Nee nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu voor het eerst op markerpapier aan het kleuren. Op een uitgeprinte kleurplaat. Heb nu alleen af en toe zwarte strepen door mn kleuren heen van de print-inkt? Hebben anderen daar ook last van met uitgeprinte platen op markerpapier?
De "voorkant" tenminste daar ben ik altijd vanuit gegaanquote:
Ja idd. Neem aan dat het de bovenkant van het blok de goede kant is. Dus voor in de printer moet ik hem dan omdraaien.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
De "voorkant" tenminste daar ben ik altijd vanuit gegaan
Ik heb een tekenblok, dus ik scheur ze er altijd uit en let dan goed op welke kant voor zat.
Dat!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
De "voorkant" tenminste daar ben ik altijd vanuit gegaan
Ik heb een tekenblok, dus ik scheur ze er altijd uit en let dan goed op welke kant voor zat.
Probeer eens op de achterkant met je marker te kleuren dat verschil merk je wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd. Neem aan dat het de bovenkant van het blok de goede kant is. Dus voor in de printer moet ik hem dan omdraaien.
Ja dat gaat een stuk stroever en is een stuk minder mooi.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Probeer eens op de achterkant met je marker te kleuren dat verschil merk je wel.
Gaaf!!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat gaat een stuk stroever en is een stuk minder mooi.
Hij is klaar
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is klaar
[ link | afbeelding ]
Moet je ff bij BrandX zijn, die heeft een linkje naar een aantal digitale kleurboeken. Deze komt uit Magnificent Mosaicsquote:Op maandag 12 januari 2015 14:01 schreef Skoap het volgende:
[..]
Gaaf!!
Heb je die van internet gehaald, zo ja mag ik een linkje?
Tenzij je met de blender werkt, die gaat gek genoeg beter op de achterkantquote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is klaar
[ link | afbeelding ]
Hmm vreemd! Owja, daar moet ik nog steeds eens mee gaan oefenenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij je met de blender werkt, die gaat gek genoeg beter op de achterkant
Niet echt vreemd, die heeft nog losse inkt nodig. Daarom gaat het ook niet goed op marker papier.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:53 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie
[..]
Hmm vreemd! Owja, daar moet ik nog steeds eens mee gaan oefenen
Mooi!!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is klaar
[ link | afbeelding ]
Aha oké handig om te weten als ik wil gaan oefenenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet echt vreemd, die heeft nog losse inkt nodig. Daarom gaat het ook niet goed op marker papier.
Dankjequote:
ben ook nog steeds wel blij met de touchliits, zeker voor die prijs, al verschilt de 'fijne' punt soms wel per marker en zou ik het soms fijn vinden om dan van die opzetdingen te hebben die je bij de promarkers ook hebt, maar je kan niet alles hebben voor zo'n laag prijsjequote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Mooi!
Ik heb net mijn TouchLiits uitgezocht. Eerste indruk is goed! De (fijne) punt is iets dunner dan de Spectrum Noirs, dus dat is al fijn. Brede kant is hetzelfde. Ik denk dat de punten hetzelfde zijn als bij de promarkers
Oh echt? Ik vind dat de SN's een bredere punt hebben en/of dat ik met een Promarker (zonder nib) "fijner" kan kleuren.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind trouwens mijn Spectrum Noirs niet breder dan mijn Promarkers? Wel mis ik daar echt de nibs.
Leuk he potloodquote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef Cygne het volgende:
Al drie dagen bezig met een plaat. Nu op de helft en handkramp.
Haha ja dat is echt een verschil ja, potlood. Ben benieuwd!quote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef Cygne het volgende:
Al drie dagen bezig met een plaat. Nu op de helft en handkramp.
Ze heeft de link inmiddels.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moet je ff bij BrandX zijn, die heeft een linkje naar een aantal digitale kleurboeken. Deze komt uit Magnificent Mosaics
hey wat raar!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
De mijne komt vanavond af denk ik
Brand komt vast omdat het gratis is![]()
Je bent populair!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ze heeft de link inmiddels.
Ik heb nog nooit in zo'n korte tijd van zoveel verschillende users zo veel dm's en pm's gehad
Haha popi jopi hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in zo'n korte tijd van zoveel verschillende users zo veel dm's en pm's gehad
De spectrums zijn volgens mij wat zachter waardoor je sneller dikker kleurt. Tenminste want mij opviel toen ik weer met promarkers ging is dat die punt wat harder is.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind dat de SN's een bredere punt hebben en/of dat ik met een Promarker (zonder nib) "fijner" kan kleuren.
Steampunk-achtig. Gaaf hoor. Ik vind het prachtig om te zien. Maar er zitten ook altijd gezichten in dit soort platen en op een of andere manier verpruts ik het daarmee omdat ik nooit de juiste kleur weet te vinden. Ik krijg altijd roze biggetjes of mensen die aan geelzucht lijden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is fijn Nijna!
Ik ben heel blij met het eindresultaat van deze plaat![]()
[ afbeelding ]
Wel slecht licht, maar links gewoon op tafel en rechts tegen een lichtbron gehouden. In het echt zijn de kleuren nog veel mooier. Houd zo van deze stijl.
Super mooi en wow wat een werk!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
Ik krijg m niet goed op de foto, maar t geeft n aardig idee.
[ afbeelding ]
Mooi geworden! Die kleuren passen er ook goed bij!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is fijn Nijna!
[ afbeelding ]
Wel slecht licht, maar links gewoon op tafel en rechts tegen een lichtbron gehouden. In het echt zijn de kleuren nog veel mooier. Houd zo van deze stijl.
Geweldige kleurplaat.....mooi met de lichtbron er achter. De kleuren zijn nu veel feller!!!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is fijn Nijna!
[ afbeelding ]
Super plaat.....en wat een werk. Applause voor Cygnequote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
[ afbeelding ]
Wauw wat een gepriegel zeg! Gaaf hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
[ afbeelding ]
wow mooi!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is fijn Nijna!
[ afbeelding ]
gaaf!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
[ afbeelding ]
Waan-zin-nig!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
[ afbeelding ]
Gaaf zeg!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cygne, mooi!Wat een werk!!
Sunny:
https://www.pinterest.com/pin/522769469219502810/
http://karenalfafara.files.wordpress.com/2013/07/novou0111.jpg
http://fc06.deviantart.ne(...)n_by_Greenpuffle.png
o.a.
Mooi zeg dit effectquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Cygne mooi hoor![]()
Ik vind het bij bloemen ook mooi. Al kan het met markers ook wel, kijk mijn plaat. Nu minder duidelijk als in het echt.
Ik hou ervan, geometrische platen! mooiquote:Op zondag 11 januari 2015 13:58 schreef BrandX het volgende:
[..]!
ik blijf het dapper vinden dat jullie bij een kleur durven blijven. Ik vind dat zo enorm moeilijk
zelf van het weekend deze twee gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Even wat nieuwe kleuren getest![]()
Morgen kleuren met mijn HongKong stiften
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is klaar
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat is fijn Nijna!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Cygne het volgende:
Wauw xm!![]()
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:33 schreef automatic_ het volgende:
Wauw... Ik kan bijna niet geloven dat dat met potlood is gedaan
Echt heel mooi![]()
Je zou hem in moeten lijsten!
Prachtig!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Action bloemen nog een keer alleen nu met potlood
[ afbeelding ]
Tnx dat is niet wil maar licht geel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:45 schreef BrandX het volgende:
Heel mooi bubsel! Die witte randjes vind ik mooi gedaan.
Dank je, ik gebruik Faber Castell Polychromosquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prachtig!!
Je hebt t vast al 100x verteld, maar welke potloden gebruik je?
ah ok, is lastig zien vanaf mijn schermquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx dat is niet wil maar licht geel.
Dat is licht blauwquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ok, is lastig zien vanaf mijn scherm
edit: ik bedoel de binnenranden van de paarse bloemen he, niet de uiterste randen van de geel rode
Mooi!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Grotendeels met de TouchLiits gedaan. Ik vind ze fijn en helemaal voor dat geld!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Goed te weten dat ze bevallenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:01 schreef automatic_ het volgende:
Grotendeels met de TouchLiits gedaan. Ik vind ze fijn en helemaal voor dat geld!
[ afbeelding ]
Dit is echt super.......dit is kunst!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Action bloemen nog een keer alleen nu met potlood
[ afbeelding ]
Heel mooi automatic....ziet er super goed uit!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik hem, als lurker, ook mogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jup! Goede tipquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Fijn om te lezen dat de markers zo goed bevallen
Heb ik ook bij sommige boeken van Creative heaven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen niet met die markers kleuren in mijn Creative Haven boeken? Of ik doe het fout ofzo omdat ik al tijdje niet had gekleurd maar hij vloeit erg uit, net als bij die dunne boekjes van de Action.
Ohquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik ook bij sommige boeken van Creative heaven.
Vind ze ook echt fijn. De meeste kleuren ook iets soepeler op het papier (van 1 boekje dan wat ik tot nu toe heb uitgeprobeerd ermee) dan de Promarkers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Fijn om te lezen dat de markers zo goed bevallen
u heeft dmquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik hem, als lurker, ook mogen?
Leuk geworden! En snel gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:18 schreef roos94 het volgende:
Vandaag mn allereerste kleurboek binnengekregen en heb er al een aft is geen kunstwerk ofzo, ben hier niet fantastisch in
maar het is wel erg leuk om te doen
[ afbeelding ]
Ah. Ben eigenlijk wel benieuwd welke boeken dat zijn. Koop ik die niet. Aangezien ik alleen met mijn promarkers kleur.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik ook bij sommige boeken van Creative heaven.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar voor een eventuele volgende bestelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:39 schreef danic het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd welke boeken dat zijn.
Mijn Mehendi boek had het alleen bij de TouchLiits en heeft het niet bij spectrum noir of promarkers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ah. Ben eigenlijk wel benieuwd welke boeken dat zijn. Koop ik die niet. Aangezien ik alleen met mijn promarkers kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |