Waarom moet je dan pers'e iemand kwetsen en dan pertinent je vinger op iemands zere plek leggen, waarvan je weet dat het veel emotioneel gezeik met zich meeneemt?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwets hem ook niet op grond van zijn geaardheid. Ik kwets hem op grond van zijn walgelijk gedrag hier. En laatste post trouwens hier.
Omdat mensen altijd de zere plek zullen leggen. Dan is het aan jezelf om je niet te laten kwetsen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom moet je dan pers'e iemand kwetsen en dan pertinent je vinger op iemands zere plek leggen, waarvan je weet dat het veel emotioneel gezeik met zich meeneemt?
Is het zo moeilijk om vrede te hebben met haar keuze?quote:
Dat zou kloppen als men zou zeggen: Wat ben jij een zeikwijf. Maar een groot aantal van alle reacties in dat topic ging enkel over een hoe walgelijk transgenders zijn. Dus dit is gewoon pure bullshit.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Ze hebben geen hekel aan omdat je transgender bent, ze hebben een hekel aan je omdat je werkelijk onuitstaanbaar bent. Misschien is dat moeilijk te geloven, maar het is net zoiets als alles op racisme gooien.
Een man noem ik een man, een vrouw een vrouw, een Marokkaan een Marokkaan (OH NO THATS RACIST), een Pool een Pool, een hond een hond.quote:
Of je bent gewoon een fatsoenlijk mens. Wat dacht je daar van?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen altijd de zere plek zullen leggen. Dan is het aan jezelf om je niet te laten kwetsen.
Ten eerste, zijn keuze interesseert me TOTAAL niet. Hij moet doen waar ie zich lekker bij voelt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om vrede te hebben met haar keuze?
Tip: misschien zou je je wat beter kunnen inleven. Stel dat jij een vrouw zou willen zijn en altijd nog wordt aangesproken met "hij". Hoe zou jij dat vinden?
Wat een haat? Is het ook omdat je wilde daten oid (wat ik las) of omdat het echt je mening is over transgenders? Het lijkt erop dat er een soort van ruzie gaande is tussen een paar mensen hier. Zonde, want het is een mooi topic waar wederzijds begrip kan ontstaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een man noem ik een man, een vrouw een vrouw, een Marokkaan een Marokkaan (OH NO THATS RACIST), een Pool een Pool, een hond een hond.
Daar ga ik geen uitzonderingen voor maken omdat een aandachtshoer dat niet wil.
Daar hebben we het weer, iemand met een andere mening zou geen fatsoenlijk mens zijn he?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een fatsoenlijk mens. Wat dacht je daar van?
Oke geen laatste post dan maarquote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een fatsoenlijk mens. Wat dacht je daar van?
Ruzie niet, gewoon een debiel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wat een haat? Is het ook omdat je wilde daten oid (wat ik las) of omdat het echt je mening is over transgenders? Het lijkt erop dat er een soort van ruzie gaande is tussen een paar mensen hier.
Noem je mensen die veel te zwaar zijn dan ook dik? Dik zijn is namelijk ook iets wat je feitelijk kunt vaststellen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een man noem ik een man, een vrouw een vrouw, een Marokkaan een Marokkaan (OH NO THATS RACIST), een Pool een Pool, een hond een hond.
Daar ga ik geen uitzonderingen voor maken omdat een aandachtshoer dat niet wil.
Maar ben je zo boos omdat je haar wilde versieren of is het gewoon een mening? Dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke geen laatste post dan maar
Fatsoenlijk naar mensen die het verdienen.
Je zag net al en in dat KLB-topic ook dat hij (of ZE prima wat jullie willen) Met een verhaal kwam dat ik haar geprobeerd versierd te hebben ofzo
Wat totaal niet klopt. Maar ja wat wil je he? ALs iemand je verhalen niet serieus neemt hier. Zulke mensen verdienen geen fatsoenlijk gedrag.
En als je mij beter zou leren kennen zul je zien dat ik erg ruimdenkend ben hoorMeer dan de gemiddelde fokker
Euh, ja?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Noem je mensen die veel te zwaar zijn dan ook dik? Dik zijn is namelijk ook iets wat je feitelijk kunt vaststellen.
Okeee ik begrijp er niets van. Het leek me alleen wel een leuk topic.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ruzie niet, gewoon een debiel.
En mijn mening over transgenders heb ik al lang en breed uitgelegd, en het komt er op neer dat ondanks alles ik geen hekel heb aan de mensen die die keuze maken.
Dat zeg ik niet, ik heb het over moedwillig kwetsen, DAT haalde ik aan. Jij mag denken wat je wil, is je goed recht .quote:Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben we het weer, iemand met een andere mening zou geen fatsoenlijk mens zijn he?
Heerlijk tolerant
Ben jij oost-Indisch blind of de 20ste kloon van AB? Ik zeg toch net dat ik haar niet gedmt heb?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ben je zo boos omdat je haar wilde versieren of is het gewoon een mening? Dat begrijp ik niet helemaal.
Ik bedoel in hun gezicht, he? Zo ja, dat is dan wel consequent.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, ja?
En mensen met te weinig vlees aan de botten noem ik ecto.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Je kan ook het topic teruglezen en zien dat mensen haar direct aanvallen enkel omdat ze transgender is. Dat is fucking walgelijk. En dat is waar het hier over gaat. Zij heeft niets gedaan om afkeuring te krijgen van mensen op basis van haar geslacht.quote:
Eigenlijk zijn het allemaal kloontjes van Classpc, wat AB ook is.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij oost-Indisch blind of de 20ste kloon van AB? Ik zeg toch net dat ik haar niet gedmt heb?
Maar waarom zou iemand daarover liegen? En hoezo word ik er persoonlijk bij betrokken?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij oost-Indisch blind of de 20ste kloon van AB? Ik zeg toch net dat ik haar niet gedmt heb?
Ik vind dit alles behalve kwetsend. Of moet ik ook zeer gekwetst zijn dat AB mij op mijn OCD probeert te pakken op FOK!?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb het over moedwillig kwetsen, DAT haalde ik aan. Jij mag denken wat je wil, is je goed recht .
Helaas. Voor sommige mensen is dat al teveel gevraagd...quote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef MrSalazar het volgende:
Geen idee. Ik heb meer het idee van 'laat ze lekker'. Is toch niet zo moeilijk?
Ja hoor. Als daar aanleiding toe is, vind dat ook totaal niet kwetsend heel eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun gezicht, he? Zo ja, dat is dan wel consequent.
Verbied iemand hem die keuze te nemen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas. Voor sommige mensen is dat al teveel gevraagd...
Het enige wat moeilijk lijkt te zijn voor jou is af en toe nadenken voor je iets typt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, ja?
En mensen met te weinig vlees aan de botten noem ik ecto.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Zo terecht dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Okay, maar hou dan op met het kwetsen van die user op grond van zijn/haar geaardheid. Jullie hatelijke reacties doen mij denken aan de zelfmoord van transgendertiener Leelah Alcorn: http://time.com/3655718/l(...)transgender-therapy/. Jullie vallen hem/haar weliswaar niet aan op grond van religieuze argumenten, maar dat cyberpesten van jullie onder het mom van ‘Je bent een aandachtshoer!’ komt niet geloofwaardig over, als je continu bij dat cyberpesten de geaardheid van de user erbij betrekt.
Want iemand die niet meegaat in alles moet maar normaal gevonden worden denkt niet na.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het enige wat moeilijk lijkt te zijn voor jou is af en toe nadenken voor je iets typt.
Omdat je maar blijft doorhameren op die dm`s terwijl het al lang duidelijk is dat dat verzonnen was door AB.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand daarover liegen? En hoezo word ik er persoonlijk bij betrokken?
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begin daar niet over, dat doen zij.
Dat is vrij ongepast gedrag.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Als daar aanleiding toe is, vind dat ook totaal niet kwetsend heel eerlijk gezegd.
Als een neutraal iemand, die AB wel aardig vind. AB en Etsu hebben vroeger ook vaak ruzie gehad, dat is dus niet alleen omdat ze transgender is, ook anderen hebben in onze SC's vaker ruzie met AB gehad.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan ook het topic teruglezen en zien dat mensen haar direct aanvallen enkel omdat ze transgender is. Dat is fucking walgelijk. En dat is waar het hier over gaat. Zij heeft niets gedaan om afkeuring te krijgen van mensen op basis van haar geslacht.
Normale reacties die ik van FOK! zou verwachten bevatten, maar zijn niet gelimiteerd tot: "Tja kut voor je, je bent waarschijnlijk een zeik wijf." of "Dan moet je maar niet eerlijk zijn, krijg je ervan."
Het boeit me niet of je haar niet mag, haat of wat dan ook, maar Etsu als homo zul jij moeten begrijpen dat mensen je soms enkel defineren aan dat kleine stukje van je.
Zoals jij. Jij staat bekend onder veel users als die ene homo. Verder niets. Hetzelfde zal vast voor mij gelden. Dat is niet eerlijk en ik zal nooit een topic kunnen openen over een date situatie die ik heb met een andere jongen, zonder dat ik een aantal homo hatende opmerkingen krijg.
Dat zie je toch ook niet bij hetero's?
Valt wel mee. Maar als de aanleiding er is kun je zo iemand gewoon dik noemen.quote:
Helaas wordt het vanuit de samenleving niet altijd getolereerd. In sommige strenggelovige families sturen ze je als homo of transgender naar speciale "genezers" bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verbied iemand hem die keuze te nemen dan?
Iemand die mensen kwetst met termen, enkel om ze te kwetsen, zonder een inhoudelijke bijdrage, zou even moeten nadenken of zijn of haar post wel op zijn plek is.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want iemand die niet meegaat in alles moet maar normaal gevonden worden denkt niet na.
Treurige zaak. Die ouders zijn twee keer hun zoon verlorenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Okay, maar hou dan op met het kwetsen van die user op grond van zijn/haar geaardheid. Jullie hatelijke reacties doen mij denken aan de zelfmoord van transgendertiener Leelah Alcorn: http://time.com/3655718/l(...)transgender-therapy/. Jullie vallen hem/haar weliswaar niet aan op grond van religieuze argumenten, maar dat cyberpesten van jullie onder het mom van ‘Je bent een aandachtshoer!’ komt niet geloofwaardig over, als je continu bij dat cyberpesten de geaardheid van de user erbij betrekt.
Oh, ik las dat topic en dat kwam naar voren. En omdat je hier best gefrustreerd reageert (sorry, maar zo is het wel), lijkt het mij dat het de waarheid was.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je maar blijft doorhameren op die dm`s terwijl het al lang duidelijk is dat dat verzonnen was door AB.
Anyway. Waarom zou iemand daarover liegen?
Ik heb weleens meegemaakt dat een jongen loog over zijn zusje die ernstig ziek in het ziekenhuis lag en een forum maanden in zijn greep hield daarmee. Bleek allemaal niet waar te zijn
Sommige mensen kicken daar op
Ik ben het niet eens met hun keuze, maar het blijft hun keuze.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Helaas wordt het vanuit de samenleving niet altijd getolereerd. In sommige strenggelovige families sturen ze je als homo of transgender naar speciale "genezers" bijvoorbeeld.
Echter begint hij wel telkens over mijn mannelijkheid en transgender zijn wanneer er weer iets is. Dat vind ik dan weer zielig. Als je me niet mag, zeg dat dan. Maar ga niet de hele tijd andere dingen erbij betrekken.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als een neutraal iemand, die AB wel aardig vind. AB en Etsu hebben vroeger ook vaak ruzie gehad, dat is dus niet alleen omdat ze transgender is, ook anderen hebben in onze SC's vaker ruzie met AB gehad.
Die reacties op fok ontstaan door het feit dat hij onuitstaanbaar is, niet door een haat naar transgendersquote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas wordt het vanuit de samenleving niet altijd getolereerd. In sommige strenggelovige families sturen ze je als homo of transgender naar speciale "genezers" bijvoorbeeld.
En als je de reacties op FOK! ziet kan ik het me voorstellen dat er een gevoel ontstaat dat je niet geaccepteerd wordt. Dat kan mensen ook van die keuzen weerhouden.
Och, gelukkig doet AB dat ook vaak genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iemand die mensen kwetst met termen, enkel om ze te kwetsen, zonder een inhoudelijke bijdrage, zou even moeten nadenken of zijn of haar post wel op zijn plek is.
Ja dat is zo, maar in deze maatschappij is dat nou niet echt aardig.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar als de aanleiding er is kun je zo iemand gewoon dik noemen.
Geen problemen met dikken verder, hun keuze om dik te zijn.
Tja, mensen laten zich kwetsen. Ik ga mensen ook niet zomaar op straat dikke noemen ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar in deze maatschappij is dat nou niet echt aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |