SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn recept:quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het te laat om pancakes te maken? Ja he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn recept:Das voor pannekoeken, ik heb liever american pancakes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mijn recept:Meer zout dan suiker in je pannenkoek, ga ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gegetenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das voor pannekoeken, ik heb liever american pancakes.
Wat ga je hatenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meer zout dan suiker in je pannenkoek, ga ga.
Waarom uberhaupt die zooi, hij squat toch nie?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt die zooi, hij squat toch nie?
Lol, dat tweede deel van die video zie ik voor het eerst.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef Landysh het volgende:
^Zo saai is zij. Dit meisje is veel leuker:
Gewoon normale mensen aan boord. Verder:quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens? Zo'n cheapo bustripje? Enge mensen aan boord?
Sukkel dit is een naturel pannenkoek. Suiker doe je later toevoegen door poedersuiker, stroop of iets anders op je pannenkoek te doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Mijn recept:kk jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je is boterham ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel dit is een naturel pannenkoek. Suiker doe je later toevoegen door poedersuiker, stroop of iets anders op je pannenkoek te doen.
Heb je mijn recept ook ooit geprobeerd?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel dit is een naturel pannenkoek. Suiker doe je later toevoegen door poedersuiker, stroop of iets anders op je pannenkoek te doen.
Wowquote:
Ze is leuk toch.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dat tweede deel van die video zie ik voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |