Dat is Ralph.quote:
En zelfs de officiele zijn kutkwaliteit.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Aberella het volgende:
De markt in Thailand is dan ook geen officiele RL dealer.
hij heeft vanochtend de verkeerde van de kapstok gepakt?quote:
Jij werkt zkr bij SR2 BV?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
Haha kneus met je made in china baggerkwaliteit kutschoenen
Schoenenreus 4-ever
De 1e keer dat ik een online versie zie is in een KLB topic. Kan je de pijn voorstellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij heeft vanochtend de verkeerde van de kapstok gepakt?
Is een doorsnee merkje, maar gewoon van goede kwaliteit. Heb er een zomerjas van, donsjas, overhemden, polo's, boxershorts,.... en heb nooit te klagen gehad.quote:
HAquote:
quote:Klacht: sneakers van RL
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:26 schreef AhmedJaret het volgende:
een bagger tokkie merk kopen en denken dat je kwaliteit hebtals je wat geld hebt koop je echte schoenen
Ik heb geen zin in de computer en ook niet in TV, iedereen is naar de film en nee, ik wil niet mee. Beetje lazy achterover, het is me wat te chill. Geef mij maar activity, tap is wat ik wil. Click, clack! Tickeditack, tickeditack!quote:
Qua duurzaamheid wel degelijk kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
OT: Opzichtige merkkleding. Denken dat merkkleding beter is dan pauperkleding
. Valt mee kan ik je vertellen.
niks mis met jeans van Angelo Litricogodquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:39 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Qua duurzaamheid wel degelijk kan ik je vertellen.
Ga je mij nou een alto noemen? Ik draag ze iedere dag.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Chucks draag je niet zomaar, dan ben je fucking alto
WAAROM KEN JIJ DIE TEKSTquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de computer en ook niet in TV, iedereen is naar de film en nee, ik wil niet mee. Beetje lazy achterover, het is me wat te chill. Geef mij maar activity, tap is wat ik wil. Click, clack! Tickeditack, tickeditack!
OT: Opzichtige merkkleding. Denken dat merkkleding beter is dan pauperkleding
. Valt mee kan ik je vertellen.
Ik draag bijna iedereen RLquote:Op woensdag 14 januari 2015 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je mij nou een alto noemen? Ik draag ze iedere dag.
Ik las jouw username altijd als Fuchsia2. Maar ik zie net dat dat er helemaal niet staatquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik draag bijna iedereen RL
Heb nu een grijze sweater, rode boxer en zwarte jas van RL aanDie eckte swaggerboyyyy
Ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik las jouw username altijd als Fuchsia2. Maar ik zie net dat dat er helemaal niet staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |