Rutte heeft kadetjes meegekregen van zijn moeder, en twee rollen drop.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Nee, Lavrov minister van BuZa.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Ik mis 'm niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Nee, Lavrov is er wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Of een wie is de mol foto....quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Een meneer uit Mali dusquote:
Hij word als laatste gekozen bij het schoolreisje?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een chaos, wat is er nu aan de hand? hollande heeft het niet onder controle lijkt het.
Wanneer is die demo?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen de eerstvolgende pegida-demo gaan bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |