babymelkchecks op vrijdag en zaterdag om 12:00.
Ah dat wist ik niet. Zijn er ook andere vaste checks die niet worden aangekondigd, behalve de babymelkchecks? Dan houd ik daar voorlopig rekening mee.
pi_153774762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:44 schreef Fanest het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. Zijn er ook andere vaste checks die niet worden aangekondigd, behalve de babymelkchecks? Dan houd ik daar voorlopig rekening mee.
Niet een check die ik doe, maar volgens mij komen de tankchecks regelmatig terug en volgens mij ook op dezelfde tijden, dus misschien dat je daar naar kan kijken.
pi_153907044
Ik heb weer invites. Geen zin om moeilijk te doen over geld, dus als je hem wilt stuur maar een DM. Wel wil ik dan je leeftijd, woonplaats, en motivatie weten en vertel ook even wat je al van Roamler weet.
pi_154125303
die "met roamler naar de bios" is mij niet helemaal duidelijk. ik heb de opdracht gedaan, hij is goedgekeurd. is dit het? of krijg je nog een vervolgopdracht die je daadwerkelijk in de bios doet? iemand ervaring hiermee?
pi_154125815
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:20 schreef loezzzje het volgende:
die "met roamler naar de bios" is mij niet helemaal duidelijk. ik heb de opdracht gedaan, hij is goedgekeurd. is dit het? of krijg je nog een vervolgopdracht die je daadwerkelijk in de bios doet? iemand ervaring hiermee?
Nog geen ervaring mee, ik ga hem misschien ook doen.

Volgens mij is het gewoon precies wat je zeg, er komt dit weekend denk ik een vervolgopdracht vrij.
pi_154126984
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:35 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Nog geen ervaring mee, ik ga hem misschien ook doen.

Volgens mij is het gewoon precies wat je zeg, er komt dit weekend denk ik een vervolgopdracht vrij.
ok thanks. dan wacht ik het even af.
pi_154271091
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:10 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ok thanks. dan wacht ik het even af.
Heb je hem nog gedaan?
pi_154271432
Ik heb trouwens weer een paar invites, stuur even een pm met je leeftijd woonplaats en motivatie.
pi_154284207
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:48 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Heb je hem nog gedaan?
nee want de opdracht die ik binnen kreeg was voor pathe breda en ik zou vandaag naar euroscoop in tilburg gaan. maar die opdracht was al weg. dus uiteindelijk niet meer gedaan. had de rest van het weekend ook geen tijd anders was ik wel ff een andere avond naar pathe gegaan.
pi_154419740
iemand nog interesse in een invite? heb er weer een paar weg te geven. wel graag gemotiveerd want anders hoeft het voor mij niet.
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:15:12 #120
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154868087
Hoi, ik heb me ook aangemeld zojuist, maar alle opdrachten hier in de buurt kan ik niet doen omdat ik daarvoor minimaal op level 2 moet zijn.
Hoe kom ik ooit op level 2 als ik geen opdrachten uit kan voeren? :')
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:38:23 #121
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154868664
Er zijn in het begin al tig opdrachten waarvoor je niet eens het huis uit hoeft.
pi_154877507
je kunt de xp opdrachten uitvoeren. als je 500xp hebt dan zit je in level 2. en de bananencheck kun je ook doen.
pi_155077991
Hallo,

iemand toevallig nog een roamler invite over?
pi_155427869
Ik roamler en smartspotter nog steeds, maar de laatste tijd wordt ik overal aangesproken. Ook heeft een manager ervoor gezorgd dat er bij 1 winkel geen opdrachten meer verschijnen. Ben zeker niet tot last doe het vlug en leg altijd heel netjes uit waar ik voor komt, maar de laatste tijd begint het een beetje irritant te worden. Waarom het opeens gebeurt absoluut geen idee? Misschien letten ze op vanwege die jumbo bomber of omdat baby melk steeds negatiever in het nieuws komt.

Verder worden sommige opdrachten steeds minder. Benzine opdracht komt steeds minder terug en sommige baby melk opdrachten verdwijnen. ik maakte eerst wel 100 per maand nu nog maar 30 ofzo of ik moet lange opdrachten gaan doen die weinig opbrengen.

Meer teveel gebruikers en te weinige goede opdrachten.

Dus dit maakt het voor mij lastig motivatie te houden om opdrachten te doen omdat het anders al te opvallend wordt en weer aangesproken omdat ik dan vaak de winkel in loopt voor zoon opdracht. Dus mystery iets vastleggen gaat het dan niet meer worden. Ik heb liever een toestemmings pas bij me ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door steamon op 22-08-2015 02:01:41 ]
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:05:16 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155431012
Je bent gewoon te bekend geworden bij de winkels om er te kunnen mysteryshoppen.
pi_155432630
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 01:52 schreef steamon het volgende:
Ik roamler en smartspotter nog steeds, maar de laatste tijd wordt ik overal aangesproken. Ook heeft een manager ervoor gezorgd dat er bij 1 winkel geen opdrachten meer verschijnen. Ben zeker niet tot last doe het vlug en leg altijd heel netjes uit waar ik voor komt, maar de laatste tijd begint het een beetje irritant te worden. Waarom het opeens gebeurt absoluut geen idee? Misschien letten ze op vanwege die jumbo bomber of omdat baby melk steeds negatiever in het nieuws komt.

Verder worden sommige opdrachten steeds minder. Benzine opdracht komt steeds minder terug en sommige baby melk opdrachten verdwijnen. ik maakte eerst wel 100 per maand nu nog maar 30 ofzo of ik moet lange opdrachten gaan doen die weinig opbrengen.

Meer teveel gebruikers en te weinige goede opdrachten.

Dus dit maakt het voor mij lastig motivatie te houden om opdrachten te doen omdat het anders al te opvallend wordt en weer aangesproken omdat ik dan vaak de winkel in loopt voor zoon opdracht. Dus mystery iets vastleggen gaat het dan niet meer worden. Ik heb liever een toestemmings pas bij me ofzo.
Bij de babymelkchecks merk ik het ook, best jammer. Al heb gister wel meer dan 50 euro verdiend:) Maar dat kwam ook omdat ik wat verder ging dan mijn eigen plaats. Hier was ik de enige, maar nu zijn er ineens 3 bij gekomen die veel doen. Kon ik eerst wachten tot de babymelkcheck+ 8 euro waard was, is die nu al de hele tijd weg voor 3 euro...
pi_155432658
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:40 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Bij de babymelkchecks merk ik het ook, best jammer. Al heb gister wel meer dan 50 euro verdiend:) Maar dat kwam ook omdat ik wat verder ging dan mijn eigen plaats. Hier was ik de enige, maar nu zijn er ineens 3 bij gekomen die veel doen. Kon ik eerst wachten tot de babymelkcheck+ 8 euro waard was, is die nu al de hele tijd weg voor 3 euro...
Dan had je geluk dat ze 8 euro werden. Hier wordt alles binnen 2 sec weggekaapt voor 2 euro tenzij ik sneller druk. :P Heb 1 x een jumbo voor 10 euro gehad ook een heel gedoe om de opdracht te voltooien maar wel gelukt.

Bij een sigaren winkel werden er vanzelfs foto's van mij genomen. Ga daar later nog een keer met de eigenaar over praten.

Maar vorige jaar november zoveel opdrachten en bijna niemand gebruikte het enige verklaring waarom opeens alles zo rap gaat? Als dit weer in november gaat gebeuren ga ik aardig los ermee weer. School gaat dadelijk wel beginnen dus scholieren kunnen dit niet overdag doen alleen na school.

[ Bericht 6% gewijzigd door steamon op 22-08-2015 11:51:52 ]
pi_155433360
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:42 schreef steamon het volgende:

[..]

Dan had je geluk dat ze 8 euro werden. Hier wordt alles binnen 2 sec weggekaapt voor 2 euro tenzij ik sneller druk. :P Heb 1 x een jumbo voor 10 euro gehad ook een heel gedoe om de opdracht te voltooien maar wel gelukt.

Bij een sigaren winkel werden er vanzelfs foto's van mij genomen. Ga daar later nog een keer met de eigenaar over praten.

Maar vorige jaar november zoveel opdrachten en bijna niemand gebruikte het enige verklaring waarom opeens alles zo rap gaat? Als dit weer in november gaat gebeuren ga ik aardig los ermee weer. School gaat dadelijk wel beginnen dus scholieren kunnen dit niet overdag doen alleen na school.
Ik heb in een andere plaats een babymelk + wel voor 15 gedaan. Ja, mijn school gaat binnenkort ook beginnen, maar dan heb ik wel 2 dagen vrij dus kan ik alsnog het een en ander doen. Ik zag bij iemand dat december vooral een drukke maand was. Ben zelf pas in januari begonnen.
pi_155435807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:25 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb in een andere plaats een babymelk + wel voor 15 gedaan. Ja, mijn school gaat binnenkort ook beginnen, maar dan heb ik wel 2 dagen vrij dus kan ik alsnog het een en ander doen. Ik zag bij iemand dat december vooral een drukke maand was. Ben zelf pas in januari begonnen.
November begonnen 500 a 600 verdiend daarna dec 400 en daarna snel afgevlakt naar 100 a 200 per maand alleen die verf winkels dan eerste keer 300+ ermee en tweede keer 200 a 180.

Mocht het dit jaar niet gebeuren dan betekend dat het veranderd.

Wel ben ik aan het kijken of ik ook geld kan verdienen met pakjes voor mensen te bezorgen er tussendoor of misschien een 3de app er komt in de toekomst zeker meer van dit soort dingen.
pi_155458554
Dat er steeds meer mensen bij komen is omdat iedereen invites weg kan geven. Ik zelf heb er ook al een aantal weggegeven maar geen 1 doet er echt veel mee. Er zijn er 2 die sporadisch een opdrachtje doen maar daar blijft het bij. Er zijn er waarschijnlijk wel een hoop die er wel wat mee doen. Maar zoals je zegt, als de school weer begint blijven er hopelijk wat meer opdrachten open staan.

Er stond hier altijd babymelk kruidvat open, die waren 5 of 7,50 per stuk. Ik haalde dan zo'n 75 euro op, op een dag. Maar die zijn verdwenen. Echt balen want daar haalde ik het meeste mee op.
pi_155464337
Die babymelk opdrachten zijn hier altijd super snel weer weg. Beetje jammer.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156211630
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:52 schreef Albert86 het volgende:
Die babymelk opdrachten zijn hier altijd super snel weer weg. Beetje jammer.
Dat is overal zo, bij mij binnen een minuut
pi_156216554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:13 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dat is overal zo, bij mij binnen een minuut
Bij mij een paar seconden.

Alhoewel ik er gisteren wel 4 heb kunnen doen van 5 euro per stuk dus das weer lekker verdiend.
pi_156304122
Ik heb me ingelezen in Roamler, super tof! Ik kom ook wel in veel winkels dus dat zit goed.
Iemand een invite voor mij? DM/PM staat open. Super bedankt!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156337885
Lekker dan, 2 zuivelchecks onterecht afgekeurd. Doei 15 euro, 2 invites en 400 xp :'(
pi_156339758
^ volgens mij zijn ze daar echt super streng bij, dit is de reden waarom ik hem niet doe.
pi_156345570
Ik heb trouwens 1 invite te vergeven :)
pi_156355317
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:01 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik heb me ingelezen in Roamler, super tof! Ik kom ook wel in veel winkels dus dat zit goed.
Iemand een invite voor mij? DM/PM staat open. Super bedankt!
Ik ben nog steeds op zoek naar een invite!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156364182
doet iemand die zuivel check? ik hoor van zoveel mensen dat ie word afgekeurd dat ik er geen energie in ga steken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 25 september 2015 @ 01:06:46 #140
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156365004
Mocht er iemand een invite te vergeven hebben, ik ben erg benieuwd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156370240
Ok dus. Alle babymelk opdrachten zijn hier alweer weg. In 7 minuten tijd. Jammer.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156390484
ik keek om 12.01 en toen was alles al weg hier. echt ongelofelijk.
  One tough cookie zaterdag 26 september 2015 @ 18:16:12 #143
169210 liesje1979
pi_156402771
TVP! *O*
Ben sinds kort begonnen met Roamler, moet nog een beetje wennen en soms wat beter lezen, dat voorkomt wat afkeuringsfrustratie. :+
Heb vandaag 4 gedaan, 1x de scheerschap maar die was helaas afgekeurd, 2x de frisdrank maar daar heb ik nog niets van gehoord en 1x de babymelk en die is goedgekeurd. Toch 5 euro voor 5 minuutjes werk. :D Had de Cuba Libre ook wel willen doen maar die was al vol.
Misschien loop ik vanavond nog even naar de AH voor een tweede poging scheerschap.

Heb van de week 2x de zuivelopdracht geprobeerd maar afgekeurd wegens overbelichting (zonder flits) misschien kan ik iets aan de instellingen van mijn camera veranderen.

Smartspotter heb ik nog nooit van gehoord, werkt dat ook met invite?
pi_156407018
Die zuivelopdracht is ook echt heel klote om te doen. Alles moet helemaal perfect zijn, anders keuren ze hem af...
pi_156409833
smartspotter werkt niet met invite volgens mij. je moet je daar aanmelden en dan kijken ze of er in jouw omgeving misschien al wel of niet veel spotters zijn. ik heb toen vrij snel een berichtje gehad dat ik was aangemeld.
  One tough cookie zondag 27 september 2015 @ 01:11:41 #146
169210 liesje1979
pi_156413413
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:08 schreef Vincento17 het volgende:
Die zuivelopdracht is ook echt heel klote om te doen. Alles moet helemaal perfect zijn, anders keuren ze hem af...
Heb hem een derde keer geprobeerd vandaag. :')
Had met de medewerker die ik sprak bedacht dat we de bovenste lampen wel een beetje kunnen afplakken met karton. Om de overbelichting tegen te gaan, het hielp een beetje. Maar toen kwam ik er bij de laatste foto ongeveer achter dat ik toch nog mijn flitser had aanstaan, terwijl ik die dacht uit gezet te hebben. :')!
En toen dacht ik screw you guys, i'm going home!
Zag al op mijn laptop dat er weer een paar overbelichte tussen zaten Dus word afgekeurd. Denk nog wel een babymelk gedaan die goed wordt gekeurd. Dat zou mijn totaal op 16 euro brengen vandaag. Best leuk.

Ik lees trouwens overal dat mensen het mysterie gedeelte heel serieus nemen, hele verhalen klaar hebben voor als iemand er naar vraagt enzo. Dat is echt niets voor mij, liever loop ik eerst even naar een medewerker, leg uit wat ik kom doen, laat de app zien en doe dan de opdracht. Maar is dat ten strikte verboden? Je kan toch moeilijk een snackbar van een paar vierkante meter inlopen, een foto maken van de koeling, aangeven wat er verkocht wordt, vragen of er ook nog andere frisdranken op een andere plaats staan. zonder dat je hier enige uitleg over geeft? :D
Vind het gewoon fijner het even te melden. Bij de New York pizza wilde de eigenaar het in eerste instantie niet maar gaf toen toch toe. Hij had maar weinig frisdranken en veel wijn in zijn koeling staan en dacht daar problemen mee te krijgen. Ik zei dat het daar totaal niet om ging. Hoop dat de opdrachtgever daar hetzelfde over denkt. :+
  One tough cookie zondag 27 september 2015 @ 01:39:08 #147
169210 liesje1979
pi_156413791
Sorry voor mijn hyperheid, vind het gewoon leuk. Op zondag komen er geen nieuwe opdrachten vrij maar wordt er dan wel nagekeken?
pi_156416963
het is idd niet de bedoeling dat je de winkel in komt lopen en gelijk zegt wat je komt doen (tenzij er naar wordt gevraagd) er staat ook altijd in de opdracht "let op, het personeel weet hier niks van af dus gedraag je als een mystery klant" er zijn ook wel eens opdrachten waar je je moet melden, daar moet het dan natuurlijk weer wel. over het algemeen, ben je een mystery klant.

ik doe de opdrachten nooit waar je je moet melden want dat vind ik teveel gedoe. ik ga liever een winkel in, doe de opdracht snel en ben weer weg. komt geen medewerker aan te pas ;)
pi_156439430
Ik ben net lvl 2 geworden!
Kan iemand me vertellen hoe laat er opdrachten beschikbaar komen (vaste tijden?) en heeft iemand tips voor de opdrachten?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie zondag 27 september 2015 @ 23:51:34 #150
169210 liesje1979
pi_156439836
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 10:44 schreef loezzzje het volgende:
het is idd niet de bedoeling dat je de winkel in komt lopen en gelijk zegt wat je komt doen (tenzij er naar wordt gevraagd) er staat ook altijd in de opdracht "let op, het personeel weet hier niks van af dus gedraag je als een mystery klant" er zijn ook wel eens opdrachten waar je je moet melden, daar moet het dan natuurlijk weer wel. over het algemeen, ben je een mystery klant.

ik doe de opdrachten nooit waar je je moet melden want dat vind ik teveel gedoe. ik ga liever een winkel in, doe de opdracht snel en ben weer weg. komt geen medewerker aan te pas ;)
Hmm maar bij sommige dingen zeg ik het stiekem toch, maar zoals supermarkten enzo niet.

quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 23:33 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik ben net lvl 2 geworden!
Kan iemand me vertellen hoe laat er opdrachten beschikbaar komen (vaste tijden?) en heeft iemand tips voor de opdrachten?
Leuk! Ik heb vandaag 30 euro verdiend. :D
Als je helemaal naar beneden gaat in het opdrachtenscherm dan zie je er 1 die grijs is? Die komt dan morgen vrij en er staat bij hoe laat dat is. In het weekend is er nu geloof ik steeds een babymelk opdracht die om 12 uur open gaat. Soms is het handiger even te wachten, dan worden ze meer waard maar weet niet of dat voor alles geldt, en je loopt risico dat iemand anders ze doet. Afgezien van zondag schijnt er een opdracht te komen, ik weet dat niet precies want ik doe het ook nog niet eens een week. :')
pi_156443881
Ik dacht vandaag een makkelijke te doen. Moest maaslander actie controleren bij AH. Ik kon alleen met geen mogelijkheid een foto maken van de koeling omdat er constant een medewerker stond... Ben toen maar weg gegaan :') Hoe lossen jullie dit op?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156444130
Heb me ook even ingelezen en lijkt me leuk cq. handig om wat geld bij te verdienen :) .
Heeft iemand nog een invite over misschien?
pi_156455041
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:22 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik dacht vandaag een makkelijke te doen. Moest maaslander actie controleren bij AH. Ik kon alleen met geen mogelijkheid een foto maken van de koeling omdat er constant een medewerker stond... Ben toen maar weg gegaan :') Hoe lossen jullie dit op?
wachten tot de medewerker weggaat en anders foto maken met medewerker erop en dan vermelden in de comments. hopen dat ie goedgekeurd word.
pi_156458300
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

wachten tot de medewerker weggaat en anders foto maken met medewerker erop en dan vermelden in de comments. hopen dat ie goedgekeurd word.
Dit was zo'n vaste kaasafdeling. De medewerker is er dus constant :P
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156458592
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:03 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Dit was zo'n vaste kaasafdeling. De medewerker is er dus constant :P
oh erachter gewoon aan het werk? maar dan kun je de foto toch gewoon maken? ik probeer dan altijd een beetje in een hoekje te gaan staan en hopen dat ze te druk bezig zijn met hun werk dat ze jou niet opmerken. ik heb er vandaag ook 2 gedaan. stond ook een medewerker te werken. het vereist wel skills moet ik zeggen, ik vind van mezelf dat ik nu veel beter en sneller ben. in het begin vond ik het echt super awkward :P
pi_156458858
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:10 schreef loezzzje het volgende:

[..]

oh erachter gewoon aan het werk? maar dan kun je de foto toch gewoon maken? ik probeer dan altijd een beetje in een hoekje te gaan staan en hopen dat ze te druk bezig zijn met hun werk dat ze jou niet opmerken. ik heb er vandaag ook 2 gedaan. stond ook een medewerker te werken. het vereist wel skills moet ik zeggen, ik vind van mezelf dat ik nu veel beter en sneller ben. in het begin vond ik het echt super awkward :P
Haha ja was ook mijn eerste opdracht (op de thee na). Hij is later bij een andere AH wel gelukt. Had ik gewoon mijn mobiel laag gehouden en toen foto genomen stiekem. _O- Denk dat het ook wel even wennen is!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  roze maandag 28 september 2015 @ 21:22:38 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156458980
Ik wil dit al een tijdje doen :o Heb er ook veel over gelezen enz. Mocht iemand nog een invite hebben voor een gemotiveerde deelneemster dan hoor ik het graag O+!
Your beauty never ever scared me.
pi_156459288
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Haha ja was ook mijn eerste opdracht (op de thee na). Hij is later bij een andere AH wel gelukt. Had ik gewoon mijn mobiel laag gehouden en toen foto genomen stiekem. _O- Denk dat het ook wel even wennen is!
het vereist idd wat oefening ;) ik hou hem ook meestal laag en dan ff scherp stellen en dan snel maken. het is een kwestie van wennen ja. eerst vond ik het super voor lul als mensen mij zagen (winkelend publiek dan), nu boeit me dat niet meer. ik zorg alleen wel altijd dat personeel me niet ziet. heb geen zin om het uit te leggen :P
pi_156459346
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

het vereist idd wat oefening ;) ik hou hem ook meestal laag en dan ff scherp stellen en dan snel maken. het is een kwestie van wennen ja. eerst vond ik het super voor lul als mensen mij zagen (winkelend publiek dan), nu boeit me dat niet meer. ik zorg alleen wel altijd dat personeel me niet ziet. heb geen zin om het uit te leggen :P
Personeel idd! Ik vind het publiek ook niet zo erg. Ik zie mensen vaak genoeg iets gekkers doen dan een foto nemen in een winkel haha.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156460000
Ik doe ook mee met Roamler. Ik moest laatst bloemen fotograferen in de supermarkt hier. Ik zocht me wild naar de orchideeën; want het was best wel een hele flinke bloemisterij daar in die supermarkt. Vervolgens heb ik het gewoon aan haar gevraagd... Ze vroeg waarom ik foto's maakte. Ik heb een smoes verzonnen dat we een house-warming-party hadden en we in de groepschat over cadeaus aan het praten waren en of ik een orchidee mee wilde nemen :P

Een beetje creatief zijn mag best... Het gaat een ander niks aan waarom ik een foto maak.
pi_156460110
of als je ergens een foto van maakt, verzin je gewoon dat je het van je moeder moest kopen en dat je ff een foto maakt om te kijken of het het goeie is. zoiets :P
pi_156460458
Ja maar na 15 foto's valt dat best op, hahahaha. Vandaar mijn house warming party - we wisten niet welk bloemetje het leukst was!
  One tough cookie dinsdag 29 september 2015 @ 00:25:14 #163
169210 liesje1979
pi_156464589
Ik ben op dit moment precies een week bezig, ben 200xp verwijderd van level 3 en heb 56:50 verdiend. Volgens mij gaat het wel goed. :+
pi_156475889
Vandaag de plus promo check gedaan, goedgekeurd!
Net ook de ABN-AMRO, hopen dat ie wordt goedgekeurd :D
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie dinsdag 29 september 2015 @ 18:39:00 #165
169210 liesje1979
pi_156477927
Ik heb een invite en een FOKster op het oog aan wie ik hem ga geven. Maar hoe doe ik dat precies? :?
pi_156482145
bij account - verstuur invite - en dan die persoon zijn email adres invullen.
pi_156489569
Nog steeds op zoek naar een invite :7
pi_156499369
Vandaag weer 2 checks gedaan ^O^ Alleen ik hoor soms dat jullie met de auto gaan naar verschillende dingen? Hoe maak je dat rendabel met steeds relatief kleine vergoedingen?

Ik heb trouwens wel dat nu af en toe opdrachten verdwijnen (gewoon alles van een opdracht in een keer) en soms weer terug komen.. Storing in de app misschien.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156499704
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:58 schreef KennisIsMacht het volgende:
Vandaag weer 2 checks gedaan ^O^ Alleen ik hoor soms dat jullie met de auto gaan naar verschillende dingen? Hoe maak je dat rendabel met steeds relatief kleine vergoedingen?

Ik heb trouwens wel dat nu af en toe opdrachten verdwijnen (gewoon alles van een opdracht in een keer) en soms weer terug komen.. Storing in de app misschien.
Maximaal aantal respondenten die mogen meedoen. :) Op het moment dat iemand dan een opdracht accepteert en hij komt te vervallen of iemand annuleert 'm, dan wordt ie weer vrijgegeven.
pi_156499734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:13 schreef Crientj het volgende:

[..]

Maximaal aantal respondenten die mogen meedoen. :) Op het moment dat iemand dan een opdracht accepteert en hij komt te vervallen of iemand annuleert 'm, dan wordt ie weer vrijgegeven.
Thanks! Heeft iemand ook ervaring met de AH scheerschap check? Makkelijk uit te voeren?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156499748
Ik ben zo klaar met Roamler, maar ik kan eigenlijk ook niet wennen aan het uiterlijk van de nieuwe app. Zelf doe ik alleen af en toe een thuisopdracht om mn account actief te houden. Dankzij een aantal actieve vrienden die via mij een invite hebben gekregen krijg ik nog een leuk centje binnen. Het is niet heel veel, de teller staat sinds begin augustus op 6 euro. Maar ieder beetje is leuk meegenomen.
pi_156499759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef Crientj het volgende:
Ik ben zo klaar met Roamler, maar ik kan eigenlijk ook niet wennen aan het uiterlijk van de nieuwe app. Zelf doe ik alleen af en toe een thuisopdracht om mn account actief te houden. Dankzij een aantal actieve vrienden die via mij een invite hebben gekregen krijg ik nog een leuk centje binnen. Het is niet heel veel, de teller staat sinds begin augustus op 6 euro. Maar ieder beetje is leuk meegenomen.
Waarom ben je er klaar mee? :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156499853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:16 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Waarom ben je er klaar mee? :)
Hoge eisen die ze tegenwoordig stellen voor een vrij lage vergoeding. Nu snap ik dat wel, want meer en meer mensen krijgen invites en het is wat minder exclusief dan drie jaar geleden. Maar toch! Dankzij Roamler ken ik wel iedere supermarkt in de stad. :') Derp.
pi_156502749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef Crientj het volgende:
Ik ben zo klaar met Roamler, maar ik kan eigenlijk ook niet wennen aan het uiterlijk van de nieuwe app. Zelf doe ik alleen af en toe een thuisopdracht om mn account actief te houden. Dankzij een aantal actieve vrienden die via mij een invite hebben gekregen krijg ik nog een leuk centje binnen. Het is niet heel veel, de teller staat sinds begin augustus op 6 euro. Maar ieder beetje is leuk meegenomen.
Aan mij heb je aardig verdiend:P
pi_156502769
Ik ben toenstraks uit de Jumbo gezet, omdat ze het wel heel verdacht vonden hoe lang ik er was. Was er ook 3 opdrachten aan het doen, dus viel wel op :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 30 september 2015 @ 18:39:57 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156502801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef eenjongen... het volgende:
Ik ben toenstraks uit de Jumbo gezet, omdat ze het wel heel verdacht vonden hoe lang ik er was. Was er ook 3 opdrachten aan het doen, dus viel wel op :')
Echt er uit gezet?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156502821
quote:
99s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

Echt er uit gezet?
Ze verzochten mij te vertrekken ja
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 30 september 2015 @ 18:45:22 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156502914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:40 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ze verzochten mij te vertrekken ja
hmm, nou ja 3 opdrachten doen valt ook wel een beetje op natuurlijk...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  One tough cookie woensdag 30 september 2015 @ 18:47:23 #179
169210 liesje1979
pi_156502959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Thanks! Heeft iemand ook ervaring met de AH scheerschap check? Makkelijk uit te voeren?
Ik heb er een flink aantal gedaan, helaas stonden ze toen nog op 2 euro en inmiddels op 3,50 maar ik heb alles dichtbij al gedaan. Zeer makkelijke opdracht, echter als het product wel een schapkaartje heeft maar niet op voorraad is moet je een bedrijfsleider even wat vragen. Ook dat is vrij snel gedaan. Is dat niet het geval dan is het helemaal een eitje, het is zelfs zo dat ik dan even kijk, foto maak en tijdens het de winkel uitlopen de vragen nog even doe, maar in het begin moest ik wel even goed kijken.
pi_156502998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:38 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Aan mij heb je aardig verdiend:P
Ik zou op moeten zoeken hoeveel het is, maar jij verdient er meer mee ;).
pi_156503200
quote:
99s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

hmm, nou ja 3 opdrachten doen valt ook wel een beetje op natuurlijk...
Dat is zeker waar
pi_156503232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:49 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik zou op moeten zoeken hoeveel het is, maar jij verdient er meer mee ;).
Ja ik heb er wel lekker mee verdiend, maar jij hebt ook minstens 20 euro aan mij verdiend:P Ik heb nu ook een invite gegeven aan iemand die het fulltime doet in combinatie met nog wat andere dingen, dat gaat gewoon om een paar euro per week voor mij *O*
pi_156503698
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb er een flink aantal gedaan, helaas stonden ze toen nog op 2 euro en inmiddels op 3,50 maar ik heb alles dichtbij al gedaan. Zeer makkelijke opdracht, echter als het product wel een schapkaartje heeft maar niet op voorraad is moet je een bedrijfsleider even wat vragen. Ook dat is vrij snel gedaan. Is dat niet het geval dan is het helemaal een eitje, het is zelfs zo dat ik dan even kijk, foto maak en tijdens het de winkel uitlopen de vragen nog even doe, maar in het begin moest ik wel even goed kijken.
Hier in de buurt staan er op 5 euro, toch maar eens tijd voor maken morgen of overmorgen, bedankt.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156504375
De zuivelchecks staan ook op 15 euro, maar ik hoor zoveel negatieve verhalen daarover..
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156504490
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:41 schreef KennisIsMacht het volgende:
De zuivelchecks staan ook op 15 euro, maar ik hoor zoveel negatieve verhalen daarover..
Die wordt nogal snel afgekeurd. Maar ik heb hem ook een keer voor 15 kunnen doen:)
pi_156513832
Promo check jumbo had ik verstuurd maar door de baggere wifi van de jumbo was ie nog niet helemaal verstuurd en toen was ie verlopen :( Echt serieus, als ik er niet hoefde te komen vanwege roamler dan zette ik geen stap meer in die snert jumbo.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 oktober 2015 @ 19:30:46 #187
54593 crew  Olga
Cheese
pi_156528632
Mocht iemand een invite hebben dan hou ik me aanbevolen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  One tough cookie donderdag 1 oktober 2015 @ 21:33:38 #188
169210 liesje1979
pi_156533089
Moest net even naar de binnenstad en kon zo nog een paar frisdrankchecks doen, helaas ook 1 dat ik per ongeluk de verkeerde subway had aangeklikt. :')
Hoop van het weekend nog op een babymelk.
pi_156533182
Hoppa, (waarschijnlijk laatste) zuivelschap in beeld goedgekeurd:)
pi_156536123
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
Moest net even naar de binnenstad en kon zo nog een paar frisdrankchecks doen, helaas ook 1 dat ik per ongeluk de verkeerde subway had aangeklikt. :')
Hoop van het weekend nog op een babymelk.
Vraag je dan gewoon of maak je stiekem een foto? Die babymelk checks, nog nooit gedaan, zijn die leuk?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156536158
Heb vandaag een aantal promo en bifi checks bij Jumbo gedaan, allemaal goedgekeurd ^O^
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156536615
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:51 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Vraag je dan gewoon of maak je stiekem een foto? Die babymelk checks, nog nooit gedaan, zijn die leuk?
Vooral makkelijk, maar wel snel weg
pi_156536880
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Vooral makkelijk, maar wel snel weg
Okee, ik kan morgen pas om half 3 dus dan zullen ze wel al weg zijn lijkt me haha.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156536973
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Okee, ik kan morgen pas om half 3 dus dan zullen ze wel al weg zijn lijkt me haha.
Ja om 12 uur zijn ze maximaal binnen een paar minuten al weg. Behalve de babymelk + enzo maar die zijn wat lastiger
  One tough cookie donderdag 1 oktober 2015 @ 23:51:09 #195
169210 liesje1979
pi_156538030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef eenjongen... het volgende:
Hoppa, (waarschijnlijk laatste) zuivelschap in beeld goedgekeurd:)
Anemoonstraat toevallig? Zie dat die ellendige en frustrerende opdracht die ik 3 keer geprobeerd heb uit mijn lijst is. *O*
pi_156538059
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Anemoonstraat toevallig? Zie dat die ellendige en frustrerende opdracht die ik 3 keer geprobeerd heb uit mijn lijst is. *O*
Nee haha, is er geen 1 meer in jouw lijst?
  One tough cookie donderdag 1 oktober 2015 @ 23:54:40 #197
169210 liesje1979
pi_156538121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:52 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Nee haha, is er geen 1 meer in jouw lijst?
Nope zie sinds de laatste keer dat ik keek geen zuiverchecks meer, de laatste keer dat ik keek was dat nog de enige. Heel frustrerend want ik wilde echt niet nog een keer gaan maar het bedrag, de xp en de invite leken wel heel aanlokkelijk steeds. :D
pi_156538155
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nope zie sinds de laatste keer dat ik keek geen zuiverchecks meer, de laatste keer dat ik keek was dat nog de enige. Heel frustrerend want ik wilde echt niet nog een keer gaan maar het bedrag, de xp en de invite leken wel heel aanlokkelijk steeds. :D
Ja ik had precies hetzelfde, bij mij in de buurt waren ze weg, maar moest vandaag toch wat verder weg zijn dus heb het daar maar gedaan. Gelukkig goedgekeurd. Was bij mij ook al een stuk of 2/3 keer afgekeurd in de buurt.
  One tough cookie vrijdag 2 oktober 2015 @ 00:25:11 #199
169210 liesje1979
pi_156538895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:55 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja ik had precies hetzelfde, bij mij in de buurt waren ze weg, maar moest vandaag toch wat verder weg zijn dus heb het daar maar gedaan. Gelukkig goedgekeurd. Was bij mij ook al een stuk of 2/3 keer afgekeurd in de buurt.
Ben stiekem wel opgelucht dat jij niet in mijn vaarwater zit. Jij plukt zo een hele stad leeg. Nu doe ik dat stiekem een beetje. :+
pi_156543730
Heeft iemand die combinatie check #2 al gedaan? Ik ga toch niet bij de jumbo vragen of ik naar de wc mag :') Die laat ik maar voor wat het is :P
pi_156552187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:11 schreef loezzzje het volgende:
Heeft iemand die combinatie check #2 al gedaan? Ik ga toch niet bij de jumbo vragen of ik naar de wc mag :') Die laat ik maar voor wat het is :P
Niet gedaan, maar ergens vragen of je naar het toilet mag is niet zo raar hoor. Kijkt geen werknemer van op bij een supermarkt.
pi_156563586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:38 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Niet gedaan, maar ergens vragen of je naar het toilet mag is niet zo raar hoor. Kijkt geen werknemer van op bij een supermarkt.
nou ik vind het wel vreemd. je bent toch niet zo lang weg dat je het niet kan ophouden. ik moet ook wel eens plassen tijdens boodschappen doen, maar dan wacht ik gewoon tot ik weer thuis ben haha
pi_156563754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 00:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

nou ik vind het wel vreemd. je bent toch niet zo lang weg dat je het niet kan ophouden. ik moet ook wel eens plassen tijdens boodschappen doen, maar dan wacht ik gewoon tot ik weer thuis ben haha
Ik ben wel eens een uur of 6 weg geweest voor Roamler in de zomer, dan moet je veel drinken en dus ook wel eens plassen. Doet niemand moeilijk over. Zelf werk ik ook in een supermarkt en daar hebben we zelfs een apart toilet voor klanten. Hier wordt gewoon rekening mee gehouden. Maar ik snap dat het zeker niet ideaal is en dat je liever thuis gaat hoor, vooral als vrouw.
pi_156571668
Vandaag was een groot dama. Alles wat mis kon gaan ging mis, wat een tijdverspilling :')
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156572198
Voor de mensen die een invite zoeken let even op. Ik heb er namelijk een paar, maar aangezien ik aan van mijn vele invites nog maar 1 actieve Roamler heb overgehouden, geef ik deze niet zomaar meer aan iedereen weg.

Als jij mij in een DM kan overtuigen waarom jij hier actief mee aan de slag gaat en mij verteld in welke omgeving je actief zal zijn dan kan je er 1 krijgen(mits ik ze nog heb natuurlijk)

Verder zal ik een aantal van jullie gelijk even uit de droom helpen. Wil je hier een maandsalaris aan verdienen, dan zal je er fulltime mee bezig moeten zijn. Wil je zoals ik hier 100 tot 200 en als je mazzel hebt 300 per maand aan verdienen, dan moet je er ook tijd in stoppen en omrijden.

Denk je: Ik ga wel eens naar de supermarkt en als er dan toevallig een opdracht vrij is die ik dan ga doen kan je uit vele ervaringen vertellen dat Roamler niks voor jou is en je hier vrijwel niet aan gaat verdienen.

Als je nog niet afgeschrikt bent en nog steeds gemotiveerd bent om aan Roamler te beginnen zie ik je berichtje graag tegemoet:) Ook als je dit bericht veel later leest kan je het gewoon proberen, heb er dan waarschijnlijk nog wel 1.

[ Bericht 4% gewijzigd door eenjongen... op 04-10-2015 14:35:37 ]
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:43:04 #206
262196 DeBaas.
van vrij veel dingen.
pi_156573355
* DeBaas. is een student die graag wat bijverdiend en hartje centrum woont. Genoeg tijd en erg geïnteresseerd. Heeft er iemand een invite voor mij? O+
  One tough cookie zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:26:35 #207
169210 liesje1979
pi_156574187
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:19 schreef KennisIsMacht het volgende:
Vandaag was een groot dama. Alles wat mis kon gaan ging mis, wat een tijdverspilling :')
Jammer! Hier ging het wel aardig, hoop ik, nog niet alles is nagekeken. De Biodermal opdrachten waren goed te doen en het was heerlijk fietsweer zo in de najaarszon, dus groot rondje gemaakt. _O_
pi_156575226
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jammer! Hier ging het wel aardig, hoop ik, nog niet alles is nagekeken. De Biodermal opdrachten waren goed te doen en het was heerlijk fietsweer zo in de najaarszon, dus groot rondje gemaakt. _O_
Heb net ter compensatie nog 2x Hertog Jan check gedaan a 7,50 per stuk. Hopelijk worden deze wel goegekeurd, dan is mijn dag nog een beetje goed :') Gelukkig ging het bij jou goed! Biodermal zat niet in de buurt bij mij vandaag helaas.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156575437
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jammer! Hier ging het wel aardig, hoop ik, nog niet alles is nagekeken. De Biodermal opdrachten waren goed te doen en het was heerlijk fietsweer zo in de najaarszon, dus groot rondje gemaakt. _O_
Same here, aardig veel gefietst en aardig veel verdiend:)
pi_156577710
Volgens mij hebben ze het druk bij de nakijk afdeling:P
pi_156577773
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef eenjongen... het volgende:
Volgens mij hebben ze het druk bij de nakijk afdeling:P
Ja inderdaad, heb mijn checks al vier uur geleden gedaan, hopelijk komt het er vandaag nog van... Gister waren zo ook al erg traag rond de avond.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156577811
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:31 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ja inderdaad, heb mijn checks al vier uur geleden gedaan, hopelijk komt het er vandaag nog van... Gister waren zo ook al erg traag rond de avond.
Ja die van mij ook, komt meestal nog wel. Er stonden ook wel heel veel opdrachten open dus ik snap wel dat het druk is voor ze.
pi_156579040
Bij mij alles nu goedgekeurd, resultaat sinds maandag: ¤99,77:)
pi_156584443
Bij mij is ook alles goedgekeurd vandaag. Of ik wel in de toelichting wil vermelden waarom ik mijn foto's schuin maak in de kruidvat. Nou misschien omdat die gangpaden daar zo fkn smal zijn? Dacht niet dat ik dat elke keer weer moest vermelden. Wel dus :P
pi_156584613
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 21:17 schreef eenjongen... het volgende:
Bij mij alles nu goedgekeurd, resultaat sinds maandag: ¤99,77:)
Doe je dan ook bijv. zuivelchecks? Ik heb zelf ongeveer 66 euro verdiend. Maar aan die checks waag ik me nog niet haha.

Edit: Mijn laatste twee HJ checks zijn ook goedgekeurd ^O^
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie zondag 4 oktober 2015 @ 01:23:06 #216
169210 liesje1979
pi_156585294
Ik ben 22 september begonnen en heb nu 140 euro. Denk beginners fanatisme. :')
pi_156586371
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:28 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij is ook alles goedgekeurd vandaag. Of ik wel in de toelichting wil vermelden waarom ik mijn foto's schuin maak in de kruidvat. Nou misschien omdat die gangpaden daar zo fkn smal zijn? Dacht niet dat ik dat elke keer weer moest vermelden. Wel dus :P
Ja ik doe het meestal wel, gewoon om gedoe te voorkomen, al spreekt het meestal voor zich
pi_156586388
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 00:37 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Doe je dan ook bijv. zuivelchecks? Ik heb zelf ongeveer 66 euro verdiend. Maar aan die checks waag ik me nog niet haha.

Edit: Mijn laatste twee HJ checks zijn ook goedgekeurd ^O^
Ja, volgens mij 2 deze week. Voor de rest ook wachten tot babymelkcheck + veel waard is en nog wat checks die veel waard zijn. Zoals 3 hertog jan voor 7,50 telt ook aardig op. Kan niet wachten tot ik een auto heb en dan als de prijzen hoog zijn ook mooie rondjes te maken. Is met de fiets toch iets lastiger.
pi_156586393
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben 22 september begonnen en heb nu 140 euro. Denk beginners fanatisme. :')
Dat is wel lekker, ga zo door zou ik zeggen!
pi_156588710
ik heb gister idd ook een rondje gemaakt langs alle dorpen voor de opdrachten die nog open stonden. je bent wel wat benzine kwijt maar goed de opdrachten zijn het ook waard dus dan vind ik het niet erg.
pi_156589787
Het is dat ik nog geen auto heb, anders zou ik daar zeker mijn rondjes mee maken. Ook heb je daar bij Smartspotter zo'n opdracht voor dat je gratis benzine krijgt.
pi_156595760
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef eenjongen... het volgende:
Het is dat ik nog geen auto heb, anders zou ik daar zeker mijn rondjes mee maken. Ook heb je daar bij Smartspotter zo'n opdracht voor dat je gratis benzine krijgt.
die heb ik idd al een paar keer gedaan. maar ik doe degene aan de snelweg niet want dat vind ik zonde van het geld. benzine is daar toch altijd duurder dan gewoon in de stad. maar het is zeker leuk verdienen als je die een paar doet.
pi_156596167
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

die heb ik idd al een paar keer gedaan. maar ik doe degene aan de snelweg niet want dat vind ik zonde van het geld. benzine is daar toch altijd duurder dan gewoon in de stad. maar het is zeker leuk verdienen als je die een paar doet.
Aah oke, zijn die wel moeilijk of niet? Zag dat er veel vragen stonden.
  One tough cookie zondag 4 oktober 2015 @ 16:22:35 #224
169210 liesje1979
pi_156596353
Wilde eigenlijk een dagje vrij nemen maar toch even 1,5 uur op pad geweest voor 19,50 :D
pi_156597793
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Aah oke, zijn die wel moeilijk of niet? Zag dat er veel vragen stonden.
nee helemaal niet. je moet een foto maken van binnen waar ze de broodjes verkopen en dan een aantal vragen beantwoorden van; is het binnen schoon, is de medewerker vriendelijk, zijn de pompen schoon en werkend etc. en daar moet je dan cijfers voor geven. en als er een toilet is moet je daar binnen ook een foto maken. en de naam van de verkoopster onthouden want die moet je ook invullen. dat was iets wat ik er in gebrand had, want je zult zien dat je dat vergeet en dan weer terug moet naar de kassa om op haar naamkaartje te kijken :')
pi_156598104
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

nee helemaal niet. je moet een foto maken van binnen waar ze de broodjes verkopen en dan een aantal vragen beantwoorden van; is het binnen schoon, is de medewerker vriendelijk, zijn de pompen schoon en werkend etc. en daar moet je dan cijfers voor geven. en als er een toilet is moet je daar binnen ook een foto maken. en de naam van de verkoopster onthouden want die moet je ook invullen. dat was iets wat ik er in gebrand had, want je zult zien dat je dat vergeet en dan weer terug moet naar de kassa om op haar naamkaartje te kijken :')
Haha oke valt mee, ja dat naamkaartje ben ik ook wel eens vergeten bij opdrachten, kan je mooi terug. Kan awkward worden dan :')
pi_156599795
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:11 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Haha oke valt mee, ja dat naamkaartje ben ik ook wel eens vergeten bij opdrachten, kan je mooi terug. Kan awkward worden dan :')
"oh ik dacht dat ik mijn sleutels hier had laten liggen, maar dus niet" hahaha zoiets :P
pi_156601208
Doen jullie smartspotter er ook naast? Is dat een beetje iets?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156601367
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:24 schreef KennisIsMacht het volgende:
Doen jullie smartspotter er ook naast? Is dat een beetje iets?
Ja, dat doe ik ook. Sommige mensen vinden dat iets beter, ikzelf vind Roamler iets beter, maar het verschilt niet heel veel. Heb zelf wel veel meer met Roamler verdient dan met Smartspotter.
pi_156601766
ik doe het ook alle 2 en ik vind roamler ook leuker. smartspotter vind ik af en toe heel flauw omdat als je iets annuleert dan gaat je gemiddelde procent omhoog en dat heeft er mee te maken hoeveel opdrachten je mag accepteren. ik schat soms de tijd wel eens verkeerd in dus dan red ik het niet en ga je gelijk een paar procent omhoog. bij roamler is dit niet dus vind ik leuker. maar doe het wel gewoon alle 2 en heb deze week met beide toch weer iets van 100 euro verdiend.
pi_156612153
Maar kun je ook makkelijk combineren of zijn t echt andere routes?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_156613709
Nee je kunt het goed combineren. Afgelopen week had ik 3 opdrachten in 1 jumbo. 2 van roamler en 1 van smartspotter. Dat was toch weer 6,50 verdiend en als je dan een paar jumbo's afgaat dan is het lekker verdienen.
pi_156615830
Vandaag weinig opdrachten.. Ik woon midden in de stad maar niks
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie maandag 5 oktober 2015 @ 11:58:31 #234
169210 liesje1979
pi_156615895
quote:
15s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:55 schreef KennisIsMacht het volgende:
Vandaag weinig opdrachten.. Ik woon midden in de stad maar niks
Hier ook niet echt iets, saai he? :'(
pi_156617365
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hier ook niet echt iets, saai he? :'(
Ja ik had net tijd vandaag, zou wel even van mn zolderkamer af willen
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie maandag 5 oktober 2015 @ 18:27:34 #236
169210 liesje1979
pi_156622448
Nieuwe AH check. *O*
  One tough cookie maandag 5 oktober 2015 @ 18:34:52 #237
169210 liesje1979
pi_156622605
Oh en morgen komt er nog een actiecheck bij in de AH, nice!
pi_156622841
Morgen maar ff langs een paar Albert Heijns
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:30:30 #239
449001 BertusBierpul
Vechten tegen de bierkaai.
pi_156625668
vandaag mijn eerste 2 euro verdient met de thee check *O*
Bier in de mond, maakt het hart gezond
pi_156626379
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:45 schreef eenjongen... het volgende:
Morgen maar ff langs een paar Albert Heijns
Ja idd :)
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie maandag 5 oktober 2015 @ 20:52:49 #241
169210 liesje1979
pi_156626599
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef BertusBierpul het volgende:
vandaag mijn eerste 2 euro verdient met de thee check *O*
*O* Lekker gevoel he? Pas maar op het is verslavend. :+
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:10:15 #242
449001 BertusBierpul
Vechten tegen de bierkaai.
pi_156627148
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

*O* Lekker gevoel he? Pas maar op het is verslavend. :+
ja heerlijk deze week flink wat euro's binnen harken
Bier in de mond, maakt het hart gezond
pi_156634970
Ook maar eens een account aangevraagd voor Smartspotter. Ben wel benieuwd. Alleen ben ik bang dat er al genoeg smartspotters zijn in de regio.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_156639367
Iemand geinterreseerd in een invite? Voorwaarde is wel dat je er echt iets voor doet. Vooral in het begin is het even doorzetten voordat je de eerste euro's verdient, maar het is het waard.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:55:48 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156639795
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:31 schreef Vincento17 het volgende:
Iemand geinterreseerd in een invite? Voorwaarde is wel dat je er echt iets voor doet. Vooral in het begin is het even doorzetten voordat je de eerste euro's verdient, maar het is het waard.
Mag wel ja
  roze dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:04:01 #246
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156639959
Ik heb eindelijk een invite gekregen :)
Your beauty never ever scared me.
pi_156640061
Ik ben hier ook geïnteresseerd in maar weet niet of ik te jong ben. :@
(she/her)
  roze dinsdag 6 oktober 2015 @ 14:22:28 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156640251
Nu nog mezelf over de drempel heen zetten om foto's te maken in een supermarkt haha.
Your beauty never ever scared me.
pi_156640315
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Nu nog mezelf over de drempel heen zetten om foto's te maken in een supermarkt haha.
Kan best wel opvallend hoor. :Y
(she/her)
pi_156641426
DM me dan even als je geïnteresseerd bent. Zet er even bij waarom je geïnteresseerd bent en waar je woont.
  Redactie Sport dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:25:02 #251
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156641571
Ik ben vandaag ook begonnen en heb de eerste 2 euro verdiend. Het is wel even maf om twee meter thee op de foto te zetten, maar niemand keek gek op volgensmij.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  roze dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:50:40 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156642084
Zodra ik level 2 ben zal ik de winkels hier ook even bij langs gaan. Best veel nog wat ik kan doen hier.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ama op 06-10-2015 16:42:01 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_156642518
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik ook. Sommige mensen vinden dat iets beter, ikzelf vind Roamler iets beter, maar het verschilt niet heel veel. Heb zelf wel veel meer met Roamler verdient dan met Smartspotter.
Ik vind smartspotter dus niets. Opdrachten zijn minder, je verdient er minder mee en het is gewoon minder 'gezellig'. Ik vind Roamler echt een community ook met alle persoonlijke berichtjes en de opdrachten waar je niets mee verdient.

Hebben jullie ook zoveel kapers op de kust? Hier in de stad een man die al in level 10 is en bij de ranking altijd op 1 staat. Omdat ik werk en studeer, lukt het me lang niet altijd eerste de opdrachten uit te voeren, waardoor ik heel vaak mis grijp. Hij komt zo aan 2000xp per week, dan blijft er helaas weinig over.
  roze dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:35:31 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156643105
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:08 schreef rosaaa het volgende:
Hier in de stad een man die al in level 10 is en bij de ranking altijd op 1 staat.
Hoe kun je dat precies zien? :)
Your beauty never ever scared me.
pi_156643596
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoe kun je dat precies zien? :)
Account, ranking en dan stad
  roze dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:01:21 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156643638
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Account, ranking en dan stad
Wow chill hier is het niet populair :D Sta als beginner nu al nummer 4. Nummer 1 heeft maar 680XP.
Your beauty never ever scared me.
pi_156643868
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wow chill hier is het niet populair :D Sta als beginner nu al nummer 4. Nummer 1 heeft maar 680XP.
Netjes :) Ik ben de enige hier. Super chill. Haha. Dus wacht altijd tot de opdrachten veel waard zijn en dan ga ik ze pas doen.
pi_156644225
Ik hoor er nu ook bij *O* thnx to vincento17 *O*
(she/her)
pi_156644520
Aah de gene die ik een invite heb gegeven is 5e van de maand geworden
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:53:18 #260
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156644679
Eerste opdracht gedaan, morgen maar eens winkelen. Komt mooi uit, zo samen met de weekboodschappen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156644930
Morgen kan ik in mijn tussenuur lekker naar de Jumbo voor mijn proefopdracht :@
(she/her)
pi_156644975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:13 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Netjes :) Ik ben de enige hier. Super chill. Haha. Dus wacht altijd tot de opdrachten veel waard zijn en dan ga ik ze pas doen.
Dat is wel fijn! Hier zijn er een stuk of 10 aardig actief, waarvan dan 1 extreem actief. Dus voor mij is het lastig om veel geld te verdienen helaas.
pi_156645063
Moest net als intro-opdracht roamler logo natekenen :P
(she/her)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:16:13 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156645143
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:07 schreef rosaaa het volgende:

[..]

Dat is wel fijn! Hier zijn er een stuk of 10 aardig actief, waarvan dan 1 extreem actief. Dus voor mij is het lastig om veel geld te verdienen helaas.
kun je ook zien hoe lang een ander al actief is?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156645179
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

kun je ook zien hoe lang een ander al actief is?
Nee dat niet. Alleen welk level ze zitten. Vaak zijn er ook veel mensen 'actief' in de je regio, maar doen ze eigenlijk nooit iets.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:18:58 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156645217
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:17 schreef Vincento17 het volgende:

[..]

Nee dat niet. Alleen welk level ze zitten. Vaak zijn er ook veel mensen 'actief' in de je regio, maar doen ze eigenlijk nooit iets.
ik zie mezelf op 4 staan met 200
1 340xp
2 240 xp en 3 ook 240 xp.
Dus ik heb hoop dat er geen activiteit bij de anderen is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156645433
Het wordt nog druk hier :+
(she/her)
pi_156645557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:27 schreef Fylax het volgende:
Het wordt nog druk hier :+
Als het maar niet te druk word, dan blijft er niks meer over
  One tough cookie dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:37:38 #269
169210 liesje1979
pi_156645667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:33 schreef Fylax het volgende:
Ik hoor er nu ook bij *O* thnx to vincento17 *O*
Heb je wel PayPal dan want daar moet je 18 voor zijn toch? :@

Welkom nieuwe Roamlers.
pi_156645856
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heb je wel PayPal dan want daar moet je 18 voor zijn toch? :@

Welkom nieuwe Roamlers.
Ik laat het naar mijn vaders Paypal sturen :P
(she/her)
  One tough cookie dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:58:19 #271
169210 liesje1979
pi_156646243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:45 schreef eenjongen... het volgende:
Aah de gene die ik een invite heb gegeven is 5e van de maand geworden
Tof! :D Ik hoef niet zo heel veel XP meer voor mijn level 4, maar even goed nadenken wie ik ga inviten want een actief iemand is natuurlijk het leukste.
pi_156646445
360 *O*
Morgen 100 erbij harken.
(she/her)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:26:34 #273
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_156647027
Ik ben de enige hier int dorp volgens mij. :)
pi_156647180
Heb de app net een nieuwe update gegeven, maar nu opent hij niet meer. Meer mensen hier last van?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:36:36 #275
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156647300
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:32 schreef Albert86 het volgende:
Heb de app net een nieuwe update gegeven, maar nu opent hij niet meer. Meer mensen hier last van?
Heb hem net geïnstalleerd. Bij mij werkt het wel. Heb alleen 2 keer de app er op staan lijkt het wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:45:10 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156647575
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Heb hem net geïnstalleerd. Bij mij werkt het wel. Heb alleen 2 keer de app er op staan lijkt het wel.
Ik ook, maar er is maar 1 die werkt bij mij. Bij de ander loopt mijn telefoon vast.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:48:28 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156647684
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:45 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ook, maar er is maar 1 die werkt bij mij. Bij de ander loopt mijn telefoon vast.
Bij mij doen ze het beiden.

Heb je ook nog wat aan vrienden in de app? Kortom loont het om meerdere vrienden toe te voegen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_156648198
Heb ik ook last van.

1tje doet er wel 1tje niet
(she/her)
pi_156648557
Roamler heeft net de app geüpdate, wat nog een beta-versie is... vandaar...
pi_156648591
Morgen m'n eerste 2 euro verdienen *O* :@
(she/her)
pi_156649911
Werkt inmiddels weer. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vind het er alleen niet overzichtelijker uitzien. Doe mij het oude ontwerp maar.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:38:02 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_156656921
Ik heb nu ook een account. Bij registratie vroeg de app of ik een invitecode had. Nee aangeklikt en toen ging ie door omdat er in deze omgeving nog niet genoeg activiteit is denk ik. :7
pi_156657477
Wat ik bij smartspotter wel fijn vind is dat je gelijk alle vragen kunt zien. Daar hoef ik dus minder door een winkel te lopen dan bij roamler. Ik zou namelijk graag bij binnenkomst in de jumbo al de actiestraat willen fotograferen maar dat gaat dan niet omdat ik eerst die andere foto's moet maken. Maar dat is eigenlijk het enige minpuntje :P
pi_156657621
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik bij smartspotter wel fijn vind is dat je gelijk alle vragen kunt zien. Daar hoef ik dus minder door een winkel te lopen dan bij roamler. Ik zou namelijk graag bij binnenkomst in de jumbo al de actiestraat willen fotograferen maar dat gaat dan niet omdat ik eerst die andere foto's moet maken. Maar dat is eigenlijk het enige minpuntje :P
Hoe bedoel je precies? ik moet namelijk morgen van een uitverkocht product en een actieplek een foto maken in de Jumbo
(she/her)
pi_156657982
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:55 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? ik moet namelijk morgen van een uitverkocht product en een actieplek een foto maken in de Jumbo
bijvoorbeeld als je de promo check doet moet je van verschillende producten eerst de voorraad checken in het reguliere schap. daarna vragen ze je om naar de actiestraat te lopen, die is meestal voorin in de winkel. dus het zou handig zijn als je die foto's bij binnenkomst al kon maken, dan hoef je minder door de winkel te lopen. sommige jumbo's zijn redelijk groot en je loopt je eigen te pleuris anders :P
pi_156658033
Ah ik snap m.

Is smartspotters t zelfde als roamler?
(she/her)
pi_156658056
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik bij smartspotter wel fijn vind is dat je gelijk alle vragen kunt zien. Daar hoef ik dus minder door een winkel te lopen dan bij roamler. Ik zou namelijk graag bij binnenkomst in de jumbo al de actiestraat willen fotograferen maar dat gaat dan niet omdat ik eerst die andere foto's moet maken. Maar dat is eigenlijk het enige minpuntje :P
Dat herken ik wel inderdaad, nu moet je soms eerst een foto maken van een plek waar het druk is en het zou fijner zijn als je dat makkelijker op een later moment kan doen.
pi_156658074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:07 schreef Fylax het volgende:
Ah ik snap m.

Is smartspotters t zelfde als roamler?
Het principe is hetzelfde
pi_156658102
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Het principe is hetzelfde
Moet je daar ook n invite krijgen van een ander?
(she/her)
pi_156658149
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef Fylax het volgende:

[..]

Moet je daar ook n invite krijgen van een ander?
Nee, gewoon inschrijven dan word je binnen een paar dagen toegelaten.
pi_156658158
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:11 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Nee, gewoon inschrijven dan word je binnen een paar dagen toegelaten.
Okay. :Y
(she/her)
pi_156658179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:08 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dat herken ik wel inderdaad, nu moet je soms eerst een foto maken van een plek waar het druk is en het zou fijner zijn als je dat makkelijker op een later moment kan doen.
soms maak ik gewoon ff een foto van de vloer om verder te kunnen en dan kom ik later weer terug bij die foto. maar onhandig is het wel.
pi_156658199
Ik vind het wel heel spannend hoor, vandaag voor het eerst foto's maken in de jumbo :@
(she/her)
pi_156658217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

soms maak ik gewoon ff een foto van de vloer om verder te kunnen en dan kom ik later weer terug bij die foto. maar onhandig is het wel.
Ik doe precies hetzelfde, maar mijn mobiel is nogal sloom dus dat maakt het alleen maar irritanter.
pi_156658223
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het wel heel spannend hoor, vandaag voor het eerst foto's maken in de jumbo :@
Aah joh is heel simpel, komt goed
pi_156658241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het wel heel spannend hoor, vandaag voor het eerst foto's maken in de jumbo :@
het kan idd wat onwennig zijn maar hoe langer je het doet, hoe sneller je gewend bent. ik maak nu gewoon foto's waar de vakkenvuller naast staat. hier loont het eindelijk eens dat de gemiddelde vakkenvuller geen zak interesse heeft in de klanten :P
pi_156658258
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:13 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Aah joh is heel simpel, komt goed
Hoop het!

Die mensen in de Inbox zijn wel aardig, elke keer een persoonlijk antwoord op mijn intropdrachten.
(she/her)
pi_156658266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:13 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik doe precies hetzelfde, maar mijn mobiel is nogal sloom dus dat maakt het alleen maar irritanter.
word je er ook wel eens uitgegooid? ik had het vandaag nog. echt zo irriterend. vooral bij een promo check, dat je 600 vragen door moet scrollen omdat je bijna bij het einde was.
pi_156658267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:14 schreef loezzzje het volgende:

[..]

het kan idd wat onwennig zijn maar hoe langer je het doet, hoe sneller je gewend bent. ik maak nu gewoon foto's waar de vakkenvuller naast staat. hier loont het eindelijk eens dat de gemiddelde vakkenvuller geen zak interesse heeft in de klanten :P
Mijn smoesje wordt dat ik ff voor m'n moeduhr moet kijken :D
(she/her)
pi_156658270
Iemand trouwens die een mooie openingspost wil gaan maken? Anders kaap ik hem en doe ik het als ik tijd heb
pi_156658277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 00:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

word je er ook wel eens uitgegooid? ik had het vandaag nog. echt zo irriterend. vooral bij een promo check, dat je 600 vragen door moet scrollen omdat je bijna bij het einde was.
Serieus? wat een onzin zeg. :{
(she/her)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')