Aha. Oke expertquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks over politiek te vertellen. Meest tenenkrommende was die aandacht voor zijn moeder. Alsof je denkt op je eerste werkdag bij een nieuw partij rustig de tijd heb voor koffie/lunch met je moeder
Normaal wachten de journalisten met vragen tot het verhaal klaar is.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Faux. het volgende:
Die vijf seconden speech van Marise of zo ook, wtf sloeg dat opEn heeft iemand al door waarom dat gasplan van de baan is?
Je zit ook in een Tweede Kamerfractie?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
Je hoeft mij niks over politiek te vertellen.
Heb jij een ander programma gezien? Een stukje van 30 seconden tussendoor over Hebdo, nou nou.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef golfer het volgende:
Erg actueel. Zelfs de aanslag op Charlie Hebdo kwam er in voor.
Verder redelijk realistisch, maar dat kan ook haast niet anders met medeschrijfster en ideeën- aanbrenger Femke Halsema.
Nee dat nietquote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit ook in een Tweede Kamerfractie?
Weet je hoe lastig dat is om nog even in een al lang opgenomen TV-productie te krijgen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Een stukje van 30 seconden tussendoor over Hebdo, nou nou.
Dat van het gasbatenplan en hoe dat onderhandelt is, is echt verre van realistisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef golfer het volgende:
Erg actueel. Zelfs de aanslag op Charlie Hebdo kwam er in voor.
Verder redelijk realistisch, maar dat kan ook haast niet anders met medeschrijfster en ideeën- aanbrenger Femke Halsema.
Het hele idee is dat ze het actueel willen proberen te maken, dus ze weten al precies waar ze nog wat shots willen toevoegen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is om nog even in een al lang opgenomen TV-productie te krijgen?
Ik vind het wel leuk dat ze dit aandurven. Best een groot risico imo.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is om nog even in een al lang opgenomen TV-productie te krijgen?
Denk je?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat van het gasbatenplan en hoe dat onderhandelt is, is echt verre van realistisch.
Het moet allemaal wel nog 'even' geschreven worden, uitgewerkt, ingestudeerd, opgenomen en dan nog monteren.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het hele idee is dat ze het actueel willen proberen te maken, dus ze weten al precies waar ze nog wat shots willen toevoegen.
Misschien is een half uur ook te kort.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk je?
Natuurlijk is het inhoudelijk onzin. Maar de strekking is dat er dit soort deals worden uitonderhandeld tussen partijen en regering.
Voor wat, hoort wat.
Hij was geen newbie maar een overloper uit de kamer vanuit een andere partij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:59 schreef Szura het volgende:
Die persconferentie was niet echt realistisch en dat zo'n newbie meteen maar Financiën krijgt, tja.
Die sms'jes van z'n moeder, dat mag allemaal wat functioneler.
Het sfeertje beviel me wel.
Het fragment stond ook vrij los van de rest van het verhaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Het moet allemaal wel nog 'even' geschreven worden, uitgewerkt, ingestudeerd, opgenomen en dan nog monteren.
Johquote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was geen newbie maar een overloper uit de kamer vanuit een andere partij.
Daar moet je het vooral dan ook niet mee vergelijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef komrad het volgende:
Best ok voor een eerste aflevering maar tov borgen of house of cards is het natuurlijk wel een slap aftreksel.
Waarmee dan wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar moet je het vooral dan ook niet mee vergelijken.
dat valt nog niet mee, gebeurt automagischquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar misschien wel al ervaren rot en woordvoerder op het vakgebied.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef Szura het volgende:
Joh![]()
Dan ben je toch een newbie bij die partij
Waarom moet je alles met iets anders vergelijken en kan je het niet gewoon op zichzelf bekijken?quote:
Die gast is jong en kwam van een kleine partij. Is toch iets anders dan een ervaren voorzitter van de Eurogroep en minister van financiënquote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar misschien wel al ervaren rot en woordvoerder op het vakgebied.
Als Dijsselbloem morgen overstapt naar de GPV heb je grote kans dat ie dan ook meteen woordvoerder Financiën wordt.
Zei Pechtold vanavond ook, dat als hij het zo doet echt weggehoond wordt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk je?
Natuurlijk is het inhoudelijk onzin. Maar de strekking is dat er dit soort deals worden uitonderhandeld tussen partijen en regering.
Voor wat, hoort wat.
Ik vergelijk het omdat ik niet voor het eerst tv heb gekeken vandaag. In dit genre heb ik veel betere dingen gezien.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom moet je alles met iets anders vergelijken en kan je het niet gewoon op zichzelf bekijken?
tsja Brigitte Nyborg heeft toch een indruk achtergelatenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom moet je alles met iets anders vergelijken en kan je het niet gewoon op zichzelf bekijken?
Onrealistischquote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar misschien wel al ervaren rot en woordvoerder op het vakgebied.
Als Dijsselbloem morgen overstapt naar de GPV heb je grote kans dat ie dan ook meteen woordvoerder Financiën wordt.
Vandaar dat het verzonnen TV-drama is en geen real-live-soap.quote:
Dat deden de makers zelf al bij ieder promotiepraatje voor dit project nog voor het ook maar definitief was. Het wordt niet alleen bezien als goedkope namaak, dat is het gewoon.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou je wil natuurlijk een kijkje in de besluitvorming, de buhne hebben we wel gezien.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar dat het verzonnen TV-drama is en geen real-live-soap.![]()
Voor realisme raad ik je het Tweede Kamer tv-kanaal aan.
Kijk dan de wouter tapes ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou je wil natuurlijk een kijkje in de besluitvorming, de buhne hebben we wel gezien.
Daar kijk ik al bijna dagelijks naarquote:Op maandag 12 januari 2015 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar dat het verzonnen TV-drama is en geen real-live-soap.![]()
Voor realisme raad ik je het Tweede Kamer tv-kanaal aan.
Dat soort docu's kijk ik inderdaad graag en ook gezien. Maar is veel te weinig. Vooral bij de Wouter tapes was het mooi, omdat ze hem zouden volgen en de redding van de bank op zijn pad kwam tijdens draai dagen, en daarmee unieke inkijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk dan de wouter tapes ofzo.
Dit, vind het zeker de moeite waard.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Arcee het volgende:
Het boeit mij niet zo veel of het goed geacteerd is of slecht gejat of wat ook. Ik zie dit als mogelijk een interessant kijkje in de Nederlandse politiek en de eerste aflevering geeft wel hoop op een redelijk geslaagde serie. Volgende week maar weer verder kijken.
Net of House of Cards de eerste serie/film was waarin dat gebeurde. Al zovaak gedaan. Je mag best wat pikken van andere series, doet iedereen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
En die smsjes hebben ze uit, jawel, House of Cards
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |