SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn recept:quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het te laat om pancakes te maken? Ja he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn recept:Das voor pannekoeken, ik heb liever american pancakes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mijn recept:Meer zout dan suiker in je pannenkoek, ga ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gegetenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das voor pannekoeken, ik heb liever american pancakes.
Wat ga je hatenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meer zout dan suiker in je pannenkoek, ga ga.
Waarom uberhaupt die zooi, hij squat toch nie?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt die zooi, hij squat toch nie?
Lol, dat tweede deel van die video zie ik voor het eerst.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef Landysh het volgende:
^Zo saai is zij. Dit meisje is veel leuker:
Gewoon normale mensen aan boord. Verder:quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens? Zo'n cheapo bustripje? Enge mensen aan boord?
Sukkel dit is een naturel pannenkoek. Suiker doe je later toevoegen door poedersuiker, stroop of iets anders op je pannenkoek te doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Mijn recept:kk jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je is boterham ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel dit is een naturel pannenkoek. Suiker doe je later toevoegen door poedersuiker, stroop of iets anders op je pannenkoek te doen.
Heb je mijn recept ook ooit geprobeerd?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sukkel dit is een naturel pannenkoek. Suiker doe je later toevoegen door poedersuiker, stroop of iets anders op je pannenkoek te doen.
Wowquote:
Ze is leuk toch.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dat tweede deel van die video zie ik voor het eerst.
Als je nou gewone pannenkoeken zou maken oke, maar voor pancakes.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
weldoennietdoenweldoennietdoenweldoennietdoen.
Ik zal wel voor je maken als ontbijt.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je nou gewone pannenkoeken zou maken oke, maar voor pancakes.
Uhu...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is leuk toch.
95tl voor een lippenstift. We zouden zo vriendinnen kunnen worden.
YOLO!quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben dan geen Turk dus mag misschien niets zeggen over je pan cakes.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee vind ik niet. Lekker fluffy pancakes met maple syrup of honing, fokkin' lekker. Al zijn gewone ook erg lekker heur.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pancakes zijn inferieur aan de Europese pannenkoeken/blini.
Neenee ik doe wel een komkommer met peper en zout.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ben dan geen Turk dus mag misschien niets zeggen over je pan cakes.
Maar die paar gram maalt ook niet uit dus lekker genieten meid!
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee vind ik niet. Lekker fluffy pancakes met maple syrup of honing, fokkin' lekker. Al zijn gewone ook erg lekker heur.
Vergeet de wortels en druiven nietquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee ik doe wel een komkommer met peper en zout.
met hummusdipquote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vergeet de wortels en druiven niet
Haha, nadat je haar de avond ervoor te grazen genomen hebt. Ik snap je.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal wel voor je maken als ontbijt.
quote:
nietnomsayingquote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, nadat je haar de avond ervoor te grazen genomen hebt. Ik snap je.
Ik sport niet zoveel als jij en heb dus ook niet zo snel honger. Ik ben net JFM op dit gebied, mezelf de hele dag uithongeren en dan eteeenn.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:39 schreef Deuce92 het volgende:
Hele dag naar een Big Tasty toe leven.
Niet gewoon halen wanneer je er zin in hebt.
Borte.
Ja weet ik, bedoelde de zaak.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crepes is gewoon pannenkoeken/blini. De Europese versie zeg maar.
Check minuut 1:18quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
WAAROM KEN IK DAT CREPES EN MORE NOG NIET.
Klinkt intens gay eigenlijk. Waarschijnlijk daarom. Maar toch. Crepes. Deegwaar. Sop.
Ik ben nu bij de video Raclette Party. Is kennelijk Zwitsers feest. Er wordt "pork" gegeten. Is dat gebruikelijk onder de rijke turken? Ik ken een aantal islamitische iraniërs die dat ook doen in nederland. Ooit een grieks turkse mattie gehad uit izmir. Hij at ook gewoon varkensvlees maar is wel moslim. Komt dit veel voor in Turkije? Nieuwsgierigheid...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, dat tweede deel van die video zie ik voor het eerst.
Van dat crepes filmpje? Heb het niet eens gekeken, cringe van dat soort filmpjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:44 schreef Landysh het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan haar manier van praten?
Oeh die post heb ik gemist, even snuffelenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon normale mensen aan boord. Verder:
GC / Turken op FOK! #1271 - Twofacedbitches.
Bedoel je Yasemin? Haar engels bedoel je? Ik vind haar heel leuk praten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:44 schreef Landysh het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan haar manier van praten?
Ja, absoluut. Vooral op het einde wanneer je haar gezicht ziet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van dat crepes filmpje? Heb het niet eens gekeken, cringe van dat soort filmpjes.
Nee, dat is gewoon een leuk meisje. Ik heb het over dat Nederlandse meisje in de pannenkoeken video. Op het einde praat ze heel raar en doet ze stom met haar mond. Maar ik stoor me snel aan mensen dus kan ook aan mij liggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bedoel je Yasemin? Haar engels bedoel je? Ik vind haar heel leuk praten.
Vind wel beetje opwindend.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Vooral op het einde wanneer je haar gezicht ziet.
Valt best mee toch. Ze kan alleen geen goede review gevenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Vooral op het einde wanneer je haar gezicht ziet.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee toch. Ze kan alleen geen goede review geven
Gaat ze aan het einde met haar handen eten in plaats van erin te bijten. Lijkt me iemand die pizza's ook met mes en vork eet
Ik hou van Seinfeldquote:
Rrrrrrrr. Word er helemaal warm van.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Landysh het volgende:
Ik eet veel te snel en eet daarom pizza ook weleens met mes en vork.![]()
Maar dan kan je toch niet genieten van je eten? Ik niet tenminstequote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Landysh het volgende:
Ik doe het echt heel soms hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch niet genieten van je eten? Ik niet tenminste
Geen idee, ik ken zelf weinig mensen uit die sociale klasse, maar het lijkt mij inderdaad dat ze dan een nogal vrijzinnige interpretatie van het geloof hebben als ze zichzelf nog steeds als moslim identificeren. We kunnen daar niet over oordelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de video Raclette Party. Is kennelijk Zwitsers feest. Er wordt "pork" gegeten. Is dat gebruikelijk onder de rijke turken? Ik ken een aantal islamitische iraniërs die dat ook doen in nederland. Ooit een grieks turkse mattie gehad uit izmir. Hij at ook gewoon varkensvlees maar is wel moslim. Komt dit veel voor in Turkije? Nieuwsgierigheid...
[..]
Ik eet vaak ook te snel, vooral wanneer het iets heel lekkers is. Daarom dat ik de binnenkant van mijn wang zo vaak kapot bijt. Jij ook kennelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Landysh het volgende:
Varkensvlees is makkelijk te vervangen door andere vleessoorten, terwijl alcohol echt iets unieks is en niet te vervangen door een soortgelijk product. Daarom worden wij onbewust aangeleerd dat het eten van varkensvlees erger zou zijn, terwijl de meeste Turken niet eens letten op halal of niet halal geslacht vlees (in feite net zo erg als het eten van varken), laat staan alcohol drinken en niet-bidden.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ieder z'n ding. Ik heb nooit echt begrepen waarom varkensvlees als vele malen erger wordt gezien dan bijvoorbeeld drinken of niet bidden. Echt een cultuurgebonden iets ook geloof ik. Ken genoeg ex-moslims die nog altijd geen varkensvlees eten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik eet vaak ook te snel, vooral wanneer het iets heel lekkers is. Daarom dat ik de binnenkant van mijn wang zo vaak kapot bijt. Jij ook kennelijk.
Waarheid.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Varkensvlees is makkelijk te vervangen door andere vleessoorten, terwijl alcohol echt iets unieks is en niet te vervangen door een soortgelijk product. Daarom worden wij onbewust aangeleerd dat het eten van varkensvlees erger zou zijn, terwijl de meeste Turken niet eens letten op halal of niet halal geslacht vlees (in feite net zo erg als het eten van varken), laat staan alcohol drinken en niet-bidden.
Heeft niks met Turken te maken. Andere net zo. Alleen Turken komen er voor uitquote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Varkensvlees is makkelijk te vervangen door andere vleessoorten, terwijl alcohol echt iets unieks is en niet te vervangen door een soortgelijk product. Daarom worden wij onbewust aangeleerd dat het eten van varkensvlees erger zou zijn, terwijl de meeste Turken niet eens letten op halal of niet halal geslacht vlees (in feite net zo erg als het eten van varken), laat staan alcohol drinken en niet-bidden.
Hoop van niet. Anders heeft Borte ook mijn dickfoto's gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:04 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij is Borte gewoon een kloon van TM.
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop van niet. Anders heeft Borte ook mijn dickfoto's gezien.
Ik ga stuk.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best wel een belediging voor TM dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:04 schreef Deuce92 het volgende:
Volgens mij is Borte gewoon een kloon van TM.
Die KPD dickpics?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:06 schreef Deuce92 het volgende:
Wanneer vrouwen stuk gaan om je dickpics.
Dem feels.
Of juist niet. Nomsayingquote:Op zondag 11 januari 2015 02:06 schreef Deuce92 het volgende:
Wanneer vrouwen stuk gaan om je dickpics.
Dem feels.
Marokkaanse mannen zijn daar nu best open in. Of in mijn omgeving dan. Maar voor vrouwen is het een andere verhaal. Dat merk ik wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:06 schreef Landysh het volgende:
@mrstylo, inderdaad iets wat speelt onder veel moslims. Maar ik merk wel dat bij Marokkanen roken (vooral rokende vrouwen?) en alcohol toch een stuk minder geaccepteerd is.
Inderdaad, maar ook omdat het van oudsher niet in de eetcultuur en -gewoonte zit. Omdat er ook genoeg andere soorten vlees zijn, wordt het denk ik ook gezien als het meest eenvoudige gebod om je aan te houden die ook de meest vrijzinnige moslim zou moeten kunnen opvolgen en dat het daarom als iets ergs wordt gezien, een soort schending van de basics van het moslim-zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een tijdje terug circuleerde een filmpje op facebook van een wat oudere Turkse vrouw met hoofddoek die buiten stond te roken. Bij ons is dit helemaal niet raar of apart, terwijl de Marokkanen echt los gingen onder die video.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of juist niet. Nomsaying
[..]
Marokkaanse mannen zijn daar nu best open in. Of in mijn omgeving dan. Maar voor vrouwen is het een andere verhaal. Dat merk ik wel.
We zouden dat tussen ons tweetjes houden.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moet je mij nu weer outshinen he.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook omdat het van oudsher niet in de eetcultuur en -gewoonte zit. Omdat er ook genoeg andere soorten vlees zijn, wordt het denk ik ook gezien als het meest eenvoudige gebod om je aan te houden die ook de meest vrijzinnige moslim zou moeten kunnen opvolgen en dat het daarom als iets ergs wordt gezien, een soort schending van de basics van het moslim-zijn.
Ja omdat het een vrouw was. Zo hypocriet zijn ze wel weerquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een tijdje terug circuleerde een filmpje op facebook van een wat oudere Turkse vrouw met hoofddoek die buiten stond te roken. Bij ons is dit helemaal niet raar of apart, terwijl de Marokkanen echt los gingen onder die video.
Het was een te grote geheimquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We zouden dat tussen ons tweetjes houden.
Wowowow. Heb je me al die tijd gewoon achter je aan laten lopen. Ik denken ik maak een kans ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij zijn allang getrouwd waar heb jij het over?
En mij niet uitnodigenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij zijn allang getrouwd waar heb jij het over?
We vullen elkaar gewoon goed aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom moet je mij nu weer outshinen he.
Owh seurry hoor dacht dat ik gewoon aardig was.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow. Heb je me al die tijd gewoon achter je aan laten lopen. Ik denken ik maak een kans ofzo.
Ga je schamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Owh seurry hoor dacht dat ik gewoon aardig was.Alsof Deuce dat zou afslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Owh seurry hoor dacht dat ik gewoon aardig was.Wowowowowo voel me zo gebruikt. Had al een Big Tasty ingepakt voor valentijsdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strikje, leuke kaart, alles.
[..]
Owh seurry hoor dacht dat ik gewoon aardig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb slaap nodig. Laat maarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat plaatje niet in deze context.
Ik wou dus niet zo'n chick zijn die niet met andere mannen praat omdat ze een man heeft, u understand. Omdat je zei dat ik je aan het lijntje hield.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat plaatje niet in deze context.
Ik zal nooit meer van een Big Tasty genieten... dankzij jou...quote:Op zondag 11 januari 2015 02:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou dus niet zo'n chick zijn die niet met andere mannen praat omdat ze een man heeft, u understand. Omdat je zei dat ik je aan het lijntje hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |