quote:
Zegeltjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor.
Maar die doe je waarschijnlijk al.
Wij hebben hier nog 20.000 punten liggen ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hele zak vol. Van Douwe Egberts.
Andersom dusquote:
Ga in sexy en gewaagd posten en dan krijg je dit:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
Ik ben confused na het checken van haar fotoboek. En depressief want ik ben single.
Hoe sexy kun je zijn met een hoofddoek. ehhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga in sexy en gewaagd posten en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik zie wel eens knappe dames met een hoofddoek hoor, het jammere eraan is dan dat ik meteen denk.. volgens mij zou ze nog knapper zijn zonder, maarja..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe sexy kun je zijn met een hoofddoek. ehh
Ik heb nog een 20 euro cadeaubon van bol.com. Ik twijfel of ik hem daar koop of bij een onbekende webshop.quote:
TP Link AC750quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens een andere router kopen.
Er is een verschil tussen knap zijn en sexy/geil zijn a la sexy en gewaagd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie wel eens knappe dames met een hoofddoek hoor, het jammere eraan is dan dat ik meteen denk.. volgens mij zou ze nog knapper zijn zonder, maarja..
Daar wil ook niemand je hoofddoek zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen knap zijn en sexy/geil zijn a la sexy en gewaagd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb jij neem ik aan, goede ervaring mee? 1 horror review op tweakers..
https://tweakers.net/pric(...)rp-u2412m-zwart.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog een 20 euro cadeaubon van bol.com. Ik twijfel of ik hem daar koop of bij een onbekende webshop.
Zeker memoryfoam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker memoryfoam?Nee m'n katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1 voor 4launch. Puike webwinkel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)rp-u2412m-zwart.html
4Launch of Afuture.
Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1 voor 4launch. Puike webwinkel.
Zeker. Ook de aftersales daar zijn puik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat ze wel een tyfuswebsite hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
What the fuck David.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die antenne kan je mooi in je anus steken. Nog geiler zeker.
Naja, ik ben niet echt in voor assplay maar STEL ik zou het ooit proberen dan wil ik wel wat dikkers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die antenne kan je mooi in je anus steken. Nog geiler zeker.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet echt in voor assplay maar STEL ik zou het ooit proberen dan wil ik wel wat dikkers.
quote:
De rest van de router is er ook nog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet echt in voor assplay maar STEL ik zou het ooit proberen dan wil ik wel wat dikkers.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rest van de router is er ook nog.
Is er niets bij.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rest van de router is er ook nog.
Pellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ga eens nadenken over het leven en een sinaasappel pellen. Schillen. Pellen? Schelpen.
Amateur. Doorslikken zonder kauwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ga eens nadenken over het leven en een sinaasappel pellen. Schillen. Pellen? Schelpen.
Eckte eckte bazen doen dat gelijk via hun rectum.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amateur. Doorslikken zonder kauwen.
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Dude, did you know that when you stuff food up your but, poo comes out of your mouth?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eckte eckte bazen doen dat gelijk via hun rectum.
Gelukkig ben ik nog niet zover.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
That's so weird dude.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dude, did you know that when you stuff food up your but, poo comes out of your mouth?
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een Fringe South Park referentie.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een Fringe South Park referentie.
ben je ookquote:
Ik stel me graag een wereld voor waarin deze mensen dit niet gepland hadden en elkaar zo midden op straat tegen kwamen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stel me graag een wereld voor waarin deze mensen dit niet gepland hadden en elkaar zo midden op straat tegen kwamen.
Dure Fleshlight.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/361842/lg-34um95-p-zwart.html
Zou nemen als ik geld had.
Heggenschaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
LG heeft alleen de nare gewoonte om hun monitoren zonder demontabele voet te leveren. Schroef je hem aan een muurbeugel, hangt er nog zo'n stom klompje onder als een hardnekkige tarrel.
quote:
Foolproof.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sure, what could possibily go wrong?
ik ben fly afquote:
Thanksquote:
420/500quote:
Naar de keuken?quote:
Ik trap soms wel eens per ongeluk op een slak.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen hier in Zeeland. Of dat je op een mossel trapt ofzo.
Same.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik trap soms wel eens per ongeluk op een slak.
Vind het altijd een beetje verdrietig.
You're welcomequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik al lang niet meer gehoord.
More like afterdinnerquote:
Milkshake Aardbei plsquote:
Nehquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Banaan is de superieure milkshake smaak.
Patat!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
Het is druk maar wel besteld. Twee cheeseburgers en frietje. Lekker saai ik weet.
Hou ons op de hoogte van de temperatuur, smaak en servicequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
Het is druk maar wel besteld. Twee cheeseburgers en frietje. Lekker saai ik weet.
Over twee auto's mag ik betalenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte van de temperatuur, smaak en service
gr gr
trouwe volger
Pin.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oldschool cash of modern met de pin?
Augurken op de burger zijn lekker. Die moet je koesteren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
Dat deed ik vroeger ook altijd![]()
Nu niet meer nu vind ik ze wel lekker.
Nahquote:
Heb je lsd op?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef GekkePoes het volgende:
parasol
paraplu
sol = zon
plu = regen
para is niet
dus parasol is dus in feite nietzon
paraplu is dus in feite nietregen
Bedankt voor deze informatieve postquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef GekkePoes het volgende:
parasol
paraplu
sol = zon
plu = regen
para is niet
Hoor je nu niet moe te zijn danquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
nee, andere melatoninetabletjes.
nee. zou wel moeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoor je nu niet moe te zijn dan
Is dat dat slaapspul?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
nee, andere melatoninetabletjes.
Nee. Para in paraplu, parasol en parachute komt van het Italiaanse parare, oftewel, afschermen, beschermen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef GekkePoes het volgende:
parasol
paraplu
sol = zon
plu = regen
para is niet
Het is een stofje die uit serotonine word geproduceerd in de pijnappelklier. Normaal gebeurt dat automatisch als er geen daglicht meer is, en dat geft het 'slaap' gevoelquote:
Ah kquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is een stofje die uit serotonine word geproduceerd in de pijnappelklier. Normaal gebeurt dat automatisch als er geen daglicht meer is, en dat geft het 'slaap' gevoel
ik dacht para als in paranormaalquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Para in paraplu, parasol en parachute komt van het Italiaanse parare, oftewel, afschermen, beschermen.
Dus een parasol beschermt je tegen de zon.
Een paraplu beschermt je tegen de regen.
En een parachute beschermt je tegen vallen.
Oeh, dit verduidelijkt het wel. Dacht iets uit het Latijn ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Para in paraplu, parasol en parachute komt van het Italiaanse parare, oftewel, afschermen, beschermen.
Dus een parasol beschermt je tegen de zon.
Een paraplu beschermt je tegen de regen.
En een parachute beschermt je tegen vallen.
Neen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik dacht para als in paranormaal
para als in niet/buiten
en normaal als in 'gewoon'
Nee, de para in paranormaal komt uit het Grieks en betekent iets anders. Dat betekent zoiets als "erbij" of "voorbij".quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik dacht para als in paranormaal
para als in niet/buiten
en normaal als in 'gewoon'
Hendig wel, gebruik t ook somsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is een stofje die uit serotonine word geproduceerd in de pijnappelklier. Normaal gebeurt dat automatisch als er geen daglicht meer is, en dat geft het 'slaap' gevoel
vandaar. hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, de para in paranormaal komt uit het Grieks en betekent iets anders. Dat betekent zoiets als "erbij" of "voorbij".
"drugs are bad hmmkay"quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hendig wel, gebruik t ook soms
Is een lichaamseigen stofjequote:
kan ook door blokjes kaas of avocado te eten vlak voor slapen, daar zit tryptofaan in. (nog meer producten maar hier in redelijk veel)quote:
Vooruit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is een lichaamseigen stofje
Aceton ook, maar ik zou het niet drinken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is een lichaamseigen stofje
MAOI's heb je ook nodig om DMT te laten werken meen ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:11 schreef GekkePoes het volgende:
mag alleen niet in combinatie met MAOI medicatie . mao is een stofje die een teveel aan tryptofaan, en serotonine afbreekt. en een maoi remt de afbraak.
(is tegelijk de bedoelde werking van die medicatie) en melatonine erbij is dan te veel.
Wie is u?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zei iemand keiharde kokosnoten?
Als je het oraal inneemt zoals bij de Psychotria en Diplopterysquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
MAOI's heb je ook nodig om DMT te laten werken meen ik.
Je sempai,quote:
PlayingWithFire niet kennenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PlayingWithFire niet kennen
Nieuwe mensen allemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2015 03:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Tyfus wind, kan niet slapen. Te veel geluid.
Kan ook niks meer thuis laten bezorgen want het is te laat.
Dan maar op Fok zitten
Toevallig, daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon moemijn ritme is fucked up en word nu dagelijks rond 7 uur wakker.
aiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rustig. Best leuk wonen opzich, maar randstad is wel fijner imho.
skeerquote:
gewoon daarna weer slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
skeer
mijn moeder heeft me half uurtje geleden wakker gemaakt met dat ik moest gaan opruimen
echt kkop ik wil slapen
ja ik kan niet meer slapen nuquote:
altijd als mensen vragen of ik chagrijnig ben word ik nog meer chagrijniger.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik kan niet meer slapen nu
vraagt haar vriend wat er is omdat ik chagrijnig ben
ja wat denk je mongool
hinderlijk dat jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
altijd als mensen vragen of ik chagrijnig ben word ik nog meer chagrijniger.
in je schuur hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hinderlijk dat ja
vanavond slaap ik ergens anders dat sowieso
wat voor muziekquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
lol kom allemaal cd's tegen die ik 2008 gebrand heb
al die oude muziek
Blijft een episch nummer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
LETS DANCE TO JOY DIVISION, AND CELEBRATE THE IRONY, EVERYTHING IS GOING WRONG, BUT WERE SO HAPPY
Neeuh, maar klinkt wel lekker moet ik zeggenquote:
Ik sta bekend om mijn browniesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
PlayingWithFire niet kennen
Because I need your help.quote:
"Bijna" gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:38 schreef Ro-ald het volgende:
aantal posts: 49.870 (gemiddeld 39 per dag)
Bijna 50.000 posts
Met wat dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn brownies
[..]
Because I need your help.
Adventure!!quote:
Bios geweest?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Boek was toch wel tig keer beter
Uit een skate video van vroegahquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neeuh, maar klinkt wel lekker moet ik zeggen
Nee, draait nu op NPO 3quote:
Gewoon troep.quote:
Leren, Krachttraining, niks bijzonders dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
It's a date. Wat heb je morgen te doen?
Waar woon je?quote:Op zateirdag 10 januari 2015 21:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Leren, Krachttraining, niks bijzonders dus.
Ongesteld?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet vrijwel zeker dat ik pleisters heb gekocht, kan ze niet vinden
Ergste van allemaal, ik heb nog niet gezaptquote:
Heb jij wel goed opgelet tijdens bio?quote:
Er is ook niets betersquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ergste van allemaal, ik heb nog niet gezapt
Zwollywoodquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb jij wel goed opgelet tijdens bio?
Gewoon de pilquote:
Wat gaan we doen? Ik heb geen bier in mijn studioquote:
Ik ben toch meer een theepersoon. Of water. Maakt niks uit, gewoon chillie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat gaan we doen? Ik heb geen bier in mijn studio!!!
I know, maar iets met problemenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Spiraaltje wordt je niet meer ongesteld vaak. Zou mij echt fantastisch lijken.
Alleen als je LittleBrownie mee gijzeltquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben toch meer een theepersoon. Of water. Maakt niks uit, gewoon chillie.
Ja, doen?
Zeg af voordat het te laat isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben toch meer een theepersoon. Of water. Maakt niks uit, gewoon chillie.
Ja, doen?
Introducingquote:
Welke?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I know, maar iets met problemen
Ik kan wel een foto meenemen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen als je LittleBrownie mee gijzelt
Met mijquote:
Nah.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeg af voordat het te laat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |