valt wel mee denk ik. De serie verdient zeker een kans. Het is nog wat onwennig en zal waarschijnlijk het niveau van de buitenlandse tegenhangers niet halen, maar het is wel interessant om te zien hoe de serie ontwikkelt en of er specifieke Haagse/ Nederlandse elementen goed over het voetlicht gebracht kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:18 schreef Tja..1986 het volgende:
713.000 kijkers. Zal volgende week wel flink minder zijn als ik het commentaar hier en op twitter als gemiddelde mening mag zien.
Tot nu toe liggen alle cliches er nogal dik op en proberen ze er teveel in de eerste aflevering te gooien.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
valt wel mee denk ik. De serie verdient zeker een kans. Het is nog wat onwennig en zal waarschijnlijk het niveau van de buitenlandse tegenhangers niet halen, maar het is wel interessant om te zien hoe de serie ontwikkelt en of er specifieke Haagse/ Nederlandse elementen goed over het voetlicht gebracht kunnen worden.
Midden, soort D66 volgens mij.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:23 schreef Fylax het volgende:
Weet iemand waar VPN in het spectrum staat? Links/Rechts etc.? Heb niet zo opgelet
Ja heel raar, dat deed ze toch zelf?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Midden, soort D66 volgens mij.
Ik lette even niet op. Wat deed die vrouw nou, op die computer?
Ut stréikeizâh heet dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
De Haagsche Toren is dat denk ik. Naast HS.
D66 kloontje dacht ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:23 schreef Fylax het volgende:
Weet iemand waar VPN in het spectrum staat? Links/Rechts etc.? Heb niet zo opgelet
Dat is juist het politiek spel. Kijk volgende week nou maar. Dan snap je wat ik bedoel.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja heel raar, dat deed ze toch zelf?
Is goedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is juist het politiek spel. Kijk volgende week nou maar. Dan snap je wat ik bedoel.
die cliffhanger vond ik nog wel aardigquote:Op maandag 19 januari 2015 21:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is juist het politiek spel. Kijk volgende week nou maar. Dan snap je wat ik bedoel.
Denk dat je hem meer moet vergelijken met Van Mierlo in D66. Of Marijnissen in de SP. Zo iemand waar de partij niet omheen kan.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
Vreemd prominente rol speelt die Jan. Stel je eens voor dat een Spekman zich zo op de voorgrond zet.
Ook om Marijnissen kunnen we tegenwoordig gewoon heen. Figuurlijk dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk dat je hem meer moet vergelijken met Van Mierlo in D66. Of Marijnissen in de SP. Zo iemand waar de partij niet omheen kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |