quote:
Zegeltjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor.
Maar die doe je waarschijnlijk al.
Wij hebben hier nog 20.000 punten liggen ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hele zak vol. Van Douwe Egberts.
Andersom dusquote:
Ga in sexy en gewaagd posten en dan krijg je dit:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
Ik ben confused na het checken van haar fotoboek. En depressief want ik ben single.
Hoe sexy kun je zijn met een hoofddoek. ehhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga in sexy en gewaagd posten en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik zie wel eens knappe dames met een hoofddoek hoor, het jammere eraan is dan dat ik meteen denk.. volgens mij zou ze nog knapper zijn zonder, maarja..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe sexy kun je zijn met een hoofddoek. ehh
Ik heb nog een 20 euro cadeaubon van bol.com. Ik twijfel of ik hem daar koop of bij een onbekende webshop.quote:
TP Link AC750quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens een andere router kopen.
Er is een verschil tussen knap zijn en sexy/geil zijn a la sexy en gewaagd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie wel eens knappe dames met een hoofddoek hoor, het jammere eraan is dan dat ik meteen denk.. volgens mij zou ze nog knapper zijn zonder, maarja..
Daar wil ook niemand je hoofddoek zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen knap zijn en sexy/geil zijn a la sexy en gewaagd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb jij neem ik aan, goede ervaring mee? 1 horror review op tweakers..
https://tweakers.net/pric(...)rp-u2412m-zwart.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog een 20 euro cadeaubon van bol.com. Ik twijfel of ik hem daar koop of bij een onbekende webshop.
Zeker memoryfoam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker memoryfoam?Nee m'n katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1 voor 4launch. Puike webwinkel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)rp-u2412m-zwart.html
4Launch of Afuture.
Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1 voor 4launch. Puike webwinkel.
Zeker. Ook de aftersales daar zijn puik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat ze wel een tyfuswebsite hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
What the fuck David.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die antenne kan je mooi in je anus steken. Nog geiler zeker.
Naja, ik ben niet echt in voor assplay maar STEL ik zou het ooit proberen dan wil ik wel wat dikkers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die antenne kan je mooi in je anus steken. Nog geiler zeker.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet echt in voor assplay maar STEL ik zou het ooit proberen dan wil ik wel wat dikkers.
quote:
De rest van de router is er ook nog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet echt in voor assplay maar STEL ik zou het ooit proberen dan wil ik wel wat dikkers.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rest van de router is er ook nog.
Is er niets bij.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rest van de router is er ook nog.
Pellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ga eens nadenken over het leven en een sinaasappel pellen. Schillen. Pellen? Schelpen.
Amateur. Doorslikken zonder kauwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ga eens nadenken over het leven en een sinaasappel pellen. Schillen. Pellen? Schelpen.
Eckte eckte bazen doen dat gelijk via hun rectum.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amateur. Doorslikken zonder kauwen.
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Dude, did you know that when you stuff food up your but, poo comes out of your mouth?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eckte eckte bazen doen dat gelijk via hun rectum.
Gelukkig ben ik nog niet zover.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
That's so weird dude.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dude, did you know that when you stuff food up your but, poo comes out of your mouth?
Ah, dat verklaart het.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een Fringe South Park referentie.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een Fringe South Park referentie.
ben je ookquote:
Ik stel me graag een wereld voor waarin deze mensen dit niet gepland hadden en elkaar zo midden op straat tegen kwamen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stel me graag een wereld voor waarin deze mensen dit niet gepland hadden en elkaar zo midden op straat tegen kwamen.
Dure Fleshlight.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/361842/lg-34um95-p-zwart.html
Zou nemen als ik geld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |