Oh erg gefrustreerd ben ik niet hoor, vind het wel vermakelijk. Maar als hij/zij whatever leugens over mij gaat verspreiden ga ik wel anders reageren jaquote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh, ik las dat topic en dat kwam naar voren. En omdat je hier best gefrustreerd reageert (sorry, maar zo is het wel), lijkt het mij dat het de waarheid was.
Ja, waarom zou iemand erover liegen? Maar je hebt gelijk, wie weet is het keihard gelogen. Raar is het wel, maar het komt idd voor.
Als je maar weet dat het gelukkig een marginale groep is die zo denkt gelukkig. De meeste mensen in je directe omgeving zijn hopelijk een stuk toleranter.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo terecht dit.
Zelfs al vinden ze me irritant. Waarom moeten ze dan de hele tijd erbij betrekken dat ik een transgender ben? Ik begin daar niet over, dat doen zij.
Je mag wel weten dat ik door dergelijk gedrag aan zelfbeschadiging doe en vaak denk aan zelfmoord. Meer zal ik er niet over zeggen, want dat mag niet van de policy.
Dat was Fok-it niet, dat was Braddie waarmee ik ge-DM'd heb.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh, ik las dat topic en dat kwam naar voren. En omdat je hier best gefrustreerd reageert (sorry, maar zo is het wel), lijkt het mij dat het de waarheid was.
Ja, waarom zou iemand erover liegen? Maar je hebt gelijk, wie weet is het keihard gelogen. Raar is het wel, maar het komt idd voor.
Dus jij hebt maanden fok-it proberen te beledigen met onjuiste informatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was Fok-it niet, dat was Braddie waarmee ik ge-DM'd heb.
Hahaha.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Fijn. Je neemt het terug. Dank u vriendelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd wel de achterlijken die elkaar opzoeken he.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee true.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, mensen laten zich kwetsen. Ik ga mensen ook niet zomaar op straat dikke noemen ofzo.
Maar ik ga ook niet doen alsof het een slanke den is.
Tenzij je als mtf op vrouwen valt. Dan ben je wel homo.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Travel. het volgende:
En eigenlijk he, als transgender ben je dus niet homo. Want je bent eigenlijk een vrouw waardoor je dus gewoon hetero bent.
Ja, begrijp ik ook. Dan zou ik ook wel pissig reageren, hoewel het maar een forum is natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh erg gefrustreerd ben ik niet hoor, vind het wel vermakelijk. Maar als hij/zij whatever leugens over mij gaat verspreiden ga ik wel anders reageren ja
Huh? Ik heb nooit Fok-it proberen te beledigen? Waar gaat dit nou weer over?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus jij hebt maanden fok-it proberen te beledigen met onjuiste informatie.
En zo makkelijk is het gewoon. Iedereen staat vrij zijn leven te leven hoe hij/zij dat wil.quote:
Oooooh oke. Een ander dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij wel niet proberen te stoken met dat verhaaltje dat uiteindelijk niet Fok-it blijkt te zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nooit Fok-it proberen te beledigen? Waar gaat dit nou weer over?
Dan noem je haar toch een zeikwijf of wat dan ook. Dan kun je zeggen: "Je was waarschijnlijk gewoon dat zeikwijf wat wij hier ook kennen op FOK!, daar zou ik ook niet mee willen daten."quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als een neutraal iemand, die AB wel aardig vind. AB en Etsu hebben vroeger ook vaak ruzie gehad, dat is dus niet alleen omdat ze transgender is, ook anderen hebben in onze SC's vaker ruzie met AB gehad.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met hun keuze, maar het blijft hun keuze.
Geen hekel aan die mensen verder hoor.
Mooi dat je in ieder geval geen hekel hebt aan die mensen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met hun keuze, maar het blijft hun keuze.
Geen hekel aan die mensen verder hoor.
Waar gaat dit in godsnaam over? Ik heb nooit gezegd dat ik met jou ge-DM'd heb.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn. Je neemt het terug. Dank u vriendelijk
Welk verhaaltje dan? Link eens iets want ik heb totaal geen idee waar jij het over hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij wel niet proberen te stoken met dat verhaaltje dat uiteindelijk niet Fok-it blijkt te zijn?
En dat is ook het enige wat telt.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat je in ieder geval geen hekel hebt aan die mensen.
In je KLB-topic noemde je mijn dm-gesprekken met jou als reden dat ik je zou `haten''quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar gaat dit in godsnaam over? Ik heb nooit gezegd dat ik met jou ge-DM'd heb.
Ja, ik heb jou laatst ge-DM'd omdat ik me zorgen maakte om je. Toen vroeg ik je hoe het ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |