SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Waarom zou hij geen PS4 hebben trouwens?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij kan al mijn munten krijgen als hij deze winter nog oprot uit EindhovenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Te lui om naar de winkel te gaan denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen PS4 hebben trouwens?![]()
Geen geld?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen PS4 hebben trouwens?![]()
Hoi Zakaria, welkomquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:11 schreef SunGym het volgende:
Niet iedereen krijgt alle nieuwste gadgets van pappie en mammie als ze het handje ophouden![]()
![]()
Jammer dat skills niet geupgrade worden in FUT. Na Kishna nu ook Bolasie 5* in H2HEr zijn wel heel veel LWs met 5* nu.
![]()
Who the fuck cares?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat skills niet geupgrade worden in FUT. Na Kishna nu ook Bolasie 5* in H2HEr zijn wel heel veel LWs met 5* nu.
![]()
Ik speel het wel, maar lekker offline zodat ik kutjochies met rijke pappa's zoals jou niet tegen komquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik.
Speel je ook FUT of zit je hier alleen om te trollen/iedereen te beledigen?![]()
Mijn vader is overleden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:35 schreef SunGym het volgende:
[..]
Ik speel het wel, maar lekker offline zodat ik kutjochies met rijke pappa's zoals jou niet tegen kom![]()
Niet echt, je zit duidelijk op het verkeerde forum.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:37 schreef SunGym het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses dan. Maar de rest van die lui hier zijn wel zo.![]()
Uhm wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Net even voor 500 euro aan FIFA points gekregen van me ouders.
NiceWtf moet je daarmee dan?
![]()
Onze kat was overleden (geen knappe kat) en als troost kreeg ik 100 euro aan Fifa coins; zo'n 5.000.000 coins. Ga denk ik IF Rooney price fixenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Net even voor 500 euro aan FIFA points gekregen van me ouders.
Nice![]()
snel zijn kaartjes kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf Junior Malanda schijnt overleden te zijn bij een auto ongeluk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nice.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onze kat was overleden (geen knappe kat) en als troosy kreeg ik 100 euro aan Fifa coins; zo'n 5.000.000 coins. Ga denk ik IF Rooney price fixen
Altijd leuk zon maandelijkse FUT bijdrage.![]()
Gecondoleerd met je kat, maar mooi dat je er 5 miljoen munten aan overgehouden hebt!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onze kat was overleden (geen knappe kat) en als troosy kreeg ik 100 euro aan Fifa coins; zo'n 5.000.000 coins. Ga denk ik IF Rooney price fixenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Zieke geesten hieroquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je kat, maar mooi dat je er 5 miljoen munten aan overgehouden hebt!![]()
Kat kan je gewoon nieuw kopen, maar die coins steek ik lekker in mijn pocket!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je kat, maar mooi dat je er 5 miljoen munten aan overgehouden hebt!![]()
Noem je je nieuwe kat zeker Rooney?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kat kan je gewoon nieuw kopen, maar die coins steek ik lekker in mijn pocket!Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zijn broertje heet al 'IF' so it would only make sensequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Noem je je nieuwe kat zeker Rooney?![]()
maar alleen als het weer een niet-mooie kat is he hahahahaha Rooney is ook niet mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn broertje heet al 'IF' so it would only make senseMaar diep van binnen lach ik.![]()
Nee, idd. Als het een knappe kat wordt dan noem ik hem/haar Kiidquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
maar alleen als het weer een niet-mooie kat is he hahahahaha Rooney is ook niet mooi![]()
Of Yolanthe Sneijder-Cabauquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, idd. Als het een knappe kat wordt dan noem ik hem/haar KiidMaar diep van binnen lach ik.![]()
Wat is dat toch met die Afrikaanse profvoetballers
Edit: laat maar, hij is alleen maar zwartMaar diep van binnen lach ik.![]()
Haha wat? Komt een beetje raar over ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat is dat toch met die Afrikaanse profvoetballers
Edit: laat maar, hij is alleen maar zwart![]()
![]()
Ja, ik was in de war doordat hij naar Zuid Afrika ging voor stage. Maar was met zijn club dus. Het is wel opvallend dat veel Afrikaanse voetballers vroegtijdig het leven latenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha wat? Komt een beetje raar over ditMaar diep van binnen lach ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |