abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148571607
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kwets hem ook niet op grond van zijn geaardheid. Ik kwets hem op grond van zijn walgelijk gedrag hier. En laatste post trouwens hier. :W
Waarom moet je dan pers'e iemand kwetsen en dan pertinent je vinger op iemands zere plek leggen, waarvan je weet dat het veel emotioneel gezeik met zich meeneemt?

Dat je iemand (online) niet mag is tot daar aan toe, maar ben dan gewoon een fatsoenlijk mens en ga er dan niet op uit om mensen gericht te kwetsen. Dat is gewoon (ongeacht de aanleiding) een kutstreek.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_148571610
Etsu is de enige homo die kan denken in R&P lijkt het wel.
Manmanman
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148571631
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moet je dan pers'e iemand kwetsen en dan pertinent je vinger op iemands zere plek leggen, waarvan je weet dat het veel emotioneel gezeik met zich meeneemt?
Omdat mensen altijd de zere plek zullen leggen. Dan is het aan jezelf om je niet te laten kwetsen.
pi_148571636
Maar om te reageren op de vraag; ik denk dat mensen het eng vinden en dat er daarom een hekel ontstaat. Angst voor het onbekende.
pi_148571638
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Feiten, Robin. Feiten.
Dit is dan weer erg flauw.
pi_148571650
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Feiten, Robin. Feiten.
Is het zo moeilijk om vrede te hebben met haar keuze?

Tip: misschien zou je je wat beter kunnen inleven. Stel dat jij een vrouw zou willen zijn en altijd nog wordt aangesproken met "hij". Hoe zou jij dat vinden?
  zondag 11 januari 2015 @ 16:48:23 #157
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148571660
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Ze hebben geen hekel aan omdat je transgender bent, ze hebben een hekel aan je omdat je werkelijk onuitstaanbaar bent. Misschien is dat moeilijk te geloven, maar het is net zoiets als alles op racisme gooien.
Dat zou kloppen als men zou zeggen: Wat ben jij een zeikwijf. Maar een groot aantal van alle reacties in dat topic ging enkel over een hoe walgelijk transgenders zijn. Dus dit is gewoon pure bullshit.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_148571662
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Dit is dan weer erg flauw.
Een man noem ik een man, een vrouw een vrouw, een Marokkaan een Marokkaan (OH NO THATS RACIST), een Pool een Pool, een hond een hond.

Daar ga ik geen uitzonderingen voor maken omdat een aandachtshoer dat niet wil.
pi_148571663
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat mensen altijd de zere plek zullen leggen. Dan is het aan jezelf om je niet te laten kwetsen.
Of je bent gewoon een fatsoenlijk mens. Wat dacht je daar van?
pi_148571701
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Is het zo moeilijk om vrede te hebben met haar keuze?

Tip: misschien zou je je wat beter kunnen inleven. Stel dat jij een vrouw zou willen zijn en altijd nog wordt aangesproken met "hij". Hoe zou jij dat vinden?
Ten eerste, zijn keuze interesseert me TOTAAL niet. Hij moet doen waar ie zich lekker bij voelt.
En dan zou ik in therapie gaan.
pi_148571718
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Een man noem ik een man, een vrouw een vrouw, een Marokkaan een Marokkaan (OH NO THATS RACIST), een Pool een Pool, een hond een hond.

Wat een haat? Is het ook omdat je wilde daten oid (wat ik las) of omdat het echt je mening is over transgenders? Het lijkt erop dat er een soort van ruzie gaande is tussen een paar mensen hier. Zonde, want het is een mooi topic waar wederzijds begrip kan ontstaan.
pi_148571720
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daar hebben we het weer, iemand met een andere mening zou geen fatsoenlijk mens zijn he? :P
Heerlijk tolerant :)
  zondag 11 januari 2015 @ 16:50:37 #163
319979 Fok-it
All is well
pi_148571743
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Oke geen laatste post dan maar :')

Fatsoenlijk naar mensen die het verdienen.

Je zag net al en in dat KLB-topic ook dat hij (of ZE prima wat jullie willen :') ) Met een verhaal kwam dat ik haar geprobeerd versierd te hebben ofzo :') Wat totaal niet klopt. Maar ja wat wil je he? ALs iemand je verhalen niet serieus neemt hier. Zulke mensen verdienen geen fatsoenlijk gedrag.

En als je mij beter zou leren kennen zul je zien dat ik erg ruimdenkend ben hoor ;) Meer dan de gemiddelde fokker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148571753
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat een haat? Is het ook omdat je wilde daten oid (wat ik las) of omdat het echt je mening is over transgenders? Het lijkt erop dat er een soort van ruzie gaande is tussen een paar mensen hier.
Ruzie niet, gewoon een debiel.
En mijn mening over transgenders heb ik al lang en breed uitgelegd, en het komt er op neer dat ondanks alles ik geen hekel heb aan de mensen die die keuze maken.
pi_148571757
Geen idee. Ik heb meer het idee van 'laat ze lekker'. Is toch niet zo moeilijk?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_148571775
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Noem je mensen die veel te zwaar zijn dan ook dik? Dik zijn is namelijk ook iets wat je feitelijk kunt vaststellen.
pi_148571776
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oke geen laatste post dan maar :')

Fatsoenlijk naar mensen die het verdienen.

Je zag net al en in dat KLB-topic ook dat hij (of ZE prima wat jullie willen :') ) Met een verhaal kwam dat ik haar geprobeerd versierd te hebben ofzo :') Wat totaal niet klopt. Maar ja wat wil je he? ALs iemand je verhalen niet serieus neemt hier. Zulke mensen verdienen geen fatsoenlijk gedrag.

En als je mij beter zou leren kennen zul je zien dat ik erg ruimdenkend ben hoor ;) Meer dan de gemiddelde fokker
Maar ben je zo boos omdat je haar wilde versieren of is het gewoon een mening? Dat begrijp ik niet helemaal.
pi_148571787
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Noem je mensen die veel te zwaar zijn dan ook dik? Dik zijn is namelijk ook iets wat je feitelijk kunt vaststellen.
Euh, ja?
En mensen met te weinig vlees aan de botten noem ik ecto.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_148571798
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ruzie niet, gewoon een debiel.
En mijn mening over transgenders heb ik al lang en breed uitgelegd, en het komt er op neer dat ondanks alles ik geen hekel heb aan de mensen die die keuze maken.
Okeee ik begrijp er niets van. Het leek me alleen wel een leuk topic. :D
pi_148571799
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daar hebben we het weer, iemand met een andere mening zou geen fatsoenlijk mens zijn he? :P
Heerlijk tolerant :)
Dat zeg ik niet, ik heb het over moedwillig kwetsen, DAT haalde ik aan. Jij mag denken wat je wil, is je goed recht .
  zondag 11 januari 2015 @ 16:52:21 #171
319979 Fok-it
All is well
pi_148571801
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar ben je zo boos omdat je haar wilde versieren of is het gewoon een mening? Dat begrijp ik niet helemaal.
Ben jij oost-Indisch blind of de 20ste kloon van AB? Ik zeg toch net dat ik haar niet gedmt heb?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148571817
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Euh, ja?

Ik bedoel in hun gezicht, he? Zo ja, dat is dan wel consequent. ^O^
  zondag 11 januari 2015 @ 16:52:57 #173
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148571826
quote:
10s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Neeee joh, het is nooit AB's schuld. :')
Je kan ook het topic teruglezen en zien dat mensen haar direct aanvallen enkel omdat ze transgender is. Dat is fucking walgelijk. En dat is waar het hier over gaat. Zij heeft niets gedaan om afkeuring te krijgen van mensen op basis van haar geslacht.

Normale reacties die ik van FOK! zou verwachten bevatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: "Tja kut voor je, je bent waarschijnlijk een zeik wijf." of "Dan moet je maar niet eerlijk zijn, krijg je ervan."
Het boeit me niet of je haar niet mag, haat of wat dan ook, maar Etsu als homo zul jij moeten begrijpen dat mensen je soms enkel defineren aan dat kleine stukje van je.

Zoals jij. Jij staat bekend onder veel users als die ene homo. Verder niets. Hetzelfde zal vast voor mij gelden. Dat is niet eerlijk en ik zal nooit een topic kunnen openen over een date situatie die ik heb met een andere jongen, zonder dat ik een aantal homo hatende opmerkingen krijg.

Dat zie je toch ook niet bij hetero's?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_148571828
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ben jij oost-Indisch blind of de 20ste kloon van AB? Ik zeg toch net dat ik haar niet gedmt heb?
Eigenlijk zijn het allemaal kloontjes van Classpc, wat AB ook is.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:53:00 #175
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_148571829
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Een beetje oppervlakkig.
Je moet het ook niet serieus nemen :P
Spatieboos
pi_148571830
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar waarom zou iemand daarover liegen? En hoezo word ik er persoonlijk bij betrokken? :P
pi_148571843
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik heb het over moedwillig kwetsen, DAT haalde ik aan. Jij mag denken wat je wil, is je goed recht .
Ik vind dit alles behalve kwetsend. Of moet ik ook zeer gekwetst zijn dat AB mij op mijn OCD probeert te pakken op FOK!?

Kan mij het schelen.
pi_148571860
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef MrSalazar het volgende:
Geen idee. Ik heb meer het idee van 'laat ze lekker'. Is toch niet zo moeilijk?
Helaas. Voor sommige mensen is dat al teveel gevraagd...
pi_148571861
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Ik bedoel in hun gezicht, he? Zo ja, dat is dan wel consequent. ^O^
Ja hoor. Als daar aanleiding toe is, vind dat ook totaal niet kwetsend heel eerlijk gezegd.
pi_148571872
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Helaas. Voor sommige mensen is dat al teveel gevraagd...
Verbied iemand hem die keuze te nemen dan?
  zondag 11 januari 2015 @ 16:54:02 #181
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148571875
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Euh, ja?

Het enige wat moeilijk lijkt te zijn voor jou is af en toe nadenken voor je iets typt.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:54:26 #182
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148571885
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef BOL9090 het volgende:

[..]

:) Okay, maar hou dan op met het kwetsen van die user op grond van zijn/haar geaardheid. Jullie hatelijke reacties doen mij denken aan de zelfmoord van transgendertiener Leelah Alcorn: http://time.com/3655718/l(...)transgender-therapy/. Jullie vallen hem/haar weliswaar niet aan op grond van religieuze argumenten, maar dat cyberpesten van jullie onder het mom van ‘Je bent een aandachtshoer!’ komt niet geloofwaardig over, als je continu bij dat cyberpesten de geaardheid van de user erbij betrekt.
Zo terecht dit.

Zelfs al vinden ze me irritant. Waarom moeten ze dan de hele tijd erbij betrekken dat ik een transgender ben? Ik begin daar niet over, dat doen zij.

Je mag wel weten dat ik door dergelijk gedrag aan zelfbeschadiging doe en vaak denk aan zelfmoord. Meer zal ik er niet over zeggen, want dat mag niet van de policy.
pi_148571886
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Het enige wat moeilijk lijkt te zijn voor jou is af en toe nadenken voor je iets typt.
Want iemand die niet meegaat in alles moet maar normaal gevonden worden denkt niet na. ;)
  zondag 11 januari 2015 @ 16:54:28 #184
319979 Fok-it
All is well
pi_148571887
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar waarom zou iemand daarover liegen? En hoezo word ik er persoonlijk bij betrokken? :P
Omdat je maar blijft doorhameren op die dm`s terwijl het al lang duidelijk is dat dat verzonnen was door AB.

Anyway. Waarom zou iemand daarover liegen?

Ik heb weleens meegemaakt dat een jongen loog over zijn zusje die ernstig ziek in het ziekenhuis lag en een forum maanden in zijn greep hield daarmee. Bleek allemaal niet waar te zijn

Sommige mensen kicken daar op
pi_148571893
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begin daar niet over, dat doen zij.
:')_!
pi_148571896
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja hoor. Als daar aanleiding toe is, vind dat ook totaal niet kwetsend heel eerlijk gezegd.
Dat is vrij ongepast gedrag. _O-
  zondag 11 januari 2015 @ 16:54:54 #187
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_148571899
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je kan ook het topic teruglezen en zien dat mensen haar direct aanvallen enkel omdat ze transgender is. Dat is fucking walgelijk. En dat is waar het hier over gaat. Zij heeft niets gedaan om afkeuring te krijgen van mensen op basis van haar geslacht.

Normale reacties die ik van FOK! zou verwachten bevatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: "Tja kut voor je, je bent waarschijnlijk een zeik wijf." of "Dan moet je maar niet eerlijk zijn, krijg je ervan."
Het boeit me niet of je haar niet mag, haat of wat dan ook, maar Etsu als homo zul jij moeten begrijpen dat mensen je soms enkel defineren aan dat kleine stukje van je.

Zoals jij. Jij staat bekend onder veel users als die ene homo. Verder niets. Hetzelfde zal vast voor mij gelden. Dat is niet eerlijk en ik zal nooit een topic kunnen openen over een date situatie die ik heb met een andere jongen, zonder dat ik een aantal homo hatende opmerkingen krijg.

Dat zie je toch ook niet bij hetero's?
Als een neutraal iemand, die AB wel aardig vind. AB en Etsu hebben vroeger ook vaak ruzie gehad, dat is dus niet alleen omdat ze transgender is, ook anderen hebben in onze SC's vaker ruzie met AB gehad.
Spatieboos
pi_148571924
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Nammie het volgende:

[..]

Valt wel mee. Maar als de aanleiding er is kun je zo iemand gewoon dik noemen.
Geen problemen met dikken verder, hun keuze om dik te zijn.
pi_148571952
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Verbied iemand hem die keuze te nemen dan?
Helaas wordt het vanuit de samenleving niet altijd getolereerd. In sommige strenggelovige families sturen ze je als homo of transgender naar speciale "genezers" bijvoorbeeld.

En als je de reacties op FOK! ziet kan ik het me voorstellen dat er een gevoel ontstaat dat je niet geaccepteerd wordt. Dat kan mensen ook van die keuzen weerhouden.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:56:35 #190
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148571968
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Want iemand die niet meegaat in alles moet maar normaal gevonden worden denkt niet na. ;)
Iemand die mensen kwetst met termen, enkel om ze te kwetsen, zonder een inhoudelijke bijdrage, zou even moeten nadenken of zijn of haar post wel op zijn plek is.
pi_148571976
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef BOL9090 het volgende:

[..]

:) Okay, maar hou dan op met het kwetsen van die user op grond van zijn/haar geaardheid. Jullie hatelijke reacties doen mij denken aan de zelfmoord van transgendertiener Leelah Alcorn: http://time.com/3655718/l(...)transgender-therapy/. Jullie vallen hem/haar weliswaar niet aan op grond van religieuze argumenten, maar dat cyberpesten van jullie onder het mom van ‘Je bent een aandachtshoer!’ komt niet geloofwaardig over, als je continu bij dat cyberpesten de geaardheid van de user erbij betrekt.
Treurige zaak. Die ouders zijn twee keer hun zoon verloren
pi_148571980
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat je maar blijft doorhameren op die dm`s terwijl het al lang duidelijk is dat dat verzonnen was door AB.

Anyway. Waarom zou iemand daarover liegen?

Ik heb weleens meegemaakt dat een jongen loog over zijn zusje die ernstig ziek in het ziekenhuis lag en een forum maanden in zijn greep hield daarmee. Bleek allemaal niet waar te zijn

Sommige mensen kicken daar op
Oh, ik las dat topic en dat kwam naar voren. En omdat je hier best gefrustreerd reageert (sorry, maar zo is het wel), lijkt het mij dat het de waarheid was.

Ja, waarom zou iemand erover liegen? Maar je hebt gelijk, wie weet is het keihard gelogen. Raar is het wel, maar het komt idd voor.
pi_148571981
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Helaas wordt het vanuit de samenleving niet altijd getolereerd. In sommige strenggelovige families sturen ze je als homo of transgender naar speciale "genezers" bijvoorbeeld.
Ik ben het niet eens met hun keuze, maar het blijft hun keuze.
Geen hekel aan die mensen verder hoor.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:57:02 #194
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148571989
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Als een neutraal iemand, die AB wel aardig vind. AB en Etsu hebben vroeger ook vaak ruzie gehad, dat is dus niet alleen omdat ze transgender is, ook anderen hebben in onze SC's vaker ruzie met AB gehad.
Echter begint hij wel telkens over mijn mannelijkheid en transgender zijn wanneer er weer iets is. Dat vind ik dan weer zielig. Als je me niet mag, zeg dat dan. Maar ga niet de hele tijd andere dingen erbij betrekken.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:57:03 #195
319979 Fok-it
All is well
pi_148571990
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En als je de reacties op FOK! ziet kan ik het me voorstellen dat er een gevoel ontstaat dat je niet geaccepteerd wordt. Dat kan mensen ook van die keuzen weerhouden.
Die reacties op fok ontstaan door het feit dat hij onuitstaanbaar is, niet door een haat naar transgenders
Voor de duizendste keer.
pi_148571996
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Iemand die mensen kwetst met termen, enkel om ze te kwetsen, zonder een inhoudelijke bijdrage, zou even moeten nadenken of zijn of haar post wel op zijn plek is.
Och, gelukkig doet AB dat ook vaak genoeg.
Althans dat probeert ze.
pi_148572004
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Valt wel mee. Maar als de aanleiding er is kun je zo iemand gewoon dik noemen.
Geen problemen met dikken verder, hun keuze om dik te zijn.
Ja dat is zo, maar in deze maatschappij is dat nou niet echt aardig. :P
pi_148572015
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Nammie het volgende:

[..]

Zal wel stemmingsbedervend zijn in bepaalde gevallen. :')
pi_148572028
En eigenlijk he, als transgender ben je dus niet homo. Want je bent eigenlijk een vrouw waardoor je dus gewoon hetero bent.
pi_148572037
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja dat is zo, maar in deze maatschappij is dat nou niet echt aardig. :P
Tja, mensen laten zich kwetsen. Ik ga mensen ook niet zomaar op straat dikke noemen ofzo.
Maar ik ga ook niet doen alsof het een slanke den is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')