Ja duhquote:
Had je dat geld van die Pokémon spelletjes maar op de bank gezet dan had je nu mooi BF4 kunnen kopen.quote:
Pokémon >>>>>>>>>>>>>>>>>>> BF4quote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je dat geld van die Pokémon spelletjes maar op de bank gezet dan had je nu mooi BF4 kunnen kopen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je dat geld van die Pokémon spelletjes maar op de bank gezet dan had je nu mooi BF4 kunnen kopen.
Ik snap dat ook communiceren met digitale kogels erg eng voor je is.quote:
Gewoon inbeelden dat ik, eyp en datismijnmening jouw enemies zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
Ik ben in shooters nog slechter dan in haxball trouwens, dan weet je dat alvast.
Niks mis met datismijnmening.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon inbeelden dat ik, eyp en datismijnmening jouw enemies zijn.
Ik heb volgens mij met niemand hier ruzie.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh dacht dat je met hem ook eens ruzie had.
Nouja ruzie is niet het woord, maar gewoon grote meningsverschillen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij met niemand hier ruzie.
Valt wel mee. Sowieso kunnen we het op het gebied van dieren en jagen voor je plezier en zo wel goed met elkaar vinden.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja ruzie is niet het woord, maar gewoon grote meningsverschillen.
Daar ben ik ook op tegen. Hitler ook trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee. Sowieso kunnen we het op het gebied van dieren en jagen voor je plezier en zo wel goed met elkaar vinden.
quote:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:36 schreef deadprez het volgende:
Waar is dimm eigenlijk? Heb hem al een tijdje niet zien posten volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |