SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Waarom zou hij geen PS4 hebben trouwens?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij kan al mijn munten krijgen als hij deze winter nog oprot uit EindhovenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Te lui om naar de winkel te gaan denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen PS4 hebben trouwens?![]()
Geen geld?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen PS4 hebben trouwens?![]()
Hoi Zakaria, welkomquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:11 schreef SunGym het volgende:
Niet iedereen krijgt alle nieuwste gadgets van pappie en mammie als ze het handje ophouden![]()
![]()
Jammer dat skills niet geupgrade worden in FUT. Na Kishna nu ook Bolasie 5* in H2HEr zijn wel heel veel LWs met 5* nu.
![]()
Who the fuck cares?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat skills niet geupgrade worden in FUT. Na Kishna nu ook Bolasie 5* in H2HEr zijn wel heel veel LWs met 5* nu.
![]()
Ik speel het wel, maar lekker offline zodat ik kutjochies met rijke pappa's zoals jou niet tegen komquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik.
Speel je ook FUT of zit je hier alleen om te trollen/iedereen te beledigen?![]()
Mijn vader is overleden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:35 schreef SunGym het volgende:
[..]
Ik speel het wel, maar lekker offline zodat ik kutjochies met rijke pappa's zoals jou niet tegen kom![]()
Niet echt, je zit duidelijk op het verkeerde forum.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:37 schreef SunGym het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses dan. Maar de rest van die lui hier zijn wel zo.![]()
Uhm wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Net even voor 500 euro aan FIFA points gekregen van me ouders.
NiceWtf moet je daarmee dan?
![]()
Onze kat was overleden (geen knappe kat) en als troost kreeg ik 100 euro aan Fifa coins; zo'n 5.000.000 coins. Ga denk ik IF Rooney price fixenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Net even voor 500 euro aan FIFA points gekregen van me ouders.
Nice![]()
snel zijn kaartjes kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf Junior Malanda schijnt overleden te zijn bij een auto ongeluk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nice.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onze kat was overleden (geen knappe kat) en als troosy kreeg ik 100 euro aan Fifa coins; zo'n 5.000.000 coins. Ga denk ik IF Rooney price fixen
Altijd leuk zon maandelijkse FUT bijdrage.![]()
Gecondoleerd met je kat, maar mooi dat je er 5 miljoen munten aan overgehouden hebt!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onze kat was overleden (geen knappe kat) en als troosy kreeg ik 100 euro aan Fifa coins; zo'n 5.000.000 coins. Ga denk ik IF Rooney price fixenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Zieke geesten hieroquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je kat, maar mooi dat je er 5 miljoen munten aan overgehouden hebt!![]()
Kat kan je gewoon nieuw kopen, maar die coins steek ik lekker in mijn pocket!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je kat, maar mooi dat je er 5 miljoen munten aan overgehouden hebt!![]()
Noem je je nieuwe kat zeker Rooney?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kat kan je gewoon nieuw kopen, maar die coins steek ik lekker in mijn pocket!Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zijn broertje heet al 'IF' so it would only make sensequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Noem je je nieuwe kat zeker Rooney?![]()
maar alleen als het weer een niet-mooie kat is he hahahahaha Rooney is ook niet mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn broertje heet al 'IF' so it would only make senseMaar diep van binnen lach ik.![]()
Nee, idd. Als het een knappe kat wordt dan noem ik hem/haar Kiidquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
maar alleen als het weer een niet-mooie kat is he hahahahaha Rooney is ook niet mooi![]()
Of Yolanthe Sneijder-Cabauquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, idd. Als het een knappe kat wordt dan noem ik hem/haar KiidMaar diep van binnen lach ik.![]()
Wat is dat toch met die Afrikaanse profvoetballers
Edit: laat maar, hij is alleen maar zwartMaar diep van binnen lach ik.![]()
Haha wat? Komt een beetje raar over ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat is dat toch met die Afrikaanse profvoetballers
Edit: laat maar, hij is alleen maar zwart![]()
![]()
Ja, ik was in de war doordat hij naar Zuid Afrika ging voor stage. Maar was met zijn club dus. Het is wel opvallend dat veel Afrikaanse voetballers vroegtijdig het leven latenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha wat? Komt een beetje raar over ditMaar diep van binnen lach ik.![]()
Best bizar dat mensen 400k+ gaan betalen alleen maar omdat hij overleden is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
huuuuuu confettiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:25 schreef Confetti het volgende:
Ze nemen de een zijn dood is de ander zijn brood wel heel letterlijk.![]()
![]()
Ik belde net mijn ouders huilend op, nu mag ik voor 2 miljoen coins kopen op vipcoinsfifaquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Die gast moet wel heel knap zijn als ie zoveel waard is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vitesse krijgt ook een paar miljoen
Cashingsky
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beter trappen ze je het huis uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik belde net mijn ouders huilend op, nu mag ik voor 2 miljoen coins kopen op vipcoinsfifa![]()
woo jij durft wel wil jij onze nieuwe leider worden?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Overigens best prima dat Ajax en PSV even resp Schalke en Celtic wegzetten
jaja oefenwedstrijd,maar tochDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee ik kan mijn eigen reet wel vegen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
woo jij durft wel wil jij onze nieuwe leider worden?![]()
Benieuwd hoeveel fifa coins hij daarvoor krijgt van zijn ouders. Nooit van die kerel gehoord trouwensquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Palmieri 2 goals voor Bastia tegen PSG.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zelder zo gelachen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel fifa coins hij daarvoor krijgt van zijn ouders. Nooit van die kerel gehoord trouwens![]()
Zoooooo jezus. Fucking rijk gelijk of noh?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Clubs straks? Kami is ook inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoooooo jezus. Fucking rijk gelijk of noh?![]()
![]()
Ja, ik krijg bijna 2x de prijs wat ik heb betaald. Dat is dus een best goed pack.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoooooo jezus. Fucking rijk gelijk of noh?![]()
2.5 miljoen hebben en hier blij mee zijn. Aandoenlijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik krijg bijna 2x de prijs wat ik heb betaald. Dat is dus een best goed pack.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Op dat account staat niks dus ja, dan mag ik best blij zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
2.5 miljoen hebben en hier blij mee zijn. Aandoenlijk wel![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ga voortaan geen spelers meer discarden, maar gewoon houden, en dan wachtenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Die hype met overleden spelers is altijd wel bizar..maar dit slaat echt alles..
[ afbeelding ]Maar diep van binnen lach ik.![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Die hype met overleden spelers is altijd wel bizar..maar dit slaat echt alles..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tot ze oversteken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ga voortaan geen spelers meer discarden, maar gewoon houden, en dan wachtenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Soms worden random silvers en bronzes heel duur. Daar heb ik gisteren ook weer van geprofiteerd door Cadamuro te verkopen voor 15k.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ga voortaan geen spelers meer discarden, maar gewoon houden, en dan wachten![]()
Waar komen al die coins vandaan joh..zie echt wel 100 Malanda's met bids boven de 900k voor mijn gevoel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, of een lantarenpaal tegenkomen. Het is zo te zien nog veel effectiever dan IF's tradenquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
van 2200 naar 2200000 in een uurtjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, of een lantarenpaal tegenkomen. Het is zo te zien nog veel effectiever dan IF's tradenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit was wel een extreme..meeste gaan "maar" voor 900kquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
van 2200 naar 2200000 in een uurtjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
veel mensen kopen goedkoop coins.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Waar komen al die coins vandaan joh..zie echt wel 100 Malanda's met bids boven de 900k voor mijn gevoelGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Uiteraard, maar dan nog...dit is gewoon zo bizar vaag. Speler overleden, laten we massaal een miljoen ofzo teveel gaan betalen en dat x het aantal kaarten op de markt. We hebben het hier gewoon over miljarden coins die er in totaal op Malanda worden geboden vandaag. En over een paar dagen is het grootste deel daarvan verdampt. Nu ik er zo over nadenk werkt het nog wel handig om wat coins uit het spel te spoelenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
veel mensen kopen goedkoop coins.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Durf zelf alleen fifapoints te kopen waarschijnlijk is de pakkans om goedkoop coins te kopen zo klein dat vele mensen gewoon miljoenen coins kopen voor relatief weinig geld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan nog...dit is gewoon zo bizar vaag. Speler overleden, laten we massaal een miljoen ofzo teveel gaan betalen en dat x het aantal kaarten op de markt. We hebben het hier gewoon over miljarden coins die er in totaal op Malanda worden geboden vandaag. En over een paar dagen is het grootste deel daarvan verdampt. Nu ik er zo over nadenk werkt het nog wel handig om wat coins uit het spel te spoelenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ja, dat snap ik ook wel zoals ik al zei. Maar die mensen die lekker goedkoop coins halen spoelen nu ook gewoon 15 tot 20 euro per kaart door het putje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Durf zelf alleen fifapoints te kopen waarschijnlijk is de pakkans om goedkoop coins te kopen zo klein dat vele mensen gewoon miljoenen coins kopen voor relatief weinig geld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een armoede. Hebben je ouders geen geld voor een console en fifa points ofzo? Houden ze niet van je?quote:![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:54 schreef DePresident. het volgende:
En Junior Malanda is overleden.
Auto-ongeluk.![]()
RIP
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dexterquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe serie nodig. Heeft iemand nog een lijstje? sherlock doet het nog steeds niet..![]()
grapjas!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een armoede. Hebben je ouders geen geld voor een console en fifa points ofzo? Houden ze niet van je?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
BLASPHEMY!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde mijn IF Serero eigenlijk nooit verkopen, maar hij wordt gepricefixed en ik heb hem verkocht voor 250k.![]()
Wat had je besteld?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Kiid het volgende:
Macdonalds halen in drive in en 10 minuten later thuis opeten, worst...idea...ever___!
![]()
Lekkere koude kleffe bendequote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Kiid het volgende:
Macdonalds halen in drive in en 10 minuten later thuis opeten, worst...idea...ever___!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoop dat je Rennie in huis hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Kiid het volgende:
En godverdomme de zoetzure saus vergeten, de hele reden waarom ik naar die toko gaquote:
@DS2
Ik had Mcnuggets menu gehaald en mijn broertje een milkshake.![]()
En degene met wie je afstudeert dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
En godverdomme de zoetzure saus vergeten, de hele reden waarom ik naar die toko ga
@DS2
Ik had Mcnuggets menu gehaald en mijn broertje een milkshake.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
En degene met wie je afstudeert dan?![]()
Misschien de kinderen van onze kinderen idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat wij het afstuderen van DS2 gaan meemaken![]()
Wilde eigenlijk deze week niks meer openen en alle coins opsparen voor toty, maar toch blij dat ik het niet kon weerstaan. IF Clichy, Luis Felipe en een IF silver!! in +- 25 gouden packs
Voor het eerst dat ik ook eens geluk heb met packs openen. Al had ik dat liever voor volgende week bewaard :p
Malanda overigens al naar 90k gedaald, je zou hem maar voor 900 k hebben gekocht![]()
![]()
2 dagen premium packs zilver openen en ik heb een IF MCCormick GK Plymouth Argyle.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Die wil ik juist net hebben. Maar ik wacht wel tot de crash.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:25 schreef Donaldo het volgende:
Wilde eigenlijk deze week niks meer openen en alle coins opsparen voor toty, maar toch blij dat ik het niet kon weerstaan. IF Clichy, Luis Felipe en een IF silver!! in +- 25 gouden packs
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik ook eens geluk heb met packs openen. Al had ik dat liever voor volgende week bewaard :p
Malanda overigens al naar 90k gedaald, je zou hem maar voor 900 k hebben gekochtEn verder?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:31 schreef Wilskracht het volgende:
2 dagen premium packs zilver openen en ik heb een IF MCCormick GK Plymouth Argyle.![]()
ik heb m meteen op de TL gezet voor laagste bin, speel toch niet met silvers. Is die silver cup nog bezig?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wil ik juist net hebben. Maar ik wacht wel tot de crash.![]()
Ja, nog tot morgen dacht ik. Maar ik kan geen potje meer spelen, teveel lag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:35 schreef Donaldo het volgende:
[..]
ik heb m meteen op de TL gezet voor laagste bin, speel toch niet met silvers. Is die silver cup nog bezig?![]()
McCormack is bijna niets waard dus hij mag voorlopig blijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wil ik juist net hebben. Maar ik wacht wel tot de crash.
[..]
En verder?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Dat bedoelde ik eigenlijk niet, maar als je voor 2 dagen silver premium packs koopt krijg je vast wel spelers die iets waard zijn. Daar was ik benieuwd naar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:54 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
McCormack is bijna niets waard dus hij mag voorlopig blijven.![]()
Anders schrikt je vriendin zeker?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:50 schreef Kiid het volgende:
Ik ga het licht weer uit doen hier, trusten boys!![]()
Zaha in een premium silver pack. Eat your heart out DS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb ineens 1 miljoen extra (950K) op mijn acc.
Kreeg wel een mail van paypal dat ik 15 euro lichter was, maar dat is vast een foutje ofzo
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 01:03:04 ]![]()
Hee! Dat heb ik ook, vreemd.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ineens 1 miljoen extra (950K) op mijn acc.
Kreeg wel een mail van paypal dat ik 15 euro lichter was, maar dat is vast een foutje ofzo![]()
![]()
Yedlin 30k nog niet verkochtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk niet, maar als je voor 2 dagen silver premium packs koopt krijg je vast wel spelers die iets waard zijn. Daar was ik benieuwd naar.
Jonhson rb 8.9k voor weinig verkocht.
En de klapper is Muriel staat nu op de transferlijst voor 229kGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Jij bent nieuw bij FIFA.. Dat is de dag waar elke FUTer naar uitkijkt natuurlijk..quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 11:05:28 ]![]()
Oh jongen tochquote:Oussama Assaidi neemt deze maand mogelijk afscheid van het Engelse voetbal. De 26-jarige aanvaller wordt door Liverpool verhuurd aan Stoke City, maar komt daar amper aan voetballen toe en is volgens de Daily Mail al in gesprek met Al-Ahli uit de Verenigde Arabische Emiraten.![]()
![]()
Maaskantje schijnt toch geinteresseerd te zijn in Ligeon lees ik netquote:Ondanks wat die Rutjes zei. Daarnaast lijken alle pijlen op die Guyon Fernandez te zijn gericht die liever ergens anders heen wil
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel mij watquote:Op zondag 11 januari 2015 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maaskantje schijnt toch geinteresseerd te zijn in Ligeon lees ik netOndanks wat die Rutjes zei. Daarnaast lijken alle pijlen op die Guyon Fernandez te zijn gericht die liever ergens anders heen wil
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren 2x Koulibaly in een pack gehad (waarvan 1x in een gold pack en 1x in een silver pack) en nu in een premium silver pack.![]()
Heb je m kapotgemaakt?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren 2x Koulibaly in een pack gehad (waarvan 1x in een gold pack en 1x in een silver pack) en nu in een premium silver pack.![]()
Niet echt...TOTS periode is veel leuker. Heb je tenminste betaalbare spelersquote:Op zondag 11 januari 2015 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent nieuw bij FIFA.. Dat is de dag waar elke FUTer naar uitkijkt natuurlijk..![]()
Maver bedoel je? Ik hoorde via via dat Yvonne hem zwakbegaafd noemdequote:Op zondag 11 januari 2015 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik moest de hele tijd aan die post van ... denken.![]()
![]()
ohoho yvonne voor t gerecht!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maver bedoel je? Ik hoorde via via dat Yvonne hem zwakbegaafd noemde![]()
Permban danquote:Op zondag 11 januari 2015 12:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maver bedoel je? Ik hoorde via via dat Yvonne hem zwakbegaafd noemdeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan komen er zoveel overrated spelers, is niet leuk meerquote:Op zondag 11 januari 2015 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet echt...TOTS periode is veel leuker. Heb je tenminste betaalbare spelers![]()
Dit dus. Toty is toch niet te betalen. Hoog uit een verdediger.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet echt...TOTS periode is veel leuker. Heb je tenminste betaalbare spelersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
SIF Perisic is echt enorm goed op LFKan alles, dribbelen, trucen, passen, schieten, tweebenig en scoort nog het meest met de kop. Mocht iemand over hem twijfelen
![]()
![]()
Enige interessante aan TOTY is de crash en het investeren..rest boeit me idd weinig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Samen met IF Choupo en IF De Bruyne. Bohhh fapfapquote:Op zondag 11 januari 2015 12:46 schreef StijnDa het volgende:
SIF Perisic is echt enorm goed op LFKan alles, dribbelen, trucen, passen, schieten, tweebenig en scoort nog het meest met de kop. Mocht iemand over hem twijfelen
![]()
Vorig jaar scoorde ik echt vaak uit headers..dit jaar bijna nooit. Al speel ik nu ook niet echt meer met kopsterke spelers inmiddels.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:46 schreef StijnDa het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan Shaqiri op de andere vleugel?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Samen met IF Choupo en IF De Bruyne. Bohhh fapfap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Malanda CDMquote:Op zondag 11 januari 2015 12:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Samen met IF Choupo en IF De Bruyne. Bohhh fapfap![]()
![]()
Vergeet de upgrades nietquote:Op zondag 11 januari 2015 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd in de transfers dan in het TOTY. Maar ik ga vast wel weer wat packs openen.![]()
![]()
Benieuwd of ze dit jaar hetzelfde gaan doen met de IF's. IF Tevez kopen kan een paar ton winst opleveren als ze hetzelfde doen als vorig jaar, het kan de kaart ook redelijk waardeloos maken als een UP gelijkgetrokken wordt aan de IF en verder niks.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Neem aan dat ze wel hetzelfde doen als vorig jaar. Daarvoor werden we gewoon genaaid met de betreffende IF's, hadden ze vorig jaar eindelijk door.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dit jaar hetzelfde gaan doen met de IF's. IF Tevez kopen kan een paar ton winst opleveren als ze hetzelfde doen als vorig jaar, het kan de kaart ook redelijk waardeloos maken als een UP gelijkgetrokken wordt aan de IF en verder niks.
Ik zou niet direct voor IF Tevez gaan85 is al hoog in de Serie A, geen zekerheidje voor een UP vrees ik. Lacazette daarentegen..
![]()
![]()
Wat vind jij van zijn (S)IF kaart? Wellicht leuk om hem te koppelen in een spitsenduo aan Griezmann (IF of SIF)quote:Op zondag 11 januari 2015 13:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel hetzelfde doen als vorig jaar. Daarvoor werden we gewoon genaaid met de betreffende IF's, hadden ze vorig jaar eindelijk door.
Ik zou niet direct voor IF Tevez gaan85 is al hoog in de Serie A, geen zekerheidje voor een UP vrees ik. Lacazette daarentegen..
Niet mee gespeeldquote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat vind jij van zijn (S)IF kaart? Wellicht leuk om hem te koppelen in een spitsenduo aan Griezmann (IF of SIF)Zou ongetwijfeld een fijn dynamisch duo worden, maar in mijn speelstijl zet ik er liever Benzema of Cavani naast
![]()
![]()
dat triplelinkquote:Op zondag 11 januari 2015 13:26 schreef StijnDa het volgende:
Definitief, Bony naar City. Ben benieuwd.![]()
![]()
Geen last van de workrates op het middenveld of werken die player instructions genoeg om dat te compenseren?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ben benieuwd hoe warm hij de bank kan houden ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:26 schreef StijnDa het volgende:
Definitief, Bony naar City. Ben benieuwd.![]()
Totaal geen last van, gebruik geen player instructions want ik weet nooit wat ik nou eigenlijk wil.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van de workrates op het middenveld of werken die player instructions genoeg om dat te compenseren?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Assaidi naar Al Ahli dus misschien, weet niet of die nu al extra duur is.. Zo niet, doe er je voordeel mee![]()
![]()
Een opblaas krokodil!quote:Op zondag 11 januari 2015 13:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Totaal geen last van, gebruik geen player instructions want ik weet nooit wat ik nou eigenlijk wil.![]()
Ik heb hem met SIF Griezman en daarachter IF Payet. Zeker een aanrader, het enige nadeel soms is hun strength.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat vind jij van zijn (S)IF kaart? Wellicht leuk om hem te koppelen in een spitsenduo aan Griezmann (IF of SIF)![]()
Net gekocht voor 25Kquote:Op zondag 11 januari 2015 12:46 schreef StijnDa het volgende:
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Volgens mij was er gisteren gewoon sprake van een korte bubble. Mensen in laten zich gek maken, en betalen veel te veel.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:18 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kan dat Malanda gister nog bijna een miljoen was en nu 30k? Wat doen mensen hier mee en waarom?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF KosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had inmiddels dit gemaakt, onafhankelijk van jouw postquote:Op zondag 11 januari 2015 13:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hem met SIF Griezman en daarachter IF Payet. Zeker een aanrader, het enige nadeel soms is hun strength.
Eerste wedstrijd een overtuigende 0-0 mee gespeeld
Benzema ipv Griezquote:Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had inmiddels dit gemaakt, onafhankelijk van jouw post
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd een overtuigende 0-0 mee gespeeldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Debuchy weerquote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Nog een Arsenal verdediger geblesseerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan nog liever dat blinde paard Bellerinquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bell? Ken ik niet.. Is je spatie midsentence kapot gegaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan nog liever dat blinde paard Bellerin![]()
Hoi. Ik was een weekje op wintersportvakantie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Fijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef DuTank het volgende:
Hoi. Ik was een weekje op wintersportvakantie.![]()
Ik vind het een fijne formatie, maar het is wel handig om LM/RM's te hebben die ook wat kunnen verdedigenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd een overtuigende 0-0 mee gespeeldOf een back op die positie, werkt ook wel aardig. Alba/ Alves oid.
Asamoah kan op LM, als je je Juve verdediging naar links verplaatst.![]()
Cuadrado + Ibarbo erin?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd een overtuigende 0-0 mee gespeeld
En waarom toch altijd die IF Bonucci ipv Barzagli ? :p![]()
Ik heb dit teamquote:Op zondag 11 januari 2015 14:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd een overtuigende 0-0 mee gespeeld![]()
![]()
Welkom terug, miste je alquote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef DuTank het volgende:
Hoi. Ik was een weekje op wintersportvakantie.
Na 2 wedstrijden nog steeds 0 goals. Wat een faal Doumbia en Musa te vervangen voor deze 2 koekenbakkers zeg. Doe nog een paar potjes, en dan haal ik Benzema maar van stal idd.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Cavani kan ook nogquote:Op zondag 11 januari 2015 15:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Na 2 wedstrijden nog steeds 0 goals. Wat een faal Doumbia en Musa te vervangen voor deze 2 koekenbakkers zeg. Doe nog een paar potjes, en dan haal ik Benzema maar van stal idd.Allround goed genoeg, maar zeker de meest efficiënte / doelgerichte spits die ik heb gehad dit jaar.
![]()
Zeker nooit met Matri gespeeld?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Cavani kan ook nogAllround goed genoeg, maar zeker de meest efficiënte / doelgerichte spits die ik heb gehad dit jaar.
![]()
![]()
Tja, hij staat bij mij zooo vaak op de goede plek om de bal er in te knallen. Geen pace/finishing/strength nodig bij hemquote:Op zondag 11 januari 2015 15:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
edit; 73 shooting, 71 phy![]()
![]()
![]()
Krijg een penalty, wissel van nemer. Die blijft zolang bij de bal staan zodat ik hem niet meer kan nemenOp het moment dat het balkje begint te lopen neemt die hem vanzelf
![]()
![]()
Moet zeggen dat die Griezmann wel heerlijk wegdribbelt hoor. Als een dartel veulen in de wei die de eerste zonnige lentedag begroet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Cavani kan ook nogAllround goed genoeg, maar zeker de meest efficiënte / doelgerichte spits die ik heb gehad dit jaar.
Ik kijk het nog even aan. Cavani is inderdaad een goed alternatief, bij gebrek aan coins voor IbraMaar diep van binnen lach ik.![]()
Of SIF Mauriquote:
Beiden 1 goal en 1 assist nu. Zou liever SIF Mauri zien, die IF is al erg goed voor zijn (bijna discard) prijs.![]()
Nog geen plannen, maar ik kan wel denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dn Zhano, Trapz of andere, nog clubs plannen vandaag?![]()
Wat voor tijd dacht je aan, dan kan ik er rekening mee houden.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog geen plannen, maar ik kan wel denk ik.![]()
Hangt meer van de anderen af... Meestal beginnen we ergens rond 9-10.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat voor tijd dacht je aan, dan kan ik er rekening mee houden.![]()
Heeft hij het vrijdag af laten weten?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:01 schreef Zhano het volgende:
Beter komt die kut-Kami ook gewoon als ie zegt dat ie komt![]()
Nee gister.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heeft hij het vrijdag af laten weten?![]()
Gepromoveerd naar Div 5. Gister ging het minder, maar alsnog wel wat punten gepakt richting Div 4quote:![]()
![]()
Klinkt top, vanavond ben ik er bij!quote:Op zondag 11 januari 2015 16:12 schreef Zhano het volgende:
Oh ja, wieisboos deed gister mee en we speelden met Feyenoord kit/badge!![]()
![]()
![]()
Top, heb nog wat kopgoals nodigquote:Op zondag 11 januari 2015 16:13 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klinkt top, vanavond ben ik er bij!![]()
![]()
kan na barca atletico denk ik wel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
11uquote:Op zondag 11 januari 2015 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe laat is dat in normale mensen tijd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi zoquote:
Was wel chaos. 1 op 2 januari een nacht overgeslagen en toen 3 op 4 januari om 2.00 vertrokken. Weer een nachtje overgeslagen eigenlijk. Vandaag om 6.00 vertrokken 13.30 thuis. In Duitsland flink gas gegevenStukje 240 gereden nog. Ik ben echt stoer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lol, Totti maakt de 2-2 tegen Lazio, krijgt een telefoon van een verzorger ofzo, stuurt een tweetje/berichtje en maakt een selfie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ooit 1 keer 215 gereden. Ik blies de uitlaat op dat moment op. Auto kwam een week later verrassend genoeg de APK keuring niet door. Maar ik heb wel geleefd, net als jijquote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi zo
Was wel chaos. 1 op 2 januari een nacht overgeslagen en toen 3 op 4 januari om 2.00 vertrokken. Weer een nachtje overgeslagen eigenlijk. Vandaag om 6.00 vertrokken 13.30 thuis. In Duitsland flink gas gegevenStukje 240 gereden nog. Ik ben echt stoer.
Cuadrado goal en assist al. Schijnt op CF/CAM te spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tadic op de bankquote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Elia meteen basis, benieuwd of ie er nog wat van bakt
Wel 5 oud-Eredivisiespelers in de basis bij deze wedstrijd. En dan nog Tadic op de bank en Yoshida die er niet bij is nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima weekje voor een paar toffe IF'squote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Cuadrado goal en assist al. Schijnt op CF/CAM te spelen.
Elke dag![]()
Dat is mooi kut dan. Liever gewoon RWquote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Cuadrado goal en assist al. Schijnt op CF/CAM te spelen.![]()
Ik wil hem op LW, dan kan ik een team maken met hem, Jackson en Quaresmaquote:
Al zou ik liever een IF Quaresma LW hebben en Cuadrado RW, maarja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LF volgens Flashscorequote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil hem op LW, dan kan ik een team maken met hem, Jackson en Quaresma
Al zou ik liever een IF Quaresma LW hebben en Cuadrado RW, maarjamaar weer afwachten wat ze er bij EA van maken
![]()
Welke fox zender?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Elia meteen basis, benieuwd of ie er nog wat van bakt![]()
Meermaals, toevallig 3 weken terug nogquote:Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een review artikel geschreven trouwens? #dtv
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een paar op hookers.nlquote:Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een review artikel geschreven trouwens? #dtvMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
en kut, 2-2 geëindigd..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
"Wilde geen AZ-sjaaltje om tijdens de sex. Heb me aangekleed en ben weggegaan, wat een aanfluiting".quote:![]()
"voor mij geen herhalingsgevaar"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Wilde geen AZ-sjaaltje om tijdens de sex. Heb me aangekleed en ben weggegaan, wat een aanfluiting".Maar diep van binnen lach ik.![]()
wtf smleno van de dag
Compleet random..zocht hem even op omdat ik er nog eentje in mijn club wilde hebben en toen stond deze BIN er
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:05 schreef Tim86 het volgende:
wtf smleno van de dag
[ afbeelding ]
Compleet random..zocht hem even op omdat ik er nog eentje in mijn club wilde hebben en toen stond deze BIN er![]()
![]()
Ik wist niet dat dit nog kon in FUT15.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:05 schreef Tim86 het volgende:
wtf smleno van de dag
[ afbeelding ]
Compleet random..zocht hem even op omdat ik er nog eentje in mijn club wilde hebben en toen stond deze BIN er![]()
ER IS HOOP!quote:Op zondag 11 januari 2015 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit nog kon in FUT15.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marcus Berg heeft er al 3 in liggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Godver, ik moet bij dit nummer steeds denken aan die pedo-opa (rip Toefjes) van Family Guy. Vooral het eerste stukje
![]()
![]()
Herbertquote:Op zondag 11 januari 2015 17:30 schreef Zhano het volgende:
Godver, ik moet bij dit nummer steeds denken aan die pedo-opa (rip Toefjes) van Family Guy. Vooral het eerste stukje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Cuadrado.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohh
Lacazette heeft er al 2 inliggen ook..binnen een half uur
PSN: DePresident_![]()
Bale is echt fucking goed in FUT.
Reus - Benzema - Bale
heerlijke voorhoede, middenveld wel beetje kut met Gundogan, James en Iniesta. Ik mis Yaya Toure gewoon als grote sterke breker op het middenveld.
Wel kampioen in divisie 3 geworden.![]()
![]()
Ja, het was wel spannend moet ik zeggenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer 215 gereden. Ik blies de uitlaat op dat moment op. Auto kwam een week later verrassend genoeg de APK keuring niet door. Maar ik heb wel geleefd, net als jij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hazard ipv Reus, Filipe Luis LB en Yaya LCM dan..in 433(4)quote:Op zondag 11 januari 2015 17:41 schreef Bakkes. het volgende:
Bale is echt fucking goed in FUT.
Reus - Benzema - Bale
heerlijke voorhoede, middenveld wel beetje kut met Gundogan, James en Iniesta. Ik mis Yaya Toure gewoon als grote sterke breker op het middenveld.
Wel kampioen in divisie 3 geworden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hazard ipv Reus, Filipe Luis LB en Yaya LCM dan..in 433(4)
Heb het zo staan. Centraal staan IF Benatia en Hummels met Weidenfeller (die niks klemt) als goalie.
Omgooien naar dit is wel bruut, maar dan Chiellini en Carvajal op 6chem.![]()
![]()
Toure ook geen max chem bij die bovenste. (edit: daar stond eerst een ander plaatje)quote:Op zondag 11 januari 2015 17:52 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het zo staan. Centraal staan IF Benatia en Hummels met Weidenfeller (die niks klemt) als goalie.
Omgooien naar dit is wel bruut, maar dan Chiellini en Carvajal op 6chem.
[ afbeelding ]
Die hierboven heeft wat teveel Real
En ik vind Hart beter/fijner dan Courtois dit jaar
Of zoiets, al vond ik NIF Lloris dikke poep
Modric kan je straks vervangen voor Enzo Perez in dat onderste team voor nog wat meer balans.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enzoquote:Op zondag 11 januari 2015 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Modric kan je straks vervangen voor Enzo Perez in dat onderste team voor nog wat meer balans.![]()
![]()
Die gast is echt goed. Laat hem vaak invallen als RCM ipv Gabi en dat is echt zo vaak beslissend. Hij heeft ook een hidden strength stat van 90 voor mijn gevoel..beukt iedereen van de bal af. Denk door zijn aggression ofzoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTY is trending topic in Nederland
Elke dag![]()
kut vent. ik pleit voor Cambuur kits voor de volgende keerquote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wow, ik herkende je bijna niet zonder je Feyenoord-kit![]()
Haha, hell no.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kut vent. ik pleit voor Cambuur kits voor de volgende keer![]()
Als ik nog wat coins over heb na mijn TOTY inkopen ook maar wat Otamendi's inslaan. Bazige stats, maar op h2h nog veel baziger en dus grote kans op een UP. In h2h is hij ook een stuk sneller
En een geile link met Enzo Perez straks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#tradenalstim86quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nog wat coins over heb na mijn TOTY inkopen ook maar wat Otamendi's inslaan. Bazige stats, maar op h2h nog veel baziger en dus grote kans op een UP. In h2h is hij ook een stuk sneller
En een geile link met Enzo Perez straks.![]()
Met Benzema draait het inderdaad een heel stuk beter. Vind SIF Lacazette wel een erg goede spits, bevalt uitstekend. Met dank aan Tim voor de suggestie
Beetje kleinquote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef Tim86 het volgende:
En een geile link met Enzo Perez straks.En belachelijk lage sprint speed. Maar goed, als hij geUPt wordt heb je er vast winst aan.
![]()
Ja, hoop dat hij max 11k is straks en dan is het wel de moeite waard. Stijgt sowieso wel en met een UP stijgt hij zelfs hard. In h2h heeft hij 74 en 71 bij acc en sprint speed nu geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje kleinEn belachelijk lage sprint speed. Maar goed, als hij geUPt wordt heb je er vast winst aan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Met Benzema draait het inderdaad een heel stuk beter. Vind SIF Lacazette wel een erg goede spits, bevalt uitstekend. Met dank aan Tim voor de suggestie![]()
Lacazette IRL is ook on fire
En vandaag dus weer +2.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb niet eens zin meer om te tradenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje kleinEn belachelijk lage sprint speed. Maar goed, als hij geUPt wordt heb je er vast winst aan.
Maatje van me liet dit weekend trots zijn nieuwe team zien. Ik vroeg hoeveel coins hij gekocht had. Zijn antwoord: 2 miljoen
De charme is er van af.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik ook gedaan. Niet in 1x, maar in totaal inmiddels wel zo'n beetje. Geen zin om te tradenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin meer om te tradenMaatje van me liet dit weekend trots zijn nieuwe team zien. Ik vroeg hoeveel coins hij gekocht had. Zijn antwoord: 2 miljoen
De charme is er van af.
![]()
XI Barcelona - Bravo, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suárez, Neymar. #baratl
XI Atlético - Moyá; Juanfran, Godín, Giménez, Jesús Gámez; Gabi, Tiago, Koke, Arda; Griezmann, Mandzukic. #baratlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voorheen was je een held als je een team met zwarte kaartjes had. Nu een cheater in de ogen van de tegenstanders.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Niet in 1x, maar in totaal inmiddels wel zo'n beetje. Geen zin om te traden
Maar nu geen verbittering meer. Morgen weer het begin van 40 verse werkuren
Tijden veranderen, helaas. Vroeger kon je het hele jaar door je coins verkopen voor 9/10 euro per 100.000 en nu heb je er een miljoen voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Voorheen was je een held als je een team met zwarte kaartjes had. Nu een cheater in de ogen van de tegenstanders.
Maar nu geen verbittering meer. Morgen weer het begin van 40 verse werkuren
Ik heb er ook weer zin in en ze gaan ook strenger worden op mijn werk wat betreft de werktijden![]()
![]()
ik heb geen sport1quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef Tim86 het volgende:
XI Barcelona - Bravo, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suárez, Neymar. #baratl
XI Atlético - Moyá; Juanfran, Godín, Giménez, Jesús Gámez; Gabi, Tiago, Koke, Arda; Griezmann, Mandzukic. #baratl![]()
Mooie URL hebben ze weerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd tijd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |