Neenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet wil? Fair enough.
Ga ik niet op inquote:
Surequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
Klinkt goed, over twee weken afspreken gr gr?
Vertel ik wel een keerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
y? Whatsapp mag ook. Of niet, wat jij wil.
Dartenquote:
Druk of dikquote:
Surgequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
btje drankje, btje spelletje, de leef.
Nou nou nouquote:
Chill chill, TV aan. Beetje opruimen dit datquote:
Dank voor de reminder, moet ff m'n serie verder downen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chill chill, TV aan. Beetje opruimen dit dat
Welk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank voor de reminder, moet ff m'n serie verder downen.
En toen was de batterij op.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Eens kijken waar ik dat ding gezet
quote:
The 100quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Welk?
Ik moet m'n 3DS aan de oplader zetten herinner ik me net. Eens kijken waar ik dat ding gezet
Zegt me niksquote:
Dacht eerst ook meh, maar eenmaal begonnen..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel gedownload maar nog niet gekeken
Hugecoollquote:
Ohjaquote:
Wel een baas, ff toerenquote:
reizenquote:
bijnaquote:
ff naar de keuken en weer terugquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
bijna
Maar doe ik ook elke dag, ff supermarkt een weer terug.
Nothing special.
We zijn er stil vanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk ik post wat meer zoals de norm hier is, krijg ik dit!
More swag than youquote:
quote:
snapchat gesprek voortzetten?quote:
Eh. Sure.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
snapchat gesprek voortzetten?
Titel had potentie, topic is grappig maar minder goed dan de titel doet vermoeden. Geen explosies. 6/10quote:
"Heb 8 molair natronloog gemorst. Send help."quote:Op zondag 11 januari 2015 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Titel had potentie, topic is grappig maar minder goed dan de titel doet vermoeden. Geen explosies. 6/10
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
Heb m'n Cesium op de grond laten vallen en het is stoffig. Even onder de kraan houden, brb.
Los van dat het smelt in je hand? Ehh, niets hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er fout zou kunnen gaan.
Oeh, smelt dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Los van dat het smelt in je hand? Ehh, niets hoor.
Opgezocht, 28.5*C. Nice.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles smelt als je de juiste omstandigheden creëert.
Een groot deel van de alkalimetalen heeft een laag smeltpunt. Rubidium en Francium zitten ook rond dat punt. Natrium en Kalium zitten ook onder de 100 graden ergens. Lithium is de enige uitschieter.quote:
Fristiquote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een groot deel van de alkalimetalen heeft een laag smeltpunt. Rubidium en Francium zitten ook rond dat punt. Natrium en Kalium zitten ook onder de 100 graden ergens. Lithium is de enige uitschieter.
En dat is maar goed ook, laptopbatterijen met de consistentie van een pakje Fristi lijkt me onwenselijk.
Oh man. Koude Chocomel. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat voor de laatste keer was.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FristiZeg dan tenminste Chocomel
Chocolaquote:Op zondag 11 januari 2015 00:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FristiZeg dan tenminste Chocomel
hey insoquote:
Ik ben nieuwsgierig, maar huiverig. Tot nu toe heeft Hollywood maar zeer weinig kijkbare biopics kunnen afleveren.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:25 schreef LittleBrownie het volgende:
The Theory of Everything, gotta see
bohhquote:Op zondag 11 januari 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Koude Chocomel. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat voor de laatste keer was.
Hawking heeft wel een Hollywood levenquote:Op zondag 11 januari 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig, maar huiverig. Tot nu toe heeft Hollywood maar zeer weinig kijkbare biopics kunnen afleveren.
Top top, met jou?quote:
Directed by: Michael Bay.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hawking heeft wel een Hollywood leven
oh godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |