Heb volgens mij alleen nog nooit een transgender irl ontmoet :/quote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En prima behandeling voor transgenders hier.
Klopt. Ik slaap vannacht ook een stuk minder lekker ben ik bangquote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toch gok ik maar zo dat jou hetzelfde gebeurd kan zijn.. Je reageert er giftig genoeg voor.
Ach, feit blijft dat hoezeer AdoraBelle zich in jouw beleving ook zou moeten schamen voor haar verschijning, jij je kennelijk meer schaamt voor de jouwe.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik slaap vannacht ook een stuk minder lekker ben ik bang
Zijn verschijning*quote:Op zondag 11 januari 2015 16:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, feit blijft dat hoezeer AdoraBelle zich in jouw beleving ook zou moeten schamen voor haar verschijning, jij je kennelijk meer schaamt voor de jouwe.
Kom godverdomme nou eens met een bron of houd je grote grafbek eens dicht johquote:Op zondag 11 januari 2015 16:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, feit blijft dat hoezeer AdoraBelle zich in jouw beleving ook zou moeten schamen voor haar verschijning, jij je kennelijk meer schaamt voor de jouwe.
Leer lezen? Posts terug al aangegeven dat het een andere Fok!ker betrof.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom godverdomme nou eens met een bron of houd je grote grafbek eens dicht joh![]()
begint beetje kinderachtig te worden
Namen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Leer lezen? Posts terug al aangegeven dat het een andere Fok!ker betrof.
En toch blijf je fok it beschuldigen van dingen waar je geen bewijs voor hebtquote:Op zondag 11 januari 2015 16:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Leer lezen? Posts terug al aangegeven dat het een andere Fok!ker betrof.
Godverdomme wat een naïeve kutpost.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze man. Groot gelijk.
Transgenders / homo's overigens prima, zolang ze mij er niet mee lastig vallen.
Lesbiennes heb in eigenlijk niet zoveel op tegen, in het uiterste zien ze er jongensachtig uit.
Maar homo's kunnen soms zo wijverig doen. Lekker schreeuwend en theatraal.
Transgenders moeten naar mijn mening lekker doen wat ze willen, zolang ze maar niet doorhameren dat ze transgender zijn.
Beetje van dat spul wat bijv massale heibel gaat maken als ze bijv niet bij de politie mogen (en er niet uit zien) en het vervolgens herleiden op hun transgender zijn. Terwijl het bijv de politie er alleen om gaat dat ze zich kunnen presenteren op een normale manier (doet me ook een beetje aan moslims denken met hun hoofddoekjes, compleet uit verband getrokken maar is ineens iets wat in mij op komt).
Oh daar hebben we ons andere goedmens.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een naïeve kutpost.
waar ik zo'n beetje de enige hetero benquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh daar hebben we ons andere goedmens.
Hallo liefjes!quote:Op zondag 11 januari 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Hahah Brammetje met zijn roze blauwe en oranje haar tegelijk die representatief is aan elke homo.
Die kon natuurlijk niet ontbreken in dit pareltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Dit matig noemenquote:
ik steun jequote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar ik zo'n beetje de enige hetero ben
matig kliekje
Een beetje oppervlakkig.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gewoon een irrationale 'haat' voor lelijke mensen. En omdat de meeste transgenders een mix zijn van vrouwelijk en mannelijkheid , 2 dingen die totaal niet samen gaan, zijn ze over het algemeen lelijk.
Maar er zijn ook knappe transgenders die gewoon alleen vrouwelijk/mannelijk zijn, die kan ik wel waarderen. Maar dan weet je ook niet of ze transgender zijn en dan word je ineens verrast en dat is soms niet leuk.
Alleen voor jouquote:
Goede vergelijking. Hoeveel komt het voor dat iemand een dolfijn wil zijn en daarom last heeft van structurele oppressie?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus? Als ik als dolfijn wil worden gezien dan moet iedereen daar maar respect voor hebben? Niet vergeten ze een dolfijnofoob te noemen wanneer ze zeggen dat het bullshit is.
Op tumblr zullen ze er vast zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Hoeveel komt het voor dat iemand een dolfijn wil zijn en daarom last heeft van structurele oppressie?
Het feit erkennen dat jouw tolerantie alleen jouw tolerantie is?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt het alleen over opdringen. Waar valt daarop in te gaan?
Wat is dit voor een definitiebullshit man.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het feit erkennen dat jouw tolerantie alleen jouw tolerantie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |