Dat zijn mensen met een mobiele biertap op hun rug.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
44...
En dan hebben wij maxima...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook net welke foto's je kiestquote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
44...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kan ik zo'n woestijnroos aanschaffen?quote:
Maxima is ook een prachtige vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
44...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat dus. Vooral die Merkelquote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb 'm afgezet. Zoveel hypocrisie gewoon. Er lopen daar mensen die niks hebben met de vrijheid van meningsuiting. Leiders die...nja, never mind, laat maar lopen. Zucht.
Ah, dankje!quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Berbervlag, dat zullen neem ik aan wel Algerijnen zijn die daar mee rondlopen.
Maxima valt echt wel mee, als ik tien seconden over straat loop zie ik er minstens twee die er beter uit zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maxima is ook een prachtige vrouw.
Eenheid van niet-moslims zo te zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal niet de indruk dat deze mars over vrijheid van meningsuiting gaat maar over eenheid. Met andere worden: De kalmte bewaren en elkaar niet gaan beschuldigen van van alles.
Niet dat de mars daardoor minder bestaansrecht heeft.
Er is niks schijnheilig aan. Natuurlijk is het ook een uitje maar die mensen zullen waarschijnlijk wel achter de reden van de mars staan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:05 schreef VromeBroeder het volgende:
Het is voor al die mensen in die mars ook gewoon een uitje. Een belevenis. Schijnheilige mensen. Het ziet er overigens wel gaaf uit..
Voor haar leeftijd. Echt wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:05 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Maxima valt echt wel mee, als ik tien seconden over straat loop zie ik er minstens twee die er beter uit zien.
Moah, ik heb ook wel moslims gezien. Maar helaas is het wel zo dat als er nationale gebeurtenissen zijn, moslims vaak minder van zich laten horen. Toch minder betrokkenheid.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eenheid van niet-moslims zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |