Nu er bij DWDD bij elkaar wel meer dan een minuut van is uitgezonden ben ik onverminderd zuur: wat zag dat er goedkoop uit zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef PinguinF het volgende:
Wat een zuur gemekker voordat er ook maar 1 minuut is uitgezonden..
Ik zit er straks klaar voor
Haha, nou dan kan je om 21.15 uur lekker wat anders gaan doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu er bij DWDD bij elkaar wel meer dan een minuut van is uitgezonden ben ik onverminderd zuur: wat zag dat er goedkoop uit zeg.
Voegen ook niks toe die appjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef SureD1 het volgende:
Slap aftreksel van Borgen tot nu toe, slecht geacteerd inderdaad. Duidelijk ook dat ze Borgen na proberen te doen ook wat cameravoering enzo betreft.. Die sms-jes zijn irritant
Welk deel van het concept vind je aardig?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel een aardig concept, maar de acteurs zijn zoals Nederland is, dramatisch.
Zoek maar op de term "kasschuif".quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
Alsof er een weldenkend mens is dat denkt dat je gratis kinderopvang kunt betalen vanuit (extra?) aardgasbaten in Groningen.
En die smsjes hebben ze uit, jawel, House of Cardsquote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef SureD1 het volgende:
Slap aftreksel van Borgen tot nu toe, slecht geacteerd inderdaad. Duidelijk ook dat ze Borgen na proberen te doen ook wat cameravoering enzo betreft.. Die sms-jes zijn irritant
Je hoeft mij niks over politiek te vertellen. Meest tenenkrommende was die aandacht voor zijn moeder. Alsof je denkt op je eerste werkdag bij een nieuw partij rustig de tijd heb voor koffie/lunch met je moederquote:
Ja en dan die speech erbijquote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks over politiek te vertellen. Meest tenenkrommende was die aandacht voor zijn moeder. Alsof je denkt op je eerste werkdag bij een nieuw partij rustig de tijd heb voor koffie/lunch met je moeder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |